Hei T........

Anonyymi-ap

Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunut monta vuotta.....

47

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viesti on miehelle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta, koska en usko, että olisi minulle? Minulla ei ole yhtään sellaisia taakse jääneitä keskeneräisyyksiä jäänyt odottamaan parempaa aikaa. Enkä siksi usko minun jättäneen hyvässä mielessä mitään toisten mieleen. Tai yksi on, mut hänellä on myös elämä jo vakiintunut sellaiseksi, etten usko hänen kaipuuseen minua kohtaan 🙄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, koska en usko, että olisi minulle? Minulla ei ole yhtään sellaisia taakse jääneitä keskeneräisyyksiä jäänyt odottamaan parempaa aikaa. Enkä siksi usko minun jättäneen hyvässä mielessä mitään toisten mieleen. Tai yksi on, mut hänellä on myös elämä jo vakiintunut sellaiseksi, etten usko hänen kaipuuseen minua kohtaan 🙄

        Kyllä minulla on elämä... Mutta olet mielessä...


    • Anonyymi

      Ttarkenna.

      • Anonyymi

        Mitä haluat tietää?


    • Anonyymi

      Tunnistaa pitäisi?

      • Anonyymi

        No kysy, tai Kerro itse tunnisteita!


      • Anonyymi

        Itse en uskalla tunnisteita laittaa...


      • Anonyymi

        ???


      • Anonyymi

        Voitko kertoa jotain tunnisteita? Minä en uskalla!


    • Anonyymi

      Hei, en ole unohtanut minäkään. Oli sen verran kohtalokasta aikaa silloin kanssasi. En ollut oma itseni silloin ja siksi kaikki edes alkoikin. Vaikea selittää. Sinä oot kiva ja aina ollutkin. En tiedä mitä elämä vielä tuokaan, mutta suhde juttuja ei kiitos nyt. En tiedä kuinka kauan toipuminen tulee kestämään.

      • Anonyymi

        Mistä toivut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä toivut?

        Mietin asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin asiaa.

        Mitä asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asiaa?

        Että miksi kirjoitan täällä mm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että miksi kirjoitan täällä mm.

        Siksi koska et uskalla tosi elämässä toimia...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Että miksi kirjoitan täällä mm.

        ???


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska et uskalla tosi elämässä toimia...

        Moni asia on todella vaikeaa, koska en ole oma itseni. Se on vaiva, josta toipuminen vie vuosia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia on todella vaikeaa, koska en ole oma itseni. Se on vaiva, josta toipuminen vie vuosia.

        Miksi et ole oma itsesi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ole oma itsesi?

        Minulle uskoteltiin sinunkin olevan minun naiseni. Elämästäni tehtiin keinotekoisesti lähes täydellinen, koska minulle tehtiin asia jonka vain kumppani saa luonnollisesti muutettua. Se skipattiin minussa ja en ymmärtänyt sitä vielä silloin. Uskoin sen kaiken ja kun näin sinut yhdistin virheellisesti sinut vaimokseni.

        Sinä et asiasta voinut tietää ja olit vilpitön näin sen. Siinä uskossa elin että olisit naiseni kunnes aloin ymmärtämään ja murtamaan sitä keinotekoista vääryyttä itsessäni. Siksi kaipasin ja olin juntti itsepäinen hölmö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle uskoteltiin sinunkin olevan minun naiseni. Elämästäni tehtiin keinotekoisesti lähes täydellinen, koska minulle tehtiin asia jonka vain kumppani saa luonnollisesti muutettua. Se skipattiin minussa ja en ymmärtänyt sitä vielä silloin. Uskoin sen kaiken ja kun näin sinut yhdistin virheellisesti sinut vaimokseni.

        Sinä et asiasta voinut tietää ja olit vilpitön näin sen. Siinä uskossa elin että olisit naiseni kunnes aloin ymmärtämään ja murtamaan sitä keinotekoista vääryyttä itsessäni. Siksi kaipasin ja olin juntti itsepäinen hölmö.

        Nyt en ymmärrä mitään. Et ole mun kaipaamani mies!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä mitään. Et ole mun kaipaamani mies!

        Siitä tässä onkin kysymys, tavallaan. Uskon että ymmärtäisit jos asiasta sinulle puhuisin. Oivaltaisit ja ymmärtäisit, mutta eniten varmasti arvostaisit minuakin ja erityisesti itseäsi.

        Olet upea! Upea upea upea kaunis hyvännäköinen haluttava viehättävä unelma nainen. Tykkään ja tykkään ja tykkään. Ihana päivänpaiste ja tunteiden ravitseva lähde.

        Rakastan sinua aina. Kaipaan sinua välillä ja olet aina mielessäni kun muistuttaa sinusta se yksi paikka. Minä en vain tiedä kuka olen ja milloinka tiedän. Ongelma on siis täysin minussa.

        Älä käsitä väärin nyt mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tässä onkin kysymys, tavallaan. Uskon että ymmärtäisit jos asiasta sinulle puhuisin. Oivaltaisit ja ymmärtäisit, mutta eniten varmasti arvostaisit minuakin ja erityisesti itseäsi.

