Kaksi pupupitkäkorvaa

Anonyymi-ap

kirmailee pihassa....toinen menee piilppn puskan taakse ja odottaa koska kaveri löytää...
mimmimum.,,mi

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pertikki se siellä sivupersoonansa kanssa sooloilee.

    • Ostin viime kesänä 2omenapuuntainta.
      Pupujen jälkiä näkyy aina lumessa, joten verkot laitoin ympärille, etteivät niitten runkoja pääse jyrsimään.

      • Minun omenapuut lyhenevät joka talvi. Puput varmaan asialla. Omenapuut eivät ole vielä isoja, eivätkä varmaan tee omenia minun elinaikanani.


      • liekko kirjoitti:

        Minun omenapuut lyhenevät joka talvi. Puput varmaan asialla. Omenapuut eivät ole vielä isoja, eivätkä varmaan tee omenia minun elinaikanani.

        Rusakko nousee takajaloille, ulottuu noin metrin korkeuteen.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Rusakko nousee takajaloille, ulottuu noin metrin korkeuteen.

        Rusakoita näkee muutaman kerran vuodessa kulkevan piha alueiden läpi krs taloja ja ok.


    • Anonyymi

      Tykkääkö ne omenapuista ....

      • Kaluavat runkoja varsinkin nuoret omenapuut maistuu. Vesimyyrät myös kaluavat.


    • Anonyymi

      Mökillä täyty suojata verkolla omenapuut.

      Nuorempana kun tuli oltua talvellakin, haapoja kaadoin joskus jäniksille, linnuille kauralyhteitä ja suringonkukan siemeiä meni talvessa mahottomasti, kalanperkeet ketuille.
      Kahvipöydästä oli mukava seurata avaraa luontoa, majavia, saukkoja, hirviä, karhun kakka läjän huomasin kerran. Kun jäin eläkkeelle vietin talvella useita viikkoja, uittelin verkkoja jään alle ja katiskat mateita varten.
      Se oli elämää saaressa, tie oli ja myömmin sähkö.

      Vaan ny on helppoa kerroksissa, kohta päevä kiäntyy pitemmäksi kevättä kohti.

      Pertikki

      • Anonyymi

        Päätimme puoliskon kanssa että rakennamme oman talon,,,,olin 22vuotias kun aloimme rakentaa ,,,,,ihan hyvä talo tulikin...asuimme siinä yli kymmenen vuotta....sitten tuli hinku mennä kaupunkiin....mutta emme menneet vaan muutimme sadan kilometrin päähän ja ostimme rivitalon ...' mimmimum-´´mi


    • Anonyymi

      Mnaah.

      Kävin just tsekkaamassa pyydykset. Ei saalista, rotat ei ole liikkuneet, ei jälkiä, eikä siis käyneet pyydyksiin. Lisäks olen skeptinen syöttien suhteen, laitoin edam-juustoa. Mun käsittääkseni rottien ruokavalioon ei jäätynyt juusto kuulu. Toisaalta, luin netistä, suosittelivat suklaata...

      Yhtiössä ollut muutamia vuosia rottaongelmaa. On kyllä syväkeräysasemat, eikä ole epäsiistiä. Mutta tossa vieressä on puutarhapalstoja ja sen takana iso rakennustyömaa. Ilmeisesti rotat joutuneet etsiin uusia reviireitä sieltä ja muuttaneet meille.

      Aiemmin oli siilejä paljon. Mä jopa ruokin niitä kissanmurkinalla. Siilit kun on hyötyelukoita ja kivoja lyllertäjiä. Net on häipyneet jonnekin, kun tässä tehty ympärillä noita raivaushommia. Siilit oli kivempia, kuin rotat.

      Noh, on niitä pirun suuria rusakoita näkynyt, tosin ei tälle alkutalvelle. Lisäks tuntuu linnut vähentyneen, jotain harakoita on, mutta ei pahemmin pikkulintuja.

      Niettä mun elukkahavainnot viime aikoina koskee rottia, ikävä kyllä.

      =DW=

    • Anonyymi

      EIKÖ YHTÄÄN PUPUA,,,mimmimum-..mmi

      • Anonyymi

        Meidän pihassa ovat puput pääosassa.....
        mimmimum.,,mi


    • Anonyymi

      sama virsi hyräillen.-Nm.kaukosaatimellä.

    • Käväisin tuossa mökkitarkastusreissulla.
      Hups, koira tuli vastaan ihan itsekseen keskellä kylätietä. No sillä oli hieno huomioliivi päällä. Hirviporukoitten koira.
      Ja pupujen jälkiä oli omppopuitteni ympärillä. Kuinkahan olisi käynyt, jos en olisi verkkoja laittanut.
      Oravatkin olivat kulkeneet. Sen suurempien kulkijoijen jälkiä ei näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe