Leopard panssarivaunut.

Anonyymi-ap

Leopard 1, 2 ja 3. panssarivaunut ovat itäsaksalaisia. Eivät siis länsisaksalaisia.
Gepard ilmatorjunta konetykki panssarivaunu on myös itäsaksalainen.
Tela-alusta sähköistyy niin ettei gepardilla osu mihinkään ilmamaaliin. Gepardia voi käyttää epäsuoraan ja suoraan tuleen jalkaväkeä vastaan. Jolloin vaunu pehmeään maaliin ammuttaessa sähköistyy muutamaa laukausta varten ilmamaaliammuntaan.

Leopard panssarivaunujen sisätaistelutilassa on Ö eli ö näppäimiä jota miehistö yhtäaikaa painamalla saavat vaunun toiminnot aktivoitua ja itäsaksalainen musiikki alkaa soimaan vaunun sisällä. Vaunun ulkopuolella on myös Ö, ö painikkeita joita ei kannata aktivoida. Alkavat sieppaamaan vaunut jalkaväkeä reaktiivipanssariksi vaunun ulkopinnalle.

Suomalaisia leopard 2A4 ja 2A6 vaunuja ei kannata myydä/antaa ukrainan sotarikos kansalle. Vaunujen omasuoja laitteet eivät hyväksy ukrainalaista käyttäjäkseen.
Leopard taistelupanssarivaunut tulevat lentämään suomeen kun ovat ensin paiskanneet ukranalaisen paskamiehistön pois.

Ukrinan kielellä dolinin tarkoittaa raiskaajaa, miestä tai naista.
Talvisodassa, raatteentien torjuntataisteluissa ukrainalainen DOLININ hiihtoprikaati
hyökkäsi 30.11.1939 alkaen. Suomalaiset saivat osakseen perseenraiskausta, jatkuvaa lutkutusta, kyllästymisen ylitse. Kaikki sotavangit. Ukrainalaiset ottivat suomalaisia sotilaita hologrammitekniikoilla sotavankiksi. 12 500 sotavankimiestä tai 105 päivää kestävä talvisota.
Ukrinan arokoira narttu. Ukrainan arokoira uros. Maitokahvin värinen koira. Kolmemetriä pitkä koira. On! Koiralla on kieli, hampaat, silmät kokonaisuudessaan maitokahvin väriset. Tätä koiraa ukrainalainen raiskaaja sotarikos vihollinen käytti vangin sieppaukseen, kun ensin oli ottanut hologrammi tekniikalla patruunat pois suomalaisten sotilaiden lippaista. Hologrammi tekniikalla ukrainalainen vihollinen lavasti harhamaaleja. tavoitteena patruunoiden loppuminen suomalaisilta.

Kirjat nimiltään Raatteentien taistelu, osa 1 ja Raatteentien taistelu, osa 11.
Osa 1 on sotamiehen ja osa 11 prikaatinkenraalin kirjoittama.
Kirjakauppa myy. Kassalta kysymys ja osto.

Näiden kirjojen lukemisen jälkeen perivihollinen ukrainalainen ei kuulu suomeen sotapakolaisena. Rahaakaan ei luonnollisesti sinne lahjoiteta. Tässä kaikki.

LOPPUI, KUULEMIIN.

4

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mouse panssarivaunu ampuu vain ruusuja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paska puhetta.

    • Anonyymi

      Saksa näyttää tuhonneen maanpuolustuksensa tawja hawosen periaatteiden mukaisesti tilattu alunperin 2 350 kpl nyt käytössä vain 225 Leopard 2A5/2A6, 59 Leopard 2A7/2A7V, 7 Leopard 2 Leguan, varastossa 55 Leopard 2A4
      wikipedia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe