Jos joku sattus tietään moottoripyöräliikkeitä virossa niin linkkejä ois mukava saada.
Jotain koitin etsiä, mut jäi muutamaan paikkaan ja enemmän pitäs saada infoa kun lähtisin katsastaan tarjonnan.
-Mike-
Moottoripyöräliikkeitä virossa?
5
2106
Vastaukset
- mootorrattad Eestis
http://www.viroweb.com/sivut/bikeboat/bikeboat.asp
kokeile hakusanalla: mootorrattad. Joillakin sivuilla pystyy käyttökielen vaihtamaan joko suomeksi tai englanniksi.se ole vielä vähän uus asia täälläpäin,,,siis länsi- tai japsipyõrien myynti, ja minä kun en osaa noita linkkejä sulle antaa, mut motodepoo telliskivi tänaval,,www.motodepoo.ee,,,,,,,,,,,,,, paldiski mnt.80 www.motopood.ee,,,,,,,,,,,yamahakeskus pärnumnt.jotain,,,,triumfi müüvät viljandimnt. 1-2km ja oikealla lootus niminen puoti ja ennen sitä on kans joku sahakauppa mis on jotain, sit toi vene ja rätkäpuoti peterpuri mntl.
- Mike
xv-750 kirjoitti:
se ole vielä vähän uus asia täälläpäin,,,siis länsi- tai japsipyõrien myynti, ja minä kun en osaa noita linkkejä sulle antaa, mut motodepoo telliskivi tänaval,,www.motodepoo.ee,,,,,,,,,,,,,, paldiski mnt.80 www.motopood.ee,,,,,,,,,,,yamahakeskus pärnumnt.jotain,,,,triumfi müüvät viljandimnt. 1-2km ja oikealla lootus niminen puoti ja ennen sitä on kans joku sahakauppa mis on jotain, sit toi vene ja rätkäpuoti peterpuri mntl.
Yamaha keskuksen mä tiedänkin ku oo siitä ohi kaupunkiin usein ajanut, mut toi joka on paldiski mnt:llä on uusi juttu.
Kiitti käyn katsomassa nettisivut.
Kyllähän tuolla liikenteessä näkyy uusia japsipyöriä olevan jonkin verran ja kuolaa pitää pyyhkiä rinnuksilta ku sellanen vastan ajaa :) - Mike
xv-750 kirjoitti:
se ole vielä vähän uus asia täälläpäin,,,siis länsi- tai japsipyõrien myynti, ja minä kun en osaa noita linkkejä sulle antaa, mut motodepoo telliskivi tänaval,,www.motodepoo.ee,,,,,,,,,,,,,, paldiski mnt.80 www.motopood.ee,,,,,,,,,,,yamahakeskus pärnumnt.jotain,,,,triumfi müüvät viljandimnt. 1-2km ja oikealla lootus niminen puoti ja ennen sitä on kans joku sahakauppa mis on jotain, sit toi vene ja rätkäpuoti peterpuri mntl.
Yamaha keskuksen mä tiedänkin ku oo siitä ohi kaupunkiin usein ajanut, mut toi joka on paldiski mnt:llä on uusi juttu.
Kiitti käyn katsomassa nettisivut.
Kyllähän tuolla liikenteessä näkyy uusia japsipyöriä olevan jonkin verran ja kuolaa pitää pyyhkiä rinnuksilta ku sellanen vastan ajaa :) Mike kirjoitti:
Yamaha keskuksen mä tiedänkin ku oo siitä ohi kaupunkiin usein ajanut, mut toi joka on paldiski mnt:llä on uusi juttu.
Kiitti käyn katsomassa nettisivut.
Kyllähän tuolla liikenteessä näkyy uusia japsipyöriä olevan jonkin verran ja kuolaa pitää pyyhkiä rinnuksilta ku sellanen vastan ajaa :)on sen carman autoliikkeen takana, eli ajat siitä autojen ohi ja seuraavasta oikealle,,,,kaupungista tullessa siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548