Kuka tykkää Nicole Kidmanista näyttelijänä???Minusta hän on aivan ihana ja loistava näyttelijätär! Ottakaa kantaa. En kaipaa loukkaavia enkä epäasiallisia viestejä.
Nicole Kidman
8
1042
Vastaukset
- unauctor
Todella hyvä näyttelijätär... Tehnyt loistavia rooli suorituksia eikä ratsasta pelkästään ulkonäkönsä voimalla (vaikka onkin hyvin kaunis) Ensimmäinen leffa jonka näin oli eyes wide shut, mutta täytyy sanoa, että varsinkin the others leffassa hän oli aivan loistava...
En ole nähnyt Nicolelta kuin Lumotut Sisaret ja hän oli siinä loistava.. mutta tarkoitus olisi katsoa cold mountain,tulkki,eyes with sud (vai mikä se oli? )
- Mary
Minustakin on tullut fani! En ole sitä vielä kauan ollut, mutta nykyisin keräilen hänen elokuviaan ja kuvia. Mielestäni Nicole on loistava näyttelijä ja myös todella kaunis. Itse olen saanut kerättyä hänen elokuvistaan tähän mennessä Birthday Girl, Hinnalla millä hyvänsä, Lumotut sisaret, Päämääränä Cold Mountain, Stepfordin naiset, Dogville, Tunnit, Moulin Rouge ja The Others. Paras noista on mielestäni Cold Mountain. Nyt odotellaan vain Tulkkia... on varmasti ihan huippu!! :o)
- just one boy
ei ihme että nicole kidmania kutsutaan hollywoodin kuningattareksi,sehän on kerrassaan loistava ja niin kaunis
...elokuvamaailman Madonna!!sen viime vuosien elokuvatulot ylittää varmaan kaikkien muiden naistähtien vastaavat!
- Hxx
Paras näyttelijä nyky-Hollywoodissa, ehdottomasti!! Ja hurjan kaunis! Ei oo roolia jota se ei pystyis näytteleen.Kerta kaikkiaan.
- Nicky-fani
Nicole on niin ihana! Moulin Rougen jälkeen olen tykännyt tosi paljon.
Maailman paras näyttelijätär ja jakaa maailman kauneimman naisen tittelin Angelina Jolien kanssa=) - Seppo
http://www.seksi.fi/seksi/news.php?id=148
tuolta luin - Holly
Kidman on aina ollut mulle "neutraali". Erittäin positiivisena yllätyksenä koin Moulin Rougen, jonka jälkeen ääni kellossa on vaihtunut. Ja vielä kun näin Birthin, olin aivan lumoutunut. Ero Tom Cruisesta nähtävästi antoi neidille extra lisä potkua, sillä nyt hän rulettaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844412Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva592491Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1212418Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3032332Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta832266Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1422265Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1852103Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b751882Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem4211439Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1531350