Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa...
Klikkaa: 
https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpionilla-maltti-on-valttia-rapu-kohtaa-muutoksia-leijonalle-apua-epavarmuuteen?s24 
Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

16
2396
Vastaukset
- AnonyymiEi taida osua tämä horoskooppi kohdalleen tai siis onhan sitä päivää vielä jäljellä että jos vaikka osuu. Hauskaa luettavaa ihan oli 
- Tiedän kyllä niin aurinko- kuin kuumerkkini horoskoopissa jotka sattuvat olemaan melkein toistensa vastakohtia mutta minulle horoskooppi on liian fatalistinen idea. 
 Minua kiinnostaa enemmän psykologia tai MBTI- tai Big Five -tyypit jotka perustuvat itsetutkintaan tai -arviointiin, siihen mikä laukaisee omassa persoonassa minkäkin impulssin.
- AnonyymiHuru-ukkojen ja -akkojen harrastus. - En sanoisi aivan noinkaan, monen ikäisiä astrologia yhä kiinnostaa. Itse olen tosin hieman skeptinen. 
- AnonyymiElionrie kirjoitti:En sanoisi aivan noinkaan, monen ikäisiä astrologia yhä kiinnostaa. Itse olen tosin hieman skeptinen. Moni astrologiaan uskova sekoittaa astrologian ja astronomian keskenään eikä välttämättä ymmärrä näiden eroa. Astronomia on tähtitiedettä, astrologia on tarinoita. 
- AnonyymiNäin on 
- Anonyymi kirjoitti:- Moni astrologiaan uskova sekoittaa astrologian ja astronomian keskenään eikä välttämättä ymmärrä näiden eroa. Astronomia on tähtitiedettä, astrologia on tarinoita. - Niinhän se on. 

- AnonyymiEi nyt oikein natsannut. Täytyypä seurata. 
- AnonyymiTottakai uskon. Uskon myös maahisiin, peikkoihin, keijuihin, joulupukkiin, rehellisiin poliitikkoihin, vihreisiin pikku-ukkoihin ja jesseen. 
 Niin, ja Paavo Väyryseen.
 Hän on Jumalasta seuraava.
 Uskottenhan että uskon uskoon.- AnonyymiJalasta seuraavaan on lammoossa viihtyvä ex tarjoilija Jussi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jalasta seuraavaan on lammoossa viihtyvä ex tarjoilija Jussi. Kuijaa noi ? Ettäkö Miataa Jussi... ko... ? 

- AnonyymiMinun horoskooppini on dinosaurus. Ei löytynyt listalta... 
- AnonyymiEn usko horoskooppeihin mutta tykkään kattoo läpäl 
- Anonyymivarokaa se on noituutta. 
- You could live your dream life and make a lot of money above your Imagination with our instant money transfer service and ATM cloned card for cashing out directly from the ATM machine worldwide, we do sell credit cards and bank Logins etc... Order for money transfer at the comfort of your home and get credited. 
 Visit https://hackfunding.su for more info.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727657
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845694
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403835
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233146
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962795
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422780
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu872091
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856