joillakin siinä enemy territoryssä on värjätyt ne nimikirjaimet. miten niihin saa väriä?
ja mitä pitää painaa kun haluaa naamioitua vihuksi?
kiitos ;)
EeTeestä kysyisin:
8
537
Vastaukset
http://members.shaw.ca/brandon.d/ospcolor.html
Siin sulle värit.
Esimerkiksi jos haluat nime mustalla, niin teet sen näin: ^0Manne
Eli ^ ja joku numero tai kirjain joka vastaa jotain väriä.
Vihuksi voi naamioitua vain Covert Ops. Meet täysin kuolleen ruumiin luo ja painat F napin pohjaan. Toimii ellet oo muuttanu näppäimiä.- Q:)
Danke sehr!
http://enemy-territory.4players.de:1041/modules.php?name=Nick_Colors
Sieltä viäl avuttomammat vääntämään värejä nickiin.- avuton
tajusin kyllä miten niillä väreillä kirjoitetaan, mutta miten ne värit siihen nimeen saa pelissä?
avuton kirjoitti:
tajusin kyllä miten niillä väreillä kirjoitetaan, mutta miten ne värit siihen nimeen saa pelissä?
Pelin aikana paina L. Sinne voi laittaa nimes. Ota kaikki pois ja laitetaa vaikka punasella jotain. Eli ^1Hullu
Jos et tajua, niin en jaksa selittää. Kai se toimii jos kopioit sen nimen ja merkit tuolta sivulta ja pasteet sen sinne peliin. En jaksa enää selittää.- ei enää avuton
lammas-jr kirjoitti:
Pelin aikana paina L. Sinne voi laittaa nimes. Ota kaikki pois ja laitetaa vaikka punasella jotain. Eli ^1Hullu
Jos et tajua, niin en jaksa selittää. Kai se toimii jos kopioit sen nimen ja merkit tuolta sivulta ja pasteet sen sinne peliin. En jaksa enää selittää.kiitti
- warheart
enemy territoryn kotisivuilta ne saa nii siellä on semmone ohjelma millä ne voi laittaa mutta se voi tuottaa ainaki alkuunsa aika paljon ongelmia ku se ei aina ota toimiakseee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482