Sana on vapaa!
Anna palautetta kaivatullesi.
239
3493
Vastaukset
- Anonyymi
En voi antaa, kun en ole kaivannut ketään lähes kahteenkymmeneen vuoteen!
- Anonyymi
Olet maailman paras mies, ihan sellaisena kuin olet. 🧡
- Anonyymi
Niin sinäkin rakas nainen...💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin rakas nainen...💗
En ole nainen 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nainen 🤨
Tuon kirjoitti nainen, ja se nainen et ollut sinä.
18:03:19
- Anonyymi
Olet helposti huijattavissa.
- Anonyymi
Kauhea
- Anonyymi
Törkeä olet
- Anonyymi
Se on varmasti mahdollista sekin, en vain osaa keskittyä itseeni vaan ihastuessa huomioni kohdistuu vastapuoleen ja haluan olla hänelle hyvä. Eli onko silloin huijattavissa/hyväksikäytettävissä 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmasti mahdollista sekin, en vain osaa keskittyä itseeni vaan ihastuessa huomioni kohdistuu vastapuoleen ja haluan olla hänelle hyvä. Eli onko silloin huijattavissa/hyväksikäytettävissä 🤷♀️
Toiset ne tahtoo vain loukata. Pistää miettimään…
- Anonyymi
Onko tämä nillitys jokin toteutumaton fantasia, jota tuotat parin peukuttavan päivystäjän viikarin kera? Sivusta ulla T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin kaltaisiasi narsisteja psykopaatti metsästää ja käyttää hyväkseen, kunnes uhriutuu ja vetäytyy kaltaistensa "uhrien" joukkoon olkaa varovaisia siellä ulkona.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä nillitys jokin toteutumaton fantasia, jota tuotat parin peukuttavan päivystäjän viikarin kera? Sivusta ulla T
TriT. Taas paikallapsykotattien psykotatti kyllä kannatti. Vai mitä? Herpes se vain on,no. Nyt se on renzokalellakin, eiks,juu ja se ei ymmärrä mikä kone olet. Olet paras. Parempi kuin maisteri T... kaikki on jäänyt ikävöimään sinuaja hiljaa potemaan herpestä. Miten menitkään? Fiksu ja kaunis nainenolet sen arvoinen. Kyllä kannatti, vai mitä?
- Anonyymi
Edelleenkin vedän lättyyn mitä lupasinkin
- Anonyymi
Voi poika! Siinä voi tulla pipi omaan nessuun:
- Anonyymi
Ole hyvä, itseäsi.
- Anonyymi
Eli kirjoitteletko sinä tälle palstaäijän, eli aloittajan lanseeraamalle ns kaivatulle (ilmaisu on hyvin vastenmielinen) ja onko hän vastakkaista sukupuolta, oi sankari internetissä?
- AnonyymiUUSI
Varovasssti minulla on kansainvälisiä ystäviä. He eivät katso hyvällä käytöstäsitulet huomaamaan jotain yllättävää milloin vähiten odotat.se on pieni muistutus käytöksestäsi. Luulet niiden olevan hallinnassasi. Yllätyt vielä. Kaikki haluavat olla riippumattomia, paitsi yhteinen rakkaamme, joka haluaa olla rakastettuni. Hän on NIIN unohtanut kaltoinkohtelusi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä, itseäsi.
Valoja vannovat "ystäväsi halveksuvat käytöstäsi. Kehtaat piiloutua heidän selkiensä taakse ja huudella ala-arvoisia sieltä tiedät hävinneesi pelin t on nyt minunmikään draama ei vapauta sinua siltä... ole hyvä ja ota kännit. Kukaan ei voi estää sinua nyt. Olet vapaa juomaan ja viihdyttämään itse itseäsi tinderistä löydät uusia ystäviä. Kertakäyttökamaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valoja vannovat "ystäväsi halveksuvat käytöstäsi. Kehtaat piiloutua heidän selkiensä taakse ja huudella ala-arvoisia sieltä tiedät hävinneesi pelin t on nyt minunmikään draama ei vapauta sinua siltä... ole hyvä ja ota kännit. Kukaan ei voi estää sinua nyt. Olet vapaa juomaan ja viihdyttämään itse itseäsi tinderistä löydät uusia ystäviä. Kertakäyttökamaa
Minä en ole kuitenkaan kuin joku pikkupoika, joka uhoaa vetävänsä lyttyyn. Enemmän tuollaisesta tulee mieleen finninaamainen teini.
- Anonyymi
Voi kiitos. Haluannsanoa, että se mitä tahtoisin sanoa, on jotain, mitä muut naiset täällä kokee äärimäisen loukkaavana. Ne on ihania asioita, hyviä asioita. Niitä olen täällä paljon sanonutkin ja en tiedä.
- Anonyymi
haluisix seurustella 🤣🤣🤣🤣🤡
- Anonyymi
Typerä olet. :/
- Anonyymi
Toki, jos olet hän. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, jos olet hän. 🙂
Ekkö ymmärrä vituilua 🤷🏻♂️🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekkö ymmärrä vituilua 🤷🏻♂️🤮
Ei KUKAAN HALUA SUA YMMÄRTÄÄ KOSKA OLET SAIRAS NARSISTI VANHA GUBBE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei KUKAAN HALUA SUA YMMÄRTÄÄ KOSKA OLET SAIRAS NARSISTI VANHA GUBBE
Ja sinä latvajumi vajakki joka ulisee täällä 24/7. Kuolisit jo pois. Kukaan ei sinua jää kaipaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä olet. :/
Olet saanut itsesi kanssa yötä päivää teutaroiva aloittajaäijä oikein tällaista kannatusta palstaa spinnaavilta elämänkoululaisilta. Hubaa hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä latvajumi vajakki joka ulisee täällä 24/7. Kuolisit jo pois. Kukaan ei sinua jää kaipaamaan.
Onko sinulle netin aarrearkkujen kautta kertoja tullut hiljalleen sellainen paranoidinen ajatus, että tämä tällä kertaa ihan itse itseään moittivaa palstasetä tarkoittaa sinua jostain Käsittämättömästä syystä tällä palstasedällä? Sivusta tämä mielen analyysiin liittyvä kysymys. Muut on varmaan aina ja aina vaan niit hullui
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho, joha temppu sekos. Veti oikeen kunnon skitsot. Joku tais sohasta väärään paikkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain syödyt lääkkeet vaikuttavat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle netin aarrearkkujen kautta kertoja tullut hiljalleen sellainen paranoidinen ajatus, että tämä tällä kertaa ihan itse itseään moittivaa palstasetä tarkoittaa sinua jostain Käsittämättömästä syystä tällä palstasedällä? Sivusta tämä mielen analyysiin liittyvä kysymys. Muut on varmaan aina ja aina vaan niit hullui
Suomi24 on huonomaineinen keskustelupalsta. Ei tänne kukaan terve kirjoittele. Ihmisistä tulee huonoimmat puolet esiinkommentointi herättää kauhistuksenomaista sääliä, että noinko huonosti suomalaiset voivat
- Anonyymi
Jäi ikävä mutta itseppähän päätin lähteä. Tyhmä minä🥺
- Anonyymi
Joskus ensireaktio voi katumuksesta huolimatta olla oikea. Alitajuntamme voi ohjata meitä välillä yllättävilläkin tavoilla. Asioilla on tapana myös järjestyä, ennemmin tai myöhemmin, ja lopputulos voi olla jotain parempaa, kuin se mitä ensin ajattelimme "oikeaksi".
- Anonyymi
Saat tulla takaisinkin. Lämmin vastaanotto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tulla takaisinkin. Lämmin vastaanotto.
Kiitos😊voi miten ihanaa🥰mun sydän oikein lämpes enkä palele enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ensireaktio voi katumuksesta huolimatta olla oikea. Alitajuntamme voi ohjata meitä välillä yllättävilläkin tavoilla. Asioilla on tapana myös järjestyä, ennemmin tai myöhemmin, ja lopputulos voi olla jotain parempaa, kuin se mitä ensin ajattelimme "oikeaksi".
Entäs ensierektio? Voiko olla katumuksesta huolimatta oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ensierektio? Voiko olla katumuksesta huolimatta oikea?
Sulla,,, mä oon nainen. Mutta kyllä reagoisin hmm... naisen vastaavan tavoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvä tapahtuu siitä huolimatta f.nietzche, ecce homo. Katumus on luonnollinen tunne.siihen ei kannata jumittua kiinnikatumuksenTUNNE on empatiakyvyn osoitus terveen sielun merkki usko ja uskonto toimivat sielua eheyttävinä elementteinäliika itseruoskinta voi johtaa masennukseen, että ev.lut. Papin kanssa juttelemaan ja itselle sopivaa uskonyhteisöä hakemaan. Yksin ei pidä jäädä murehtimaandiakonityö on rakentava apu uskonkriisissäev. Luttia suosittelen,koska se on valtionkirkko ja sinut on kasteessa otettu jäseneksi jo vakaa vanha tuttu ja turvallinen pienemmät yksityiset voivat koettaa hyötyä hädänalaisistauskovia seurakuntaa etsiviä kehoitan tutustumaan uskontojen uhrit sivustoon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos😊voi miten ihanaa🥰mun sydän oikein lämpes enkä palele enää
Hienoa, että löysitte toisenne taas. Onnea!
- Anonyymi
Oot makeampi kuin hunajainen kermaleivos.
- Anonyymi
Creampie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Creampie
Hienoa että avustat, ettei kukaan vaan putoa kärryiltä sen suhteen minkä pitää olla mielessä. Sivusta teet tärkeää hommaa.
- AnonyymiUUSI
Makeeta olla makeampi. Make kiittää.
- Anonyymi
Lopeta jo.
- Anonyymi
Oletko sinä se ehtoisa emäntä jota ahistaa nämä palstasedän romantiikkaa lisäävät gallupit?
- AnonyymiUUSI
No voe tokkiinsa
- Anonyymi
Psykopaatti.
- Anonyymi
Olen edelleen varma että olin oikeassa, siksipä, takaisin ei ole tulemista.
- Anonyymi
Kannattaa luottaa siihen minkä tuntee olevan oikein.
- Anonyymi
En haluakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa luottaa siihen minkä tuntee olevan oikein.
Sitähän mä teenkin
- Anonyymi
Kiire
- Anonyymi
Edes eväskoria ei ehdi kattaa varmaan näin ollen
- Anonyymi
Olen sanonut jo sen mitä on ollut sanottavaa. Onneksi.
