Salora KS 430 HI-FI

varastomies2

Tällaiset löysin varastosta. Onko kenelläkään parempaa tietoa kaiuttimista?

8

6323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kS 430

      Ostin sellaiset uutena jä käytössä ovat vieläkin, maksoivat noin 750 mk/kpl muistaakseni.
      Impedanssi 4 ohmia,tehonkesto 55W/95W, jakotaajuudet 2000 ja 5000 hz,paino 11,4 kg . Suomalainen HiFi-kaiutin.

    • Hei!

      Nuo KS 430 kaiuttimet oli aikoinaan Salora Hi-Fi 6600 sarjan kaiuttimena.Oli aika laadukkaat siihen aikaan.Olen etsinyt tuollaisia kaiuttimia kun mulla on kyseinen sarja.Vieläkö ne on sulla ja jos on niin onko tarpeettomana hyllyn täytteenä.Ilmoita ihmeessä!

      • Tuhma setä

        Älä välitä kaiuttimista.

        Ei se sarjan laatu uusista kaiuttimista huonone. Voit ostaa uudet hyvät kaiuttimet ja ääni paranee.

        Avaa keskustelu halvoista uusista kaiuttimista ja osta sen perusteella. Käy myös hihiharrastjat.org palstalla rekisteröitymässä ja kyselemässä.

        T.

        Darth Vader


      • Tuhma setä kirjoitti:

        Älä välitä kaiuttimista.

        Ei se sarjan laatu uusista kaiuttimista huonone. Voit ostaa uudet hyvät kaiuttimet ja ääni paranee.

        Avaa keskustelu halvoista uusista kaiuttimista ja osta sen perusteella. Käy myös hihiharrastjat.org palstalla rekisteröitymässä ja kyselemässä.

        T.

        Darth Vader

        Hei!

        Kiitos sulle tiedoista,ajattelin vaan että saisi samaa sarjaa.Laadusta ei tosiaan tiedä mitä se on,ainaki mitä on KS 330 ollut tarjolla niin ne on ollu osaksi hajalla.Ei semmosilla mittään tee!Kiitos vielä neuvoista missä kannattaa vierailla ja kysellä.Olet varmaan oikeassa siinä kun sanot ettei sarjan laatu huonone vaikka on eri kaiuttimet.Nämä on ikuisuuskysymyksiä.Itse sarjasta Salora 6600 Hi-Fi ei ole huonoa sanottavaa ainakaan mulla.Vaikka joku muu on varmasti eri mieltä?Arvostuskysymys,sanoisin?!?!?Kirjoitellaan jos tulee jotaki vielä mieleen.

        T.
        muumi57


      • Pasifius
        muumi57 kirjoitti:

        Hei!

        Kiitos sulle tiedoista,ajattelin vaan että saisi samaa sarjaa.Laadusta ei tosiaan tiedä mitä se on,ainaki mitä on KS 330 ollut tarjolla niin ne on ollu osaksi hajalla.Ei semmosilla mittään tee!Kiitos vielä neuvoista missä kannattaa vierailla ja kysellä.Olet varmaan oikeassa siinä kun sanot ettei sarjan laatu huonone vaikka on eri kaiuttimet.Nämä on ikuisuuskysymyksiä.Itse sarjasta Salora 6600 Hi-Fi ei ole huonoa sanottavaa ainakaan mulla.Vaikka joku muu on varmasti eri mieltä?Arvostuskysymys,sanoisin?!?!?Kirjoitellaan jos tulee jotaki vielä mieleen.

        T.
        muumi57

        Salora KS 2400 -kaiuttimet olis tarjolla...


      • Hi-Fi

        MINULLA ON KAIUITIMET SALORA KS-202 ,KS-225.KS-330.KS-430 JA
        SOITTIMINA 2001,3001 ,6000A, 6600, 6600S JA EI KOSKAAN OLE OLLUT MURHEITA. OMASTA MIELESTÄNI OVAT ÄÄNENTOISTOLTAAN ERINOMAISET. KOKEILTU ON MYÖS AUDIO PROTA, JAMOJA, ONKOYTÄ, DENONTA, OR:ÄÄ SEKÄ YAMAHAA, MUTTA NIISTÄ EI VAAN TULE YHTÄ HYVÄÄ SAUNDIA.


      • kässi

        mulla olis nuo saloran ks 430 hi-fi kaiuttimet myynnissä.toinen ok,mutta toisessa isossa reikä(hyvä pojat)mmutta toimii(uusi sp-elektroniikassa 32e)oulussa .hp70e tuossa kunnossa


    • OSS3yjlo

      totta turisette.
      salora on paras.
      minulla on salora 2000, 2 kpl 6000A ja KS 330 kaikattimet .
      toi 2000 soi parhaiten JPW MINI mONITOR kajareiden kautta. ei koskaan

      mikään ole noin hyvin ole pystynyt erottamaan eri soittimia kajareista kuintuo 2000 ja JPW minimonitorit .
      6000A KS 330 kanssa on unelmien täyttymys, basso
      on paras mitä kohtuu summalla voi saada.
      en nyt mitään 20 000 euron vahvareita ostele.
      OR kaikattimet häviää kirkkaasti saloralle jopa OR lle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe