Tällaiset löysin varastosta. Onko kenelläkään parempaa tietoa kaiuttimista?
Salora KS 430 HI-FI
varastomies2
87515
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 8
Vanhimmat
Ostin sellaiset uutena jä käytössä ovat vieläkin, maksoivat noin 750 mk/kpl muistaakseni.
Impedanssi 4 ohmia,tehonkesto 55W/95W, jakotaajuudet 2000 ja 5000 hz,paino 11,4 kg . Suomalainen HiFi-kaiutin.
Hei!
Nuo KS 430 kaiuttimet oli aikoinaan Salora Hi-Fi 6600 sarjan kaiuttimena.Oli aika laadukkaat siihen aikaan.Olen etsinyt tuollaisia kaiuttimia kun mulla on kyseinen sarja.Vieläkö ne on sulla ja jos on niin onko tarpeettomana hyllyn täytteenä.Ilmoita ihmeessä!
Älä välitä kaiuttimista.
Ei se sarjan laatu uusista kaiuttimista huonone. Voit ostaa uudet hyvät kaiuttimet ja ääni paranee.
Avaa keskustelu halvoista uusista kaiuttimista ja osta sen perusteella. Käy myös hihiharrastjat.org palstalla rekisteröitymässä ja kyselemässä.
T.
Darth Vader
Hei!
Kiitos sulle tiedoista,ajattelin vaan että saisi samaa sarjaa.Laadusta ei tosiaan tiedä mitä se on,ainaki mitä on KS 330 ollut tarjolla niin ne on ollu osaksi hajalla.Ei semmosilla mittään tee!Kiitos vielä neuvoista missä kannattaa vierailla ja kysellä.Olet varmaan oikeassa siinä kun sanot ettei sarjan laatu huonone vaikka on eri kaiuttimet.Nämä on ikuisuuskysymyksiä.Itse sarjasta Salora 6600 Hi-Fi ei ole huonoa sanottavaa ainakaan mulla.Vaikka joku muu on varmasti eri mieltä?Arvostuskysymys,sanoisin?!?!?Kirjoitellaan jos tulee jotaki vielä mieleen.
T.
muumi57
Salora KS 2400 -kaiuttimet olis tarjolla...
MINULLA ON KAIUITIMET SALORA KS-202 ,KS-225.KS-330.KS-430 JA
SOITTIMINA 2001,3001 ,6000A, 6600, 6600S JA EI KOSKAAN OLE OLLUT MURHEITA. OMASTA MIELESTÄNI OVAT ÄÄNENTOISTOLTAAN ERINOMAISET. KOKEILTU ON MYÖS AUDIO PROTA, JAMOJA, ONKOYTÄ, DENONTA, OR:ÄÄ SEKÄ YAMAHAA, MUTTA NIISTÄ EI VAAN TULE YHTÄ HYVÄÄ SAUNDIA.
mulla olis nuo saloran ks 430 hi-fi kaiuttimet myynnissä.toinen ok,mutta toisessa isossa reikä(hyvä pojat)mmutta toimii(uusi sp-elektroniikassa 32e)oulussa .hp70e tuossa kunnossa
totta turisette.
salora on paras.
minulla on salora 2000, 2 kpl 6000A ja KS 330 kaikattimet .
toi 2000 soi parhaiten JPW MINI mONITOR kajareiden kautta. ei koskaan
mikään ole noin hyvin ole pystynyt erottamaan eri soittimia kajareista kuintuo 2000 ja JPW minimonitorit .
6000A KS 330 kanssa on unelmien täyttymys, basso
on paras mitä kohtuu summalla voi saada.
en nyt mitään 20 000 euron vahvareita ostele.
OR kaikattimet häviää kirkkaasti saloralle jopa OR lle.