- Anonyymi
Olet viisas mies vaikka esität renttua. Sun äo on varmaan yli 100😄 teet vaan pahojas ja silti niin viisas. En saa sinusta ihan selvää
- Anonyymi
Mistä tiesit, tasan sata. Mittaajakin oli ihan äimän käkenä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vähän luulen että se mies puuhaa nytkin jotain muuta kuin palstailee😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hei sulle hieno asia. 🏆saat olla ylpeä. Minä arvostan ihmisiä joilla on älliä ja tilanne komiikkaa, huumoria. Heitä on tässä maailmassa vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vähän luulen että se mies puuhaa nytkin jotain muuta kuin palstailee😅
Jeps. Jostakin syystä minäkin oletan, että he jotka koen puoleensavetävinä, eivät harrasta palstailua vaan heillä on irl elämä ja keskittyvät täysin muihin seikkoihin, kuin palstalla nujumiseen. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aikuinen mies käy itsensä kanssa tällaisia psykedeelisiä keskusteluja, niin hänen ns asemansa yhteiskunnassa, alamaailmassa (liittyy sisältöönsä ja mu ha ha) sum muussa on kehno. Vähän ku joku nostaisi osakkeitaan jauhamalla muiden valheita papukaijamaista sitten tulisi tulokseen ettei ollut ehkä paras idea maailmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aikuinen mies käy itsensä kanssa tällaisia psykedeelisiä keskusteluja, niin hänen ns asemansa yhteiskunnassa, alamaailmassa (liittyy sisältöönsä ja mu ha ha) sum muussa on kehno. Vähän ku joku nostaisi osakkeitaan jauhamalla muiden valheita papukaijamaista sitten tulisi tulokseen ettei ollut ehkä paras idea maailmassa
Mutta lantti ja asema se on nääs jokaisen tienattava, miksei myös käsi pystyssä ensimmäisenä mminä tiedän miten tämä menee -mentaliteetilla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hei sulle hieno asia. 🏆saat olla ylpeä. Minä arvostan ihmisiä joilla on älliä ja tilanne komiikkaa, huumoria. Heitä on tässä maailmassa vähän.
Kiitos kauniisti. Sata on hyvä myös psykologisesti, alaspäin ei passaisi valahtuu, ylöspäin; onko kaikki turhaa vaan. Kun kädet, jalat ja pää, toimii ku joka sää. Voi lentää aatoksissaan, vapaapudotusta, ja toivoa ettei maakosketusta koskaan saa. Tärkeintä on kuitenkin voimakkaat tunteet, rakkaus, mittaaja on ikuisessa krapulassa, ei selvää lukemaa koskaan nää. Tärkeintä on elämä ja tunteet ja tihkuvat feromonit iholla.
- Anonyymi
Ei oo ollu ketään koko aikana.
m- Anonyymi
Reps!!!! :D
- Anonyymi
Olet taitava, fiksu, lämminsydäminen, kaunis,hauska, taiteellinen ja kertakaikkisen upea nainen <3
- Anonyymi
Kauniisti kuvailtu❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kuvailtu❤️
Meni mun entiselle opelle, nykyselle rakkaalle 😘🤗❤️ jos se vaan hänelle sopii että sanon jo näin 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni mun entiselle opelle, nykyselle rakkaalle 😘🤗❤️ jos se vaan hänelle sopii että sanon jo näin 😁
No tuo kommentti latisti kyllä mukavaa viestiä yllä aika lailla. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo kommentti latisti kyllä mukavaa viestiä yllä aika lailla. :/
Just, hohhoijaa... En ymmärrä mitä sanoin väärin? Vai eikö vain osunut itselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just, hohhoijaa... En ymmärrä mitä sanoin väärin? Vai eikö vain osunut itselle?
Ensimmäisestä kommentista sai aikuisen kuvan, toinen taas hymiöineen ja ”opeineen” ja lirkutteluineen taas oli lapseomainen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisestä kommentista sai aikuisen kuvan, toinen taas hymiöineen ja ”opeineen” ja lirkutteluineen taas oli lapseomainen kommentti.
Joops joo, etkö muuta keksi haukkuaksesi 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua yhtään häiritse se, että tämä palstaäijä esittää itselleen joko henkisesti tai fyysisesti lasta? Eipä tietenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joops joo, etkö muuta keksi haukkuaksesi 😂😂
En hauku ketään, vastasin vain kysymykseen.
- Anonyymi
Välitän sinusta ja saan itseni kiinni hymyilemästä milloin missäkin. Kohotat aina mielialaani, vaikka välillä ei nähdä. Saan susta voimaa. Hieno tunne. Jotain selittämätöntä tässä vaan on. Olet aina niin huomaavainen, välität, et tuomitse. Voin kuvitella, että meiltä ei juttu loppuisi. En halua tänne kirjoittaa tämän enempää, sanon mielummin hänelle, suoraan, tai epäsuorasti, sehän me jo osataan heh. n
- Anonyymi
Kaasuvalottaja ja huijari,
- Anonyymi
Nää nk kaasuvalottajat on huvittavia, homma kosahtaa heti alkuun siihen, että luulevat liikoja itsestään ja pikakurssituksestaan. On tämä sinun totuus ja sitten on se oikea totuus, kikakika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää nk kaasuvalottajat on huvittavia, homma kosahtaa heti alkuun siihen, että luulevat liikoja itsestään ja pikakurssituksestaan. On tämä sinun totuus ja sitten on se oikea totuus, kikakika
Tell me more papi, i got my notebook open
- Anonyymi
Nalkuttaja ja kylmä
- Anonyymi
On ollut jo kauan tiedossa tuokin asia!
- Anonyymi
Kumpikaan ei ole varmaankaan esim rikos ihmisyyttä tai mitään muutakaan vastaan? Voimia sinullekin, kuka lie oot
- Anonyymi
Mahtava tunne kun tiedän Mies, että pian taas nähdään ilman kiirettä. Olenkin kaivannut sinua. Rauhallista olemustasi ja upeaa ulkonäköäsi. Älykästä ja oivaltavaa kaveria laajalla sanavarastolla ja hyvää yleissivistystäsi rönsyileviin keskusteluihimme. Tietämystä sinulla tuntuu löytyvän moneen aiheeseen. Mitä olet olet viime kuukaudet puuhaillut? Oletko opetellut uusia taitoja? Menemme illalliselle myös, siihen lähellä olevaan paikkaan. Mitenhän olet tällä kertaa pukeutunut? Pukeutuminen on puoli ruokaa, näin sanotaan. The Mies, pian olemme käsivarren mitan päässä ja meillä on aikaa eikä mihinkään kiire. Valomerkki saa tulla, mutta me jatketaan. Yhdessä. Oletko valmis?
- Anonyymi
No jopa sulla on palstasetä mainio ja moitteeton ulkonäkö taas ja luonnekin aivan mahtava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopa sulla on palstasetä mainio ja moitteeton ulkonäkö taas ja luonnekin aivan mahtava
Ei tainnut olla palstasedästä kyse tässä hehkutuksessa. Tuskinpa setä poistuu kotoaan mihinkään eikä jaksais valvoa edes valomerkkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut olla palstasedästä kyse tässä hehkutuksessa. Tuskinpa setä poistuu kotoaan mihinkään eikä jaksais valvoa edes valomerkkiin.
Kyllä överin tyylisi tunnistaa the mies🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä överin tyylisi tunnistaa the mies🥱
Ei ole miehen kirjoitus vaan naiselta The Miehelle. Sitä tuuleen huutelua nimenomaan. Tuskin edes täällä kyseinen Mies.
- Anonyymi
Kiitos kun olet ystävä kivasi ja olet rakas,millon sä tuut?🙃Tai et tuu? Voi olla ettei juuri hän ole täällä ikinä käynytkään,mutta huutelin kuitenkin.
- Anonyymi
revanssi?
- Anonyymi
Kenen kanssa?
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Pystytään parempaan.
sivusta - Anonyymi
Suostuisin heti.
- Anonyymi
En voi antaa palautetta, koska minulla ei ole kaivattua!
- Anonyymi
Well aren't you a doll
- Anonyymi
Ikävä mun on sua, ikävä etkö nää.
https://www.youtube.com/watch?v=fNG-SiltSW0- Anonyymi
on n to m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on n to m
Häkellyin ja oli kiirekin. En ehkä tajunnut mitä tarkoitit. Tekisin toisin.
Sulle, just sulle m.
- Anonyymi
Sanoisin:
Olen pahoillani. Ajattelin että välillämme oli jotain. Ei mitään sen ihmeellisempää kuin jonkinlainen yhteys, jota sinäkin kai kaipaat.
Olin väärässä, kuten aina ennenkin olen ollut. Ei siinä mitään pahaa ole. Kaipaan kuitenkin elämään ihmistä joka aidosti kaipaa minua, en ole mikään kakkosvaihtoehto tai kun muuta ei löydy.
En häiritse enempää, mutta sen sinä varmaan arvasitkin jo. - Anonyymi
Mun tyyppi❤️
- Anonyymi
Söpöö🙂
- Anonyymi
Oli yllättävän rankkaa ettet halunnut sanaakaan jutella. Ei niin että tämä olisi kritiikkiä, mutta vaan tiedoksi, esim. jotta kun jonkun toisen kanssa on ajankohtaista niin pystyt huomioimaan, harkintasi mukaan tietenkin.
- Anonyymi
Halusin
- Anonyymi
Mitä varhemmin mies ”kaikesta” avautuu, niin kaikki avartuu. Huvitti vain aloittajaäijä tämä kirjoittamasi täytevastaus humoristi kun pohjimmiltani olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä varhemmin mies ”kaikesta” avautuu, niin kaikki avartuu. Huvitti vain aloittajaäijä tämä kirjoittamasi täytevastaus humoristi kun pohjimmiltani olen
Kiitos sinullekin palautteesta. Viihdytän kyllä mielelläni ja äijäilen vaan pakosta, mutta aloittajana tässä on joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin
❤️ voimia teille!
- Anonyymi
En tiennyt että olet J yli 30-vuotias
- Anonyymi
Haittaako se sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaako se sinua?
Vähän liian vanhako epäilet olevan? Jotakin infoa näistä palstaäijän provoista kaivelet kai
- Anonyymi
Mä luulen, et hän flirttailee toiselle naiselle. Hän voi tehdä niin, tietenkin, mutta sit hän voi unohtaa mut.
- Anonyymi
Etköhän sinä itsestäsi kolmannessa persoonassa kirjoitteleva äijä flirttailisi vaikka puhelinpylväälle kun eteen tulisi
- Anonyymi
Joskus ei saa vihjailla mitään vaikka haluis. Ikävä on.
Sulle T. - Anonyymi
Älä mieti liikaa...
https://youtu.be/fon4QAjY1KU?si=hhBgvmVJ-zC5cfqZ- Anonyymi
Yes, it’s a plague mate
- Anonyymi
Pidän sinusta todella❤️ Tunnut oikeanlaiselta, silti, tai ehkä juuri siksi, jännittää. Sitä jännitystä on vähän vaikeaa kestää ja toivon ettei kauaa tarvitsisi. En oikein tiedä miten päin olisin, levotonta, tarvitsisin sinulta jämäkkää ilmaisua ja suuntaviivoja kai…
- Anonyymi
Toivon, että voit oikein hyvin. Luovuttaakin saa. Olet ihana ja kaikkea mutta usko on koetuksella että meistä voi tulla me. Et ole tehnyt mitään väärin ja olet lempeän oloinen ja lähestyttävä. Mokat on omiani. Siis lähestymätyömyys kommunikointivaikeus ym Emme näe enkä ole asemassa, että voisin ehdottaa näkemistä.
- Anonyymi
On kaunis ja fiksu, aina vain.
- Anonyymi
Sitä vaan, että voisit pikkuhiljaa alkaa tehdä selväksi mitä oikein ajat takaa. Tai lopetat kertakaikkiaan kääntymisen puoleeni missään asioissa. Niin asia tulee ymmärretyksi.
- Anonyymi
Tykkää sinusta?
- Anonyymi
Sehän on jo tehnyt selväks, että tykkää susta. Mitä muuta odotat?
- Anonyymi
Olet todella saamaton ihminen. Pitääkö kaikki kantaa eteesi valmiina ja pureskeltuna.
- Anonyymi
Tunnetko hänet hyvin. Jos vain sinusta näyttää tältä. Itse olet mukava ja muita arvostava, uskon niin?
- Anonyymi
Joo, oispa ihana helppoa atm 👍🏻
- Anonyymi
Ooks sää se joku jäbä kun huutelee usein palstaäijän avauksiin urku auki ja syytää syytöksiä? Tuli vain tyylistäsi mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks sää se joku jäbä kun huutelee usein palstaäijän avauksiin urku auki ja syytää syytöksiä? Tuli vain tyylistäsi mieleen
Sinä se täällä eniten psykoosissa huutelet ja näet "palstaäijiä" varmaan kahvikupissasikin 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se täällä eniten psykoosissa huutelet ja näet "palstaäijiä" varmaan kahvikupissasikin 🤣🤣
Nämä sinun teennäisen leppoisat autuaat wt-emojit ei palstaäijä ja gallupin aloittaja aivan välitä sellaista huoletonta tunnelmaa
- Anonyymi
Tuletko hautajaisiini?
- Anonyymi
Ethän tee itsellesi mitään 🫂
- Anonyymi
Annoin palautteen livenä.
- Anonyymi
Kiitos siitä 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos siitä 😍
Ole hyvä. 😊
- Anonyymi
Millon me ollaan Me!!??
- Anonyymi
Ensi viikolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla...
Ihanaa
- Anonyymi
Mielestäni olet edelleen ihana nainen. Useinkin unelmissani.
- Anonyymi
Miksei olisi?
- Anonyymi
Olet ihana, on ikävä 😘
- Anonyymi
En aio juosta kenenkään perässä työpaikasta toiseen varsinkin kun on monta kymmentä tonnia ulosotossa, palkka huono, työvuoroja vähän, työ määräaikainen, työ vaatii luottotietoja, työilmapiiri huono, paljon työpaikkakiusaamista ja -syrjintää jne.
En usko, että olet aidosti kiinnostunut jos et uskalla/halua olla työelämän ulkopuolella yhteyksissä vaan tarkoitus on vaan juoksuttaa minua työpaikasta toiseen varsinkin kun kuitenkin hyväksyit työkaverini kaveriksi Facebookkiin, mutta minua et.
En usko, että tästä mitään tulee jos et ole valmis kohtaamaan minua työpaikan ulkopuolella, korkeintaan se jää vain pitkiksi katseiksi mikäli olisimme samassa työpaikassa, mutta siihen se sitten jämähtää eikä etene sen pidemmälle.
Onhan se hienoa fiilistellä, mutta realisti täytyy kuitenkin jossain asioissa olla. - Anonyymi
Ymmärrän ja tajuan sinua niin hyvin. Luulen vähän, että paremmin kuin sinä itse. Uskotko?
- Anonyymi
Tämä olisi kyllä ihana kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olisi kyllä ihana kuulla
No missä voin kertoa sen?
- Anonyymi
Valitettavasti pelkällä työn ilolla tai pitkillä katseilla ei maksella laskuja. Se nyt on vaan fakta. Sanot, että olet sellaisessa asemassa, että ehdottelu ei ole sopivaa, mutta kuitenkin sitten olet ottanut työkaverini kaveriksi Facebookkiin, mutta minua et.