        Olet upea! Upea upea upea kaunis hyvännäköinen haluttava viehättävä unelma nainen. Tykkään ja tykkään ja tykkään. Ihana päivänpaiste ja tunteiden ravitseva lähde.

        Rakastan sinua aina. Kaipaan sinua välillä ja olet aina mielessäni kun muistuttaa sinusta se yksi paikka. Minä en vain tiedä kuka olen ja milloinka tiedän. Ongelma on siis täysin minussa.

        Älä käsitä väärin nyt mitään.

        Mikä paikka?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä paikka?

        No mietipäs sitä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietipäs sitä...

        No kerro!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietipäs sitä...

        L ???


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        L ???

        Valitettavasti ei kerro mitään:(


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tässä onkin kysymys, tavallaan. Uskon että ymmärtäisit jos asiasta sinulle puhuisin. Oivaltaisit ja ymmärtäisit, mutta eniten varmasti arvostaisit minuakin ja erityisesti itseäsi.

        Olet upea! Upea upea upea kaunis hyvännäköinen haluttava viehättävä unelma nainen. Tykkään ja tykkään ja tykkään. Ihana päivänpaiste ja tunteiden ravitseva lähde.

        Rakastan sinua aina. Kaipaan sinua välillä ja olet aina mielessäni kun muistuttaa sinusta se yksi paikka. Minä en vain tiedä kuka olen ja milloinka tiedän. Ongelma on siis täysin minussa.

        Älä käsitä väärin nyt mitään.

        Sivusta- oletko se T jonka kanssa joskus kauan sitten tapailin aina vain uudelleen ja uudelleen? Katsotaan löydänkö tähän keskusteluun vielä... yllättyisin jos olet hän. Kaverillinen hei, jos olet hän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro!

        En halua suhdetta kanssasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta- oletko se T jonka kanssa joskus kauan sitten tapailin aina vain uudelleen ja uudelleen? Katsotaan löydänkö tähän keskusteluun vielä... yllättyisin jos olet hän. Kaverillinen hei, jos olet hän.

        Kerro jotain josta tietäisin?


      • Anonyymi
        UUSI

        Olen yksinäinen kanssasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksinäinen kanssasi.

        Just jo, voit lopettaa, et ole hän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Just jo, voit lopettaa, et ole hän.

        Silloinkin kun olit lähellä niin olit kaukana. Saattoi olla tunne molemminpuolinen kyllä. Tai sitten näet minut eri tavalla kuin minä itse.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinkin kun olit lähellä niin olit kaukana. Saattoi olla tunne molemminpuolinen kyllä. Tai sitten näet minut eri tavalla kuin minä itse.

        Kuinka lähellä olin? Mitä tehtiin? Kerro jotain tunnisteita!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinkin kun olit lähellä niin olit kaukana. Saattoi olla tunne molemminpuolinen kyllä. Tai sitten näet minut eri tavalla kuin minä itse.

        Kertoko sinulle vuosi 2020 mitään? Jos kertoo, niin mitä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinkin kun olit lähellä niin olit kaukana. Saattoi olla tunne molemminpuolinen kyllä. Tai sitten näet minut eri tavalla kuin minä itse.

        Sinulle on kaksi kysymystä esitetty, voisitko vastata?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinkin kun olit lähellä niin olit kaukana. Saattoi olla tunne molemminpuolinen kyllä. Tai sitten näet minut eri tavalla kuin minä itse.

        ???


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lähellä olin? Mitä tehtiin? Kerro jotain tunnisteita!

        Tunnisteita? Olet k nainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteita? Olet k nainen.

        En ole K...
        Mitta K kirjain kertoo jostain.....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinkin kun olit lähellä niin olit kaukana. Saattoi olla tunne molemminpuolinen kyllä. Tai sitten näet minut eri tavalla kuin minä itse.

        Kuka on meidän yhteinen Face kaveri? Jos siihen vastaat oikein, niin paljastun!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole K...
        Mitta K kirjain kertoo jostain.....

        En jaksa arvuutella. Morjens


    • Anonyymi

      Ihan älyvapaata keskustelua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Trollaavan äijän eli aloittajan jankkaamista itsensä kanssa vaan🥱


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittaja varmaan pillastuu. Mutta totean tähän että aloitus ei ole minulta, enkä ole unohtanut, vaikka pari vuotta olen asiaa työstänyt. Ehkä joku päivä.

      • Anonyymi
        UUSI

        ???


    • Anonyymi
      UUSI

      "Onko meillä jotain jäänyt kesken"?

    • Anonyymi
      UUSI

      Minulla kyllä natsais aloittajan esittämät tapahtumat yx-yhteen, mutta en kuitenkaan usko, että olisin tuo hänen tavoittelemansa mies,, se olisi liian epätodennäköistä, kun onni ei juurikaan minua ole koskaan suosinut ei ainakaan pelionni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe