Nicole Kidman

FANI!!!!

Kuka tykkää Nicole Kidmanista näyttelijänä???Minusta hän on aivan ihana ja loistava näyttelijätär! Ottakaa kantaa. En kaipaa loukkaavia enkä epäasiallisia viestejä.

8

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unauctor

Todella hyvä näyttelijätär... Tehnyt loistavia rooli suorituksia eikä ratsasta pelkästään ulkonäkönsä voimalla (vaikka onkin hyvin kaunis) Ensimmäinen leffa jonka näin oli eyes wide shut, mutta täytyy sanoa, että varsinkin the others leffassa hän oli aivan loistava...

• En ole nähnyt Nicolelta kuin Lumotut Sisaret ja hän oli siinä loistava.. mutta tarkoitus olisi katsoa cold mountain,tulkki,eyes with sud (vai mikä se oli? )

• Mary

Minustakin on tullut fani! En ole sitä vielä kauan ollut, mutta nykyisin keräilen hänen elokuviaan ja kuvia. Mielestäni Nicole on loistava näyttelijä ja myös todella kaunis. Itse olen saanut kerättyä hänen elokuvistaan tähän mennessä Birthday Girl, Hinnalla millä hyvänsä, Lumotut sisaret, Päämääränä Cold Mountain, Stepfordin naiset, Dogville, Tunnit, Moulin Rouge ja The Others. Paras noista on mielestäni Cold Mountain. Nyt odotellaan vain Tulkkia... on varmasti ihan huippu!! :o)

• just one boy

ei ihme että nicole kidmania kutsutaan hollywoodin kuningattareksi,sehän on kerrassaan loistava ja niin kaunis
        ...elokuvamaailman Madonna!!sen viime vuosien elokuvatulot ylittää varmaan kaikkien muiden naistähtien vastaavat!

• Hxx

Paras näyttelijä nyky-Hollywoodissa, ehdottomasti!! Ja hurjan kaunis! Ei oo roolia jota se ei pystyis näytteleen.Kerta kaikkiaan.

• Nicky-fani

Nicole on niin ihana! Moulin Rougen jälkeen olen tykännyt tosi paljon.
      Maailman paras näyttelijätär ja jakaa maailman kauneimman naisen tittelin Angelina Jolien kanssa=)

• Seppo
    • Holly

Kidman on aina ollut mulle "neutraali". Erittäin positiivisena yllätyksenä koin Moulin Rougen, jonka jälkeen ääni kellossa on vaihtunut. Ja vielä kun näin Birthin, olin aivan lumoutunut. Ero Tom Cruisesta nähtävästi antoi neidille extra lisä potkua, sillä nyt hän rulettaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      23
      2671
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      109
      2606
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1394
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      127
      1317
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1291
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      307
      1278
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      44
      1077
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1021
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      989
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      954
    Aihe