Moottoripyöräliikkeitä virossa?

Mike

Jos joku sattus tietään moottoripyöräliikkeitä virossa niin linkkejä ois mukava saada.

Jotain koitin etsiä, mut jäi muutamaan paikkaan ja enemmän pitäs saada infoa kun lähtisin katsastaan tarjonnan.

-Mike-

5

2106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mootorrattad Eestis
      • se ole vielä vähän uus asia täälläpäin,,,siis länsi- tai japsipyõrien myynti, ja minä kun en osaa noita linkkejä sulle antaa, mut motodepoo telliskivi tänaval,,www.motodepoo.ee,,,,,,,,,,,,,, paldiski mnt.80 www.motopood.ee,,,,,,,,,,,yamahakeskus pärnumnt.jotain,,,,triumfi müüvät viljandimnt. 1-2km ja oikealla lootus niminen puoti ja ennen sitä on kans joku sahakauppa mis on jotain, sit toi vene ja rätkäpuoti peterpuri mntl.


      • Mike
        xv-750 kirjoitti:

        se ole vielä vähän uus asia täälläpäin,,,siis länsi- tai japsipyõrien myynti, ja minä kun en osaa noita linkkejä sulle antaa, mut motodepoo telliskivi tänaval,,www.motodepoo.ee,,,,,,,,,,,,,, paldiski mnt.80 www.motopood.ee,,,,,,,,,,,yamahakeskus pärnumnt.jotain,,,,triumfi müüvät viljandimnt. 1-2km ja oikealla lootus niminen puoti ja ennen sitä on kans joku sahakauppa mis on jotain, sit toi vene ja rätkäpuoti peterpuri mntl.

        Yamaha keskuksen mä tiedänkin ku oo siitä ohi kaupunkiin usein ajanut, mut toi joka on paldiski mnt:llä on uusi juttu.

        Kiitti käyn katsomassa nettisivut.

        Kyllähän tuolla liikenteessä näkyy uusia japsipyöriä olevan jonkin verran ja kuolaa pitää pyyhkiä rinnuksilta ku sellanen vastan ajaa :)


      • Mike
        xv-750 kirjoitti:

        se ole vielä vähän uus asia täälläpäin,,,siis länsi- tai japsipyõrien myynti, ja minä kun en osaa noita linkkejä sulle antaa, mut motodepoo telliskivi tänaval,,www.motodepoo.ee,,,,,,,,,,,,,, paldiski mnt.80 www.motopood.ee,,,,,,,,,,,yamahakeskus pärnumnt.jotain,,,,triumfi müüvät viljandimnt. 1-2km ja oikealla lootus niminen puoti ja ennen sitä on kans joku sahakauppa mis on jotain, sit toi vene ja rätkäpuoti peterpuri mntl.

        Yamaha keskuksen mä tiedänkin ku oo siitä ohi kaupunkiin usein ajanut, mut toi joka on paldiski mnt:llä on uusi juttu.

        Kiitti käyn katsomassa nettisivut.

        Kyllähän tuolla liikenteessä näkyy uusia japsipyöriä olevan jonkin verran ja kuolaa pitää pyyhkiä rinnuksilta ku sellanen vastan ajaa :)


      • Mike kirjoitti:

        Yamaha keskuksen mä tiedänkin ku oo siitä ohi kaupunkiin usein ajanut, mut toi joka on paldiski mnt:llä on uusi juttu.

        Kiitti käyn katsomassa nettisivut.

        Kyllähän tuolla liikenteessä näkyy uusia japsipyöriä olevan jonkin verran ja kuolaa pitää pyyhkiä rinnuksilta ku sellanen vastan ajaa :)

        on sen carman autoliikkeen takana, eli ajat siitä autojen ohi ja seuraavasta oikealle,,,,kaupungista tullessa siis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe