Anna palautetta kaivatullesi.

Anonyymi-ap

Sana on vapaa!

239

3493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi antaa, kun en ole kaivannut ketään lähes kahteenkymmeneen vuoteen!

• Anonyymi

Olet maailman paras mies, ihan sellaisena kuin olet. 🧡

• Anonyymi

Niin sinäkin rakas nainen...💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin rakas nainen...💗

En ole nainen 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nainen 🤨

Tuon kirjoitti nainen, ja se nainen et ollut sinä.

18:03:19

• Anonyymi

Olet helposti huijattavissa.

• Anonyymi

Kauhea

• Anonyymi

Törkeä olet

• Anonyymi

Se on varmasti mahdollista sekin, en vain osaa keskittyä itseeni vaan ihastuessa huomioni kohdistuu vastapuoleen ja haluan olla hänelle hyvä. Eli onko silloin huijattavissa/hyväksikäytettävissä 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmasti mahdollista sekin, en vain osaa keskittyä itseeni vaan ihastuessa huomioni kohdistuu vastapuoleen ja haluan olla hänelle hyvä. Eli onko silloin huijattavissa/hyväksikäytettävissä 🤷‍♀️

Toiset ne tahtoo vain loukata. Pistää miettimään…

• Anonyymi

Onko tämä nillitys jokin toteutumaton fantasia, jota tuotat parin peukuttavan päivystäjän viikarin kera? Sivusta ulla T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin kaltaisiasi narsisteja psykopaatti metsästää ja käyttää hyväkseen, kunnes uhriutuu ja vetäytyy kaltaistensa "uhrien" joukkoon olkaa varovaisia siellä ulkona.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä nillitys jokin toteutumaton fantasia, jota tuotat parin peukuttavan päivystäjän viikarin kera? Sivusta ulla T

TriT. Taas paikallapsykotattien psykotatti kyllä kannatti. Vai mitä? Herpes se vain on,no. Nyt se on renzokalellakin, eiks,juu ja se ei ymmärrä mikä kone olet. Olet paras. Parempi kuin maisteri T... kaikki on jäänyt ikävöimään sinuaja hiljaa potemaan herpestä. Miten menitkään? Fiksu ja kaunis nainenolet sen arvoinen. Kyllä kannatti, vai mitä?

• Anonyymi

Edelleenkin vedän lättyyn mitä lupasinkin

• Anonyymi

Voi poika! Siinä voi tulla pipi omaan nessuun:

• Anonyymi

Ole hyvä, itseäsi.

• Anonyymi

Eli kirjoitteletko sinä tälle palstaäijän, eli aloittajan lanseeraamalle ns kaivatulle (ilmaisu on hyvin vastenmielinen) ja onko hän vastakkaista sukupuolta, oi sankari internetissä?

• Anonyymi
        UUSI

Varovasssti minulla on kansainvälisiä ystäviä. He eivät katso hyvällä käytöstäsitulet huomaamaan jotain yllättävää milloin vähiten odotat.se on pieni muistutus käytöksestäsi. Luulet niiden olevan hallinnassasi. Yllätyt vielä. Kaikki haluavat olla riippumattomia, paitsi yhteinen rakkaamme, joka haluaa olla rakastettuni. Hän on NIIN unohtanut kaltoinkohtelusi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä, itseäsi.

Valoja vannovat "ystäväsi halveksuvat käytöstäsi. Kehtaat piiloutua heidän selkiensä taakse ja huudella ala-arvoisia sieltä tiedät hävinneesi pelin t on nyt minunmikään draama ei vapauta sinua siltä... ole hyvä ja ota kännit. Kukaan ei voi estää sinua nyt. Olet vapaa juomaan ja viihdyttämään itse itseäsi tinderistä löydät uusia ystäviä. Kertakäyttökamaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valoja vannovat "ystäväsi halveksuvat käytöstäsi. Kehtaat piiloutua heidän selkiensä taakse ja huudella ala-arvoisia sieltä tiedät hävinneesi pelin t on nyt minunmikään draama ei vapauta sinua siltä... ole hyvä ja ota kännit. Kukaan ei voi estää sinua nyt. Olet vapaa juomaan ja viihdyttämään itse itseäsi tinderistä löydät uusia ystäviä. Kertakäyttökamaa

Minä en ole kuitenkaan kuin joku pikkupoika, joka uhoaa vetävänsä lyttyyn. Enemmän tuollaisesta tulee mieleen finninaamainen teini.

• Anonyymi

Voi kiitos. Haluannsanoa, että se mitä tahtoisin sanoa, on jotain, mitä muut naiset täällä kokee äärimäisen loukkaavana. Ne on ihania asioita, hyviä asioita. Niitä olen täällä paljon sanonutkin ja en tiedä.

• Anonyymi

haluisix seurustella 🤣🤣🤣🤣🤡

• Anonyymi

Typerä olet. :/

• Anonyymi

Toki, jos olet hän. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki, jos olet hän. 🙂

Ekkö ymmärrä vituilua 🤷🏻‍♂️🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekkö ymmärrä vituilua 🤷🏻‍♂️🤮

Ei KUKAAN HALUA SUA YMMÄRTÄÄ KOSKA OLET SAIRAS NARSISTI VANHA GUBBE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei KUKAAN HALUA SUA YMMÄRTÄÄ KOSKA OLET SAIRAS NARSISTI VANHA GUBBE

Ja sinä latvajumi vajakki joka ulisee täällä 24/7. Kuolisit jo pois. Kukaan ei sinua jää kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerä olet. :/

Olet saanut itsesi kanssa yötä päivää teutaroiva aloittajaäijä oikein tällaista kannatusta palstaa spinnaavilta elämänkoululaisilta. Hubaa hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä latvajumi vajakki joka ulisee täällä 24/7. Kuolisit jo pois. Kukaan ei sinua jää kaipaamaan.

Onko sinulle netin aarrearkkujen kautta kertoja tullut hiljalleen sellainen paranoidinen ajatus, että tämä tällä kertaa ihan itse itseään moittivaa palstasetä tarkoittaa sinua jostain Käsittämättömästä syystä tällä palstasedällä? Sivusta tämä mielen analyysiin liittyvä kysymys. Muut on varmaan aina ja aina vaan niit hullui

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, joha temppu sekos. Veti oikeen kunnon skitsot. Joku tais sohasta väärään paikkaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain syödyt lääkkeet vaikuttavat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle netin aarrearkkujen kautta kertoja tullut hiljalleen sellainen paranoidinen ajatus, että tämä tällä kertaa ihan itse itseään moittivaa palstasetä tarkoittaa sinua jostain Käsittämättömästä syystä tällä palstasedällä? Sivusta tämä mielen analyysiin liittyvä kysymys. Muut on varmaan aina ja aina vaan niit hullui

Suomi24 on huonomaineinen keskustelupalsta. Ei tänne kukaan terve kirjoittele. Ihmisistä tulee huonoimmat puolet esiinkommentointi herättää kauhistuksenomaista sääliä, että noinko huonosti suomalaiset voivat

• Anonyymi

Jäi ikävä mutta itseppähän päätin lähteä. Tyhmä minä🥺

• Anonyymi

Joskus ensireaktio voi katumuksesta huolimatta olla oikea. Alitajuntamme voi ohjata meitä välillä yllättävilläkin tavoilla. Asioilla on tapana myös järjestyä, ennemmin tai myöhemmin, ja lopputulos voi olla jotain parempaa, kuin se mitä ensin ajattelimme "oikeaksi".

• Anonyymi

Saat tulla takaisinkin. Lämmin vastaanotto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat tulla takaisinkin. Lämmin vastaanotto.

Kiitos😊voi miten ihanaa🥰mun sydän oikein lämpes enkä palele enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus ensireaktio voi katumuksesta huolimatta olla oikea. Alitajuntamme voi ohjata meitä välillä yllättävilläkin tavoilla. Asioilla on tapana myös järjestyä, ennemmin tai myöhemmin, ja lopputulos voi olla jotain parempaa, kuin se mitä ensin ajattelimme "oikeaksi".

Entäs ensierektio? Voiko olla katumuksesta huolimatta oikea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs ensierektio? Voiko olla katumuksesta huolimatta oikea?

Sulla,,, mä oon nainen. Mutta kyllä reagoisin hmm... naisen vastaavan tavoin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki hyvä tapahtuu siitä huolimatta f.nietzche, ecce homo. Katumus on luonnollinen tunne.siihen ei kannata jumittua kiinnikatumuksenTUNNE on empatiakyvyn osoitus terveen sielun merkki usko ja uskonto toimivat sielua eheyttävinä elementteinäliika itseruoskinta voi johtaa masennukseen, että ev.lut. Papin kanssa juttelemaan ja itselle sopivaa uskonyhteisöä hakemaan. Yksin ei pidä jäädä murehtimaandiakonityö on rakentava apu uskonkriisissäev. Luttia suosittelen,koska se on valtionkirkko ja sinut on kasteessa otettu jäseneksi jo vakaa vanha tuttu ja turvallinen pienemmät yksityiset voivat koettaa hyötyä hädänalaisistauskovia seurakuntaa etsiviä kehoitan tutustumaan uskontojen uhrit sivustoon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos😊voi miten ihanaa🥰mun sydän oikein lämpes enkä palele enää

Hienoa, että löysitte toisenne taas. Onnea!

• Anonyymi

Oot makeampi kuin hunajainen kermaleivos.

• Anonyymi

Creampie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Creampie

Hienoa että avustat, ettei kukaan vaan putoa kärryiltä sen suhteen minkä pitää olla mielessä. Sivusta teet tärkeää hommaa.

• Anonyymi
        UUSI

Makeeta olla makeampi. Make kiittää.

• Anonyymi

Lopeta jo.

• Anonyymi

Oletko sinä se ehtoisa emäntä jota ahistaa nämä palstasedän romantiikkaa lisäävät gallupit?

• Anonyymi
        UUSI

No voe tokkiinsa

• Anonyymi

Psykopaatti.

• Anonyymi

Olen edelleen varma että olin oikeassa, siksipä, takaisin ei ole tulemista.

• Anonyymi

Kannattaa luottaa siihen minkä tuntee olevan oikein.

• Anonyymi

En haluakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa luottaa siihen minkä tuntee olevan oikein.

Sitähän mä teenkin

• Anonyymi

Kiire

• Anonyymi

Edes eväskoria ei ehdi kattaa varmaan näin ollen

• Anonyymi

Olen sanonut jo sen mitä on ollut sanottavaa. Onneksi.

