Perjantai13Visa 2/4 - Tiedätkö jotain suklaasta?

34

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snickers patukan vastaus meni väärin. Tuli taas opittua jotain uutta, nyt muistan sen vastauksen ikuisesti.

"Tuloksesi: 13 / 14
      Olet suklaamestari! 

Vau, ilmiömäinen tulos! Suklaa taitaa olla lempiherkkusi, tai ainakin tiedät siitä hämmästyttävän paljon. Nyt on aika ottaa oikein tuhti pala suklaakakkua – tai jokin muu mieleisesi suklaaherkku. Hyvä sinä! "

Kiva visa. Kiitos! :D

• Jäätävä tulos!

Miten sinä teet tuon, minen ymmärrä... Tai siis naiset ja suklaa on ikuinen rakkaus, symbioosi, mutta silti...

Lisää visaa pukkaa lähitunteina ;)

• randombypasser kirjoitti:

Jäätävä tulos!

Miten sinä teet tuon, minen ymmärrä... Tai siis naiset ja suklaa on ikuinen rakkaus, symbioosi, mutta silti...

Lisää visaa pukkaa lähitunteina ;)

Olen suklaan suuri ystävä. Mikäli tieto pettää, käytän arvauksissa vahvaa naisen logiikkaa.
        Tuosta Panda rasian kysymyksestä, meillä oli jouluna visa, se joka arvasi oikein sai viimeisen suklaakonvehdin. Vain yksi arvaus sallittiin.
        Arvaa kuka pääsi viimeisen suklaapalan kimppuun? :D

• tosi.typy kirjoitti:

Olen suklaan suuri ystävä. Mikäli tieto pettää, käytän arvauksissa vahvaa naisen logiikkaa.
        Tuosta Panda rasian kysymyksestä, meillä oli jouluna visa, se joka arvasi oikein sai viimeisen suklaakonvehdin. Vain yksi arvaus sallittiin.
        Arvaa kuka pääsi viimeisen suklaapalan kimppuun? :D

Sun olis pitänyt aloittaa se konvehtirasia-visailu jo sitä rasiaa avatessa, olisit saanut enemmän herkkuja eli kaiken :D

Sun olis pitänyt aloittaa se konvehtirasia-visailu jo sitä rasiaa avatessa, olisit saanut enemmän herkkuja eli kaiken :D

Loistava huomio. Ensi jouluna olen valmiina visailuun. Kilpailu kovenee ja panokset ovat korkeammalla. :D.

• tosi.typy kirjoitti:

Loistava huomio. Ensi jouluna olen valmiina visailuun. Kilpailu kovenee ja panokset ovat korkeammalla. :D.

Eli siis ensi jouluna kerrot kumppanillesi että tarvitsette enemmän ja isompia konvehtirasioita? :P

Eli siis ensi jouluna kerrot kumppanillesi että tarvitsette enemmän ja isompia konvehtirasioita? :P

Kyllä, juuri näin! Tämä ei ole enää mitään napeilla pelaamista. :D

• tosi.typy kirjoitti:

Kyllä, juuri näin! Tämä ei ole enää mitään napeilla pelaamista. :D

Haaa, nyt oivalsin miten naisessa herätetään taisteluvietti. Se on suklaan jako! :D

• No niih.. olen surkea suklaissa..
      4/14.

Pitäisiköhän tästä tuloksesta iloita vai tulla surulliseksi?

• Se on tulos!

Enpä tiedä kannattaako murehtia, elämä on. Ja kuten olet itsekin todennut, et ole ns. perinteistä naistyyppiä. Olisi kiva nähdä millaisen tuloksen Pujis saisi ;)

• Tuo on ihan hyvä tulos ja tarkoittaa sitä, että sinun pitää hemmotella itseäsi ja syödä enemmän suklaata.

Sinulla on ns. suklaanpuutos oireyhtymä. Tämä on huolestuttavaa ja tilanne korjautuu vain suurella suklaamäärällä.

yst. terv: palstan valetohtori :D

Se on tulos!

Enpä tiedä kannattaako murehtia, elämä on. Ja kuten olet itsekin todennut, et ole ns. perinteistä naistyyppiä. Olisi kiva nähdä millaisen tuloksen Pujis saisi ;)

Pujis on herkkusuu.. voisi hyvinkin saada hyvät pojot.

Niih.. mä nyt olen tämmöinen outolintu. Ja tykkään itsestäni tälläisenään.

• Pikku-pirpana
        tosi.typy kirjoitti:

Tuo on ihan hyvä tulos ja tarkoittaa sitä, että sinun pitää hemmotella itseäsi ja syödä enemmän suklaata.

Sinulla on ns. suklaanpuutos oireyhtymä. Tämä on huolestuttavaa ja tilanne korjautuu vain suurella suklaamäärällä.

yst. terv: palstan valetohtori :D

Heh.. puutos on niin kova, että tänään söin pienen rasiallisen Marabou Haszelnut & Cream treats suklaata...

Suklaallahan tunnetusti korvataan seksinpuutetta.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Pujis on herkkusuu.. voisi hyvinkin saada hyvät pojot.

Niih.. mä nyt olen tämmöinen outolintu. Ja tykkään itsestäni tälläisenään.

Niin, tuon takia juuri mietinkin että Pujis voisi vetää aika tiukat pisteet.

Outolintu... No enpä tiedä, omanlaisesi ja oikein hyvä juuri tuollaisena ❤

Heh.. puutos on niin kova, että tänään söin pienen rasiallisen Marabou Haszelnut & Cream treats suklaata...

Suklaallahan tunnetusti korvataan seksinpuutetta.

Noin sitä pitää. Tuosta on hyvä jatkaa. Sinulla on oikea suunta.

Suklaalla voi korvata monia asioita. Suklaa lohduttaa ja rauhoittaa, se ei nalkuta, ei arvostele, eikä jäkätä vastaan. Suklaa on hyvä ystävä.
        Lisää suklaata koneeseen! Mielihyvän tunne ja nautinto ovat hyvin aitoja. :D

Niin, tuon takia juuri mietinkin että Pujis voisi vetää aika tiukat pisteet.

Outolintu... No enpä tiedä, omanlaisesi ja oikein hyvä juuri tuollaisena ❤

Pujiksella tänään lätkämatsi, ei kerkene osallistumaan visailuun.

Mä toin sille laivalta kolme 700g suklaalevyä.. se sai ahmittua ne kolmessa päivässä. Ihmetyttää, että se on niin hoikkavartinen vaikka vetää ihan asenteella sokeria.

Kai se on siinä ruumiillisessa työssä ja päivittäisessä liikunnassa.

Tuossa toisessa ketjussa oli tuo äänestys tuosta vuoden palstalaisurheilija.. pujis voisi ottaa sen pestin. Ukko pyöräilee, lenkkeilee, pelaa futista ja lätkää, kiipeilee puissa.. kovakuntoinen heebo.
        Ja auttamaton herkkusuu...

• tosi.typy kirjoitti:

Suklaalla voi korvata monia asioita. Suklaa lohduttaa ja rauhoittaa, se ei nalkuta, ei arvostele, eikä jäkätä vastaan. Suklaa on hyvä ystävä.

Olut on miehen suklaa, ei nalkuta jne. :D

Olette te kyllä ihania, muuta ei voi sanoa :)

Pujiksella tänään lätkämatsi, ei kerkene osallistumaan visailuun.

Mä toin sille laivalta kolme 700g suklaalevyä.. se sai ahmittua ne kolmessa päivässä. Ihmetyttää, että se on niin hoikkavartinen vaikka vetää ihan asenteella sokeria.

Kai se on siinä ruumiillisessa työssä ja päivittäisessä liikunnassa.

Tuossa toisessa ketjussa oli tuo äänestys tuosta vuoden palstalaisurheilija.. pujis voisi ottaa sen pestin. Ukko pyöräilee, lenkkeilee, pelaa futista ja lätkää, kiipeilee puissa.. kovakuntoinen heebo.
        Ja auttamaton herkkusuu...

No on se aika ihme äijä, kaikkeen kerkee 😳

Kyllähän se kroppa imee kaikkea, kun noin paljon liikkuu, se polttaa kaikki kalorit nanosekunnissa kun on tottunut kovaan kulutukseen. Ei ihme että pari kiloa suklaata haihtuu kuin pieru Saharaan. Pitääkin pitää mielessä jos satun laivailemaan, niin voin nappasta sitten Pujikselle suklaata jonka saat välittää omia aikojaan.

