100 päivää.Ei alkoholia.

Anonyymi-ap

Tässä nyt haaste.Seuraavat 100 päivää ei alkoholia.Pystytkö tähän?
Täällä alkoi tipaton tammikuu ja se on jo hyvä alku 100 alkoholittomaan päivään.

35

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On testattu ja helposti meni.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17694452U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Miksi, onko alkoholi sinulle ongelma kun pitää tällaisia haasteita tehdä? Olen aina osannut käyttää kohtuullisesti eikä siksi tarvitse asialla päätään vaivata, kiusata ja haastaa itseään..

    • Anonyymi

      Se on nyt 7/100 -ap-

    • Anonyymi

      Nää tipattomat ja muut ovat ongelmaisia varten. Viikon päästä jo kehutaan joka paikassa miten ei edes tee viinaa mieli ja jos sattuu 100 päivää kestämään tämä raittius ni sitten voi vetää ku pesusieni ja tuttu turvotus/punoitus on kasvoilla viikon päästä takaisin. Jos on juoppo ni en ymmärrä miksi pitää kärsiä tuo tammikuu tai joku sata päivää.

      • Anonyymi

        Mutta hyvä että hän on myöntänyt ongelmansa, siitä voi paraneminen alkaa..


    • Anonyymi

      En pysty eikä ole tarvetta. Aion juoda jatkossakin kohtuudella viikonloppuisin olutta. Elän täällä muutenkin vain kerran. Muut elintavat kun on kunnossa ja homma pysyy kohtuudessa, niin en näe syytä moiselle pidättäytymiselle. Ei ole tarvetta todistella itselle tai kenelläkkään mitään jollain 100 päivän juomattomuudella. Jollekin juopolle toki voi tehdä ihan hyvää moinen tauko ja miksei pidempikin. Alkoholiongelma ei ole leikin asia.

      Elämäntaparemppaa tosin olen tehnyt: kaikki makeat sokeria sisältävät (jäätelöt, suklaat, leivokset ja pullat yms.) olleet kokonaan pois jo monia vuosia ja samoin tupakan lopettanut sekä kaikki nikotiinituotteet. Lisännyt paljon liikuntaa viikkoihin. Elämä on valintoja.

    • Anonyymi

      Kunnon lärvit viikonloppuna ja maanantaina kunnon turvotus töissä 🤪 ! Näin se menee

      • Anonyymi

        Juurikin näin se menee, eikä ole mitään ongelmia.


    • Anonyymi

      Lossikuski ei ainakaan saavuttanut sataa päivää ilman viinaa.

      • Anonyymi

        Oliko sillä promilleja vai oliko pelkkää huimausainetta


    • Anonyymi

      Vielä 90 päivää.-ap-

    • Ei se alkoholi kaikille sovi. Hienoa että aloittaja haluaa vieraantua! Mä otan saunassa kerran viikkoon yhden - kaksi. Edellisen kerran anniskelu ravintolassa 2014 ja ed kerran kova känni vuonna 2015.

      Ihan mukavasti pärjää ilmankin. Se että myöntää sairauden on tässä asiassa viisauden alku. 😐

      • Anonyymi

        Elä viitti jeesustella, yhdet tai kaksi saunan jälkeen, joo. Kalja/viina maistuu helvetin paskalle, joten saunan päälle vettä. Kaljaa ja viinaa juon oikein reippaasti ja ainoastaan päihtymis tarkoituksessa, nuppi turvoksiin ja taju kankaalle. Se on minun tyylini, nuorena jouduin välillä putkaan, tappelin ja tein muitakin hölmöyksiä (syntyi lapsiakin). Nykyisin ryyppään joskus(säännöllisesti), olen työssä olen varakas, olen pitänyt penskoista huolen ja nyt lasten lapsien kanssakin puuhailen. Kohta rupean vapaa herraksi, ikää äijällä 62-v. Joten eikö viinan juonti kannata, kysyn vaan? Hauskaa on ollut, mutta jotkut jutut olisivat kuitenkin saaneet jäädä tekemättä. No,kaikille ei käy yhtä hyvin kuin minulle, moni kaveri on lähtenyt viereltä ennen aikaiseen hautaan. Joten harkitkaa kaksi kertaa ennen kuin kolmannella sen korkin aukaisette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elä viitti jeesustella, yhdet tai kaksi saunan jälkeen, joo. Kalja/viina maistuu helvetin paskalle, joten saunan päälle vettä. Kaljaa ja viinaa juon oikein reippaasti ja ainoastaan päihtymis tarkoituksessa, nuppi turvoksiin ja taju kankaalle. Se on minun tyylini, nuorena jouduin välillä putkaan, tappelin ja tein muitakin hölmöyksiä (syntyi lapsiakin). Nykyisin ryyppään joskus(säännöllisesti), olen työssä olen varakas, olen pitänyt penskoista huolen ja nyt lasten lapsien kanssakin puuhailen. Kohta rupean vapaa herraksi, ikää äijällä 62-v. Joten eikö viinan juonti kannata, kysyn vaan? Hauskaa on ollut, mutta jotkut jutut olisivat kuitenkin saaneet jäädä tekemättä. No,kaikille ei käy yhtä hyvin kuin minulle, moni kaveri on lähtenyt viereltä ennen aikaiseen hautaan. Joten harkitkaa kaksi kertaa ennen kuin kolmannella sen korkin aukaisette.

        Kyllä nuo sauna kaljat mulla toimii, enenpää en tarvitse. Kun olet jossain pro niin tod näk kyllästyt siihen. Mulle niin kävi dokaamisen kanssa.

        Toki koskaan en oo spurguillu. Esim ravintoloissa oon viihtynyt ns paremmissa, en paikoisss joissa halvin tuoppi. No aika aikaansa kutakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elä viitti jeesustella, yhdet tai kaksi saunan jälkeen, joo. Kalja/viina maistuu helvetin paskalle, joten saunan päälle vettä. Kaljaa ja viinaa juon oikein reippaasti ja ainoastaan päihtymis tarkoituksessa, nuppi turvoksiin ja taju kankaalle. Se on minun tyylini, nuorena jouduin välillä putkaan, tappelin ja tein muitakin hölmöyksiä (syntyi lapsiakin). Nykyisin ryyppään joskus(säännöllisesti), olen työssä olen varakas, olen pitänyt penskoista huolen ja nyt lasten lapsien kanssakin puuhailen. Kohta rupean vapaa herraksi, ikää äijällä 62-v. Joten eikö viinan juonti kannata, kysyn vaan? Hauskaa on ollut, mutta jotkut jutut olisivat kuitenkin saaneet jäädä tekemättä. No,kaikille ei käy yhtä hyvin kuin minulle, moni kaveri on lähtenyt viereltä ennen aikaiseen hautaan. Joten harkitkaa kaksi kertaa ennen kuin kolmannella sen korkin aukaisette.

        Ja kyllä hyvät ulkomaiset oluet maistuu hyvälle. En tarkoita halvimpia suomi laagereita. Vaan esim ulkomaisia tummia. Suosittelen maistamaan esim Kilkennyä..


      • Anonyymi

        Jos jää yhteen tai kahteen ,et tiedä mitään sairaudesta nimeltä alkoholismi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jää yhteen tai kahteen ,et tiedä mitään sairaudesta nimeltä alkoholismi.

        Oon mä elämässäni hapanta ottanut. Mut nykyään pärjään noilla sauna kaljoilla. Sanoisin että entinen suur kuluttaja.

        Toivotan tsemppiä kaikille yrittäville. Mun mielestä elämän laatu parempaa kun alkoholia vain vähän tai ei lain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jää yhteen tai kahteen ,et tiedä mitään sairaudesta nimeltä alkoholismi.

        Mulla juomaan pakotti jännittäminen sekä elämys hakuisuus ja raastava elämän tilanne.

        Jos vakavasti ajsteltuasi tunnet että olet väärällä alalle vaihda se. Jos taas tunnet että akka ei osaa kuin valittaa niin vaihda se. Maailma on kottaraisia täynnä..

        Täällä mahdollisesti eletään vain yksi elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jää yhteen tai kahteen ,et tiedä mitään sairaudesta nimeltä alkoholismi.

        Mulla alkoholi on aiheuttanut enempi taloudellisia ongelmia. Rahan käyttö ollut holtitonta. Esim markka aikaan illassa saattoi palaa 3 - 5 tuhatta. Se oli minun rahoissani paljon.

        Tarjous happy hourit ei ole niin kiinnostanut, enempi vedetty tuonti oluita plus viinejä..

        No onneks tuo on historiaa, aika aikaansa kutakin.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Oon mä elämässäni hapanta ottanut. Mut nykyään pärjään noilla sauna kaljoilla. Sanoisin että entinen suur kuluttaja.

        Toivotan tsemppiä kaikille yrittäville. Mun mielestä elämän laatu parempaa kun alkoholia vain vähän tai ei lain.

        Kunnon holisti ei ota paria sillointällöin, kun nääs juoposta ei kohtuukäyttäjää tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon holisti ei ota paria sillointällöin, kun nääs juoposta ei kohtuukäyttäjää tule.

        Niinhän tuo taitaa olla. Mut kyl mä haluan rohkaista palstalaisia kohtuu käyttöön jos aine ongelmia tuottaa.

        Elämä on iisimpää. Kaupasta saa ostaa mitä haluaa, ei tarvii punaisia tarjouslappusia etsiä. Eli miinus 30 prosenttia tuotteita. Leipäjonoista puhumattakaan.

        Kävele vaan rohkeasti baarin taikka kaljakaupan ohi. Tänään ihmisen puolikas on huomenna leijonakuningas..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon holisti ei ota paria sillointällöin, kun nääs juoposta ei kohtuukäyttäjää tule.

        Jees, tuota kautta mä en alkkis olekkaan.

        Ennen vanhaan suur kuluttaja ja kännissä holtiton rahan käyttäjä.

        No Siperia opettaa. Kiva kun ei mee kuin sauna hiivat. 2 kpl.

        Mut tsemppiä kaikille! Koskaan ei ole myöhäistä sulkea pullon korkin! Luota minuun!


    • Anonyymi

      En pysty, enkä edes halua. Olen nytkin juovuksissa.

      • Anonyymi

        JOO ja määkin olen kännissä nyt., Kännisssä ja kihloissa on kivaa, naimisissa ja krapulassa helvettiä.


    • Anonyymi

      Mites siulla?Miulla 13/100.

    • Anonyymi

      Hukkukaa hyeenat! Lähetääks näillä? Palapimbalabala BUM! Mutterfukerri Biaz! Aloitin kyllä porkannalla sarjakuvahahmojen ruokintakuurin, kuin Väiski konsanaan. Laitetaaks jakoon, koska tää ei jää tähän...

    • Anonyymi

      Mikä on alkoholin juomisessa periaatteena? Ku isommat näyttää esimerkkiä ni pienemmät perässä?
      Ku muuuut (lehmät) ni määäkin (lammas). Ja ne harvemmin ymmärtää miten paimen tietää aina niitä paremmin asioista.

    • Anonyymi

      Ai nyt lähtee taas kauppaan ja kaupast takas sohvalle hyvin tiukasti verhoutuneena. Hiljasessa himassa on hyvä olla pimeyteen taipuva HAU-hemmo

    • Anonyymi

      Mäkin sillä että en välitä kauheasti ihmisten mielipiteistä vaan juon kun huvittaa eli pääosin lauantai-iltana ne hassut oluset tyylii 3-7 väliltä ja ehkä jotkut paukutkin päälle. Yleensä kuitenkin tajunnut jo aika nopeasti, että hölmöä hommaa koko juominen, mutta kun koneen käynnistää, niin tulee otettua useampi olut. Muut viikonpäivät sitten selvinpäin mut toki su on pöhnää enemmän ja vähemmän.

      Todennut kuitenkin, että aika turhaa hommaa tää juominen on, mut tupakan lopettanut ja liiat makeat sekä lisännyt liikuntaa, niin kait se jokin pahe oltava. Toisaalta, taaskin jo tuntuu turhalta koko alkoholli taas nyt jo 5 oluen ja 4 paukun juomisen jälkeen. Alkaa vaan negatiiviset efektit tulla esiin ja nyt alkaa se kyseenalaistaminen, että miksi edes ryhdyin tähän touhuun taas?

    • Anonyymi

      16.

    • Anonyymi

      Miulla 26/100.Miten siulla?

    • Anonyymi

      Tipaton tammikuu 27/31 tänään.

    • Anonyymi

      Vielä kannattaa juoda bisse kun kerkee,elämä on ,mahtavaa

    • Anonyymi

      Alkoholiton jatkuu 10.4 asti sitten on 100 päivää siinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe