ÄITI MYI MINUN IHANAT LEGOT :((((

Anonyymi-ap

Minun äitini myi minun legot kun olin kavereiden kanssa pihalla sanoi ettei näin iso poika tarvitse enään legoja sit tuli paha mieli sanoin että en antanut lupaa mut se sano että kyl se saa myydä mun leegot kun on ne ostanukkin mul oli niihin tosi paljon tunnearvoa😭😖 kertokaa vastaavia kokemuksia jos on (PS OON SIIS 11V POIKA)

11

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kirjotan tänne koska minusta tuntui että voisin kirjoittaa tunteeni ja musertava oloni pois mutta se ei toiminut kuitenkin oli ihan kiva kirjottaa tänne👋

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Itseltänikin joskus myyty yks pehmolelu pois. Mutta sitä ei kannata jäädä suremaan. Myöhemmin keräsin rahaa ja ostin uuden. Ei ne vanhemmat aina älyä. Mutta täällä kannattaa keskustella aiheesta tai muusta mikä ahdistaa auttoi minua kaikessa mikä ahdistaa tai surettaq : https://apuu.fi/


    • Anonyymi

      Oon 17 ja keräilen legoja. Vanhempani ei ole ikinä myynyt mitään omaani ilman lupaa. Hyvin valitettavaa, että legosi myytiin ilman suostumustasi, lisäksi jos kyseessä oli vanjoja legoja, olisi niistä voinut varmaankin saada hyvät rahat. Saitko edes pitää rahat, jotka äitisi sai myymällå legosi?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Edullisesti saa leekoja torista, ei muuta kuin rahaa jostain ja luuri käteen ja soitat myyjälle että kaupat tuli, laita postissa tulemaan. Ellei sinulla ole omaa pankkitiliä, niin pyydä jotain tuttua maksamaan puolestasi ja anna rahat käteisenä maksajalle. Voit myös sopia että ne leekot tilataan tämän maksajan kotiosoitteeseen, ellet halua niitä kotiosoitteeseesi tilata.

        Itse ostamasi leekot on sitten sinun omaisuuttasi eikä äitisi voi sanoa että minähän ne olen ostanutkin. Paras olisi hankkia joku laatikko/pakki mihin saat lukon, niin saat sinne muutkin tärkeät asiasi talteen. Ellei sitten äitisi ole tyranni ja vie koko laatikkoa. No jos näin käy, niin kerrot koulussa kuraattorille tai soitat 112: että sinun omaisuuttasi on varastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edullisesti saa leekoja torista, ei muuta kuin rahaa jostain ja luuri käteen ja soitat myyjälle että kaupat tuli, laita postissa tulemaan. Ellei sinulla ole omaa pankkitiliä, niin pyydä jotain tuttua maksamaan puolestasi ja anna rahat käteisenä maksajalle. Voit myös sopia että ne leekot tilataan tämän maksajan kotiosoitteeseen, ellet halua niitä kotiosoitteeseesi tilata.

        Itse ostamasi leekot on sitten sinun omaisuuttasi eikä äitisi voi sanoa että minähän ne olen ostanutkin. Paras olisi hankkia joku laatikko/pakki mihin saat lukon, niin saat sinne muutkin tärkeät asiasi talteen. Ellei sitten äitisi ole tyranni ja vie koko laatikkoa. No jos näin käy, niin kerrot koulussa kuraattorille tai soitat 112: että sinun omaisuuttasi on varastettu.

        on kyllä parempi ettei 11 vuotias ala tilailee torista yhtään mitään.... siellä on niin paljon huijareita, että kerkeät vielä vanhempanakin menettää kaikki rahat siellä.

        Kandee ostaa ne jonkun luotettavan henkilön kanssa yhdessä tms....


    • Anonyymi

      Tällä toinen hirviö äiti.Tytäreni legot ymm.Annetiin lainaksi hänen isän sekun lapselle.Kun oli pieni nuori lapsi.Sillä edelytys legot palatetaan takaisin kun nillä ei leikitä ihan tilan puten takia ja tytär siloin teini..Tytär sitten säästäisi ne omille lapsille jos niitä tulee? Tuli aikuisena ja pieni läjä legoja palautti. Niitä oli lainaksi mennyt mielin määrin.Jokainen lego sarja oli omat laatikot. Ne kadonut matkan varella kuin suurin osa leegoista.Harmitt äitinä minuakin!

      • Anonyymi

        huh huh... toivottavasti tyttäresi antaa jotain sun tavaraa lainaksi vaikka jollekkin kaverille..... vaikka kaikki meikkisi tms.... saat ne ehkäpä sitten joskus takasin..


    • Anonyymi

      Oma äitini antoi eilen ison tyttönukkeni pois.
      - TIMI 47v.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe