vanha ihminen ruma. On tunne ettei se ole koskaan nätti ollutkaan, hyi hyi !
Kyllä on
9
592
Vastaukset
- Illuusia
Heidän silmissään paistaa elämänkokemus
- n52
moinen alakulo.
Tästä jokunen vuosi sitten näin yhden marketin kassajonossa luultavasti noin 80kymppisen naisen ja kun hän sattui katsomaan minun suuntaani niin,ajattelin,että onpa hän kaunis ja miten loistavat ja kauniit nauravat silmät. - Pirre*
tuas joku pentu provon nyppäs..
jos jonain aamuna peilistä katsoo tylsännäköinen vanha ja väsynyt ihminen. Mutta älä välitä, pienen piristyksen jälkeen kuva näyttää taas paljon iloisemmalta.
Laitapa vähän hymyä huuleen, ryhdistäydy ja tervehdi kohteliaasti - noin harjoituksen vuoksi.
Sitäpaitsi kauneus on katsojan silmissä ja rakkaus kaunistaa. Rakasta siis itseäsikin, sillä lailla sopivasti.- sinkku55
kauneus tulee ihmisen sisältä, kyllä jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis,tai jokaisella ihmisellä on joku kohta kaunis.
Katselkaapa vaikka kanssa ihmisiä,jollain on kauniit silmät,tai vaikka kädet on tosi kauniit,tai hymy.
- onkaan
vanha? Minä olen 51 enkä vielä lähelläkään vanhuutta. Koiras olisi voinut selventää vähän.
Mitä vanhempi ihminen on, sitä kauniimpi hän on mielestäni. Elämä näkyy kasvoilta ja vartalossa, mutta usein ne iloisena tuikkivat silmät tekevät ihmisestä todella kauniin.- muoriska
Tokihan nuori ihminen ja muukin eläin on kaunis, kukoistuksensa huipulla ja fyysisen kykynsä maksimissa.
Vaan muunlaistakin kauneutta kuin siloista muovikauneutta on totisesti olemassa.
Eiköhän upein kauneus ihmisessäkin kumpua hyvästä itsetunnosta ja itsetuntemuksesta, sekä positiivistista että negatiivista elämänkokemuksista. Elämän jättämät merkit kaunistavat, kunhan niihin oikein osaa suhtautua.
Muoriska ei ainakaan vaihtaisi itseään takaisin siihen epävarmaan, hieman pelokkaaseen ja arkaan, liian itsekriittiseen, liian jyrkästi reagoivaan ym ym ihmiseen, joka olin 40 vuotta sitten.
Tähän mennessä on aina ollut sellainen olo, että juuri nyt elän parasta aikaani. Ilmeisesti se vanhuus tulee sitten, kun itsestä alkaa tuntua että paras aika on mennyt jo ohi.
Ennusteena arveleiksisin, että itsestäni ei tunnu siltä vielä satakuusivuotiaanakaan....
- ani_liini
Itsestäsikö puhut?
- ruusu kumminkin
sille peililleen voi, muutakuin heittää pois ja uusi tilalle, mitä sitä komiaa ihmistä noin huonosta peilistä katselemaan, tuu ku vihaseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439