Soturikissat rp Parantajat!

Anonyymi-ap

Moi! Mäntyloiste täällä! Mun mielestä tää olisi hyvä parantajien kokouksia varten. Ei tarvitse tehdä semi turhia testejä.

31

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo! Oon täällä jo! heh

    • Anonyymi

      Moi!
      T. Leppämarja eli Lehtilampi_sk

    • Anonyymi

      Moi täällä 🐱Hännänhuiskaus_sk🐱 mutta kutsun täällä itseäni tietty parantaja nimelläni Kasteyrtti. Minulla on nyt nyt vihdoin ja viimein se kuvani itsestäni parantajana siinä ilmoittautumis testissä. Olen vähän nyt pihalla asioista. milloin on se seuraava parantaja kokous vai tiedetäänkö sitä?🌿

    • Anonyymi

      -Tähtiklaanin tähden! Mitä sinä teet? Mikä yrtti tuo on? Kipinätassu kysyy. Hän vilkaisee mestariinsa. Eli minä olen Heinäklaania parantajaoppilas jolla on toisessa korvassa lovi. Olen aika hajamielinen, mutta tähtiklaani teki ennustuksen olen myös aika hiljainen. ✨❤️

      • Siis Tarkoitatko Peltklaania? Jos tarkoitat niin
        Pöllötassu on jo Peltoklaanin parantajaoppilas.


    • Anonyymi

      Moi, olen aamuklaanin parantajaoppilas. Saanko siis liittyä tähän keskusteluun? Aamuklaani on muuten oikea klaani testimadossa. Olen hiljainen, ja keskityn opetukseeni täysillä. Mestarini on huurresydän.

      • Anonyymi

        Ja Ai niin, nimeni on kidetassu. Kerron ulkonäöstäni myöhemmin


    • Anonyymi

      Hei! Jos teille sopisi voisimme kertoa ikämme paikkakuntamme ja oikean nimen ja niin. Esimerkki minusta.

      Ikä:10
      Paikkakunta:Oulu
      Oikee nimi:Kielo
      Sk nimi:Kipinäläiskä/tassu

    • Anonyymi

      Hei vaan kaikille! Olen Pöllötassu, Peltoklaanin parantajaoppilas. Mestarini on Aamuruska. Olen todella hyvä muistamaan yrttien nimiä ja yhdistämään ne tuoksun perusteella itse yrtteihin. Hahmoni on ruskea turkkinen, sinisilmäinen naaras. Ulkonäön löydätte(kuvan) tästä testistä 1 kysymyksestä: https://testimato.com/fi/test/87757/perform
      t. Mäntyloiste(täällä olen siis Pöllötassu)

    • Anonyymi
    • Voidaanko pitää seuraava kokoontuminen 6-12.2? Ja sen lisäksi sitten kuun loppupuolella.

    • Anonyymi

      Täällä taas Kasteyrtti voitaisko pitää kokous vaikka 28.2.2023 joskus klo 4 iltapäivällä❓️🌱

      • Sori en huomannut. Kävisikö vaikka 5.2, 10.2, 11.2 tai 12.2?


      • Alppitassu kirjoitti:

        Sori en huomannut. Kävisikö vaikka 5.2, 10.2, 11.2 tai 12.2?

        5.3, 10.3, 11.3 tai 12.3 siis😅


    • Anonyymi

      Voitaisko pitää huomenna

      Ft:Kipinätassu


      Soturikissat Kipinäläiskän Roihuin

      Ja vanha


      Soturikissat Hiillospoukaman matkassa😎💄

    • Anonyymi

      Eli 5.3


      ~Kipinäinen

    • Anonyymi

      Kommentit poistu hehedhdhdheh XD


      MUT SIIS PIDETÄÄN HUOMENNA 5.3 PISTE


      ~KIPINÄLÄISKÄ/TASSU



      PODITTAJA😎😎😎😎😎😎

    • Anonyymi

      Moi! Olen Pärsketassu, Lehtiklaanin parantajaoppilas. Mestarini on siis Leppämarja. Minulla on parantajanvaistoja, mutta myös päällikön. Tämä ärsyttää Leppämarjaa, koska parantaja ei saisi olla kiinnostunut johtamisesta. Mihin aikaan huomenna olisi kokous?

      • Olisiko vaikka klo 17.00-_____?


    • Ketkä pääsevät kokoukseen?

      • Kauristassu pääsee. Eli Vaahteraklaanin parantajaoppilas ainakin pääsee.


      • Anonyymi

        Leppämarja pääsee kokoukseen.


      • Anonyymi

        Pöllötassu, joka on Peltoklaanin parantajaoppilas pääsee kokoukseen klo 17.00


      • Anonyymi

        Havuturkki, Aamuklaanin parantaja pääsee.


    • Anonyymi

      Eikö kokouksen pitänyt olla tunti sitten? Täällä ei näy viestejä. Pystyisin nyt olemaan hetken ainakin. Ja eikö klaanikokouksen pitäisi olla nyt, mutta kokous chatissa ei ole ketään. Olenko jäänyt jostain paitsi? T: Pärsketassu Lehtiklaanista

    • Anonyymi

      Eikö kokouksen pitänyt olla tunti sitten? Ja klaanikokouksen nyt? Kummassakaan ketjussa ei näy uusia viestejä. Onko minulta mennyt jotakin ohi? T:Pärsketassu, Lehtiklaanin parantajaoppilas jonka viesti ei lähtenyt.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moi täällä parantaja oppilas seka klaanista

    • Anonyymi

      Moi minä olen parantajaoppilas 11 kuuta vanha Kukkatassu. Kuka olisi minun mestari nyt? Kun normaalisti kun minä leikin niin se on Närhisulka.
      Sanokaa heti jep Jos haluatte oll.

    • Anonyymi

      Siis onko täällä kokousjuttu tehty jo melkein yli vuosi sitten

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe