Soturikissat rp Peltoklaani

Loin siis Alpsun tunnuksilla meille tän. Siis en jaksa tehdä itselleni omaa tunnusta joten joo
t. Mäntyloiste

158

1796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thanks, unohdin tän koko vhatin ja nyt alan vähän jakelemaan linkkiä! 😃

• Anonyymi

Peltoklaani

Päällikkö
      Kirkastähti – Wolf_art girl

Varapäällikkö
      Valkoturkki – Valkoturkki

Parantaja
      Aamuruska – Tuiskulehti; Pöllötassun mestari

Soturit
      Tuulisydän – Tuulenjuoksija

Oppilaat
      Pöllötassu – Mäntyloiste

Kuningattaret
      Lumikuiske – Mäntyloiste

Heinäorvokki - Player nro 7

Pennut
      Talvipentu – 456

Heinäpentu – 456

Aropentu – Player nro 7

Paatsampentu – Wednesday

Orvokkipentu – Wednesday

Klaaninvanhimmat
      Tein samanlaisen kuin Felicialla. Onko kaikki tässä?
      t. Wednesday

• Ei aavistustakaan mulla meni jo pää sekasin siinä vaiheessa, kun Peltoklaanissa oli 6 kissaa.🥴
        Yks kysymys, miten kirjotit mun velhonimen oikein?👍

Jos edes haluat tietää, niin eräs on Tuulen Juoksija...😅

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Ei aavistustakaan mulla meni jo pää sekasin siinä vaiheessa, kun Peltoklaanissa oli 6 kissaa.🥴
        Yks kysymys, miten kirjotit mun velhonimen oikein?👍

Jos edes haluat tietää, niin eräs on Tuulen Juoksija...😅

Joo muutin sen jo mutta viestejä ei pysty muokata!
        Wednesday

• Anonyymi kirjoitti:

Joo muutin sen jo mutta viestejä ei pysty muokata!
        Wednesday

Tiedän, muutit siis minkä?

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Tiedän, muutit siis minkä?

mun tiedostoon siis josta kopsasin tuon

• Voitko lähettää uuden listan, niin voin tarkistaa suunnitelmani?

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Voitko lähettää uuden listan, niin voin tarkistaa suunnitelmani?

Peltoklaani

Päällikkö
        Kirkastähti – Wolf_art girl

Varapäällikkö
        Valkoturkki – Valkoturkki

Parantaja
        Aamuruska – Tuiskulehti; Pöllötassun mestari

Soturit
        Tuulisydän – Tuulen Juoksija; Harmaatassun mestari

Kirkassiipi – Huoli; Soraisentassun mestari

Heinätaivas – Huoli; Usvaisentassun mestari

Terhonkukka – Perhostyttö313; Ruskatassun mestari

Naakanturkki – Perhostyttö313; Rosoisentassun mestari

Oppilaat
        Pöllötassu – Mäntyloiste

Harmaatassu – Utupilvi

Sorainentassu – Utupilvi

Usvainentassu – Georgia

Rosoinentassu – Georgia

Ruskatassu – Musiikinkuuntelija

Kuningattaret
        Lumikuiske – Mäntyloiste

Heinäorvokki - Player nro 7

Pennut
        Talvipentu – 456

Heinäpentu – 456

Aropentu – Player nro 7

Paatsampentu – Wednesday

Orvokkipentu – Wednesday

Susipentu – wolfpup

Klaaninvanhimmat
        Viisaslampi – Viisaslampi
        t. Wednesday

• Anonyymi

Heippa! Haluaisin osallistua peltoklaaniin nimellä Ruskalehti, ja haluaisin olla peltoklaanin soturi! :) -musiikinkuuntelija

• Anonyymi

Okei! Minun puolestani saat liittyä!
        t. Valkoturkki(varapäällikkö)

• Anonyymi

Itseasiassa haluaisin olla sittenkin ruskatassu, eli oppilas! :) -ruskatassu/musa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa haluaisin olla sittenkin ruskatassu, eli oppilas! :) -ruskatassu/musa

Okei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei!