• Anonyymi

Olet viisas mies vaikka esität renttua. Sun äo on varmaan yli 100😄 teet vaan pahojas ja silti niin viisas. En saa sinusta ihan selvää

• Anonyymi

Mistä tiesit, tasan sata. Mittaajakin oli ihan äimän käkenä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä vähän luulen että se mies puuhaa nytkin jotain muuta kuin palstailee😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hei sulle hieno asia. 🏆saat olla ylpeä. Minä arvostan ihmisiä joilla on älliä ja tilanne komiikkaa, huumoria. Heitä on tässä maailmassa vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä vähän luulen että se mies puuhaa nytkin jotain muuta kuin palstailee😅

Jeps. Jostakin syystä minäkin oletan, että he jotka koen puoleensavetävinä, eivät harrasta palstailua vaan heillä on irl elämä ja keskittyvät täysin muihin seikkoihin, kuin palstalla nujumiseen. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aikuinen mies käy itsensä kanssa tällaisia psykedeelisiä keskusteluja, niin hänen ns asemansa yhteiskunnassa, alamaailmassa (liittyy sisältöönsä ja mu ha ha) sum muussa on kehno. Vähän ku joku nostaisi osakkeitaan jauhamalla muiden valheita papukaijamaista sitten tulisi tulokseen ettei ollut ehkä paras idea maailmassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aikuinen mies käy itsensä kanssa tällaisia psykedeelisiä keskusteluja, niin hänen ns asemansa yhteiskunnassa, alamaailmassa (liittyy sisältöönsä ja mu ha ha) sum muussa on kehno. Vähän ku joku nostaisi osakkeitaan jauhamalla muiden valheita papukaijamaista sitten tulisi tulokseen ettei ollut ehkä paras idea maailmassa

Mutta lantti ja asema se on nääs jokaisen tienattava, miksei myös käsi pystyssä ensimmäisenä mminä tiedän miten tämä menee -mentaliteetilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hei sulle hieno asia. 🏆saat olla ylpeä. Minä arvostan ihmisiä joilla on älliä ja tilanne komiikkaa, huumoria. Heitä on tässä maailmassa vähän.

Kiitos kauniisti. Sata on hyvä myös psykologisesti, alaspäin ei passaisi valahtuu, ylöspäin; onko kaikki turhaa vaan. Kun kädet, jalat ja pää, toimii ku joka sää. Voi lentää aatoksissaan, vapaapudotusta, ja toivoa ettei maakosketusta koskaan saa. Tärkeintä on kuitenkin voimakkaat tunteet, rakkaus, mittaaja on ikuisessa krapulassa, ei selvää lukemaa koskaan nää. Tärkeintä on elämä ja tunteet ja tihkuvat feromonit iholla.

• Anonyymi

Ei oo ollu ketään koko aikana.
      m

• Anonyymi

Reps!!!! :D

• Anonyymi

Olet taitava, fiksu, lämminsydäminen, kaunis,hauska, taiteellinen ja kertakaikkisen upea nainen <3

• Anonyymi

Kauniisti kuvailtu❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti kuvailtu❤️

Meni mun entiselle opelle, nykyselle rakkaalle 😘🤗❤️ jos se vaan hänelle sopii että sanon jo näin 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni mun entiselle opelle, nykyselle rakkaalle 😘🤗❤️ jos se vaan hänelle sopii että sanon jo näin 😁

No tuo kommentti latisti kyllä mukavaa viestiä yllä aika lailla. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo kommentti latisti kyllä mukavaa viestiä yllä aika lailla. :/

Just, hohhoijaa... En ymmärrä mitä sanoin väärin? Vai eikö vain osunut itselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just, hohhoijaa... En ymmärrä mitä sanoin väärin? Vai eikö vain osunut itselle?

Ensimmäisestä kommentista sai aikuisen kuvan, toinen taas hymiöineen ja ”opeineen” ja lirkutteluineen taas oli lapseomainen kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisestä kommentista sai aikuisen kuvan, toinen taas hymiöineen ja ”opeineen” ja lirkutteluineen taas oli lapseomainen kommentti.

Joops joo, etkö muuta keksi haukkuaksesi 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinua yhtään häiritse se, että tämä palstaäijä esittää itselleen joko henkisesti tai fyysisesti lasta? Eipä tietenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joops joo, etkö muuta keksi haukkuaksesi 😂😂

En hauku ketään, vastasin vain kysymykseen.

• Anonyymi

Välitän sinusta ja saan itseni kiinni hymyilemästä milloin missäkin. Kohotat aina mielialaani, vaikka välillä ei nähdä. Saan susta voimaa. Hieno tunne. Jotain selittämätöntä tässä vaan on. Olet aina niin huomaavainen, välität, et tuomitse. Voin kuvitella, että meiltä ei juttu loppuisi. En halua tänne kirjoittaa tämän enempää, sanon mielummin hänelle, suoraan, tai epäsuorasti, sehän me jo osataan heh. n

• Anonyymi

Kaasuvalottaja ja huijari,

• Anonyymi

Nää nk kaasuvalottajat on huvittavia, homma kosahtaa heti alkuun siihen, että luulevat liikoja itsestään ja pikakurssituksestaan. On tämä sinun totuus ja sitten on se oikea totuus, kikakika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää nk kaasuvalottajat on huvittavia, homma kosahtaa heti alkuun siihen, että luulevat liikoja itsestään ja pikakurssituksestaan. On tämä sinun totuus ja sitten on se oikea totuus, kikakika

Tell me more papi, i got my notebook open

• Anonyymi

Nalkuttaja ja kylmä

• Anonyymi

On ollut jo kauan tiedossa tuokin asia!

