ressukka?
Miten on?
Onko kaivattusi
37
1010
Vastaukset
- Anonyymi
Näin oon kuullut
M- Anonyymi
Ei ole ressukka.
Toinen M
- Anonyymi
Onko se sama kuin vässykkä? Munaton luuseri? Ikkuinen runkkari? Kuka nainen sellaista kaipaisi...
- Anonyymi
Voi
Hän on suurmies
Historian kirjoihin tulee
Edelläkävijä
Hyvä käytöksinen ( kun sille päälle sattuu )
Arvostettu
Pidetty
Tarmokas, ahkera
- Anonyymi
Wt akka buhahahaa
- Anonyymi
Millainen on ressukka??
- Anonyymi
Semmoinen ylijäämä kaikessa.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole ressukka.
On kovan luokan ammattilainen. Respect.- Anonyymi
Terveen itsetunnon omaava ei yritä nähdä toista väkinäisesti tällaisessa rassukan valossa, siinä olis monilla opittavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveen itsetunnon omaava ei yritä nähdä toista väkinäisesti tällaisessa rassukan valossa, siinä olis monilla opittavaa
Narsistit on narsisteja🤷🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistit on narsisteja🤷🏻♀️
Kyllä, täällä pyörii miehiä joilla on yhtä latistunut asenne naisia kohtaan kuun naisia tarkoitushakuisen performatiivisesti esittävällä miehellä
- Anonyymi
Kyllähän se on..tosin entinen kaivattuni,,kassialma löytänyt kaltaisensa höpö-ukon, kylpyläihmisiä kumpainenkin.
- Anonyymi
Huom. Katkeruudella kirjoitettu. edellisen kommentin kirjoittaja.
- Anonyymi
Isoveli valvoo
- Anonyymi
En ymmärrä kysymystä.
- Anonyymi
Onkohan ap.lle tullu kummallisii pelkotiloja ja aaltojen kohina tunki uniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan ap.lle tullu kummallisii pelkotiloja ja aaltojen kohina tunki uniin.
Oletko sinä ihan poppasmieheksi ryhtynyt mikäli sain lauseestasi mitään selvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä ihan poppasmieheksi ryhtynyt mikäli sain lauseestasi mitään selvää
Millainen stage mahtaa olla mökkinsä huhu
- Anonyymi
Hän nainen EI ole ressukka. Millään lailla.
M - Anonyymi
Päin vastoin, suora sanainen kusipää, joka ei sanoja asioita suodattele. Kyseinen hra on -MARKO-
- Anonyymi
Heh, tunnetaanko me sama henkilö?
- Anonyymi
Ei tosiaankaan. :D
- Anonyymi
No kuka tää tälläne hahmo on?
- Anonyymi
En tiedä. Toivottavasti. Vtuttaa jos ihastuin johonkin muuhun.
- Anonyymi
Tavallaan
- Anonyymi
Hah hah hah haa, etkö just toisesta ketjussa kitissyt kun ei ollutkaan kiltti?
- Anonyymi
Itse en ainakaan kaipaa sääliä. Jos olen naisen mielestä ressukka niin huolehtikoon minusta sitten itse, jos en kerran itse osaa.
- Anonyymi
Voi kuule. On ihan tosi kaukana. Hänen kaltainen vastuullinen toimitusjohtaja tietää kyllä tasan tarkkaan suuntansa .. laadusta tinkimättä.
- Anonyymi
Toimitusjohtaja, eli turhantoimittaja.millä ei nyky organisaatiossa ole mitää virgaa.
- Anonyymi
En mä kiinnostu edes ressukoista ihminen saattaa jopa ulkoisesti näyttää ressukalta siltikään olematta moinen
- Anonyymi
Ressukka on jotain mitä pitäs sääliä ja koska mulle on opetettu että sääli on sairautta olen kyvytön tuntemaan moista jos ihminen on itse itselleen aiheuttanut sen miksi häntä pitäisi sääliä
- Anonyymi
Ei, enkä mitenkään voisi olla kiinnostunut ressukasta.
- Anonyymi
Jollain tavalla joo. Pidän häntä luovuttajana. Hän valitsi helpoman reitin ja ennalta arvattava olevan elämän. Jos olisi aidosti koskaan rakastanut olisi taistellut olisi ollut valmis taistelemaan rakkauden puolesta eikä tyytynyt siihen mitä muut häneltä odottaa.
- Anonyymi
Katson häntä ylöspäin. Kaikessa.
- Anonyymi
Eli ookko 157 cm pituinen nainen? Jos ylöspäin pitää..
- Anonyymi
Ehkä me molemmat ollaan vähän sellaisia ressukoita.. elämä potkinut päähän, ottanut ja antanut.. yhdessä oltaisiin kuitenkin vahvoja. Ja niin "kauniita" yhdessä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506