Olut on miehen suklaa, ei nalkuta jne. :D

Olette te kyllä ihania, muuta ei voi sanoa :)

Niin ollaankin! Suklaalla hemmoteltuja ihanuuksia. :D

• tosi.typy kirjoitti:

Mä suosin kuitenkin seksiä nautinnon lähteenä.

Suklaa on kyllä hyvää.. ei siinä. Mutta silti vaihtaisin suklaan seksiin ihan milloin vain.

Olen joskus lukenut, että juuri se tumma suklaa olisi se terveellinen euforian aiheuttaja. Raakasuklaa. Ei niinkään nämä sokeria täynnä olevat maitosuklaat.

Myönnän kyllä, että suklaalla on puolensa. Herkkuhetki sen parissa silloin tällöin on nautinto.

Mä suosin kuitenkin seksiä nautinnon lähteenä.

Suklaa on kyllä hyvää.. ei siinä. Mutta silti vaihtaisin suklaan seksiin ihan milloin vain.

Olen joskus lukenut, että juuri se tumma suklaa olisi se terveellinen euforian aiheuttaja. Raakasuklaa. Ei niinkään nämä sokeria täynnä olevat maitosuklaat.

Myönnän kyllä, että suklaalla on puolensa. Herkkuhetki sen parissa silloin tällöin on nautinto.

Toki kumppanin läheisyys ja seksi on ihan parasta, mutta suklaa tulee hyvänä kakkosena.
        Olen suuri tumman suklaan ystävä. Hmm... oikeastaan, olen tasapuolisesti kaikenlaisen suklaan ystävä.
        Paitsi, en tykkää niistä suklaakonvehdeista, joissa on kirsikka sisällä. Se kirsikka pilaa makuelämyksen. Se on jotenkin outo.

• tosi.typy kirjoitti:

Toki kumppanin läheisyys ja seksi on ihan parasta, mutta suklaa tulee hyvänä kakkosena.
        Olen suuri tumman suklaan ystävä. Hmm... oikeastaan, olen tasapuolisesti kaikenlaisen suklaan ystävä.
        Paitsi, en tykkää niistä suklaakonvehdeista, joissa on kirsikka sisällä. Se kirsikka pilaa makuelämyksen. Se on jotenkin outo.

Juu.
        Toisille tuo suklaa on iso juttu. Mä en ole koskaan maistanut noita suklaakuorrutteisia kirsikoita, mutta suklaalla kuorrutetut pakastekuivatut mansikat.. ai, ai. Hjyvää. Kuten esim. myös suklaalla kuorrutetut pähkinät.

Mä nyt muutoinkin olen ihan pähkinöinä pähkinöihin ja jos niitä saa suklaalla ...
        Kuten tämän aamuinen rasia.

Olen aina ihmetellyt makuyhdistelmää
        viini+suklaa, mikä tuntuu olevan monelle naiselle se juttu. En ymmärrä sitä. Ehkä se johtuu siitä, etten ole viini-ihmisiä.

Juu.
        Toisille tuo suklaa on iso juttu. Mä en ole koskaan maistanut noita suklaakuorrutteisia kirsikoita, mutta suklaalla kuorrutetut pakastekuivatut mansikat.. ai, ai. Hjyvää. Kuten esim. myös suklaalla kuorrutetut pähkinät.

Mä nyt muutoinkin olen ihan pähkinöinä pähkinöihin ja jos niitä saa suklaalla ...

viini suklaa, mikä tuntuu olevan monelle naiselle se juttu. En ymmärrä sitä. Ehkä se johtuu siitä, etten ole viini-ihmisiä.

Suklaarusinat on mulle se ahmattijuttu. Niinä harvoina kertoina, kun menen leffaan, ostan pussin suklaarusinota ja mutustelen niitä kuin Känkkäränkkä laulussa. Ne menee ihan hetkessä. Sitä pussia ei tarvitse vaivautua sulkemaan. Ei ehdi, kun se on jo tyhjä.

Viini-suklaata en ole maistanut. Kuulostaa hieman oudolta makuyhdistelmältä. Jos jossain tulee vastaan, maistan kyllä ihan uteliaisuudesta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.

viini suklaa, mikä tuntuu olevan monelle naiselle se juttu. En ymmärrä sitä. Ehkä se johtuu siitä, etten ole viini-ihmisiä.