• Anonyymi

Kumpikaan ei ole varmaankaan esim rikos ihmisyyttä tai mitään muutakaan vastaan? Voimia sinullekin, kuka lie oot

• Anonyymi

Mahtava tunne kun tiedän Mies, että pian taas nähdään ilman kiirettä. Olenkin kaivannut sinua. Rauhallista olemustasi ja upeaa ulkonäköäsi. Älykästä ja oivaltavaa kaveria laajalla sanavarastolla ja hyvää yleissivistystäsi rönsyileviin keskusteluihimme. Tietämystä sinulla tuntuu löytyvän moneen aiheeseen. Mitä olet olet viime kuukaudet puuhaillut? Oletko opetellut uusia taitoja? Menemme illalliselle myös, siihen lähellä olevaan paikkaan. Mitenhän olet tällä kertaa pukeutunut? Pukeutuminen on puoli ruokaa, näin sanotaan. The Mies, pian olemme käsivarren mitan päässä ja meillä on aikaa eikä mihinkään kiire. Valomerkki saa tulla, mutta me jatketaan. Yhdessä. Oletko valmis?

• Anonyymi

No jopa sulla on palstasetä mainio ja moitteeton ulkonäkö taas ja luonnekin aivan mahtava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jopa sulla on palstasetä mainio ja moitteeton ulkonäkö taas ja luonnekin aivan mahtava

Ei tainnut olla palstasedästä kyse tässä hehkutuksessa. Tuskinpa setä poistuu kotoaan mihinkään eikä jaksais valvoa edes valomerkkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnut olla palstasedästä kyse tässä hehkutuksessa. Tuskinpa setä poistuu kotoaan mihinkään eikä jaksais valvoa edes valomerkkiin.

Kyllä överin tyylisi tunnistaa the mies🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä överin tyylisi tunnistaa the mies🥱

Ei ole miehen kirjoitus vaan naiselta The Miehelle. Sitä tuuleen huutelua nimenomaan. Tuskin edes täällä kyseinen Mies.

• Anonyymi

Kiitos kun olet ystävä kivasi ja olet rakas,millon sä tuut?🙃Tai et tuu? Voi olla ettei juuri hän ole täällä ikinä käynytkään,mutta huutelin kuitenkin.

• Anonyymi

revanssi?

• Anonyymi

Kenen kanssa?

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Pystytään parempaan.

sivusta

• Anonyymi

Suostuisin heti.

• Anonyymi

En voi antaa palautetta, koska minulla ei ole kaivattua!

• Anonyymi

Well aren't you a doll

• Anonyymi
      • Anonyymi

on n to m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on n to m

Häkellyin ja oli kiirekin. En ehkä tajunnut mitä tarkoitit. Tekisin toisin.
        Sulle, just sulle m.

• Anonyymi

Sanoisin:

Olen pahoillani. Ajattelin että välillämme oli jotain. Ei mitään sen ihmeellisempää kuin jonkinlainen yhteys, jota sinäkin kai kaipaat.

Olin väärässä, kuten aina ennenkin olen ollut. Ei siinä mitään pahaa ole. Kaipaan kuitenkin elämään ihmistä joka aidosti kaipaa minua, en ole mikään kakkosvaihtoehto tai kun muuta ei löydy.

En häiritse enempää, mutta sen sinä varmaan arvasitkin jo.

• Anonyymi

Mun tyyppi❤️

• Anonyymi

Söpöö🙂

• Anonyymi

Oli yllättävän rankkaa ettet halunnut sanaakaan jutella. Ei niin että tämä olisi kritiikkiä, mutta vaan tiedoksi, esim. jotta kun jonkun toisen kanssa on ajankohtaista niin pystyt huomioimaan, harkintasi mukaan tietenkin.

• Anonyymi

Halusin

• Anonyymi

Mitä varhemmin mies ”kaikesta” avautuu, niin kaikki avartuu. Huvitti vain aloittajaäijä tämä kirjoittamasi täytevastaus humoristi kun pohjimmiltani olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä varhemmin mies ”kaikesta” avautuu, niin kaikki avartuu. Huvitti vain aloittajaäijä tämä kirjoittamasi täytevastaus humoristi kun pohjimmiltani olen

Kiitos sinullekin palautteesta. Viihdytän kyllä mielelläni ja äijäilen vaan pakosta, mutta aloittajana tässä on joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusin

❤️ voimia teille!

• Anonyymi

En tiennyt että olet J yli 30-vuotias

• Anonyymi

Haittaako se sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaako se sinua?

Vähän liian vanhako epäilet olevan? Jotakin infoa näistä palstaäijän provoista kaivelet kai

• Anonyymi

Mä luulen, et hän flirttailee toiselle naiselle. Hän voi tehdä niin, tietenkin, mutta sit hän voi unohtaa mut.

• Anonyymi

Etköhän sinä itsestäsi kolmannessa persoonassa kirjoitteleva äijä flirttailisi vaikka puhelinpylväälle kun eteen tulisi

• Anonyymi

Joskus ei saa vihjailla mitään vaikka haluis. Ikävä on.
      Sulle T.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Yes, it’s a plague mate

• Anonyymi

Pidän sinusta todella❤️ Tunnut oikeanlaiselta, silti, tai ehkä juuri siksi, jännittää. Sitä jännitystä on vähän vaikeaa kestää ja toivon ettei kauaa tarvitsisi. En oikein tiedä miten päin olisin, levotonta, tarvitsisin sinulta jämäkkää ilmaisua ja suuntaviivoja kai…

• Anonyymi

Toivon, että voit oikein hyvin. Luovuttaakin saa. Olet ihana ja kaikkea mutta usko on koetuksella että meistä voi tulla me. Et ole tehnyt mitään väärin ja olet lempeän oloinen ja lähestyttävä. Mokat on omiani. Siis lähestymätyömyys kommunikointivaikeus ym Emme näe enkä ole asemassa, että voisin ehdottaa näkemistä.

• Anonyymi

On kaunis ja fiksu, aina vain.

• Anonyymi

Sitä vaan, että voisit pikkuhiljaa alkaa tehdä selväksi mitä oikein ajat takaa. Tai lopetat kertakaikkiaan kääntymisen puoleeni missään asioissa. Niin asia tulee ymmärretyksi.

• Anonyymi

Tykkää sinusta?

• Anonyymi

Sehän on jo tehnyt selväks, että tykkää susta. Mitä muuta odotat?

• Anonyymi

Olet todella saamaton ihminen. Pitääkö kaikki kantaa eteesi valmiina ja pureskeltuna.

• Anonyymi

Tunnetko hänet hyvin. Jos vain sinusta näyttää tältä. Itse olet mukava ja muita arvostava, uskon niin?

• Anonyymi

Joo, oispa ihana helppoa atm 👍🏻

• Anonyymi

Ooks sää se joku jäbä kun huutelee usein palstaäijän avauksiin urku auki ja syytää syytöksiä? Tuli vain tyylistäsi mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooks sää se joku jäbä kun huutelee usein palstaäijän avauksiin urku auki ja syytää syytöksiä? Tuli vain tyylistäsi mieleen

Sinä se täällä eniten psykoosissa huutelet ja näet "palstaäijiä" varmaan kahvikupissasikin 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se täällä eniten psykoosissa huutelet ja näet "palstaäijiä" varmaan kahvikupissasikin 🤣🤣

Nämä sinun teennäisen leppoisat autuaat wt-emojit ei palstaäijä ja gallupin aloittaja aivan välitä sellaista huoletonta tunnelmaa

• Anonyymi

Tuletko hautajaisiini?

• Anonyymi

Ethän tee itsellesi mitään 🫂

• Anonyymi

Annoin palautteen livenä.

• Anonyymi

Kiitos siitä 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos siitä 😍

Ole hyvä. 😊

• Anonyymi

Millon me ollaan Me!!??

• Anonyymi

Ensi viikolla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi viikolla...

Ihanaa

• Anonyymi

Mielestäni olet edelleen ihana nainen. Useinkin unelmissani.

• Anonyymi

Miksei olisi?

• Anonyymi

Olet ihana, on ikävä 😘

• Anonyymi

En aio juosta kenenkään perässä työpaikasta toiseen varsinkin kun on monta kymmentä tonnia ulosotossa, palkka huono, työvuoroja vähän, työ määräaikainen, työ vaatii luottotietoja, työilmapiiri huono, paljon työpaikkakiusaamista ja -syrjintää jne.

En usko, että olet aidosti kiinnostunut jos et uskalla/halua olla työelämän ulkopuolella yhteyksissä vaan tarkoitus on vaan juoksuttaa minua työpaikasta toiseen varsinkin kun kuitenkin hyväksyit työkaverini kaveriksi Facebookkiin, mutta minua et.

En usko, että tästä mitään tulee jos et ole valmis kohtaamaan minua työpaikan ulkopuolella, korkeintaan se jää vain pitkiksi katseiksi mikäli olisimme samassa työpaikassa, mutta siihen se sitten jämähtää eikä etene sen pidemmälle.

Onhan se hienoa fiilistellä, mutta realisti täytyy kuitenkin jossain asioissa olla.

• Anonyymi

Ymmärrän ja tajuan sinua niin hyvin. Luulen vähän, että paremmin kuin sinä itse. Uskotko?

• Anonyymi

Tämä olisi kyllä ihana kuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä olisi kyllä ihana kuulla

No missä voin kertoa sen?

• Anonyymi

Valitettavasti pelkällä työn ilolla tai pitkillä katseilla ei maksella laskuja. Se nyt on vaan fakta. Sanot, että olet sellaisessa asemassa, että ehdottelu ei ole sopivaa, mutta kuitenkin sitten olet ottanut työkaverini kaveriksi Facebookkiin, mutta minua et.

• Anonyymi

Auts…

• Anonyymi

Ei se juttu tästä tule etenemään yhtään mihinkään jos et ole muuta valmis tekemään kuin kirjoittelemaan suomi24-palstoille tai odottamaan koska juoksen samaan työpaikkaan, jossa ei edes nähdä koskaan. Yhtä turhaa tämmöinen kirjoittelu aamusta yöhön tämmöisille palstoille. Tarkoitus varmaan häiritä minua etten saisi töitä tehtyä ja olisin riittävän köyhä jotta minua voisi pompotella mielensä mukaan eri työpaikkoihin.

• Anonyymi

Pelkkä kaukaa näkeminen tai silmiin pitkään katsominen ei minulle riitä. Haluan konkreettisen suhteen, salasuhteen tai ei, mutta pelkkien katseiden takia en lähde mitään työpaikkojani enää vaihtelemaan.

• Anonyymi

Huomenta! Mä näen sut ja kaiken, mitä sä teet. Mä yritän tulla sua vastaan, mut nyt ei oo ollut tilaisuutta. Mä tykkään susta ja mun on hyvä olla sun lähellä.

• Anonyymi

Huomenta ❤️

• Anonyymi

Voisit olla minua kohtaan kiltti.

• Anonyymi

Kiltti vain kilttejä kohtaan.

• Anonyymi

Enkö ole ollut?

• Anonyymi

Rikollinen palaa rikollispaikalle. Rakastunut palaa rakastumispaikalle. ❤️

• Anonyymi

Onko näin? Vai onko sinne vähän pakko palata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näin? Vai onko sinne vähän pakko palata?

Pakko, tiedostaa tai ei.

• Anonyymi

Voisitko olla ajattelematta minua sillä tavalla? Tulen hulluksi tämän kiihkon kanssa, jonka aiheutat.

• Anonyymi

Hän tykkää pelleillä muiden kanssa, mutta ei anna kaivatulleen ollenkaan huomiota. Se ei tunnu rakkaudelta.

• Anonyymi

Ei täältä millään voi tietää mikä on kenenkin kirjoitus kun ei ole mitään tunnisteita eikä mitään. Tuuleen huuhtoutuu kaikki lauseet.

• Anonyymi

Hyvä, olet asian ytimessä 👍

• Anonyymi

Mitäs tarvis antaa palautetta yleensä riittää kun kehottaa tarkkailemaan omia toimia oli kyse kenestä tahansa dementikko kanssa sekin on tosin hyödytöntä

• Anonyymi

Minäkin vanhenen.. En jaksa enää mitään…

• Anonyymi

Ei se haittaa. En minäkään.

• Anonyymi

Äliö.

• Anonyymi

Tuu mies viha palstalle tappelemaan 😭😭😭

• Anonyymi

Tuun tuun rakas. Ihana olet kiukkuisena.

• Anonyymi
        UUSI

Viha vie AINA osallistujia alaspäin.

• Anonyymi

Tsemppaus huomiseen 💪🏻 Hengessä mukana!

• Anonyymi

Mitä sillon tapahtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillon tapahtuu?

Hälle vain tsemit, mulla itellä perussettiä...

• Anonyymi

… rakas… tiedä miten sen sulle sanoisin .. sen kuinka paljon minulle merkitset… olet kaikkeni ja arvostan sinua ja rakastan en rehellisesti ole olemassakaan ilman sinua… kulta kun tietäisit.. miten paljon oletkaan mielessäni… mutten vaan voi ikinä tätä sulle karjaista ja …. kyllähän se sattuu.. haluisin vain taklata arkea yhdessä kanssasi ja julistaakin välillä sinua tai meitä olet suorastaan.. unelmani… mukavin olet ja komeinkin vielä.

• Anonyymi

Annettu on jo suoraan. Siitä hyvästä hän tietysti teki jotain mistä voi päätellä että palaute ei mennyt perille eikä tule ikinä menemään joten paskat siitä miehestä.

• Anonyymi

Se mikä kiinnostaa vielä vähän, että mikä oli tarkoituksesi tai tarkoituksenne? Ei kukaan voi aidosti olla niin typerä, että noin kävisi vahingossa.

• Anonyymi

Olet kaunein ja ihanin nainen joka ikinä on osunut silMiini ja olen täysin sinun jos sitä haluat.

• Anonyymi

Ei se nyt ihan noin toimi.

• Anonyymi

Itkettää.. tämä kaikki, hyvässä ja pahassa.
        🎭❤️💔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin toimi.

Mitenkä saatais toimimaan?

• Anonyymi

Yksipuolinen toisen palvonta ei vie mihinkään. Jos se on ainut mitä toinen haluaa niin ei voi muuta kuin antaa olla. Jokainen haluaa arvostusta osakseen.

• Anonyymi

Jos se ei ole tasapuolista niin ainut tie on antaa olla. Ei ole muita teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se ei ole tasapuolista niin ainut tie on antaa olla. Ei ole muita teitä.

Eihän se vie mihinkään. Onhan se jo nähty. Jokainen haluaa tasapuolista rakkautta. Jos toinen ei ole sitä valmis antamaan niin sitten ei ole.

• Anonyymi

Avaa IG
      Avaa viestit
      Vastaa

• Anonyymi

joppa joo,tämänkin jutun mä jotenkin tiesin. onko kalat nyt maksettu vai vieläkö on jotain.

• Anonyymi

Minäkin tiesin. Kalat on edelleen ruotimatta. Kohta mätänee. Tiedoksi.

