Tästa on nyt aika kauvan kun tapasin yhden reilun miehen eräällä keskustelusivulla. Siitä syntyi sitten hiukan enemmänkin ja me vaihdoimme rakkaus- jag seksisähköpostia keskenämme. Muuta ei siitä sitten enempää kehittynytkään koska hän oli vielä silloin naimisissa.
Nyt sitten jokuaika sitten sain sähköpostia ihan yllättain, että hän oli eronut jo aika kauvan sitten ja välillemme syttyi nostalginen tunnelma. Hän sanoi että hän on ajatellut minua ja haluiasi tavat minut jos mahdollista. Tuntteeni oli vähän sekavat mutta ajattelin että voisinhan tavata hänet kaikesta huolimatta, eihän se ota jos ei annankaan.
Mutta yhtäkkiä hän perui koko hankkeen ja sanoi että hän ei halua sudetta verkostossa eikä muuallakaan. Ei mitään selityksiä eikä mitään pitempää pohdiskelua vaan selvä ei.
En kyllä tajua mitään. Jotenkin vain tuntuu että hän vain pyöräytti eläämäni vielä yhden kerran sitte vain haihtuakseen kokonaan. Tavallaan helpotus mutta jotain enemmmän pitäisi äkistää tällaisessa tilaisuudessa.
Sen kylla ymmärsin, kun hän aikaisemmin vetäytyi, että perhe-elämä ja vaimo kärsivät myöskin nettisuhteista. Mutta nyt hän sanoi olevansa vapaa eika sitten voinut muuta sanoa kuin mitä kerroin. Olisimmehan voineet tavata vaikka vanhan ystävyyden merkeissä. Minäkin olin vähän epävarma tunteitani enkä kyllä olisi sänkyyn hypännyt ihan hetikään. On sita kaikkea.
Mitähan täma merkitsee
11
685
Vastaukset
- Mörökölli
Nukkuin yhden yön ja kas kummaa, heräsi järkiintyneenä: huomasi, ettei se vaihtaen parane, pitää itse muuttua.
- Fiksu
Mutta pitäisi jo tähän ikään tietää vähän paremmin. Vaimo oli jo häipynyt kyllä kuvasta ainakin tämä kaverin omien kertomusten mukaan.
- Ani_liini#
Taitaa olla niitä miehiä jotka etsivät piristystä arkeen.
Voi olla että vaimo on sattunut näkemään hänen kirjeenvaihtonsa ja laittanut miehen ulkoruokintaan.
Yleensä tällaisilla tyypeillä on useampi nainen kierroksessa, hän oli varmaan jotenkin tyhjän päällä kun otti sinuun yhteyttä, sitten tunne-elämän solmut jotenkin avautuivat ja sait jäädä.
Tämä on vain yksi vaihtoehto, mutta aika todennäköinen.- Fiksu
sanoi ainakin että vaimo on lähtenyt lätkimään eivätkä ole olleet yhteydessäkään moniin aikoihin ja avioero oli sälvä. Viimeksi olivat tavaneet vanhimman tyttären syntymäpäivillä. Kaikki lapset ovat jo aikuisia ja muuttaneet kotoaan.
Voihan se olla että vaimo oli jo vässähtänyt ukon verkoston "väärinkäyttöön" ja onanoimiseen tietokoneensa edessä.
- ei fiksu
Yhdessä oloa jo lähes 10 v,mies muuttuu aina vaan hajamielisemmäksi,ajatukset pyörii pillereitten kanssa oman navan ja sen aluksen ympärillä,ei kuuntele kun puhutaan,on välinpitämätön muulle ulkopuolen asioille,paitsi mikä koskee häntä itseään.
Kiinostaa vaan tv,jääkaapin sisältö ja sänky,ja suuttuu joka pikkuasiasta jos häneltä pyytää jotain ja uskaltaa olla erimieltä ja sanoa oman mielipiteensä.Et eipä paljon kannata rinsseihin kiintyä,neuvoks vaan.
Ero on ollut mielessä satoja kertoja ja tuntuu kuin koko suhde olis perustettu hiekan päälle,joku kumma pitää yhdessä vielä,kai se on tuo yhteinen omaisuus ja vanhuuden yksinäisyyden pelko..?!- Lähe lätkimään
Sinäkin vanhenet kun ukkoa joudut passaamaan. En sure tapahtunutta omalta osaltani ja sinun kertomuksesi selittää aika paljon. Minulla on rikasta elämää elettäväna ja sellainen ukko vetää mehut naisesta kuin naisesta. Miehet yli 50 on älahtäneitä omaan olemiseensa. Niistä ei mitää saa irti. Niiden sexikin on vain munan hinkkaamista. Ehkäpä tämä minunkin tuttavaukko vaistosi jo itsekin että säästää minua tältä painolastilta.
- ei fiksu
Lähe lätkimään kirjoitti:
Sinäkin vanhenet kun ukkoa joudut passaamaan. En sure tapahtunutta omalta osaltani ja sinun kertomuksesi selittää aika paljon. Minulla on rikasta elämää elettäväna ja sellainen ukko vetää mehut naisesta kuin naisesta. Miehet yli 50 on älahtäneitä omaan olemiseensa. Niistä ei mitää saa irti. Niiden sexikin on vain munan hinkkaamista. Ehkäpä tämä minunkin tuttavaukko vaistosi jo itsekin että säästää minua tältä painolastilta.
Minusta on tullut kumma nynnerö,en saa enää mitään aikaiseksi,mietin yöt ja päivät pelastusta,miten tulen toimeen eron jälkeen.
Ei tavallaan uskalla hypätä uuteen tyhjään elämään,jos eroaa.
Ja tietää et elämä jatkuu kuitenkin,voi minua tolloa,mut se on kuitenkin monista pikkuasioista kiinni - vielä..Ehkä kun olen tarpeeksi miettinyt,niin sitten. - Pirre*
on sanonut, että "Aviomies, niin sanoakseni, ei ole koskaan muuta kuin rakastetun miehen korvike", olikohan se Sigmund Freud.
- Fiksu
Pirre* kirjoitti:
on sanonut, että "Aviomies, niin sanoakseni, ei ole koskaan muuta kuin rakastetun miehen korvike", olikohan se Sigmund Freud.
mutta samalla myöskin draagista. Mutta draagista om koko tämä ihmisen touhu. Olisikohan setä Freud ollut näin viisas ja sanonut tuon. Ainakin sen klitorishöpötykset ja peniskateudet ovat täytta paskaa.
Pirre* kirjoitti:
Luulen, ettet olisi valmis allekirjoittamaan omalla kohdallasi ajatusta.
Onhan sellaisiakin ihmisiä, jotka ovat saaneet kokea, millaista on elää puolison kanssa joka on samalla kertaa sekä rakastettu ja paras ystävä.- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
Luulen, ettet olisi valmis allekirjoittamaan omalla kohdallasi ajatusta.
Onhan sellaisiakin ihmisiä, jotka ovat saaneet kokea, millaista on elää puolison kanssa joka on samalla kertaa sekä rakastettu ja paras ystävä.pitkässä parisuhteessa se puoliso on kerennyt olemaan suunilleen epäjumala, rakastettu, ystävä, vihollinen eli siinä on keretty käydä läpi ihmisen kaikki tunneskaalat ja ulottuvuudet, luultavasti en ole ainoa joka näin voi sanoa, ja jos sen uskaltaa tunnustaa..
On varmasti puolisoita, niinkuin sanoit, jotka ovat vieläpä parhaat ystävät keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439