Olen hyvien suklaiden (niitä ei ole paljon) ja viininkin ystävä, mutta erikseen. Makuhermot menee solmuun, jos niitä yhdessä nauttii.

- Sheena

• tosi.typy kirjoitti:

Suklaarusinat on mulle se ahmattijuttu. Niinä harvoina kertoina, kun menen leffaan, ostan pussin suklaarusinota ja mutustelen niitä kuin Känkkäränkkä laulussa. Ne menee ihan hetkessä. Sitä pussia ei tarvitse vaivautua sulkemaan. Ei ehdi, kun se on jo tyhjä.

Viini-suklaata en ole maistanut. Kuulostaa hieman oudolta makuyhdistelmältä. Jos jossain tulee vastaan, maistan kyllä ihan uteliaisuudesta.

Niin tarkoitin sitä sillä viini+suklaa, että ottaa lasin viiniä ja mutustaa suklaata.

Suklaarusinat ovat hyviä. Varsinkin ne jumbot.

Mä kävin joulun välipäivinä katsomassa sen Avarar 2 leffateatterissa. Otin toki popparia ja karkkia, mutta ei oikein pudonnut naposteltavat.
        Katselin vaan silmät suurina sitä leffaa.. johtunee siitä, ettei minulla ole kotona televisiota, niin suuri kangas oli jotenkin niin erikoista. Jotenkin makeeta ja hypnotisoivaa.

Leffa sinällään ei ollut hirveän erikoinen. Aikamoista räiskintää ja itsensä toistamista. Mutta grafiikat, ne oli mahtavat. Ja värit.

Niin tarkoitin sitä sillä viini suklaa, että ottaa lasin viiniä ja mutustaa suklaata.

Suklaarusinat ovat hyviä. Varsinkin ne jumbot.

Mä kävin joulun välipäivinä katsomassa sen Avarar 2 leffateatterissa. Otin toki popparia ja karkkia, mutta ei oikein pudonnut naposteltavat.
        Katselin vaan silmät suurina sitä leffaa.. johtunee siitä, ettei minulla ole kotona televisiota, niin suuri kangas oli jotenkin niin erikoista. Jotenkin makeeta ja hypnotisoivaa.

Leffa sinällään ei ollut hirveän erikoinen. Aikamoista räiskintää ja itsensä toistamista. Mutta grafiikat, ne oli mahtavat. Ja värit.

Haha! Ymmärsin täysin väärin tuon viinisuklaan. Kiitos nauruista. :D
        Toisaalta, tuostahan voisi innovoida seuraavan hittituotteen... hmmm... "Hallllooo, onko Fazerilla, nyt olis jymyidea... !!"

Tuo Avatar oli varmasti upea isolla näytöllä. En ole nähnyt Avatareja, mutta voin vain kuvitella sen elämyksen. Kuva, ääni, värit. Huikeeta!

Siitä on pitkä aika, kun viimeksi kävin leffassa. En oikein raaski, kun liput maksaa niin paljon.
        Ai, sinulla ei ole tv:tä. No, ei sitä oikein tarvitse, kun päätteeltä voi katsoa kaikenlaista. Itse katson tv:tä harvoin, mies katsoo enimmäkseen urheilua. Mulle riittää läppärin näyttö.

• tosi.typy kirjoitti:

Haha! Ymmärsin täysin väärin tuon viinisuklaan. Kiitos nauruista. :D
        Toisaalta, tuostahan voisi innovoida seuraavan hittituotteen... hmmm... "Hallllooo, onko Fazerilla, nyt olis jymyidea... !!"

Tuo Avatar oli varmasti upea isolla näytöllä. En ole nähnyt Avatareja, mutta voin vain kuvitella sen elämyksen. Kuva, ääni, värit. Huikeeta!

Siitä on pitkä aika, kun viimeksi kävin leffassa. En oikein raaski, kun liput maksaa niin paljon.
        Ai, sinulla ei ole tv:tä. No, ei sitä oikein tarvitse, kun päätteeltä voi katsoa kaikenlaista. Itse katson tv:tä harvoin, mies katsoo enimmäkseen urheilua. Mulle riittää läppärin näyttö.

Mulla on kännykkä.. siitä katselen mitä katselen. Ja luen lehteni ja kirjani, palstailen, hoidan pankkiasiat, pelaan, kuuntelen radiota, soitan musaa...