• Anonyymi

Voisitko mies vähän avata salaisuuksien verhoasi? Naisena ärsyttää suunnattomasti että tiesit kuka olen, etkä voinut sanoa irl kuka sinä olet.

• Anonyymi
        UUSI

Anteeksi. Kuohuviini yllätti minut, negatiivisesti. Lisäksi tunsin itseni liian kosteaksi, en tietenkään alapäästä, mies kun olen.

• Anonyymi

Nyt kun olet eronnut, niin haluatko viettää poikamieselämää mahdollisimman pitkään?

• Anonyymi

Naiselle jonka tapasin 2017, vieläkin odottelen niitä lumipesuja.

• Anonyymi

En ole romanttinen mies. Sori siitä.

• Anonyymi

En ole romanttinen nainen. Sori siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole romanttinen nainen. Sori siitä.

Olen romattinen, välittävä ja hellyyttä antava sekä kaipaava mies. Sori siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen romattinen, välittävä ja hellyyttä antava sekä kaipaava mies. Sori siitä.

Minä sisimmässäni myös, enkä pyydä anteeksi sitä vaikka leikisti muuten pahoillani kaikest.

• Anonyymi

Miksi pitää flirttailla kuin viimeistä päivää, vaikka molemmat tietää ettei se johda mihinkään.

• Anonyymi

Millasta tekstiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millasta tekstiä?

Katseita, kosketusta, seksiin viittaavaa sanailua, härnäystä, you name it

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa yhdessä muttei arkielämää. Passaisi mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa yhdessä muttei arkielämää. Passaisi mulle.

Tapailusuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näittekö tänään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näittekö tänään?

Ei tänään, muutamia päiviä sitten.

• Anonyymi
        UUSI

Koska olet aivan ihana tapaus ja toivoisin sen kuitenkin johtavan meihin

• Anonyymi

Ihastuin urheilulliseen naiseen paljon, kunnes vahingossa huomasin hänen olevan anonyymiä p*noseuraa cruisingmap-sivustolta hakevaksi l*mpuksi. En tällaisiin valitettavasti koske.

• Anonyymi

Mitä teit sivustolla, jos et niihin koske?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teit sivustolla, jos et niihin koske?🤔

Taisi joku linkki olla s24 sivustolla.

• Anonyymi
        UUSI

Oliko se sääksmäen tapaus.

• Anonyymi
        UUSI

Samalla suunnalla juu.

• Anonyymi

Ehkä jos olisin erilainen...

Ehkä jossain toisessa maailmassa...

Ehkä erilaisella aikajanalla...

Mutta ei täällä, ei koskaan. Se on jännä miten pienistä asiat on kiinni, mutta silti se ero on ratkaiseva.

Joskus kun katson maailmaa ja ajan kulumista niin minua oksettaa kun näen mitä kaikkea olisi voinut olla.

Sinun silmäsi olivat ja ovat sille kaikelle kiinni.

• Anonyymi

Teoriassa se ei koskaan edes toiminut. Silti näin meidät keskeneräisenä tarinana. Ja lopulta siinä ei silti ollut mitään järkeä. Mitään sanottavaa, juonta.

• Anonyymi

Rakastin hämärästä aamunkoittoon. Välillä seisoo asioiden ja ihmisten edessä, jotka ovat vahingoksi, koska joskus ei tiedä, mikä on hyväksi. Ottaa jokaisen päivän uusin askelin, alamäkinä ja korkeina nousuina. En rakastanut ennen kuin rakastin. Se juuri, ennen kuin rakastin. Se oli asia, jota hän ei voinut ymmärtää, asia, jota ei tullut ymmärtämään. Ei melkein koskaan rakasta toista yhtäaikaisesti vaan silloin tällöin. Aikajana ei yleensä ole sama. Elää omaa aikaansa, ja eri valossa. Joskus eri elämissä. Kun joku sanoo rakastavansa, ota se vastaan. Vaikkei se edes olisi aivan totta. Ota vastaan, koska ei siinä ole mitään tuskaa. On vain tuskaa, jos kadut ettet hyväksynyt sitä. Väärä rakkaus satuttaa aina vain hetken, todellinen ikuisesti.

• Anonyymi

Vaikea nauraa kauneuden ja romantiikan kaipuulle, olivatpa seuraukset kuinka mautonta, jopa kamalaa tahansa. Mutta helppo huokaista. Harva asia on surullisempi kuin todella hirviömäinen.

• Anonyymi

Tarvitsen jotain muuta tilallesi. Meistä ei ollut meiksi. Manipuloimme toisiamme emotionaalisesti, kunnes luulimme sen olevan rakkautta.

• Anonyymi

Alkajaisiksi kasvata itsellesi sydän joka kykenee jotenkin rakastamaan. Kauhusi siitä että jonkun oppiessa tuntemaan et olisi minkään maailman rakkauden arvoinen. Tuo miten kiellät itsesi ja muutat muotoasi jatkuvasti. Totuus siitä mitä sinulle on tapahtunut vie oikeaan suuntaa. Erottamaan sen mikä on vastuusi raja. Ja mikä aina ja edelleen kaiken valtasi ulottumattomissa.

• Anonyymi

Olet täynnä ristiriitoja ja siksi vetoat. Vedä mutkiasi suoriksi niin pääset eroon siinä mielessä. Käyttäydy enemmän kuten kuuluu ettei tämä mene enää yhtään pidemmälle. Liian paljon menetettävää kummallakin.

• Anonyymi

”Ei polku tää vie mihinkään, nyt sen nään, kun viimeinen silmät aukaisen. Niin usein pettää itseään, ei edes tahdo ymmärtää…”

• Anonyymi

🤢🤮

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki polut vievät sun luo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki polut vievät sun luo

Ei näytä siltä.

• Anonyymi

Mitäs läksit, nii'i

• Anonyymi

Olin aivan hulluna suhun, siksi tää on näin helvatan vaikeeta.

• Anonyymi
        UUSI

Yritä lähestyä miestä uudestaan. Jos hän on ajatellut asiaa uudestaan, tai ymmärtänyt jälkikäteen mitä hait.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä lähestyä miestä uudestaan. Jos hän on ajatellut asiaa uudestaan, tai ymmärtänyt jälkikäteen mitä hait.

Ei ole vaihtoehto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaihtoehto.

Miksei?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei?

Liikaa asioita tapahtunut, joita vaikea tai mahdoton sulattaa tällä luonteella. En voisi vaatia tiettyjä asioita, että oma olo voisi olla hyvä. Toki aina voi puhua, en vaan itse aloitetta aio enää tehdä. Enkä myöskään tiedä olisiko siinä lopulta mitään järkeä.

• Anonyymi
      UUSI

Moi.

• Anonyymi
      UUSI

Voisit lopettaa sen murjottamisen ja vastata puheluihin käytät henkistä väkivaltaa minua kohtaan. Minä tiedän olen lakimiesja erikoistunut erojuttuihin teen töitä tuntiveloituksettaja annan veloituksetonta intiimihierontaa naisillejos olet sporttinen, korkeakoulutettu miel. Oinasyli55vja sinulla on kyltymätön libido. Vastaa soittoihini

• Anonyymi
      UUSI

Anteeksi S.:-(.

• Anonyymi
        UUSI

Pyytääkö S anteeksi vai pyydetäänkö tässä S:ltä anteeksi?

• Anonyymi
      UUSI

saisinko jo jatkaa elämääni ilman teitä kun en ole mitään teiltä saanut ei ole sama suunta ja ollaan tuhansua kilometrejä toisistamme. ne Kotka, tekee sitä työtä ja haasteita että pääsee opiskelemaan ja saa elämäänsä millin mitäkin ne ei ole samoja tänne. päästäkää jo pois, eikä kiinnosta auttaa näin. kiire, saada omat jutut toimimaan, eikä kiinnosta samat jutut kuin teillä eikä ikää henkinen matka. eikö ne kiusaajat voi vapauttaa niitä rahojani jo, pieniä ja isoja?

• Anonyymi
      UUSI

eikö Muutos ole. omille muuta kuin vapauttava teistä ja kaikki paranee ja saa tehdä normaalisti ylitä ja elää elämää. että sopisko jo että vapautatte tästä pakasta ja muille hakkaamisesta.

• Anonyymi
      UUSI

eikä kiinnosta hevon vittu mikään sielun kumppanuus tai hehkutyö. ei ole minulle.

• Anonyymi
      UUSI

eikä mikään reservissä ole porukalle, joiden kanssa ei kiinnosta yhteistyö.

• Anonyymi
      UUSI

eikä mitää teille Anneta kun ei ole teiltä mitään saatu eikä yhteistyö kiinnosta millään saralla.

• Anonyymi
      UUSI

yritystä saada kiinnostumaan asioista mitkä ei kiinnosta yhtään ja joskus jo haasteet noissa tehty. ei kiinnosta jatkaa.

• Anonyymi
      UUSI

eikä kiinnosta elää niille tavoilla ja sitten saa itse, kun ei saa eikä niiden kanssa. anna jo ne rahani ja lakkaa estämästä jatkuvasti rahojani. pelkkää kiusaa ja pahan tekoa. ei mitään hyvää tänne tullut. omalla tyylillä teen enemmän hyvää ja oikeasti hyville. varkaat ja, muiden tallojat eivät ole hyviä.

• Anonyymi
      UUSI

ja olen jo 10 sanonut ettei touhunne kiinnosta, eikä se kiinnosta vieläkään.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Tämä linkki ei toimi.

• Anonyymi
      UUSI

Väistin sussa nainen sellaisen luodin että lopulta ei harmita yhtään.

Oli epäilykseni, mutta kaikesta asioista, jotka vaikuttivat niin hyvältä niin olet ihan samanlainen pelkäämäni tapaus mitä muutkin suomalaiset naiset: kaipaat sellaista rietasta pöksyt kastuttavaa pierukalsareissa roikkuvaa kaksimielistä renttua josta lopulta kuoriutuisi sinun haaveita toteuttava kiltti mies hoitamaan lapsia samalla kun sä teet uraa.

Tajuatkohan itsekään miten pahasti sun suunnittelmat menikään jo pieleen?

• Anonyymi
        UUSI

Offfjaaa

• Anonyymi
      UUSI

Olit ja näytit ihanalta tänäänkin.

• Anonyymi
      UUSI

En!

• Anonyymi
      UUSI

Kova ikävä sua.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      142
      4427
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      58
      3367
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2443
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      25
      1885
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      231
      1645
    6. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      233
      1237
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      25
      1227
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      162
      1136
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1116
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      62