Lapualla kaikki tietää toistensa asiat ja joka toisessa ikkunassa on kyylä joka vahtaa kulkijoita.
Rasmuksen sanotaan lähteneen kotia kohti, eli onko oikaissut puiston läpi? Tapahtuiko puistossa jotakin. Puistossa on tyhjä suihkulähde, jonka reunojen alle saa ruumiin piiloon.
Ouiston reunalla on kerrostalo, näkikö joku jotakin?
Miksei Rasmusta löydy?
289
11788
Vastaukset
- Anonyymi
käy kurkkaamassa sinne suihkulähteen reunojen alle
- Anonyymi
Rasmuksen kanssa tapellutta poliisia epäillään rikoksesta katoamisyönä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo poliisia on epäilty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo poliisia on epäilty.
Tietysti poliisi sanoo jos ala ikäinen !
- Anonyymi
Rasmus kotiin menemisen sijaan odotellut poliisia aikeina saada oma kännykkä takaisin? Joku on varmasti nähnyt jotain ratkaisevaa vaan henkilökohtaiset syyt estää puhumasta poliisille. Vähän kiirettä Rasmuksen löytymisellä on elossa parempi. Tosin olen skeptinen mut jo mainittu lohduttavana voin sanoa minulla on vankka paskan kirjoitelun tausta suomi24 keskusteluihin. On kokemusta poliisille vihjeiden antamisesta ilman myönteistä palautetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala ikäiset ei saa juoda viinaa kyllä vielä baareissa saati vetää huumeita. Mutta jos tuntuu voitte itse etsiä roskikset ja taustoja niistä koska jos käynyt kusella ja kaatunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasmus kotiin menemisen sijaan odotellut poliisia aikeina saada oma kännykkä takaisin? Joku on varmasti nähnyt jotain ratkaisevaa vaan henkilökohtaiset syyt estää puhumasta poliisille. Vähän kiirettä Rasmuksen löytymisellä on elossa parempi. Tosin olen skeptinen mut jo mainittu lohduttavana voin sanoa minulla on vankka paskan kirjoitelun tausta suomi24 keskusteluihin. On kokemusta poliisille vihjeiden antamisesta ilman myönteistä palautetta.
Tuli mielee tämäkin. Oletetaan poliisi olisi Rasmuksen katomaisen aiheuttaja on syyte vaihtoja kaksi. Ensimmäinen vaihtoehto Rasmus löydetään kuolleena "kuin" itse kadonneena poliisiin kohdistuva syyte on eri jopa vain sakot kuin tilanteessa Rasmus löydetään pahoinpideltynä palasina on poliisin vakeusrangaistus todennäköinen. Luonnolisesti poliisi jälkien peittämisellä pyrkii ensimmöiseen vaihtoehtoon 🤔 mut tuttua mainittua lohduttavana voin sanoa minulla on vankka paskan kirjoitelun tausta suomi24 keskusteluihin ilman alan osaamista työssa poliisinluvalla armopaloilla ja on kokemusta poliisille vihjeiden antamisesta ilman myönteistä palautetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mielee tämäkin. Oletetaan poliisi olisi Rasmuksen katomaisen aiheuttaja on syyte vaihtoja kaksi. Ensimmäinen vaihtoehto Rasmus löydetään kuolleena "kuin" itse kadonneena poliisiin kohdistuva syyte on eri jopa vain sakot kuin tilanteessa Rasmus löydetään pahoinpideltynä palasina on poliisin vakeusrangaistus todennäköinen. Luonnolisesti poliisi jälkien peittämisellä pyrkii ensimmöiseen vaihtoehtoon 🤔 mut tuttua mainittua lohduttavana voin sanoa minulla on vankka paskan kirjoitelun tausta suomi24 keskusteluihin ilman alan osaamista työssa poliisinluvalla armopaloilla ja on kokemusta poliisille vihjeiden antamisesta ilman myönteistä palautetta.
En ole vartijakaan. Voisi helposti kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vartijakaan. Voisi helposti kuvitella.
Vältymme Lapualla vartijan katoamiselta? Päällisin puolin vaikuttaa Lapualla ei uskalleta puhua tai siis joku ei uskalla puhua.
- Anonyymi
Menkää valoisaan aikaan etsiin joku keppi mukaan ja luistamattomat kengät vähän tökkii roskiin ja taakse sekä puskiin. Taskulamppua voi käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IS, Puhelin päätyi poliisille, kun Rasmus jäi kiinni kannabiksen poltosta. Kapakassahan se kannabista oli polttanut paininut poliisin kanssa vai milloin oli ylipäätään kadonnut. Onhan voinut käydä kotonakin käteistä hakemassa, äiti nukkunut, lähtenyt kannabista ostamaan. Toisaalta katoamien voi liittyä kotiviljelytuotteiden käytöstä seuranneeseen velkaan. On kannabista poltettu kallis älykännykkä viety et jos ei pelännyt äitiä kotona, semmoinen kutina ei muuten tule löytymään järven rannalta itse katoamisen aiheuttaneena. 🤔
- Anonyymi
Onko Lapuahovin pakastin tsekattu? Sellaista vihjataan minfossa.
- Anonyymi
Jaa että burgeri värkiksi. On teillä hyvä mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa johtavista juo Adealiini comea. Lapsista kerättyä pelko hormoonia Kullan kallista. Ovat siis gannibaleja juodessaan ihmis lapsen vertä. Uhrauksineen 12v syntymäpäivillä juodaan myös vastasyntyneen pojan verta. Käyvät tekemässä tämän roomassa katolisen kirkon alla siellä on 7 portinvartijaa teiden vahtina tästä sanonta kaikki tiet vievät roomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa johtavista juo Adealiini comea. Lapsista kerättyä pelko hormoonia Kullan kallista. Ovat siis gannibaleja juodessaan ihmis lapsen vertä. Uhrauksineen 12v syntymäpäivillä juodaan myös vastasyntyneen pojan verta. Käyvät tekemässä tämän roomassa katolisen kirkon alla siellä on 7 portinvartijaa teiden vahtina tästä sanonta kaikki tiet vievät roomaan.
Kristityt ei käytä verta ei syö ei juo olet nyt väärä profeetta kyllä. Muissa uskonnoissa uhrataan elukoita.
- Anonyymi
Onko Lapuahovin lounaspöytiä tarkkailtu onko niissä
ollut tarjolla normaalista poikkeavia lihavaihteohtoja?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän moni todellinen henkirikos olisi vaatinut järjettömän vilkasta mielikuvitusta - että se olisi ratkennut ajoissa tai että edes ratkeaa. Pimeitä henkirikoksia on tässä maassa aika paljon - Aina Bodomista ja Kyllikki Saaresta lähtien!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet mahtanut hörpätä/huikata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnot uhraa elukoita jumalilleen.
- Anonyymi
Mooseksen uhraaa MOLOKILLE ei Jahve käskenyt ne on itse pahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän moni todellinen henkirikos olisi vaatinut järjettömän vilkasta mielikuvitusta - että se olisi ratkennut ajoissa tai että edes ratkeaa. Pimeitä henkirikoksia on tässä maassa aika paljon - Aina Bodomista ja Kyllikki Saaresta lähtien!
Kyllikin kyllä varmaan ajoi päälle autolla niin ihan sotilas tyyppi tavat oli sellaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollut tarjolla normaalista poikkeavia lihavaihteohtoja??Kuule, kirjoititko mielestäsi kovinkin fiksusti??
En tunne poikaa, en ole eläessäni käynyt edes Lapualla ja nyt olen siitä hyvilläni. Ei tarvitse pelätä sairautta nimeltä Aivokapasiteetin puute.
Mutta minä olen vanhempi, minulla on kaksi lasta, jo nuoria aikuisia. Minä YMMÄRRÄN hädän, joka näillä vanhemmilla on lapsestaan. Lapsi, oli hän minkälainen tahansa, on vanhemmilleen AINA rakas ja tärkeä ja kaikkein pahinta on se, että tätäkään lasta ei ole vielä löydetty.
Tiedätkö mitä? Äidin ja isän huoli lapsistaan, vaikka ne "lapset" olisi jo eläkeikäisiä, ei katoa ennen kun haudassa.
Toivoisin, että tällaisen tragedian kohdalla, ette vit***lisi, miettikää tai edes yrittäkää miettiä, miltä tuntuisi, jos itse vanhempana olisi samassa tilanteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, kirjoititko mielestäsi kovinkin fiksusti??
En tunne poikaa, en ole eläessäni käynyt edes Lapualla ja nyt olen siitä hyvilläni. Ei tarvitse pelätä sairautta nimeltä Aivokapasiteetin puute.
Mutta minä olen vanhempi, minulla on kaksi lasta, jo nuoria aikuisia. Minä YMMÄRRÄN hädän, joka näillä vanhemmilla on lapsestaan. Lapsi, oli hän minkälainen tahansa, on vanhemmilleen AINA rakas ja tärkeä ja kaikkein pahinta on se, että tätäkään lasta ei ole vielä löydetty.
Tiedätkö mitä? Äidin ja isän huoli lapsistaan, vaikka ne "lapset" olisi jo eläkeikäisiä, ei katoa ennen kun haudassa.
Toivoisin, että tällaisen tragedian kohdalla, ette vit***lisi, miettikää tai edes yrittäkää miettiä, miltä tuntuisi, jos itse vanhempana olisi samassa tilanteessa.Juurikin näin sanoit kaiken mitä piti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei juo elukan verta edes hyi se lasketaan pois samoin kukaan ei juo ihmisen verta noi on arabien pelottelu juttuja ei mooseskaan väriä juonut vaikka elukan verta pirskotteli mikä nyt ei puhdista ketään mistään elukka ketään auta.
- Anonyymi
Poltto uhreja uhrasi Egyptissä siinailla juutalaiset kyllä ja faaraot poltteli kokkoja uhri alttareita mutta se Iisakki Abraham juttu oli vaan esikuva vertaus eikä mitään totta joku oinas uhrattiin vertaukseksi että synti on pahaa niinku sodomassa oli väkivalta tuli tulikiveä. Ei ne ole kuin vertaustarinaa. Lohikäärme on se Siinain vuoren dragon. Älkää nyt sekoilko kundaliini. Egyptissä murhattiin poikalapsia joskus aikojen alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollut tarjolla normaalista poikkeavia lihavaihteohtoja??Mitähän hienoa on syödä jotain lehmän kieli makkaraa tai kanan maksaa maksalaatikossa tai maksamakkarassa tai jotain peuran persettä. Ennemmin syö marjoja hedelmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllikin kyllä varmaan ajoi päälle autolla niin ihan sotilas tyyppi tavat oli sellaiset.
Oli Kyllikin murhasta läsnä sota taitoja.
- Anonyymi
Pahuus tosiaan on voitettavissa vastustajalla pahuutta paholaista ja tekemällä hyvää jos osaa auttaa tai muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllikinhän murhasi autoileva pastori jonka luona kyllikki oli ollut kirkon palveluksessa. oli vapreit ja poliisi veli ei nostanut tutkintaa oman henkensä kaupalla. Kyllikki oli kertonut pastorin aikeista kaverilleen ja lähetnyt kirkon palveluksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän hienoa on syödä jotain lehmän kieli makkaraa tai kanan maksaa maksalaatikossa tai maksamakkarassa tai jotain peuran persettä. Ennemmin syö marjoja hedelmiä.
Mitähän hienoa on marjojen syönnissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilkka Myllymäen tapaus on kans vielä avoin, niinkun JFK.
- Anonyymi
Luulisi , että tämä hovi olisi tutkittu ihan ensimmäiseksi. Toisaalta tuntuu kovin hitaanvinkeältä.
- Anonyymi
Kun poliisin mielestä asiaan ei liity mitään rikosta - niin ei kai se jumaluta voi/halua tutkiakaan mitään!!?? Enemmän ne kyttää mopopoikiakin nyt- ku tutkii tätä asiaa rikoksena.
- Anonyymi
vaihtoehto 1. lähti kotia kohti puiston ja aseman läpi junanradan yli,,
vaihtoehto 2. lähtikin toiseen suuntaan keskus grilliä kohti ja siitä
kohti alankoa
vaihtoehto 3. palasi hoviin ,pääsi sisälle mutta ei enää ulos.
vaihtoehto 4. meni tuntemattoman tai tutun kyytiin ja matkasi
tuntemattoman paikkaan joko vapaaehtoisesti tai pakotettuna
,,,,s-joki ? alajärvi ? vaasa ?
vaihtoehto 5. joki ?
vaihtoehto 6. muu syy- Anonyymi
Onko tuosta Alajärven matkasta mitään tietoa, mitä se siellä teki ja kenet tapasi?
- Anonyymi
Junaradan yli EIKÖ SIELLÄ OLE ALIKULKU TIETÄ RADAN ALTA ??? Lapuan historia räjähdys kun ammustehdas räjähti paljon kuoli.
- Anonyymi
Tai olisko ollut humalassa/aineissa ja tipahtanut vahingossa tai tahallaan jokeen. Alkaa tuntua että todennäköisin vaihtoehto on että joessa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai olisko ollut humalassa/aineissa ja tipahtanut vahingossa tai tahallaan jokeen. Alkaa tuntua että todennäköisin vaihtoehto on että joessa on.
Ei ole ellei joku ole sinne heittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junaradan yli EIKÖ SIELLÄ OLE ALIKULKU TIETÄ RADAN ALTA ??? Lapuan historia räjähdys kun ammustehdas räjähti paljon kuoli.
Menkääs nyt kertoo kunnan päättäjille että anomaan unionista tukirahaa junaraiteen alittavaan tiehen mistä autot ja ihmiset pyörät pääsee alittaan radan ilman pelkoa junista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metallin paljastin maksaa jotain 100-150€ kun ostaa löytää kadonneita . Koirat löytää jos saa ensin haistaa kadonneen kenkiä vaatteita missä kadonneen haju pesemättömiä.
- Anonyymi
Onko huumeilla osuutta asiaan
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Onko pettämisellä parisuhteessa osuutta asiaan?
- Anonyymi
Allahjärvellä kävivät kaverien kanssa jonkun tutun synttäreillä.Varma tieto.
- Anonyymi
Ala järvi suomeksi tarkoittaa alempana olevaa järveä. Ylä järvi ylempänä.
- Anonyymi
Onko kukaan kannellut viranomaisen toiminnasta? Partio paikalle jos alaikäistä lyödään, sossupäivystys jne joko roti hommiin nyt
- Anonyymi
Itse haastoi verta nenästä ja kävi päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisella ei ole mitään puolusteltavaa lapsi kyseessä känninen poliisi lyö kyllähän se nyt näkyy videolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyttähän siinä yritti halailla ja kopeloida väkisin, Rasmus yritti työntää käsiä pois, sitten kyttä laittoi lasin pöydälle ja alkoi hakkaamaan.
- Anonyymi
Koko homma on tavallaan vähätelty viranomaisten anatamissa lausumissa mitä mediassa on ollut. nyt vaikuttaa, että juttussa on jotakin sellaista joka on pitänyt salata ja pyrkiä peitteleen, onko kyseessä huumeet tai seksi jutut ? onko joku penetroinut ? ja pelkää jäävänsä kiinni ? tai sekaantunut huume kaupoihin jaa pelkää jäävänsä kiinni ? ja tiesikö Rasmus ? jotakin sellaista että hänen oli kadottava joko omatoimisesti tai muiden toimesta ?
Jotakin tässä jutussa nyt on isompaa takana.- Anonyymi
Ei välttämättä ihan noin tarvitse olla, mutta outoa ettei partiota soitettu paikalle ennen katoamista jos alaikäistä lyöty, miten pahan osuman sai pään seudulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä ihan noin tarvitse olla, mutta outoa ettei partiota soitettu paikalle ennen katoamista jos alaikäistä lyöty, miten pahan osuman sai pään seudulle?
