Iltapäivää 🤴❤️👸 ja hyvää palstaboogia. 🧠 Kaikille hyvää ja kivaa. 🧑💼🌺🍰☕
Rakkauden täyteistä
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää juoda kahvit eikä oo ees juttuseuraa☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, sellaista se minullakin... Töiden lomassa ☕
Yksinäistä..:(
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Väliin on. 🙁
Joku muukin kuin kahvi voisi piristää? Ulkomaanmatka tms? Jotain..kivaa👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllyn kommentointi on rangaistavaa seksuaalista häirintää
Anonyymi kirjoitti:
Totta kyllä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, sellaista se minullakin... Töiden lomassa ☕
Kerrokko ny si mitä ystävällisimmin mitä työtä olet eläessäsi tehny muuta kun loisinu toisten nurkissa kerropa ny ihan joku oikea ammatti ni mä alan tenttaan sua si ni nähdään oletko koskaan mitään eläessäsi tehny se että mahdollisesti olet apukoulun käynny kun ei anna pätevyyttä yhtään mihinkään jos käsken sua ilmoittautumaan itse poliisille ni silloi ehtit sen lähimmän poliisi aseman ja tunnustat kaikki mahdolliset rikokset mitä olet tehny onko ymmärretty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä keksin kyl mik vois ol kivvaa mu siihi ei taas tartti muuta kui yhteinen hellä hetki saman peiton alla 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllyn kommentointi on rangaistavaa seksuaalista häirintää
Jos sen kokee ahdistavaksi kun siitä joku tulee korvaan kuiskimaan ni eikö tuo silloin ole ahdistelua ymmärtääkseni suomen lain mukaan jo tänä päivänä
Anonyymi kirjoitti:
Mä keksin kyl mik vois ol kivvaa mu siihi ei taas tartti muuta kui yhteinen hellä hetki saman peiton alla 🤗
Mene sinä ja tee oma ketju näille liehittelyilles.
- Anonyymi
Täytyy kiiruhtaa töihin heippa👩
- Anonyymi
Samoiten sulle sinne...
- Anonyymi
Voi oksetus.. 🤢
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Täh? Ketä tällainen voi oksettaa? Liian positiivista?
Jonkun toimesta on paljastettu useampi henkilö jo ennen kuin he itse tulivat mukaan.
Että semmottii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun toimesta on paljastettu useampi henkilö jo ennen kuin he itse tulivat mukaan.
Että semmottii.Jos se oli ennustus tuonpuoleisesta, että halvalla lähtee spuge kyysäileen ym?
- Anonyymi
Will Smith on kuuma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813317BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512140- 682029
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421322MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241098- 641050
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973