https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e281872-8612-400a-bb6a-9cb205b072d5
"markkinat"
Eilen Avarn! Nyt Securitas!! Viisi vartijaa naisen päällä!
21
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hirveää.Oli uutisissakin.
- Anonyymi
Kyllä on härskiä touhua
- Anonyymi
Poliisi on todennäköisesti tehnyt virheen ja jättänyt kiinniotot tekemättä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/23134251-4866-4122-9ef1-73e270822c9f
Nyt on sitten yhteinen vedenpitävä tarina......- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=WqC157lq0-A
---------------------------------------------------------------------
- Anonyymi
Missä päin Vaasaa on "Iso Omena"?
- Anonyymi
Olisko siinä Klemetinkadun varrella?
- Anonyymi
"En saa happea" https://yle.fi/a/74-20011829
- Anonyymi
samanlaista touhua se on joka puolella suomea toki näin pahoja ylilyöntejä ei onneksi satu usein. koulukiusaituille annetaan haalarit,maiharit,maglite,käsiraudat ja pamppu. viereen kohtalotoveri egoa vahvistamaan....mitä siitä syntyy? kotimainen supersankari? stevari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samanlaista touhua se on joka puolella suomea toki näin pahoja ylilyöntejä ei onneksi satu usein. koulukiusaituille annetaan haalarit,maiharit,maglite,käsiraudat ja pamppu. viereen kohtalotoveri egoa vahvistamaan....mitä siitä syntyy? kotimainen supersankari? stevari
Objekti ulkopuolelta aiheutetussa kompressiossa. Fataali hypoksia. Exitus.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6ca4b62b-4bb5-47a1-9889-ec7d7537788e
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samanlaista touhua se on joka puolella suomea toki näin pahoja ylilyöntejä ei onneksi satu usein. koulukiusaituille annetaan haalarit,maiharit,maglite,käsiraudat ja pamppu. viereen kohtalotoveri egoa vahvistamaan....mitä siitä syntyy? kotimainen supersankari? stevari
Paitsi, että ne koulukiussajat huutavat sitä happea...hehän ovat niitä uhreja.
- Anonyymi
No olis kyllä ollu outo näkymä jos kaikki olisivat olleet alla.
Oliko sinulla muita yhtä älykkäitä aloituksia takataskussa? - Anonyymi
Selittävä analyysi. Hyvin päätelty.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/afabb961-6b0b-424b-9e2e-ffd7e7e8c236
"markkinat" - Anonyymi
Väkivaltafantasia yhdistettynä heikkoon arvostukseen ja palkkaukseen.
Se johtaa alhaisen itsetunnon tasoon."Kaikki menee minusta ohi".
Tilanteen eskaloituessa. "Valta voimankäyttöön priorisoituu" Sillon heikkoa verbaalista taitoa omaamaton vartija kompensoi sen väkivallalla.
Poliisit toimivat koulutetusti. Ylioppilastutkinto ja poliisiopisto antaa valmiudet asian selvittämiseen minimaallisella väkivallalla.
"markkinat"
"markkinat"- Anonyymi
"Ylioppilastutkinto ja poliisiopisto antaa valmiudet asian selvittämiseen minimaallisella väkivallalla."
😂Sinä se jaksat olla ulkona asioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ylioppilastutkinto ja poliisiopisto antaa valmiudet asian selvittämiseen minimaallisella väkivallalla."
😂Sinä se jaksat olla ulkona asioista.Se on yleisesti tiedostettu ja ymmäretty totuus. Nykinen vartija on riski yhteiskunnassa.
Poliisin arvostus Suomessa on hyvä. Hyvä koulutus ja arvostus on tässä tärkein tekijä.
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yleisesti tiedostettu ja ymmäretty totuus. Nykinen vartija on riski yhteiskunnassa.
Poliisin arvostus Suomessa on hyvä. Hyvä koulutus ja arvostus on tässä tärkein tekijä.
"markkinat"Ymmärretty totuus. Kaikki tekevät virheitä.
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärretty totuus. Kaikki tekevät virheitä.
"markkinat"vartian hommiin pitäis olla myös edes pieni psyykkinen testaus kun luultavasti puolet on joutunut alistetuiksi elämänsä aikana ja pätevät nyt työssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vartian hommiin pitäis olla myös edes pieni psyykkinen testaus kun luultavasti puolet on joutunut alistetuiksi elämänsä aikana ja pätevät nyt työssä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e78b5e74-adc2-4f37-a99c-c9e42c5d7389
Näin tekivät.
- Anonyymi
Näitä väkivallan tekijöitä on joka paikassa, myös ktilaskutuksessa Turussa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683