Nicole Kidman

FANI!!!!

Kuka tykkää Nicole Kidmanista näyttelijänä???Minusta hän on aivan ihana ja loistava näyttelijätär! Ottakaa kantaa. En kaipaa loukkaavia enkä epäasiallisia viestejä.

8

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unauctor

Todella hyvä näyttelijätär... Tehnyt loistavia rooli suorituksia eikä ratsasta pelkästään ulkonäkönsä voimalla (vaikka onkin hyvin kaunis) Ensimmäinen leffa jonka näin oli eyes wide shut, mutta täytyy sanoa, että varsinkin the others leffassa hän oli aivan loistava...

• En ole nähnyt Nicolelta kuin Lumotut Sisaret ja hän oli siinä loistava.. mutta tarkoitus olisi katsoa cold mountain,tulkki,eyes with sud (vai mikä se oli? )

• Mary

Minustakin on tullut fani! En ole sitä vielä kauan ollut, mutta nykyisin keräilen hänen elokuviaan ja kuvia. Mielestäni Nicole on loistava näyttelijä ja myös todella kaunis. Itse olen saanut kerättyä hänen elokuvistaan tähän mennessä Birthday Girl, Hinnalla millä hyvänsä, Lumotut sisaret, Päämääränä Cold Mountain, Stepfordin naiset, Dogville, Tunnit, Moulin Rouge ja The Others. Paras noista on mielestäni Cold Mountain. Nyt odotellaan vain Tulkkia... on varmasti ihan huippu!! :o)

• just one boy

ei ihme että nicole kidmania kutsutaan hollywoodin kuningattareksi,sehän on kerrassaan loistava ja niin kaunis
        ...elokuvamaailman Madonna!!sen viime vuosien elokuvatulot ylittää varmaan kaikkien muiden naistähtien vastaavat!

• Hxx

Paras näyttelijä nyky-Hollywoodissa, ehdottomasti!! Ja hurjan kaunis! Ei oo roolia jota se ei pystyis näytteleen.Kerta kaikkiaan.

• Nicky-fani

Nicole on niin ihana! Moulin Rougen jälkeen olen tykännyt tosi paljon.
      Maailman paras näyttelijätär ja jakaa maailman kauneimman naisen tittelin Angelina Jolien kanssa=)

• Seppo
    • Holly

Kidman on aina ollut mulle "neutraali". Erittäin positiivisena yllätyksenä koin Moulin Rougen, jonka jälkeen ääni kellossa on vaihtunut. Ja vielä kun näin Birthin, olin aivan lumoutunut. Ero Tom Cruisesta nähtävästi antoi neidille extra lisä potkua, sillä nyt hän rulettaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2783
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      270
      2402
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1456
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      116
      1144
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      99
      1099
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1033
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      982
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      58
      886
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      62
      854
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      291
      847
    Aihe