On mulla läppäri, mutta se on esihistoriallinen muinaisjäänne .. viime vuosituhannen mallia.
        Just kävin pojaltani lainaamassa läppäriä. Pääsen ensimmäistä kertaa vuosiin pelaamaan yhtä online-peliä, jota pelasin vuosia sitten. Siitä on ainakin kymmenen vuotta, kun olen pelannut sitä viimeksi. Aluksi en muistanut salasanaani, mutta se pämähti mieleeni yhtäkkiseltään tuossa viime viikolla kesken työpäivän ja kävinkin työkoneella katsomassa oliko peli vielä hengissä. Ja olihan se.

Saattaa olla että hommaan se tv:n vielä joku päivä.. jää nähtäväksi. Olen hyvin pärjännyt ilmankin.

Mulla on kännykkä.. siitä katselen mitä katselen. Ja luen lehteni ja kirjani, palstailen, hoidan pankkiasiat, pelaan, kuuntelen radiota, soitan musaa...

On mulla läppäri, mutta se on esihistoriallinen muinaisjäänne .. viime vuosituhannen mallia.
        Just kävin pojaltani lainaamassa läppäriä. Pääsen ensimmäistä kertaa vuosiin pelaamaan yhtä online-peliä, jota pelasin vuosia sitten. Siitä on ainakin kymmenen vuotta, kun olen pelannut sitä viimeksi. Aluksi en muistanut salasanaani, mutta se pämähti mieleeni yhtäkkiseltään tuossa viime viikolla kesken työpäivän ja kävinkin työkoneella katsomassa oliko peli vielä hengissä. Ja olihan se.

Saattaa olla että hommaan se tv:n vielä joku päivä.. jää nähtäväksi. Olen hyvin pärjännyt ilmankin.

Itse käytän kännykkää lähinnä työasioihin ja muiden asioiden hoitamiseen. Jotenkin assosioin tämän läppärin viihteeksi ja kännykän työasioiksi. Tuossa on sellainen psykologinen ajatusvinksahdus.
        Joo, tämä saattaa kuulostaa vähän utopistiselta, mutta vapaa-ajalla olen mielummin läppärillä. Tottumus on toinen luonto.

• Anonyymi

joillain on mukavaa kun pääsee äänestämään oikein itse ;D

• Anonyymi

"Hei, sehän meni mukavasti! Suklaa taitaa maistua sinulle, tai ainakin tiedät kiitettävän hyvin suklaaseen liittyviä faktoja. Ota vähintäänkin pari suklaakeksiä tästä suorituksesta." Puolet meni oikein! vain 7-pojoa.
      trollikka

• Hieno tulos!

Niinhän tuo meni itelläkin, puoliksi oikein :)

• Anonyymi

Tuloksesi: 12 / 14
      Olet suklaamestari!

Ihme, sillä boikotoin ulkomaan suosikkisuklaita kuten Mars. Ei se ole mitään suklaata vaan epämääräistä sitkeää mömmöä joka jää jumiin hampaisiin 🙄.

- Sheena

• Loistava tulos!

No tuon visan suklaakäsitys oli tosiaan aika lavea, mutta suotakoon se kaupalliselle julkaisulle. Mars on... No sokeripötkylä joka on pinnoitettu suklaalla. Hyvä energiapommi jos verensokeri on notkahtanut, ei voi suositella pidempiaikaiseen käyttöön 😁

• Anonyymi

Onks sulla tekarit? Faija on, ja valittaa aivan samaa asiaa. Ei suklaa kyllä ole edes tarkoitettu pureskeltavaksi. Riittää kun kerran puraisee palasen ja imeskelee sitä... Marssin kohdalla kyllä ikuisuuden, juurikin sen toffeen vuoksi. Mulla kestää Mars kaksikin päivää, töissä ollessani työpöydän tarvikelaatikossa. Haukku silloin tällöin, päivän mittaan riittää hyvin, mutt kuuman kahvin kanssa sitä ei kannata edes yrittää syödä, silloin siitä tulee liimaavaa kittiä.
        Mä tykkään enemmän Fatseriinasta, sitä vaan nykyään löytää harvasta paikasta, ei ainakaan ole mun silmiini sattunut!
        trollikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3877
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3687
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      40
      2203
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2169
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1133
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe