Onko kaivattusi

Anonyymi-ap

ressukka?
Miten on?

37

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin oon kuullut

      M

      • Anonyymi

        Ei ole ressukka.

        Toinen M


    • Anonyymi

      Onko se sama kuin vässykkä? Munaton luuseri? Ikkuinen runkkari? Kuka nainen sellaista kaipaisi...

      • Anonyymi

        Voi

        Hän on suurmies

        Historian kirjoihin tulee

        Edelläkävijä

        Hyvä käytöksinen ( kun sille päälle sattuu )

        Arvostettu

        Pidetty

        Tarmokas, ahkera


    • Anonyymi

      Wt akka buhahahaa

    • Anonyymi

      Millainen on ressukka??

      • Anonyymi

        Semmoinen ylijäämä kaikessa.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole ressukka.
      On kovan luokan ammattilainen. Respect.

      • Anonyymi

        Terveen itsetunnon omaava ei yritä nähdä toista väkinäisesti tällaisessa rassukan valossa, siinä olis monilla opittavaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveen itsetunnon omaava ei yritä nähdä toista väkinäisesti tällaisessa rassukan valossa, siinä olis monilla opittavaa

        Narsistit on narsisteja🤷🏻‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistit on narsisteja🤷🏻‍♀️

        Kyllä, täällä pyörii miehiä joilla on yhtä latistunut asenne naisia kohtaan kuun naisia tarkoitushakuisen performatiivisesti esittävällä miehellä


    • Anonyymi

      Kyllähän se on..tosin entinen kaivattuni,,kassialma löytänyt kaltaisensa höpö-ukon, kylpyläihmisiä kumpainenkin.

      • Anonyymi

        Huom. Katkeruudella kirjoitettu. edellisen kommentin kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Isoveli valvoo

    • Anonyymi

      En ymmärrä kysymystä.

      • Anonyymi

        Onkohan ap.lle tullu kummallisii pelkotiloja ja aaltojen kohina tunki uniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ap.lle tullu kummallisii pelkotiloja ja aaltojen kohina tunki uniin.

        Oletko sinä ihan poppasmieheksi ryhtynyt mikäli sain lauseestasi mitään selvää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ihan poppasmieheksi ryhtynyt mikäli sain lauseestasi mitään selvää

        Millainen stage mahtaa olla mökkinsä huhu


    • Anonyymi

      Hän nainen EI ole ressukka. Millään lailla.
      M

    • Anonyymi

      Päin vastoin, suora sanainen kusipää, joka ei sanoja asioita suodattele. Kyseinen hra on -MARKO-

      • Anonyymi
        UUSI

        Heh, tunnetaanko me sama henkilö?


    • Anonyymi

      Ei tosiaankaan. :D

      • Anonyymi

        No kuka tää tälläne hahmo on?


    • Anonyymi

      En tiedä. Toivottavasti. Vtuttaa jos ihastuin johonkin muuhun.

    • Anonyymi

      Tavallaan

      • Anonyymi

        Hah hah hah haa, etkö just toisesta ketjussa kitissyt kun ei ollutkaan kiltti?


    • Anonyymi

      Itse en ainakaan kaipaa sääliä. Jos olen naisen mielestä ressukka niin huolehtikoon minusta sitten itse, jos en kerran itse osaa.

    • Anonyymi

      Voi kuule. On ihan tosi kaukana. Hänen kaltainen vastuullinen toimitusjohtaja tietää kyllä tasan tarkkaan suuntansa .. laadusta tinkimättä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Toimitusjohtaja, eli turhantoimittaja.millä ei nyky organisaatiossa ole mitää virgaa.


    • Anonyymi

      En mä kiinnostu edes ressukoista ihminen saattaa jopa ulkoisesti näyttää ressukalta siltikään olematta moinen

    • Anonyymi

      Ressukka on jotain mitä pitäs sääliä ja koska mulle on opetettu että sääli on sairautta olen kyvytön tuntemaan moista jos ihminen on itse itselleen aiheuttanut sen miksi häntä pitäisi sääliä

    • Anonyymi

      Ei, enkä mitenkään voisi olla kiinnostunut ressukasta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jollain tavalla joo. Pidän häntä luovuttajana. Hän valitsi helpoman reitin ja ennalta arvattava olevan elämän. Jos olisi aidosti koskaan rakastanut olisi taistellut olisi ollut valmis taistelemaan rakkauden puolesta eikä tyytynyt siihen mitä muut häneltä odottaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Katson häntä ylöspäin. Kaikessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eli ookko 157 cm pituinen nainen? Jos ylöspäin pitää..


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä me molemmat ollaan vähän sellaisia ressukoita.. elämä potkinut päähän, ottanut ja antanut.. yhdessä oltaisiin kuitenkin vahvoja. Ja niin "kauniita" yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      247
      3587
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1342
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      39
      1101
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1066
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1000
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      809
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      778
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      765
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      750
    Aihe