Jospa sitä ei lyöty? Kun joku huitoo, niin onhan siihen tartuttava kädellä ja joku on tulkinnut sen lyönniksi?
- Anonyymi
Miksei kukaan ole ilmoittautunut tappelun silminnäkijäksi, vaikka tupa oli täynnä väkeä? Ehkä ei oikeasti tapahtunut muuta kuin normaalia kaulailua?
Minä en ainakaan näe tässä pitkässäkään videossa muuta, eikä "tappelulle" keräännyt yleisöä, kannustajia tai väliin tulijoita.
https://m.youtube.com/watch?v=u5nY8aqsu-c - Anonyymi
Tutkinnan alla on kaksi henkilöä. Käsittääkseni poliisi ei aloita nujakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei kukaan ole ilmoittautunut tappelun silminnäkijäksi, vaikka tupa oli täynnä väkeä? Ehkä ei oikeasti tapahtunut muuta kuin normaalia kaulailua?
Minä en ainakaan näe tässä pitkässäkään videossa muuta, eikä "tappelulle" keräännyt yleisöä, kannustajia tai väliin tulijoita.
https://m.youtube.com/watch?v=u5nY8aqsu-cEihän tuossa mitään tapella. Kossi liikuttelee siimojaan liikaa ja setä pistää nippuun, aivan oikein toimittu. Keväällä sitten jäiden lähdön jälkeen jokirantoja käppäileen niin selviää tämä ällistyttävä mysteeri .
- Anonyymi
Jos tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kun on yksi tuleva työtön vähemmän. Onko karkotettu Syyriaan?
- Anonyymi
Väkivaltaisesti käyttäytyi se 16 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=u5nY8aqsu-cEikö tuossa videolla just tuo poliisi ole yhtenään haastamassa riitaa ja käy agressiivisesti lapsen päälle?
Toivottavasti menetti virkansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku lyöjän kavereitako soitettu? Olis poika päässyt putkaan nyrkkisankarin asemasta. Olis ehkä selvinyt tai löytynyt nopeammin. Niin luki jossain että Seinäjoella eikä Ylivieskassa kysynyt Kasperiin reittiä minfossa jos pitää Paikkansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuossa videolla just tuo poliisi ole yhtenään haastamassa riitaa ja käy agressiivisesti lapsen päälle?
Toivottavasti menetti virkansa.Kyllä vielä toisenkin kerran ei ollut mikään pieni lyöntikierros. Se poikahan vaan istui äijä meni selän taakse sillätavalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa mitään tapella. Kossi liikuttelee siimojaan liikaa ja setä pistää nippuun, aivan oikein toimittu. Keväällä sitten jäiden lähdön jälkeen jokirantoja käppäileen niin selviää tämä ällistyttävä mysteeri .
Yrittää vaan työntää monta kertaa lähentelevän kytän käsiä pois, pelkkää puolustautumista Rasselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää vaan työntää monta kertaa lähentelevän kytän käsiä pois, pelkkää puolustautumista Rasselta.
Ala ikäisellä onkin vaikeaa viinabaareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa mitään tapella. Kossi liikuttelee siimojaan liikaa ja setä pistää nippuun, aivan oikein toimittu. Keväällä sitten jäiden lähdön jälkeen jokirantoja käppäileen niin selviää tämä ällistyttävä mysteeri .
lopeta jo hyvän sään aikana,,,ei poliisi saa käydä käsiksi kehenkään varsinkaan ala-ikäisiin,,älä puollustele ! tuollaisella ajattelutavalla ihminen on monesti juuri se väkivallantekijä ,,oletko sinä sellainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopeta jo hyvän sään aikana,,,ei poliisi saa käydä käsiksi kehenkään varsinkaan ala-ikäisiin,,älä puollustele ! tuollaisella ajattelutavalla ihminen on monesti juuri se väkivallantekijä ,,oletko sinä sellainen ?
Älä piipitä, jokainen saa puolustaa itseään.
- Anonyymi
Kommenttini viiko sitten leinee poistunut. Hyväveli järjestön jäsen tehdessä murhan levitetään paikkansa pitämätöntä tietoa muutamasta lähteestä ja kun tulee useammalta taholta tietoa aletaan pitämään totena.
- Anonyymi
Tämäkin keissi päätynee mappiin öö. ehkä jokinlaisten mutkien saattelemana selitysten kera.
- Anonyymi
Miten oli lähdössä kotiin?
Oliko liikkeellä mopolla?
Onko matkalla joki / vesistö johon olisi vahingossa voinut päätyä?
Miten alaikäinen on voinut olla ravintolassa?
Lissukka päätyy oikeuteen vastaamaan teoistaan - sakot saattaa tulla - Anonyymi
Näin varmasti menee viimeistään keväällä - mutta siihen saakka poliisi taikinoi parhaan kykynsä mukaan. Ehkä ne kohta kuitenkin ilmoittaa jotain oleellista. Siihen saakka jatkan koiraharrastuksen parissa.
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.18169-9/21768175_10155777652049732_8605032213156181325_n.jpg?stp=c0.79.720.720a_dst-jpg_s552x414&_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=da31f3&_nc_ohc=zi8YLPawGM0AX_R9nQx&tn=kWMm-Zenvf2l1w2E&_nc_ht=scontent-hel3-1.xx&oh=00_AfBMnhXyCy7GGMNxSy4tDslpQ9Xgqu0_wQOT8q5PDxluLw&oe=63BE2A61 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lissukka päätyy oikeuteen vastaamaan teoistaan - sakot saattaa tullaPeräti lapsellista kyselyä tässä vaiheessa kun asiaa on monilla foorumeilla puitu viikkokaupalla, esim. Rikosinfo- nimisellä sivustolla on varmaan satoja kommenetteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräti lapsellista kyselyä tässä vaiheessa kun asiaa on monilla foorumeilla puitu viikkokaupalla, esim. Rikosinfo- nimisellä sivustolla on varmaan satoja kommenetteja.
Nuo tuollaiset sivustot ja portaalit tulisi sulkea vihan lietsonnan vuoksi.ja sivuston ylläpitäjät vastuuseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräti lapsellista kyselyä tässä vaiheessa kun asiaa on monilla foorumeilla puitu viikkokaupalla, esim. Rikosinfo- nimisellä sivustolla on varmaan satoja kommenetteja.
Mee sitten sinne sivulle lukemaan helsinkiläisten arvauksia, äläkä mainosta täällä!
- Anonyymi
Poliisin osalta esitutkintakynnys on ylittynyt. Se ei vielä tarkoita, että syytäjä lähtee syyttämään. Syyttäjä voi tehdä syyttämättä jättämis päätöksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lissukka päätyy oikeuteen vastaamaan teoistaan - sakot saattaa tulla16 vuotiaat ravintolassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16 vuotiaat ravintolassa
On nähty ala ikäisiä myymässä viinaa huumeita ajamassa autoa ja viiltämässä ihoaan.
- Anonyymi
Aina kun murhaa halutaan peitellä pistetään samankaltainen perätön huhu liikelle muutamasta kohteesta tällä synkronoidaan koko yleisö samaan mielipiteeseen.
- Anonyymi
Eiköhän se Rasmus ole jossain isäukon/uskonlahkon luona oppimassa tapoja, että 16 v eivät mene baareihin. Voi myös kysellä sieltä sukulaisten luota, joilla kävi töissä. Tuttujen matkaan lähtenyt.
- Anonyymi
Mitähän järkeä tuossa olisi, ei yhtään uskottavaa.
- Anonyymi
Vaikeaa Suomessa on olla poliisi kun kersoja ei saa ojentaa ja kasvattaa.Sama on koulussa opettajilla,ei saa tukistaa niin kuin ennenvanhaan. Mentiin kouluun eikä maleksittu kylillä.Kotona tehtiin töitä ja ollaan kunniallisia kansalaisia.Ei höpisty homoista ym.Maailma menee huonoon suuntaan.Kyllä on ikävä sitä maailmaa...
- Anonyymi
Siks vanhemmasta sukupolvesta tulikin niin erikoista sakkia.
- Anonyymi
Pitkään sai aarniokin touhuta rikoksiaan ja yhä jotkut sitä puolustelee.
- Anonyymi
Jos joku katoaa joen läheltä, niin aika usein ruumis sieltä löytyy.
- Anonyymi
Eikö sitä etsitä joesta. Valonheitin päälle ja magneetti kalastus laitteet.
- Anonyymi
Pitäisi kuulustella niitä ketkä väittää varmasti tietävänsä, ei Rasse sinne itse ole mennyt.
- Anonyymi
No eikö sinne voi mennä katselemaan löytyykö.
- Anonyymi
Ahaa, eli jos joku ammatinsa osaava taistelu kuntoinen hakkaa jonkun pikku klopin, niin hän onkin sankari, vailla vertaa, ja hänestä ei saa kirjoittaa tai lausua mitään, hän on suomen puntinin osaston palveluksessa kuten muutkin pikku putinit.
- Anonyymi
Kuusi minuuttia kaulailivat ja halivat. Jos se olisi halunnut hakata tuollaisen kääpiön, niin "tappelu" olisi loppunut sekunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusi minuuttia kaulailivat ja halivat. Jos se olisi halunnut hakata tuollaisen kääpiön, niin "tappelu" olisi loppunut sekunnissa.
siellä huuteloo oikein väkivallan ihannoija DDD lusuhousu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä huuteloo oikein väkivallan ihannoija DDD lusuhousu
Katsoitko tuon yllä olevan videon? Kerro ihmeessä missä siinä tapeltiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en lähtisi perkaamaan tuota epäselvää ja suttuista videopätkää vaan keskittyisin ennemminkin sun mielentilan tutkimiseen miten ihannoit väkivaltaa
- Anonyymi
Toi kloppi hyökkäsi päälle takaa päin kuulemma on video siitä.
- Anonyymi
Nettihuutelija jo vuosien takaa. Tuota muka hauskaa lausetta sä jaksat toistaa. Muuhun susta ei sitten olekaan, naurettava pelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettihuutelija jo vuosien takaa. Tuota muka hauskaa lausetta sä jaksat toistaa. Muuhun susta ei sitten olekaan, naurettava pelle!
musta on moneen mutta sua vaan wituttaa kun jäät aina häviöille näissä väännöissä.mun mielestä sä lässytät nyt sellaiselle miehelle ettei kannattaisi alkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvä on tuokin video. Nähdäkseni Rasmus on tuossa
ehkä kaverinsa kanssa, kaulailevat, halailevat. Lopussa poliisi ottaa nuorta käsivarresta pariin otteeseen. Rasmus yrittää työntää poliisia etäämmälle, ei oikein näytä tehoavan. Eli eiköhän tässä ole poliisi, joka nujakan saa aikaan. Hyvin tunnistettavia osa ihmisistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutisissa oli jo että ollut tappelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvä on tuokin video. Nähdäkseni Rasmus on tuossa
ehkä kaverinsa kanssa, kaulailevat, halailevat. Lopussa poliisi ottaa nuorta käsivarresta pariin otteeseen. Rasmus yrittää työntää poliisia etäämmälle, ei oikein näytä tehoavan. Eli eiköhän tässä ole poliisi, joka nujakan saa aikaan. Hyvin tunnistettavia osa ihmisistä.Alaikäinen 16 vuotias baarissa hei miettikää vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
musta on moneen mutta sua vaan wituttaa kun jäät aina häviöille näissä väännöissä.mun mielestä sä lässytät nyt sellaiselle miehelle ettei kannattaisi alkaa
Tässä taitaa kiteytyä eräiden oikea tyyliasenne asiaan! Tyyppi joka ylentänyt itsensä muiden yläpuolelle ja pikkuklopin? Lapsen 16-vuotiaan jolle aikuinen äijä näyttänyt isällisiä otteita! Arjen nyrkkisankari lapsesta yritetään tehdä rikollinen ja vähäpätöinen keksitään oikeuksia ojentaa kloppia. Toivottavasti oikeudenmukaisuus toteutuu mielummin Rasmus löytyisi elävänä ja kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappeluun tarvitaan kaksi, vain kyttä oli väkivaltainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kloppi hyökkäsi päälle takaa päin kuulemma on video siitä.
Kyttähän se tuli takaapäin Rassea kähmimään ja sitten alkoi hakata.
- Anonyymi
Kauppojen ja firmojen isot roskiksetkin olisi hyvä tarkistaa vaikka ihan varmuuden vuoksi. Voi kunpa poika olisi vielä jossain hengissä ja tulisi jouluksi kotiin...
- Anonyymi
Meinaat ettei niitä ole tyhjennetty kuukauteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat ettei niitä ole tyhjennetty kuukauteen?
näin voi olla ,,ovat nykyisin melko isoja ,,päälle päin näkyy vain murto-osa ,,osa tilavuudesta on maan sisällä ja tyhjäys 3-5 viikon välein,revi siitä rysä tyhmillä kysymyksillä lisää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin voi olla ,,ovat nykyisin melko isoja ,,päälle päin näkyy vain murto-osa ,,osa tilavuudesta on maan sisällä ja tyhjäys 3-5 viikon välein,revi siitä rysä tyhmillä kysymyksillä lisää !
Ei kauppojen roskikset ole maan alla eikä firmojen koska ne joutuu lain mukaan kierrättämään. Jossain kerrostaloissa voi olla molokkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kauppojen roskikset ole maan alla eikä firmojen koska ne joutuu lain mukaan kierrättämään. Jossain kerrostaloissa voi olla molokkeja.
höpö höpö...käy katsomassa ,,maan alle on laitettu monessakin firmassa,,,revi siitä rysä !
siellä on iso kangassäkki joka nostetaan ylös sieltä jä tyhjätään autoon... - Anonyymi
Niitähän ei tietenkään tyhjätä kuin kerran vuodessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö...käy katsomassa ,,maan alle on laitettu monessakin firmassa,,,revi siitä rysä !
siellä on iso kangassäkki joka nostetaan ylös sieltä jä tyhjätään autoon...Taidat olla itse pikkasen tyhjä säkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse pikkasen tyhjä säkki.
kova säkki paremminkin ,,kova kuin kivi,,ottiko ohimoon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän ei tietenkään tyhjätä kuin kerran vuodessa
Eli voi olla hengissä sellaisessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli voi olla hengissä sellaisessa?
Ainakin Simpsoneissa kävisi niin.
- Anonyymi
Roskiksissa nukkuu usein alkoholistit ja narkomaanit lehtien ja pahvien alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kova säkki paremminkin ,,kova kuin kivi,,ottiko ohimoon ?
Jaa onko ummetus.
- Anonyymi
Rasmus lähti kaljalle pohjanmaalle...ja liittyi lestoihin?
- Anonyymi
Kun kevät koittaa ja jäät lähtee niin poika löytyy.
- Anonyymi
Poliisi korpit ei toisen silmää noki.
- Anonyymi
Suojellaanko nyt poliisia,ettei totuus paljastuisi?Toimiiko hyväveliverkosto?
- Anonyymi
Poliisit on mukavia mulle soitti tänään kaksi sain nimet selville mutta kumpikaan ei tiennyt missä asuvat viimeine veilä lsäsi,, SITÄ ET TULE KOSKAAN SAAMAAN SELVILLE. Saadut edut käytetään tarkkaan hyödyksi. 30v sitte jokainen poliisi oli rehti kunioitettu mies, Nämä poliisit Seinäjoelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisit on mukavia mulle soitti tänään kaksi sain nimet selville mutta kumpikaan ei tiennyt missä asuvat viimeine veilä lsäsi,, SITÄ ET TULE KOSKAAN SAAMAAN SELVILLE. Saadut edut käytetään tarkkaan hyödyksi. 30v sitte jokainen poliisi oli rehti kunioitettu mies, Nämä poliisit Seinäjoelta
juo vähemmän niin pystyt kirjoittamaan selvemmin,,tuostahan ei vanha Erkkikään saa selvää mitä meinaat sanoa
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
mikä toi viranomaisuutiset.fi on ,siellä ainakin asiasta juttua lisää
- Anonyymi
<<<<<<<<<<syötetty koirille
- Anonyymi
Huumemaailma on ankara, jos R huomasi poliisimiehen olevan paikalla ja sotkevan diilaamiskuviot ja ärsyyntyi tästä käyden kimppuun. Epäonnistunut diileri poistettiin kuvioista.
- Anonyymi
oot kattonu liikaa elokuvia,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oot kattonu liikaa elokuvia,,
Enkä se nulikka oli..
- Anonyymi
Kyttä diilasi ja jäi Rassen kameraan?
- Anonyymi
Rikollis piireissä tapahtuu kaikkea pahaa.
- Anonyymi
Voi kunpa se poika löytyisi jostakin hengissä.
- Anonyymi
Jo pitkästi on eri viranomaisilla ollut kytköksiä huume ja dopunkin sektoreille, ja motiivina rahan teko. ei siis ihme että monen moista sattuu ja tapahtuu, onhan esim, poliissa jo iki perinteet humemailasta,, mm, erkkilä.aarnio jne.. mikään ei enää ole sitä miltä sen halutaan näyttävän, totuus on karumpi.
- Anonyymi
Sitten vielä miehet jotka raiskaa miehiä huumaa ensin.
- Anonyymi
Aarnio vain astui liian isoilla varpaille ja sai opetuksen. Poliisia ei voida tuomita kuin veljesjärjestön yhteisellä päåätöksellä.
- Anonyymi
On aika outo tapaus.
Jos, Rasmus olet elossa, mene kotiin!
Monenlaisia vaihtoehtoja tulee mieleen.
Myös, että olisi lähtenyt jonkun viinantarjoajan matkaan, joka nyt pitää häntä vankinaan.
Tällaisia pedoja on. Maailma on paha. - Anonyymi
Siis tulin tänne palstalle ja huomasin 16 vuotias poika paini poliisin kanssa joka ei ollut töissä silloin oli kuulemma ottanut pojalta puhelimen pois baarissa ja poikaa ei löydetty tän jälkeen.
- Anonyymi
16-vuotias ei kestä varttiakaan ilman puhelinta, päättele siitä.
- Anonyymi
Mikä oikeus sillä oli ottaa puhelin pois? Oli videosta päätellen kaljupää perseet olalla sitäkö poika kuvasi ja siksi hyökkäsi kimppuun? Iso mies lapsen kimppuun! Missä puhelin on nyt?
- Anonyymi
16 VUOTIAS ON ALA IKÄ BAARIIN.
- Anonyymi
Salkkareissa opetetaan kaikki pahuudet, diilaamiset, palkkamurhat, murhat, paritukset, viinankeitto, trokaaminen, ihmisryöstöt.............
- Anonyymi
TV sarjoissa näytetään kaikkea kauheaa laitonta.
- Anonyymi
No vedäpä nyt tosiaan jotkut salkkaritkin vielä tähän....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TV sarjoissa näytetään kaikkea kauheaa laitonta.
Samoin uutisissa.
- Anonyymi
Salkkareissa homoillaan,lepsoillaan ja aina asutaan toisten nurkissa....en seuraa ko sarjaa...ihan perzzzeeztä.
- Anonyymi
Sieltä ne kotiäidit ottaa mallia.
- Anonyymi
Nyt aikuisten katsottava itseään: kotona, koulussa, ystäväpiirissä, ravintolahenkilokunnan kuin muidenkin ns. aikuisten kirjoissa iällisestu olevien.
Rasmushan on lapsi. Jonkun lapsi. Jonkun tuttu. Jonkun kaveri.
Ja/vai jonkun hyväksikäyttämä tai pahoinkohdeltu.- Anonyymi
Mitä sitten? Rasse lähti yksin kävelemään, eikä kukaan nähnht sen enempää. Haastoiko toisen kerran riitaa jollekin oman kokoiselleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Rasse lähti yksin kävelemään, eikä kukaan nähnht sen enempää. Haastoiko toisen kerran riitaa jollekin oman kokoiselleen?
Toinenkin kyttä kävi Rassen kimppuun, no jo on.
- Anonyymi
Onko Lapualla oikeustajua, lojaaliutta?
- Anonyymi
Lähti varmaan kaljalle ja palailee jossain vaiheessa kotiin.
- Anonyymi
Joku tietää saletisti jotain SUU AUKI JO!!
- Anonyymi
Ei kannata enempää avautua.
- Anonyymi
Sen ei kannata oman etunsa takia hiiskahtaakaan.
- Anonyymi
Tietää selvästi! Hyvin on tiedetty riitaantunern parkkipaikalla tässäkin ketjussa joku kirjoitti että mitäs aloitti itse?! Tiedetään kyllä kenen kanssa on riitaantunut jos on nähty että parkkipaikalla riitaantunut. Toisessa kerrotaan olleen Seinäjoella kyselemässä reittiä Kasperiin. Kyllä sillä on kavereita jotka tietää on taidettu vaientaa tyyliin "mitään et tiedä" joku tai jotkut uhkailleet kiristäneet. Ei ihminen ihan noin vaan häviä ettei kukaan tiedä näe mikä oikeus sillä poliisilla oli viedä puhelin ja lyödä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää selvästi! Hyvin on tiedetty riitaantunern parkkipaikalla tässäkin ketjussa joku kirjoitti että mitäs aloitti itse?! Tiedetään kyllä kenen kanssa on riitaantunut jos on nähty että parkkipaikalla riitaantunut. Toisessa kerrotaan olleen Seinäjoella kyselemässä reittiä Kasperiin. Kyllä sillä on kavereita jotka tietää on taidettu vaientaa tyyliin "mitään et tiedä" joku tai jotkut uhkailleet kiristäneet. Ei ihminen ihan noin vaan häviä ettei kukaan tiedä näe mikä oikeus sillä poliisilla oli viedä puhelin ja lyödä?
Nyt Lapuan pikkurikollisten Kaikki tiedot julki, riittää jo tää pelleily!!! Murha jumalaura kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se voinut kaatuakin tai pudota johonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Lapuan pikkurikollisten Kaikki tiedot julki, riittää jo tää pelleily!!! Murha jumalaura kyseessä
Ai jonkun auton perästä löytyy.
- Anonyymi
Poliisilla on kuulemma Rasmuksen puhelimeen koodit. Onko sieltä selvinnyt mitään?
- Anonyymi
Ovat jo poistaneet osan sisällöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat jo poistaneet osan sisällöstä.
Siltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Onko menny atrialle töihin ?
- Anonyymi
Meinaatko että olisi lipsahtanut liukuhihnalle?
- Anonyymi
Lopettakaa oikeesti noi tyhmät kirjotukset. Olisi parempi ettei muutamaan päivään kukaan kirjottais yhtään mitään,anettais työrauha heille jotka sitä nyt oikeesti tarvii. Ihan pimeitä kirjotuksia suurin osa.
- Anonyymi
Peittelyrauha.
- Anonyymi
Pikku vinkki minulla 16-tytär ei aina vastaillut mihkään vaikka kotona ja itse kyselin muualta. Varmasti tämä Rasmuskin kuuluu snäppiin? Kavereidensa kanssa snäppäävät ja jakavat jatkuvasti kaikki melkein sijainnin ja ihan talokohtaisesti tarkalleen näkyvissä kavereille missä kulloinkin menee. Niin varmasti on ollut tai on kavereilla tietoa olinpaikasta mikäli puhelin mukana. Siks toisekseen nyt on alaikäinen kyseessä poliisi ei voi väittää ettei tietoja saada liittymästä. Ellei sitten kapakassa ollut poliisi vienyt puhelinta kuten väitetään. Siinä onkin sitten jutun aihetta tutkintaan Toivottavasti ei mitkään työkaveri poliisit tutki.
- Anonyymi
Huom, kaikki poliisit on kolektiivisesti sodoksissa toisiina, ja mitäpä luulet, miten nuo " tutkinnat " etenee ja mihin suuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom, kaikki poliisit on kolektiivisesti sodoksissa toisiina, ja mitäpä luulet, miten nuo " tutkinnat " etenee ja mihin suuntaan?
Lapualla on pitkät perinteet siitä miten toimia jos laki ei mielytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa nii onko se ex-poliisi huumerikollinen sodoksissa tähän nyrkkisankaripoliisiinkin joka löi lasta? Mikähänlainen keissi lienee tästä vielä kehkeytyy? Voi olla Aarnio enkeli tuohon menoon nähären.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa nii onko se ex-poliisi huumerikollinen sodoksissa tähän nyrkkisankaripoliisiinkin joka löi lasta? Mikähänlainen keissi lienee tästä vielä kehkeytyy? Voi olla Aarnio enkeli tuohon menoon nähären.
Ja hovin omistaja sidoksissa Ivalon huumekauppiaaseen ja Hanhivaaran katoamiseen, sielläkin kytät suojelee murhaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sitä ex-poliisia Hämeenkyröstä, joka välitti huumeita juurikin Lapualle?
- Anonyymi
Ei poliisi saa näitä Seinäjoen huumeporukoita kuriin.Alaikäiset välittää ja isot kalat uivat syvissä vesissä.
Sama se oli jo 90 luvulla.- Anonyymi
koko huumetouhu saataisiin loppumaan Suomesta jos vaan halua olisi,,ei luulisi olevan vaikeaa,lainsäätäjät perseestä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koko huumetouhu saataisiin loppumaan Suomesta jos vaan halua olisi,,ei luulisi olevan vaikeaa,lainsäätäjät perseestä !
Poliisit tietää kyllä touhun
- Anonyymi
Helppo seurata narkkaria joka käy huume neuloja hakemassa mistä se ostaa huumeensa. Tai yleensä kun ne hakee huumeet myyjiltä säännöllisesti. Jotkut myy autoista.
- Anonyymi
Eipä ihme jos Seinäjoki on Suomen huumerikospääkaupunki jos kytät mukana muillakin paikkakunnilla siellä päin.
- Anonyymi
Miksi piti poistaa Kasperikysymys ja parkkipaikkatappelu kysymys? Kyse on murhasta, vois ylläpito miettiä ketä palvelee poistot kun joku poistopyyntöä tulee joltain
- Anonyymi
Poliisit ova kouluttaneen vartija, yms. Jokaisessa puhlinkeskuksessa on oma kytä,, palvelijat. Meni seinäjoelle tekemään tutkintaa luvattomasta kuuntelusta 5v ei tietokoneeni ole sammunut kuin ison päivityksen jälkeen. Nyt 2pv jälkeen saammuu oikeasti eithenet kaapeli ja hiiri menettävät valonsa sammutataessa. Windovsissa taitaa tekoäly kuuntelu olla päällä perus asetuksena. 2 koneeni ei sammu vaikka kiinni samassa reititemissä ei ole aukaistu muutamaan päivään töpseli seinään ja hiiri ja kaapeli loistaa.
- Anonyymi
Rasmus jo kuukauden kateisssa, jota kateissa oloa edelsi poliisn suorittama pahoinpitely ja ravitolasta ulos laitto. niin kyllä tämä nyt vaikuttaa Murha jutulta.
Normisti jos kaks tavanomaista kansalaista olis vihoiteleet aj pahoinpitelyä ollut ka sitten toinen katoaa kuin tuhka tuuleen. olis Murha tutkinta nimikkeenä. tappohan ei enää tule kysymykseen.
En nyt viitsi enmpää rautalangasta vääntää mutta näin se menee.- Anonyymi
Ai murhattu palaa takaisin ja pyrkii sisälle ?
- Anonyymi
Jätä tutkintanimikkeiden asettaminen ammattilaisille. Sulla on sen verran senat sakaisin, että kukaan ei ota sua vakavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai murhattu palaa takaisin ja pyrkii sisälle ?
Kovasti on portsarin jutut muuttuneet, syyllisyyden merkki tai suojelee joitakuita.
- Anonyymi
Ikävä kyllä, löytynee keväällä Lapuan joesta tai sen varsilta. Loogisin vaihtoehto jos maasto on jo tutkittu.
Onko Rasmus sakkolihaa?
- Anonyymi
Rasmus on Kasperissa joko kylmänä tai vangittuna.kidnapattuna.Ei olisi ensimmänen kerta kun velanperijät pitävät pikkudiileriä vankina tai ovat hänet tappaneet.Kyllä KP Savolaisen jutulta vaikuttaa tämäkin.
- Anonyymi
Miks ne Kasperin paskarikolliset saa juosta vapaana, pohjanmaa laki saaatanan velttopasskat
- Anonyymi
No sinä kun kerroit niin sittenpä poliisit voivat lähteä sieltä hakemaan! Toivottavasti kerroit tietosi myös poliisille. että osaavat etsiä oikeasta paikasta!
- Anonyymi
Kaikki paikat pitää tutkia.Välttämättä ei ole Lapualla vaan jossain 30 km säteellä.
Kaveripiirillä on varmaan tietoa kuten
Lapuahovin porukoillakin.Kännykästä ei puhuta vieläkään mitään.Mihin tukiasemaan on viimmeksi ollut yhteydessä.No tutkinta on annettu
Sisäsuomen poliisille.- Anonyymi
hyviä nuo linkit ;P kun joskus edes toimis näiden valopäiden jutut
- Anonyymi
yleensä tosiaan lapualla tietätään toisten asijat padenmin kuin omat asijat,
- Anonyymi
Rasmuksen isoisä on ollut töissä Seinäjoen poliisissa joten Härsilä varmaankin tuntee.
Miten vaikuttaa asianhaaroihin.- Anonyymi
Vanginvartija, tuskin poliisi, vai olenko väärässä
- Anonyymi
Kummia kytköksiä! Kuten onko ko. poliisi holanut pojan isän entisen eukon? sellasiakin huhuja liikkeillä niin, että tunsi pojan ennestään onko viha leiskahtanut jostain kytköksistä ja siksi nyrkit heilui?
Videosta näkyy rähmällään kaljupää joka vielä yrittää tirvasta ensimmäinen aika lujaa. Kyseisellä konstaapelilla ei hiuksia siis sama kalju joka huitoi nyrkeillä? Ei selvältä näytä videolla peijaisia juhlimassa ollut sama ilmeisesti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummia kytköksiä! Kuten onko ko. poliisi holanut pojan isän entisen eukon? sellasiakin huhuja liikkeillä niin, että tunsi pojan ennestään onko viha leiskahtanut jostain kytköksistä ja siksi nyrkit heilui?
Videosta näkyy rähmällään kaljupää joka vielä yrittää tirvasta ensimmäinen aika lujaa. Kyseisellä konstaapelilla ei hiuksia siis sama kalju joka huitoi nyrkeillä? Ei selvältä näytä videolla peijaisia juhlimassa ollut sama ilmeisesti?Oikeasti sinä et erota videosta yhtään mitään.
- Anonyymi
Tuosta höpötyksestä kukaan mitään ymmärrä. Kuka jäi kiinni ja mistä syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta höpötyksestä kukaan mitään ymmärrä. Kuka jäi kiinni ja mistä syystä.
Aika hyvin ymmärretään ja tiedetään ainakin minfossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videosta näkyy rähmällään kaljupää joka vielä yrittää tirvasta ensimmäinen aika lujaa. Kyseisellä konstaapelilla ei hiuksia siis sama kalju joka huitoi nyrkeillä? Ei selvältä näytä videolla peijaisia juhlimassa ollut sama ilmeisesti?Ei ole Rassen äiti, trollit levittää mitä tahansa.
- Anonyymi
Antakaa ny Poliisi tutkii. Lopettakaa huhujen levittäminen.
- Anonyymi
puollustatko jotain tahoa ? vai
- Anonyymi
Laihian murha selvis viiveellä mutta kuitenkin. Kyllä ne tutkimukset etenee mutta pinnan alla.
- Anonyymi
Tämäkin selviää aikanaan. Ylivoimaisesti suosituin teoria täällä on että on itse kävellyt jokeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin selviää aikanaan. Ylivoimaisesti suosituin teoria täällä on että on itse kävellyt jokeen.
Rikollisten levittämänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikollisten levittämänä.
Onko niitä murhaajia paljonkin? Usko pois, tässä tapauksessa ei yhtään.
- Anonyymi
Pitkässä videossa näkyy selvästi kuinka kalju mies ahdistelee ja lähentelee Rasmusta yrittäen halata ja R työntää käsillään miestä kimpustaan. Tuon jälkeen kalju mies käy väkivaltaisesti R kimppuun. Videon tultua julkisuuteen on kyseinen mies uhannut nostaa syytteet kunnianloukkauksesta videon levittäjille. Ei tainnut tulla mieleen että julkisessa ravintolassa on videovalvonta ja ehkäpä jokunen silminnäkijäkin. Taitaa tämäkin kirjoitus mennä poistoon ettei vain totuus tulisi julki. Hävetkää aikuiset ihmiset mitä lapsille teette.
- Anonyymi
Hetkinen olios se polisi homo? ja koitti lasta käpälöörä. ja kun kakru pisti hantihin niin sai turpaansa. aj sitten koko kakru ikään kuin hävis kuin tuhka tuuleen.
Tämmöisen johdannon saa kun lukee uutisia ja komenttejä ja tämä ny tuntuus oikialta.
Mutta onkos homous ny niin kovin suojeltua että mitä tahansa voivat tehrä?- Anonyymi
Jotakuinkin näin mutta eiköhän se laki oo sama poliisille ku rivikansalaisillekin. Mutta kuten ny nähärään joku konkkaronkka yrittää painaa koko jutun villasella ja tietty poliisin eruks.
- Anonyymi
Kaikki ei oo sallittua yhdessä kerhossa ei saa yhtyä yli 6 vuotiaseen koska muistaa teon.
- Anonyymi
Kuka se tykkääkään pukeutua vaaleanpunaiseen? 🤔
- Anonyymi
Fb kadonneiden lasten ryhmässä joku mainitsi nimen Kennet Körsessaar. Hän kuulemma majoittaa hatkalaisia. Tietäisikö hän missä Rasmus on?
- Anonyymi
Mitä tapahtuu videolla kohdassa 1.37, suuteleeko ne?
- Anonyymi
Siltä se näyttää. 👨❤️💋👨
- Anonyymi
M.nfossa oli joku bongannut videolta kolme tyyppiä jotka oli tuijottanut tilannetta baarissa, viattomia paikkakuntalaisia vai Kasperijengiä?
- Anonyymi
Nii,en varsinaisesti ole mikää salapoliisi ,EP Kommilasta Varkaudesta ,tunnen vaa kaikenlaisia vaikka mistä . Miksi näitä tuijottelioitten kuvia oo missään ,Varkaudessa ainakin se kyylääminen on kansanhuvi.Kerhojakin löytyy täältä kolme , 3 kpl ,ne mitää kerhoja oo ,tai on ,muttei ehkä iha kirkonkerhoja.
- Anonyymi
Kyllä ne kolme erottuu kuulemma ihan selvästi, outoa ettei kukaan voi kommentoida olivatko syyttömiä by standers tuijottelijoita vai esim. Seinäjoen Kasperista. Helppo kysymys mutta vastausta ei näköjään helpolla irtoa, hmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne kolme erottuu kuulemma ihan selvästi, outoa ettei kukaan voi kommentoida olivatko syyttömiä by standers tuijottelijoita vai esim. Seinäjoen Kasperista. Helppo kysymys mutta vastausta ei näköjään helpolla irtoa, hmm
Tässä yksi niistä. https://postimg.cc/WhnR3psq
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi niistä. https://postimg.cc/WhnR3psq
No niin ,veikkaisin albania , romania suuntaan ,tai sitten Suomen tummenpaan ryhmään ,hyvä kuva ,varmasti tunnistaa ,ja varmasti joku tunnistanutkin jo . Ei nuo puhu .EP Kommila Varkaus.
- Anonyymi
..."Lapualla kaikki tietää toistensa asiat ja joka toisessa ikkunassa on kyylä joka vahtaa kulkijoita."...
Jospa ne "kyylät" onkin ihan mielikuvitusolentoja?- Anonyymi
. Niitä kyyliä on joka paikkakunnalla.
- Anonyymi
tapahtumia tutkitaan nyt tappona, tiedotti poliisi. Rikosnimike on valittu niiden tietojen perusteella, joita poliisilla on tässä vaiheessa tapauksesta.
Poliisi jatkaa edelleen henkirikoksen tekoajan, tekotavan ja motiivin selvittämistä.
Henkirikoksesta epäiltyä miestä esitetään vangittavaksi mahdollisesti tiistaina 20. joulukuuta. Poliisi ei ole vielä kuulustellut häntä, mutta muita tapaukseen liittyviä henkilöitä on kuultu.
Koski sanoi myös, ettei hänen tietääkseen ole vielä tullut sellaisia yleisövihjeitä, jotka olennaisesti selvittäisivät tapahtumien kulkua.- Anonyymi
Tämä viesti koskee ilmeisesti Ullanlinnan henkirikosta..
- Anonyymi
Mihin tää tieto perustuu? Ei ole mitään tiedotetta asiasta julkaistu.
- Anonyymi
Missä julkista tietoa tästä? Ei ole tiedotettu mitään?
- Anonyymi
Onpahan edes yksi roadman vähemmän katuja terrorisoimassa. Mitä te näette tässä laitosnuoressa? Suomen George Floyd????
- Anonyymi
Kukaan ei ole lähtenyt ravintolasta pojan "perään", kun tämä käynyt yrittämässä toisen kerran sisään? Tai poistunut vähän tämän käynnin jälkeen? Mietin, ettei kukaan ole "jälestänyt" häntä?
- Anonyymi
jälestäny ? ihan outo sana
- Anonyymi
Mitstäs tuollainen tieto.ketäs ne 3 heppua on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitstäs tuollainen tieto.ketäs ne 3 heppua on??
nehän o helppo saada selville...ovat kumminkin niin tyhmiä ja ostaneet kortilla jotain kassalta...ei muutakuin maksut selvitykseen klo 20-02 välillä ja sitten pois suljetaan tietyt ihmiset ,,,jäljelle pitäisi jää 3 heppua ,helppoa simppeliä thats it !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nehän o helppo saada selville...ovat kumminkin niin tyhmiä ja ostaneet kortilla jotain kassalta...ei muutakuin maksut selvitykseen klo 20-02 välillä ja sitten pois suljetaan tietyt ihmiset ,,,jäljelle pitäisi jää 3 heppua ,helppoa simppeliä thats it !
Ne "norjalaiset"? Mistä syyttäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne "norjalaiset"? Mistä syyttäisit?
syytteitä voidaan saada aikaiseksi kuulustelujen perusteella.ensiksi tietysti rasmuksen asia,kuulustellaan ja kovistellaan hieman ,säikäytetään DDDD jos siinä ei päästä puusta pitkälle sitten sama homma uudestaan hieman kovemmilla keinoilla ja sen jälkeen vaikka puukkojen kanto kylillä,koirien vienti torille toriaikana ,,onhan noita you named !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syytteitä voidaan saada aikaiseksi kuulustelujen perusteella.ensiksi tietysti rasmuksen asia,kuulustellaan ja kovistellaan hieman ,säikäytetään DDDD jos siinä ei päästä puusta pitkälle sitten sama homma uudestaan hieman kovemmilla keinoilla ja sen jälkeen vaikka puukkojen kanto kylillä,koirien vienti torille toriaikana ,,onhan noita you named !
Ja kissit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kissit!
niitä ei koske koirakuri,,,siitäs sait DDDD
- Anonyymi
Mutta tuonne ravintolan sisällehän on monta valvomatonta sisäänkäyntiä ja nuoriso pitänyt kokoustilaa bilepaikkanaan.
- Anonyymi
Onko mahdotonta tämä poliisi on kapakasta lähdettyytään autolla? kohdannut yksin kävelevän Rasmuksen uudelleen, lyhyt keskustelu kännykästä, otettu kyytiin viedäkseen kotia.
- Anonyymi
Ei kai poliisi kännissä ajele ja taksikuski olisi varmaankin tämän muistanut.
- Anonyymi
Ei. Koska sittenhän rasmus olisi kotona.
- Anonyymi
Ongelmahan on siinä että Salinin veljekset Virroilla on kusettajia!
- Anonyymi
MO🔥
- Anonyymi
Jonkun tai joidenkin matkaan on poika nousut varsin todennäköisesti, olihan tuoloin jo kylmää ja poika ilemisen väsynyt, jotenn kyllä hänestä joku tietää. mutta, miksei kerro? siihenkin on syynsä. on syytä olettaan että poika on joutunut vakvan rikoksen kohteeksi jjoten asia on perusteltua ryhtyä käsitteleen kovemmilla nimikkeillä.
- Anonyymi
onkohan kaikkien kameroiden tallenteet katsottu,,vakuutusyhtiö,poliisin liikennekamera,,,kirkon tapulin kamerat,kaupat,pankit,huoltamot,yksityiset taloyhtiöt ja yritykset...hovin kassan maksujärjestelmä eli korttimaksut klo 20-01( 3 hyypiötä)...bensa-asemien tankkauskorttimaksujärjestelmät klo 20-02 jne jne jne.
kyllä aina joku huomaa jotain teeppä sitä tai tätä....kylälllä pullonkerääjiä samaan aikaan oli sää mikä tahansa...taxit,,kauppojen kuljetusrekat,,,,postinjakajat menee töihin juuri silloin yms yms
nyt vaan joku nähnyt jotain ,ei osaa yhdistää tai ei uskalla kertoa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkohan kaikkien kameroiden tallenteet katsottu,,vakuutusyhtiö,poliisin liikennekamera,,,kirkon tapulin kamerat,kaupat,pankit,huoltamot,yksityiset taloyhtiöt ja yritykset...hovin kassan maksujärjestelmä eli korttimaksut klo 20-01( 3 hyypiötä)...bensa-asemien tankkauskorttimaksujärjestelmät klo 20-02 jne jne jne.
kyllä aina joku huomaa jotain teeppä sitä tai tätä....kylälllä pullonkerääjiä samaan aikaan oli sää mikä tahansa...taxit,,kauppojen kuljetusrekat,,,,postinjakajat menee töihin juuri silloin yms yms
nyt vaan joku nähnyt jotain ,ei osaa yhdistää tai ei uskalla kertoa !Lapuan poliisit ei ainakaan saa äntiin yhtään mitään. Rehvakkaana patsastelevat. Toista oli poliisit ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapuan poliisit ei ainakaan saa äntiin yhtään mitään. Rehvakkaana patsastelevat. Toista oli poliisit ennen.
Mopopoikia jahtasivat. Koskaan ei älynneet laskea rattaita.
- Anonyymi
kuinkas tietyömaat keskustassa ,,eikös silloin ollut ainakin samaan aikaan halpa-hallin vieressä tien korjaus meneillään ettei olisi sinne kaatunut ,entäpä kauppakadun korjaus suojateillä ,koskas se oli kun siinä vaihdettiin niitä laattoja ,oliko samaan aikaan vai ennemmin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuinkas tietyömaat keskustassa ,,eikös silloin ollut ainakin samaan aikaan halpa-hallin vieressä tien korjaus meneillään ettei olisi sinne kaatunut ,entäpä kauppakadun korjaus suojateillä ,koskas se oli kun siinä vaihdettiin niitä laattoja ,oliko samaan aikaan vai ennemmin ?
Voi tosiaan olla jäänyt epähuomiossa sinne laattojen alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt vaan joku nähnyt jotain ,ei osaa yhdistää tai ei uskalla kertoa !Eihän ne oman kameransa tallenteita katso! 😅
Missä sellaisia muuten Lapualla on? 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos purettaisiin Lapuan koko keskusta ja tutkittaisiin kunnolla.
- Anonyymi
Toivottavasti tämä nuori mies löytyy.
- Anonyymi
Tuli mieleen että jos ne alajärveläiset olis jääny kyttäämään,mitä siellä Alajärvellä puuhasteltiin? Oliko puhtaat jauhot pussissa?
- Anonyymi
Kannattaisiko jo lopettaa paskanjauhanta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tutkikaa Alajärvi
- Anonyymi
hyvä pointti,,kävi alkuillasta ilmeisesti alajärvellä ,,miksi kävi ? menikö siellä kaikki hyvin vai täysin pieleen ,,,menikö sinne uudestaan vai jäikö alajärveläisille jotain hampaankoloon ,,tuo tutkintalinja voisi olla kaikista paras!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikäs huru ukko se siellä huuteloo ,,,kaikki tutkintalinjat ja kaikki asiaan liittyvä täytyy tutkia ja poissulkea,,,onko sulla jotain salattavaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikäs huru ukko se siellä huuteloo ,,,kaikki tutkintalinjat ja kaikki asiaan liittyvä täytyy tutkia ja poissulkea,,,onko sulla jotain salattavaa ?
Ei teitä ole ällillä siunattu. Juoruämmiä olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei teitä ole ällillä siunattu. Juoruämmiä olette.
olen älykkäämpi kuin sinä
- Anonyymi
Ketä noi oudot tyypit on ravintolassa otetussa kuvassa. Silmät litraa pitkällä kyyläävät Rasmusta.
- Anonyymi
Ne murhaajat? Koska ne lähti kapakasta?
- Anonyymi
Juttua kaiketi ollaan siirtämässä KRP:lle. Vaikuttaa että iso pyörä on pyörähtämässä nyt.
- Anonyymi
Oli jo aikakin
- Anonyymi
ON VAIN HUONOSTI KUULUSTELTUJA IHMISIÄ.
KOKO SAKKI MITÄ OLI LAPUAN HOVISSA KATOAMISYÖNÄ, HENKILÖKUNTAA JA VIRKAVALTAA MYÖTEN VIETÄVÄ PASILAN KELLARIIN JA ANNETTAVA PAMPPUA, NIIN EIKÖHÄN ALA RASMUS LÖYTYMÄÄN.
ON KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, ETTÄ KATOAMISTA JA TAPPELUA TUTKITAAN ERILLISENÄ ASIANA, AJALLINEN YHTEYS ON NIIN ILMISELVÄ, NIIN EI VOI OLLA NÄIN KUTEN NYT MENETELLÄÄN.
MILLA AROSEN KATOAMISTA TUTKITTIIN HENKIRIKOKSENA, VAIKKEI RUUMISTAKAAN OLLUT JA TUOMIOKIN ANNETTU. RAISA RÄISÄSEN KATOAMISTA TUTKITAAN HENKIRIKOKSENA, VAIKKEI RAISA TAPPELUUN JOUTUNUTKAAN.
MIKSI LAPUALLA ASIAT ON TOISIN?- Anonyymi
Vanhojenpiikojen makuuhuoneet tutkittava.
- Anonyymi
Älä HUUDA.
- Anonyymi
Eiköhän nyt olisi aika jo ruveta puhumaan,se kuka Rasmusta Alajärvellä kuskasi tietää varmasti jotain!! Ja miksi poliisi setä löi turpaan lapuan hovin omistajaa??j kaikki pihalle tulleet katsomaan kun rasmus poistettu lapuan hovista..jos näistä ihmisistä ketkä videoilla näkyy ei muka saada puristettua mitään tietoa,niin kummaa touhua on....jotain suojellaan....tämä on mun speku,mut näin asian nään..siinähän ne kaikki on noissa video kuvissa.
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta sun spekut.
- Anonyymi
Jaa miksei,tuohan oli hyvä
- Anonyymi
Sanokaa mun sanoneen, joessa se on.
- Anonyymi
Niinhän sä sanoit.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1283170Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382523Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132198- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .271468Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2911277Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090