- Anonyymi
Auts…
- Anonyymi
Ei se juttu tästä tule etenemään yhtään mihinkään jos et ole muuta valmis tekemään kuin kirjoittelemaan suomi24-palstoille tai odottamaan koska juoksen samaan työpaikkaan, jossa ei edes nähdä koskaan. Yhtä turhaa tämmöinen kirjoittelu aamusta yöhön tämmöisille palstoille. Tarkoitus varmaan häiritä minua etten saisi töitä tehtyä ja olisin riittävän köyhä jotta minua voisi pompotella mielensä mukaan eri työpaikkoihin.
- Anonyymi
Pelkkä kaukaa näkeminen tai silmiin pitkään katsominen ei minulle riitä. Haluan konkreettisen suhteen, salasuhteen tai ei, mutta pelkkien katseiden takia en lähde mitään työpaikkojani enää vaihtelemaan.
- Anonyymi
Huomenta! Mä näen sut ja kaiken, mitä sä teet. Mä yritän tulla sua vastaan, mut nyt ei oo ollut tilaisuutta. Mä tykkään susta ja mun on hyvä olla sun lähellä.
- Anonyymi
Huomenta ❤️
- Anonyymi
Voisit olla minua kohtaan kiltti.
- Anonyymi
Kiltti vain kilttejä kohtaan.
- Anonyymi
Enkö ole ollut?
- Anonyymi
Rikollinen palaa rikollispaikalle. Rakastunut palaa rakastumispaikalle. ❤️
- Anonyymi
Onko näin? Vai onko sinne vähän pakko palata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin? Vai onko sinne vähän pakko palata?
Pakko, tiedostaa tai ei.
- Anonyymi
Voisitko olla ajattelematta minua sillä tavalla? Tulen hulluksi tämän kiihkon kanssa, jonka aiheutat.
- Anonyymi
Hän tykkää pelleillä muiden kanssa, mutta ei anna kaivatulleen ollenkaan huomiota. Se ei tunnu rakkaudelta.
- Anonyymi
Ei täältä millään voi tietää mikä on kenenkin kirjoitus kun ei ole mitään tunnisteita eikä mitään. Tuuleen huuhtoutuu kaikki lauseet.
- Anonyymi
Hyvä, olet asian ytimessä 👍
- Anonyymi
Mitäs tarvis antaa palautetta yleensä riittää kun kehottaa tarkkailemaan omia toimia oli kyse kenestä tahansa dementikko kanssa sekin on tosin hyödytöntä
- Anonyymi
Minäkin vanhenen.. En jaksa enää mitään…
- Anonyymi
Ei se haittaa. En minäkään.
- Anonyymi
Äliö.
- Anonyymi
Tuu mies viha palstalle tappelemaan 😭😭😭
- Anonyymi
Tuun tuun rakas. Ihana olet kiukkuisena.
- AnonyymiUUSI
Viha vie AINA osallistujia alaspäin.
- Anonyymi
Tsemppaus huomiseen 💪🏻 Hengessä mukana!
- Anonyymi
Mitä sillon tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillon tapahtuu?
Hälle vain tsemit, mulla itellä perussettiä...
- Anonyymi
… rakas… tiedä miten sen sulle sanoisin .. sen kuinka paljon minulle merkitset… olet kaikkeni ja arvostan sinua ja rakastan en rehellisesti ole olemassakaan ilman sinua… kulta kun tietäisit.. miten paljon oletkaan mielessäni… mutten vaan voi ikinä tätä sulle karjaista ja …. kyllähän se sattuu.. haluisin vain taklata arkea yhdessä kanssasi ja julistaakin välillä sinua tai meitä olet suorastaan.. unelmani… mukavin olet ja komeinkin vielä.
- Anonyymi
Annettu on jo suoraan. Siitä hyvästä hän tietysti teki jotain mistä voi päätellä että palaute ei mennyt perille eikä tule ikinä menemään joten paskat siitä miehestä.
- Anonyymi
Se mikä kiinnostaa vielä vähän, että mikä oli tarkoituksesi tai tarkoituksenne? Ei kukaan voi aidosti olla niin typerä, että noin kävisi vahingossa.
- Anonyymi
Olet kaunein ja ihanin nainen joka ikinä on osunut silMiini ja olen täysin sinun jos sitä haluat.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin toimi.
- Anonyymi
Itkettää.. tämä kaikki, hyvässä ja pahassa.
🎭❤️💔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin toimi.
Mitenkä saatais toimimaan?
- Anonyymi
Yksipuolinen toisen palvonta ei vie mihinkään. Jos se on ainut mitä toinen haluaa niin ei voi muuta kuin antaa olla. Jokainen haluaa arvostusta osakseen.
- Anonyymi
Jos se ei ole tasapuolista niin ainut tie on antaa olla. Ei ole muita teitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se ei ole tasapuolista niin ainut tie on antaa olla. Ei ole muita teitä.
Eihän se vie mihinkään. Onhan se jo nähty. Jokainen haluaa tasapuolista rakkautta. Jos toinen ei ole sitä valmis antamaan niin sitten ei ole.
- Anonyymi
Avaa IG
Avaa viestit
Vastaa - Anonyymi
joppa joo,tämänkin jutun mä jotenkin tiesin. onko kalat nyt maksettu vai vieläkö on jotain.
- Anonyymi
Minäkin tiesin. Kalat on edelleen ruotimatta. Kohta mätänee. Tiedoksi.
- Anonyymi
Voisitko mies vähän avata salaisuuksien verhoasi? Naisena ärsyttää suunnattomasti että tiesit kuka olen, etkä voinut sanoa irl kuka sinä olet.
- AnonyymiUUSI
Anteeksi. Kuohuviini yllätti minut, negatiivisesti. Lisäksi tunsin itseni liian kosteaksi, en tietenkään alapäästä, mies kun olen.
- Anonyymi
Nyt kun olet eronnut, niin haluatko viettää poikamieselämää mahdollisimman pitkään?
- Anonyymi
Naiselle jonka tapasin 2017, vieläkin odottelen niitä lumipesuja.
- Anonyymi
En ole romanttinen mies. Sori siitä.
- Anonyymi
En ole romanttinen nainen. Sori siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole romanttinen nainen. Sori siitä.
Olen romattinen, välittävä ja hellyyttä antava sekä kaipaava mies. Sori siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen romattinen, välittävä ja hellyyttä antava sekä kaipaava mies. Sori siitä.
Minä sisimmässäni myös, enkä pyydä anteeksi sitä vaikka leikisti muuten pahoillani kaikest.
- Anonyymi
Miksi pitää flirttailla kuin viimeistä päivää, vaikka molemmat tietää ettei se johda mihinkään.
- Anonyymi
Millasta tekstiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millasta tekstiä?
Katseita, kosketusta, seksiin viittaavaa sanailua, härnäystä, you name it
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa yhdessä muttei arkielämää. Passaisi mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa yhdessä muttei arkielämää. Passaisi mulle.
Tapailusuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näittekö tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näittekö tänään?
Ei tänään, muutamia päiviä sitten.
- AnonyymiUUSI
Koska olet aivan ihana tapaus ja toivoisin sen kuitenkin johtavan meihin
- Anonyymi
Ihastuin urheilulliseen naiseen paljon, kunnes vahingossa huomasin hänen olevan anonyymiä p*noseuraa cruisingmap-sivustolta hakevaksi l*mpuksi. En tällaisiin valitettavasti koske.
- Anonyymi
Mitä teit sivustolla, jos et niihin koske?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teit sivustolla, jos et niihin koske?🤔
Taisi joku linkki olla s24 sivustolla.
- AnonyymiUUSI
Oliko se sääksmäen tapaus.
- AnonyymiUUSI
Samalla suunnalla juu.
- Anonyymi
Ehkä jos olisin erilainen...
Ehkä jossain toisessa maailmassa...
Ehkä erilaisella aikajanalla...
Mutta ei täällä, ei koskaan. Se on jännä miten pienistä asiat on kiinni, mutta silti se ero on ratkaiseva.
Joskus kun katson maailmaa ja ajan kulumista niin minua oksettaa kun näen mitä kaikkea olisi voinut olla.
Sinun silmäsi olivat ja ovat sille kaikelle kiinni. - Anonyymi
Teoriassa se ei koskaan edes toiminut. Silti näin meidät keskeneräisenä tarinana. Ja lopulta siinä ei silti ollut mitään järkeä. Mitään sanottavaa, juonta.
- Anonyymi
Rakastin hämärästä aamunkoittoon. Välillä seisoo asioiden ja ihmisten edessä, jotka ovat vahingoksi, koska joskus ei tiedä, mikä on hyväksi. Ottaa jokaisen päivän uusin askelin, alamäkinä ja korkeina nousuina. En rakastanut ennen kuin rakastin. Se juuri, ennen kuin rakastin. Se oli asia, jota hän ei voinut ymmärtää, asia, jota ei tullut ymmärtämään. Ei melkein koskaan rakasta toista yhtäaikaisesti vaan silloin tällöin. Aikajana ei yleensä ole sama. Elää omaa aikaansa, ja eri valossa. Joskus eri elämissä. Kun joku sanoo rakastavansa, ota se vastaan. Vaikkei se edes olisi aivan totta. Ota vastaan, koska ei siinä ole mitään tuskaa. On vain tuskaa, jos kadut ettet hyväksynyt sitä. Väärä rakkaus satuttaa aina vain hetken, todellinen ikuisesti.
- Anonyymi
Vaikea nauraa kauneuden ja romantiikan kaipuulle, olivatpa seuraukset kuinka mautonta, jopa kamalaa tahansa. Mutta helppo huokaista. Harva asia on surullisempi kuin todella hirviömäinen.
- Anonyymi
Tarvitsen jotain muuta tilallesi. Meistä ei ollut meiksi. Manipuloimme toisiamme emotionaalisesti, kunnes luulimme sen olevan rakkautta.
- Anonyymi
Alkajaisiksi kasvata itsellesi sydän joka kykenee jotenkin rakastamaan. Kauhusi siitä että jonkun oppiessa tuntemaan et olisi minkään maailman rakkauden arvoinen. Tuo miten kiellät itsesi ja muutat muotoasi jatkuvasti. Totuus siitä mitä sinulle on tapahtunut vie oikeaan suuntaa. Erottamaan sen mikä on vastuusi raja. Ja mikä aina ja edelleen kaiken valtasi ulottumattomissa.
- Anonyymi
Olet täynnä ristiriitoja ja siksi vetoat. Vedä mutkiasi suoriksi niin pääset eroon siinä mielessä. Käyttäydy enemmän kuten kuuluu ettei tämä mene enää yhtään pidemmälle. Liian paljon menetettävää kummallakin.
- Anonyymi
”Ei polku tää vie mihinkään, nyt sen nään, kun viimeinen silmät aukaisen. Niin usein pettää itseään, ei edes tahdo ymmärtää…”
- Anonyymi
🤢🤮
- AnonyymiUUSI
Kaikki polut vievät sun luo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki polut vievät sun luo
Ei näytä siltä.
- Anonyymi
Mitäs läksit, nii'i
- Anonyymi
Olin aivan hulluna suhun, siksi tää on näin helvatan vaikeeta.
- AnonyymiUUSI
Yritä lähestyä miestä uudestaan. Jos hän on ajatellut asiaa uudestaan, tai ymmärtänyt jälkikäteen mitä hait.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritä lähestyä miestä uudestaan. Jos hän on ajatellut asiaa uudestaan, tai ymmärtänyt jälkikäteen mitä hait.
Ei ole vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaihtoehto.
Miksei?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei?
Liikaa asioita tapahtunut, joita vaikea tai mahdoton sulattaa tällä luonteella. En voisi vaatia tiettyjä asioita, että oma olo voisi olla hyvä. Toki aina voi puhua, en vaan itse aloitetta aio enää tehdä. Enkä myöskään tiedä olisiko siinä lopulta mitään järkeä.
- AnonyymiUUSI
Moi.
- AnonyymiUUSI
Voisit lopettaa sen murjottamisen ja vastata puheluihin käytät henkistä väkivaltaa minua kohtaan. Minä tiedän olen lakimiesja erikoistunut erojuttuihin teen töitä tuntiveloituksettaja annan veloituksetonta intiimihierontaa naisillejos olet sporttinen, korkeakoulutettu miel. Oinasyli55vja sinulla on kyltymätön libido. Vastaa soittoihini
- AnonyymiUUSI
Anteeksi S.:-(.
- AnonyymiUUSI
Pyytääkö S anteeksi vai pyydetäänkö tässä S:ltä anteeksi?
- AnonyymiUUSI
saisinko jo jatkaa elämääni ilman teitä kun en ole mitään teiltä saanut ei ole sama suunta ja ollaan tuhansua kilometrejä toisistamme. ne Kotka, tekee sitä työtä ja haasteita että pääsee opiskelemaan ja saa elämäänsä millin mitäkin ne ei ole samoja tänne. päästäkää jo pois, eikä kiinnosta auttaa näin. kiire, saada omat jutut toimimaan, eikä kiinnosta samat jutut kuin teillä eikä ikää henkinen matka. eikö ne kiusaajat voi vapauttaa niitä rahojani jo, pieniä ja isoja?
- AnonyymiUUSI
eikö Muutos ole. omille muuta kuin vapauttava teistä ja kaikki paranee ja saa tehdä normaalisti ylitä ja elää elämää. että sopisko jo että vapautatte tästä pakasta ja muille hakkaamisesta.
- AnonyymiUUSI
eikä kiinnosta hevon vittu mikään sielun kumppanuus tai hehkutyö. ei ole minulle.
- AnonyymiUUSI
eikä mikään reservissä ole porukalle, joiden kanssa ei kiinnosta yhteistyö.
- AnonyymiUUSI
eikä mitää teille Anneta kun ei ole teiltä mitään saatu eikä yhteistyö kiinnosta millään saralla.
- AnonyymiUUSI
yritystä saada kiinnostumaan asioista mitkä ei kiinnosta yhtään ja joskus jo haasteet noissa tehty. ei kiinnosta jatkaa.
- AnonyymiUUSI
eikä kiinnosta elää niille tavoilla ja sitten saa itse, kun ei saa eikä niiden kanssa. anna jo ne rahani ja lakkaa estämästä jatkuvasti rahojani. pelkkää kiusaa ja pahan tekoa. ei mitään hyvää tänne tullut. omalla tyylillä teen enemmän hyvää ja oikeasti hyville. varkaat ja, muiden tallojat eivät ole hyviä.
- AnonyymiUUSI
ja olen jo 10 sanonut ettei touhunne kiinnosta, eikä se kiinnosta vieläkään.
- AnonyymiUUSI
Taiteellisesti monilahjakas nainen, hyvää yötä & pidä huolta itsestä.
Tämä ihmissuhdekappale tärkeä minulle vuosikymmenten takaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ultafon4QAjY1KU- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kyllä energinen biisi...
- AnonyymiUUSI
Tämä linkki ei toimi.
- AnonyymiUUSI
Väistin sussa nainen sellaisen luodin että lopulta ei harmita yhtään.
Oli epäilykseni, mutta kaikesta asioista, jotka vaikuttivat niin hyvältä niin olet ihan samanlainen pelkäämäni tapaus mitä muutkin suomalaiset naiset: kaipaat sellaista rietasta pöksyt kastuttavaa pierukalsareissa roikkuvaa kaksimielistä renttua josta lopulta kuoriutuisi sinun haaveita toteuttava kiltti mies hoitamaan lapsia samalla kun sä teet uraa.
Tajuatkohan itsekään miten pahasti sun suunnittelmat menikään jo pieleen?- AnonyymiUUSI
Offfjaaa
- AnonyymiUUSI
Olit ja näytit ihanalta tänäänkin.
- AnonyymiUUSI
En!
- AnonyymiUUSI
Kova ikävä sua.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1424427Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja583367Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v251885KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2311645Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2331237Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka251227Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1621136- 691116
- 62838