Sorainentassu on nyt siis Kirkassiiven oppilas ja Ruskatassusta tulee Terhonkukan oppilas.
        t. Valkoturkki

• Anonyymi

Mä haluun liittyä tän klaanin oppilaaksi nimellä Harmaatassu. Toinen hahmo olisi Sorainentassu. Ne on veljekset. Harmaatassu on vaaleanharmaa sinisilmäinen rauhallinen kolli. Sorainentassu on taas innokkaampi kolli.
      t. Utupilvi

• Anonyymi

Mä haluun olla Kirkassiipi. Se on valkoinen naaras. Mun toinen hahmo on sen kumppani Heinätaivas. Se on vaalean kellanpunainen kolli.
      t. Huoli

• Anonyymi

Mä haluun olla klaaninvanhin Viisaslampi.
      t. Viisaslampi

• Anonyymi

Tässä on mestari järjestelyt. Käy katsomassa, jos pääsit kenties mestariksi!
      Pöllötassun mestari on Aamuruska
      Harmaatassun mestari on Tuulisydän
      Soraisentassun mestari on Ruskalehti.
      t. Valkoturkki

• Anonyymi

Mä haluan liittyä hahmoilla Naakanturkki ja Terhokukka. Ne on sotureita

• Anonyymi

Mun nimi on siis Perhostyttö313

• Anonyymi

Mä haluun olla Usvainentassu ja Rosoinentassu.
      t. Georgia

• Anonyymi

Kirkastähti tai valkoturkki, kannattaisiko teidän tehdä tänne kysymys, johon vastataan jos pääsee kokoukseen tänään? -ruskalehti

• Anonyymi

Ketkä pääsevät klaannkokoukseen? Ilmoittautukaa minulle.
      t. Valkoturkki

• Anonyymi

Minä pääsen, kos otatte minut mukaan! -ruskatassu

• Pääsen pitämään sen!
        T. Kirkastähti

• Anonyymi

Selvyyden vuoksi tässä oppilas järjestelyt:
      Tuulisydän - Harmaatassu
      Kirkassiipi - Sorainentassu
      Heinätaivas - Usvainentassu
      Terhonkukka - Ruskatassu
      Naakanturkki - Rosoinentassu
      Aamuruska - Pöllötassu

• Hetkinen, oletko Valkoturkki, hyvä, kun täällä on touhuttu mun poissaolojen aikana.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Hetkinen, oletko Valkoturkki, hyvä, kun täällä on touhuttu mun poissaolojen aikana.

Joo. Tykkään olla täällä.

• Saatan jossainvaiheessa nimittää sinullekin oppilaan, jos tulee paljon oppilaita, niin nimitän itselleni, muuten en. Voit nimittää itsellesi, jos kaikilla sotureilla / melkein kaikilla on jo oma oppilas.

• Anonyymi

”Terhonkukka, terhonkukka! Katso mitä sain!” Huudan innoissani samalla kun raahaan isoa rottaa tuoressalis kasaan, rotta on kylläkin vain puolikas, sillä en jaksanut kantaa koko rottaa leiriin. ”Käyn pikaisesti hakemassa sen toisen puolen!” Huudahdan. Lähden pinkoen matkaan ja pian päädyn taas purolle jonka toiselta puolelta hain rotan, pisn kuulem ääntä puskista, ja juoksen äkkiä takaisin leiriin. -ruskatassu

• Anonyymi

Moi, pääseekö muukaan? Olen testimadossa wolfpup, ja pääsisinkö klaaniinne pennuksi nimellä susipentu?

• Voiks joku kertoo miten se klaanipäällikön kokouskutsu menikään, kun en ole varma muistanko sen oikein...🤔

• Anonyymi

Klaaninpällikön kokouskutsu? Mikä se on?

• Anonyymi

Hmm, olisiko ollut jotenkin ”saapukoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä klaanikissa klaanikiven alle kokoukseen”? -ruskatassu

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm, olisiko ollut jotenkin ”saapukoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä klaanikissa klaanikiven alle kokoukseen”? -ruskatassu

Eli melkein oikein.🤓
        -Kirkaspen, Kirkastas, Kirkasmarj.... KRÖHM, Kirkastähti -_-

• Anonyymi kirjoitti:

Klaaninpällikön kokouskutsu? Mikä se on?

...

• Anonyymi

Talvipentu on tarkalleen 6 kuuta. Milloin nimitys tapahtuu?

• Kävisikö huomenna?

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Kävisikö huomenna?

No mulle sopii aamulla ennen 11.00 Koska silloin mä lähen futis turnaukseen joka kestäää koko päivän(pelit+tauot).

• Anonyymi kirjoitti:

No mulle sopii aamulla ennen 11.00 Koska silloin mä lähen futis turnaukseen joka kestäää koko päivän(pelit tauot).

Selvä
        T. Kirkastähti

• Anonyymi kirjoitti:

No mulle sopii aamulla ennen 11.00 Koska silloin mä lähen futis turnaukseen joka kestäää koko päivän(pelit tauot).

Olen päättänyt sen nyt olevan kello 10.30, toivottavasti käy.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Olen päättänyt sen nyt olevan kello 10.30, toivottavasti käy.

käy ofc (ennen 11)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käy ofc (ennen 11)

Köh köh. Kello on 10.30

• Anonyymi kirjoitti:

Köh köh. Kello on 10.30

Minä just olin tulos kirjottaa.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Minä just olin tulos kirjottaa.

Oukay

• Anonyymi

Mainos:
      Käykää osallistumassa velhot mun siskon(alppitassun) piirrustus kisaan, koska se on edelleen kipeä ja ei jaksa kunnolla tehdä testejä(kuumetta) mutta kyllä se jaksaa arvostella niitä piirroksia ja muuta. Käykää jooko!! Edes kattoo sen kisan idea tägistä alpsun_kisa
      t. Mäntyloiste

• Mäki oon edelleen kipeä, en tajua miten nää taudit kestää näin kauan.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Mäki oon edelleen kipeä, en tajua miten nää taudit kestää näin kauan.

Niin. Mulla ei oo vielä mun flunssa kestänyt kauan. Tai siis tulin niiku torstai iltana kipeeksi ja...
        Mäntyloiste

• Wolf_art.girl

"Saapukoon jokainen oman riistansa metsästämäänkykenevä suurkiven eteen klaanikokoukseen."

"Olen tullut tänne ilmoittamaan Peltoklaanin uudesta soturioppilaasta joka on juuri täyttänyt 6 kuuta.
      Talvipentu, olet nyt viraalisesti Talvitassu ja sinun mestarisi on yksi Peltoklaanin sotureista. Onnea Pilvinenvirta ensimmäisestä oppilaastasi."

"Peltoklaanin reviirillä on ollut jo monta kettuhavaintoa, koittakaa pysyä ketuista kaukana, en halua nähdä kenenkään kuollutta ruumista ketunonkalon vieressä."

• Anonyymi

Mutta... Eiks Pilvinenvirta oo Aamuklaanissa? Vai onko mun tiedot väärärät?
        t. Sk fani(joka ei ole vielä tässä klaanissa)

• T. Kirkastähti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvinenvirta ON Aamuklaanissa. Tässä klaanissa on vapaina henkilöinä ainoastaan Valkoturkki ja Kirkastähti. Pilvinenvirta EI kuulu Peltoklaaniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joka ei kuulu mihinkään klaaniin vaan on erakko

• Anonyymi kirjoitti:

Musiikinkuuntelijan testissä luki näin: 'Pilvinenvirta (ei käyttäjää) peltoklaanin soturi' ja kopioin tuon sieltä testistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pilvinenvirta ON Aamuklaanissa. Tässä klaanissa on vapaina henkilöinä ainoastaan Valkoturkki ja Kirkastähti. Pilvinenvirta EI kuulu Peltoklaaniin.

Sano se Musiikinkuuntelijalle.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Musiikinkuuntelijan testissä luki näin: 'Pilvinenvirta (ei käyttäjää) peltoklaanin soturi' ja kopioin tuon sieltä testistä.

Mutta sitten siellä on väärin. Pilvinenvirta sanoi ite että liittyy Aamuklaaniin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitten siellä on väärin. Pilvinenvirta sanoi ite että liittyy Aamuklaaniin.

Älä mua syytä.

• Anonyymi

Ja tän kaiken lisäksi Pilvinenvirta on Aurinkotassun mestari jo! Lol

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Älä mua syytä.

En mä sua syyttänytkään.

• "Talvitassu on Valkoturkin oppilas"*

• "Onko kukaan nähnyt Balkoturkkia koko päivänä, kai minun pn järjeatettävä partiot."

"Iltapartioon pääsee Tuulisydän, Kirkassiipi ja Pöllötassu. Yöpartioon kuuluu Talvipentu, Ruskalehti, Heinätaivas ja Harmaatassu. Aamupartiossa myös Tuulisydän, Heinätaivas ja Naankanturkki. Jos Valkoturkki ei palaa aamupartion jälkeen tai löydy viimeistään, Kirkassiipi saa hoitaa päivän partiot, minun on annettava tämä juuri sinun vastuullesi."

• Anonyymi

Anteeksi! Olin futis turnauksessa tänään! asiat jäi hoitamatta...
        t. Valkoturkki

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi! Olin futis turnauksessa tänään! asiat jäi hoitamatta...
        t. Valkoturkki

Selvä, saat hoitaa aamupartion jälkeiset partiot.

• Anonyymi

Leiriä partioi tämän yön(kuunhuipun hetkellä vaihto) Valkoturkki(eli minä) ja Terhonkukka.
      Aamupartio oli siis Tuulisydän, Heinätaivas ja Naankanturkki.
      Auringonhuipun hetkellä partioon lähtevät Terhonkukka, Valkoturkki(minä) ja Usvainentassu.
      Illanpartioon kuuluvat Ruskatassu, Rosoinentassu ja Kirkassiipi.
      Kuunhuipun partioon lähtevät Naakanturkki, Sorainentassu ja Talvitassu.
      Seuraavan yön ja sitä seuraavan päivän partiot ilmoitan huomenna.
      t. Valkoturkki

• Tarvitsisimme partioita.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Tarvitsisimme partioita.

Tossa on siis tän päivän... Mutta seuraavan yön partio Valkoturkki, Terhonkukka, Naakanturkki. Leiriä vartioivat(kuun huipun hetkellä vaihto) Tuulisydän ja Usvainentassu. Aamupartioon kuuluvat Valkoturkki, Ruskatassu ja Henätaivas.
        Kerron myöhemmin huomisen muut partiot.
        t. Valkoturkki

• Anonyymi kirjoitti:

Tossa on siis tän päivän... Mutta seuraavan yön partio Valkoturkki, Terhonkukka, Naakanturkki. Leiriä vartioivat(kuun huipun hetkellä vaihto) Tuulisydän ja Usvainentassu. Aamupartioon kuuluvat Valkoturkki, Ruskatassu ja Henätaivas.
        Kerron myöhemmin huomisen muut partiot.
        t. Valkoturkki

Keksin jännän käänteen tälle tp:lle, mene kysymään sitä siellä Sk rp:n mikä draamaryhmä olikaan.😆😅

• "Klaaneilla on huomenna taas kokous viimekuun peruutuksen takia, klaanistamme tänne on jäätävä vähintään kolme soruria, kaksi oppilasta, kuningattaret klaaninvanhimmat ja voinnottaa yhden pennun mukaamme, Valkoturkki haluatko ehdottomasti tulla vai voitko jäädä vartiomiaan leiriä, mikäli jostakin klaanista hyökätää tai ketut hyökkäävät?"

Vastatakaa tähän haluatteko jäädä vai tuletteko: 👇 (Meinasin laittaa vahingossa keskarin🤦‍♀️)

T. Kirkastähti

• Ja aika on taas 18.00-19.00

• Anonyymi

Valkoturkki lähtee mukaan.

• Anonyymi

Miksi minun on jäätävä leiriin?
        t. Viisaslampi(klaaninvanhin)

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi minun on jäätävä leiriin?
        t. Viisaslampi(klaaninvanhin)

Voit toki tulla mukaan, mutta olen miettinyt pitkään klaanimme puolesta.

• Anonyymi

Pöllötassu lähtee mukaan.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Voit toki tulla mukaan, mutta olen miettinyt pitkään klaanimme puolesta.

No hyvä on. Minä jään. Olen hyvä taistelemaan yhä ja voin auttaa klaanin puollustamisessa.
        t. Viisaslampi

• Minä voin lähteä.

• Anonyymi

Harmaatassu ja Sorainentassu tulee

• Anonyymi

Usvainentassu ja Rosoinentassu tulee

• Anonyymi

Talvitassu jää

• Anonyymi

Naakanturkki ja Terhonkukka tulee

• Anonyymi

Kirkassiipi tulee mutta Heinätaivas jää

• Anonyymi

oikeusministeri ei halunnut korjata nuorten telia onglmaa.

• Kuka sä oot? Tää ei oo Teliaryhmä, jos et sattunut huomaamaan, etkö voi perustaa omaa ryhmää vai tarkoituksellako täällä selität?

• "Tulkoot jokainen riistansa metsästämään kykenevä suurkiven eteen klaanikokoukseen."

"Huomenna pienosa klaanistamme on lähdössä Lehtiklaanin reviirille Aamuklaanin kissojen kanssa, jätäin koin puolet tänne, sillä Varjoklaanilaiset kuulivat suunnitelmastamme."

"Kissat, jotka pääsevät mykaani ovat Valioturkki, Tuulisydän, Terhonkukka, Pöllötassu, Harmaatassu, Ruskatassu, Rosoinentassu ja kuningattarista sekä klaaninvanhimmista Heinäorvokki ja Viisaslampi."

T. Kirkastähti

Ja ei Valioturkki vaan Valkotuekki.🤣 VALKOTURKKI*😅

• MIKS NIILLÄ ON NIIN SAMANLAINEN NIMI!😤 Vaahteraklaanilaiset toki.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

MIKS NIILLÄ ON NIIN SAMANLAINEN NIMI!😤 Vaahteraklaanilaiset toki.

Siis toi sun Varjoklaani Vaahteraklaani juttu alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan siltä että vihjaat Vaahteraklaanilaisia Varjoklaanin tapaiseksi klaaniksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis toi sun Varjoklaani Vaahteraklaani juttu alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan siltä että vihjaat Vaahteraklaanilaisia Varjoklaanin tapaiseksi klaaniksi.

En vihjaa, jos jotain vihjaan, niin sitä, että niillä on melkein samat nimet.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

En vihjaa, jos jotain vihjaan, niin sitä, että niillä on melkein samat nimet.

MELKEIN SAMAT NIMET?! Vaahteraklaani on PALJON pidempi ja PALJON VÄHEMMÄN SYNKKÄ kuin Varjoklaani.

• Anonyymi kirjoitti:

MELKEIN SAMAT NIMET?! Vaahteraklaani on PALJON pidempi ja PALJON VÄHEMMÄN SYNKKÄ kuin Varjoklaani.

Alku, va, molemmissa on r ja loppuliite on klaani.😌

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Alku, va, molemmissa on r ja loppuliite on klaani.😌

En tiedä mitä sanoa. Toi on aivan järjetöntä. KUINKA MUKA VOI SEKOITTAA SANAT VARJOKLAANI JA VAAHTERAKLAANI?

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä sanoa. Toi on aivan järjetöntä. KUINKA MUKA VOI SEKOITTAA SANAT VARJOKLAANI JA VAAHTERAKLAANI?

Yritätkö haastaa riitaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mä, en tiedä mitä sano, jos laitan jonkun asian yhdessä klaanissa tähän rp:seen mulle heti aletaan väittää: "Vihjailetko jotakin?", "En ainakaannpidä susta enää" ja tuommoisia, tuskin kukaan sulle noin täällä tekee. Ja ei siinä vielä kaikki arkiset asiat joita peleissä teen, miks mua vaan haukutaan? Kiitos sinullekin.🙄
        *Astuu Tuulisydämen puoleen*

• Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

Yritätkö haastaa riitaa?

En. En van ymmärrä MITEN ne VOI SEKOITTAA.

• Anonyymi kirjoitti:

En vään ymmärrä miten kaikki alkaa kaatua mun niskaan, olen aina halunnut ottaa huonot tunteen toisten puolesta, mutta tuollaisella saat minut vain surulliseksi turhaan, koskaan ei pitäisi väitellä noin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen, ethän sä täällä edes raivoisi mulle, jos olisin lopettanut, muttei olisi myöskään tätä klaania, mitkä asiat olisivat huonommin? Ei ainakaan mun sekoilu, vaan mä en ikinä olisis täällä tekemässä asioita, kannustamassa muista lakejakin rikkoneita vain hyvään. Jos tämän raivosi olisi pitänyt tullakin jonkunntoisen niskaan...😃
        Ui jumpe, kiitos KirjaToukka💔 joka nyt sit mietit ennenku loppaat ja miks ees lukisit näitä?😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jos haluat Aamuklaanin ha Peltoklaanin chateista tätä, niin okei. Minä en halua täyttää tätä noilla.😐

• "Tulkoon jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä suurkiven eteen klaanikokoukseen."

"Olen ollut juttelemassa Aamu- sekä Vaahteraklaanien kanssa tästä epäilystä, luulimme Rosoisentassunnkanssa Vaahteraklaanilaisten tekevän tätä sillä he olivat juuri erotettuja Vaahteraklaanista ja haiskahtivat sille. Mutta olemme päässeet nyt sopuun siitä, että entiset Vaahteraklaanilaiset ja nykyiset kulkukisut ovat napanneet Täplätähden häätömatkallaan. Vaahteraklaani tulee mykaan Lehtiklaanille."

T. Kirkastähti

Kirjoitin aluss avahingossa "Ammu- sekä Vaahteraklaanilaisten...", niin mitäkän siitäkin ois koitunut, pienestä kirjoitusvirheestä.🥲

• Anonyymi

No Ammuklaani olisi ymmärrettävä toisin kuin…

• "Valkoturkki ei ole ehtinyt vielä laittaa enempää partioita, joten aurinkohuipun hetkellä Talvitassu, Kirkassiipi, Valkoturkki ja Pöllötassu. Muita ei varmaan tavitse nyt laittaa."

T. Kirkastähti

• "Lähedemme nyt odottamaan muita klaaneja, Valkoturkki, Tuulisydän, Terhonkukka, Pöllötassu, Harmaatassu, Ruskatassu, Rosoinentassu, Heinäorvokki ja Viisaslampi olette mukana."

• "Tulkoot jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä suurkiven eteen klanikokoukseen."

"Emme vie huomenna riistaa lähdennvapauttamaan päälliköt ja Apilatassun aurinkohuipun aikaan metsästän matkalla vaivaisen jäniksen, jonka esitän olevan riistaa Valkoturkki sinä tulet mukaan matkalleni ja esität antavasi riistan. He aikovat tapella huomenissa."

T. Kirkastähti

• Anonyymi

"Naakanturkki! Olet johdossa!" Valkoturkki maukui.

• Anonyymi kirjoitti:

"Naakanturkki! Olet johdossa!" Valkoturkki maukui.

Häh?

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Häh?

Sillä aikaa kun olemme poissa

• Anonyymi kirjoitti:

Sillä aikaa kun olemme poissa

Niin.

• Anonyymi

Moikka!
      Haluaisin liittyä peltoklaaniin nimellä "tähtisade" haluaisin olla nuori kuningatar:)

• Anonyymi

Ja taiteilijanimesi(mikä haluat sen olevan kun siis mainitaan ____ hahmo on tähtisade) on...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taiteilijanimesi(mikä haluat sen olevan kun siis mainitaan ____ hahmo on tähtisade) on...?

Yön haltijatar

• Anonyymi

Apua! Anteeksi, kun mä tulen tänne häiritsemään! Mutta löysin tän vasta äsken! Oon siis Kuiskelampi🌸, eli mun hahmo on parantaja, Aamuruska! Ja ennen kuin kukaan sanoo mitään, että en olisi. Olen!
      Tota, niin älkää ihmetelkö tätäkään viestiä... 😂
      Hei hei!

• Tiedän, että olet, koaka olit ensimmäinen, joka liittyi peltoklaaniin minun jälkeen.

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Tiedän, että olet, koaka olit ensimmäinen, joka liittyi peltoklaaniin minun jälkeen.

True.
        T. 🌸

• Anonyymi

Ruskatassu makasi parantajan pesässä, kunnes luovutti taistelun. Haavat olivat pahat. Ruskatassulta katosi kaikki, hän ei kuullyt eikä nähnyt mitään. Pian hän makasi parantajan pesässä liikkumattomana. Ruskatassu on nyt poissa. -ruskatassu/musa

• Kirkastähti oli matkalla pesälleen, kun Apilatassu törmäsi häneen. Kirkastähti kellahti kyljelleen ja sähähti oppilaalle.
      "Pyydä heti anteeksi", Tuulisydän maukui vihaisesti Vaahteraklaanilaiselle ja auttoi Kirkastähden pystyyn. Kolli vilkaisi päällikön pyöreää vatsaa nopeasti.
      "Anteeksi", Apilatassu maukui nopeasti ja säntäsi matkaan.
      "Minussta oppilailla täytyisi olla parempaa tekemistä, kuin lusmuilla täällä leirissä", Kirkastähti marisi.
      "Olen samaa mieltä", Tuulisydän maukui kumppanilleen ja molemmat katsoivat oppilaiden perään.

• Anonyymi

Onnea Kirkastähdelle ja Tuulisydämmelle!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

• Anonyymi

Tähtisade makasi kyljellään huohottaen, hänen tiineytensä oli jo pitkällä ja hän alkoi tuntemaan kuinka supistukset tulivat todella voimakkaiksi. "Nyt on aika"Tähtisade ajatteli.
      "HAKEKAA JOKU PARANTAJA ÄKKIÄ!" Tähtisade huusi pentutarhalta.

• Anonyymi

Tähtisade makaa kyljellään raskaasti huohottaen..
        hänen voimansa alkavat loppua...
        "nyt tarvitaan parantajaa" tähtisade ajatteli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähtisade makaa kyljellään raskaasti huohottaen..
        hänen voimansa alkavat loppua...
        "nyt tarvitaan parantajaa" tähtisade ajatteli

"En minä ole koskaan auttanut synnytyksessä", Pöllötassu parahti, kun Kuupentu ilmoitti Tähtisateen olevan synnyttämäisillään. Aamuruska oli keräämässä yrttejä jossain.
        "Hyvä on. Minä yritän. Käske sinä Kuupentu jonkun hakemaan Aamruska", Pöllötassu maukui pennulle ja otti tarvittavat yrtit mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En minä ole koskaan auttanut synnytyksessä", Pöllötassu parahti, kun Kuupentu ilmoitti Tähtisateen olevan synnyttämäisillään. Aamuruska oli keräämässä yrttejä jossain.
        "Hyvä on. Minä yritän. Käske sinä Kuupentu jonkun hakemaan Aamruska", Pöllötassu maukui pennulle ja otti tarvittavat yrtit mukaan.

"Yksi naaras ja kaksi kollia", Pöllötassu maukui ja nuolaisi nuorinta pentua lempeästi.
        "Muista miettiä nimiä", Pöllötassu muistutti hiljaa ja poistui pentutarhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yksi naaras ja kaksi kollia", Pöllötassu maukui ja nuolaisi nuorinta pentua lempeästi.
        "Muista miettiä nimiä", Pöllötassu muistutti hiljaa ja poistui pentutarhasta.

"Kiitos Pöllötassu" tähtisade huokaisi helpottuneena.
        "Tuo vaalea naaras on Kermapentu, isompi harmaa kolli Savupentu ja pienempi kolli Kipinäpentu" Tähtisade maukui ääni täynnä rakkautta samalla kun katseli pentujaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiitos Pöllötassu" tähtisade huokaisi helpottuneena.
        "Tuo vaalea naaras on Kermapentu, isompi harmaa kolli Savupentu ja pienempi kolli Kipinäpentu" Tähtisade maukui ääni täynnä rakkautta samalla kun katseli pentujaan

Voinko mä olla Savupentu ja Kipinäpentu?
        t. *Sofi*

• Anonyymi

Haluun siis olla Kermapentu
        t. Oravaliito

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Oravaliito

Mä oon Kermapentu sori:(
        T. Yön haltijatar

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Oravaliito

Mutta voit olla Savupentu tai Kipinäpentu jos se käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. *Sofi*

Mun puolesta voit ainakin olla toinen niistä tai sitten voit olla molemmat jos kukaan muu ei halua

• Anonyymi kirjoitti:

Mun oc Peltoklaanin varajohtaja on Kipinäkynsi.😄

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Mun oc Peltoklaanin varajohtaja on Kipinäkynsi.😄

Ehkä Kipinäpennustakin tulee varajohtaja😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä Kipinäpennustakin tulee varajohtaja😁

Ehkä hänestäkin tulee Kipinäkynsi.😄

• Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

Ehkä hänestäkin tulee Kipinäkynsi.😄

Ken tietää😁😄

• Anonyymi kirjoitti:

Ken tietää😁😄

Niin, ehkä Keniltä pitäisi kysyä.😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä halusin olla naaras. Mutta jos en kerran saa olla niin en tuu sit vaan mukaan ollenkaan. Hyvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon Kermapentu sori:(
        T. Yön haltijatar

Mikset heti sanonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. *Sofi*

Voit olla molemmat

• Anonyymi

Kuupentu kävelee rauhallisesti ulos pentutarhasta, tutkimaan paikkoja ja kuuntelemaan tarinoita. Kuupennulla ei ole tapana olla riehakais vasn hän on hyvän rauhallinen ja käyttäytyy oikein hyvin oman ikäisekseen. (2kuuta) kuupentu tallustelee klaaninvanhimpien pesälle, sillä sieltä saa aina parhaat tarinat ja juorut omaan tietoonsa. -kuupentu

• Anonyymi

"KUUPENTU!" Kuuluu tähtisateen huuto pentutarhalta..
        " HAE ÄKKIÄ JOKU TÄNNE PENTUTARHAAN!"
        Tähtisateen epätoivoinen ääni huutaa Kuupennulle joka oli juuri lähtenyt pentutarhasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KUUPENTU!" Kuuluu tähtisateen huuto pentutarhalta..
        " HAE ÄKKIÄ JOKU TÄNNE PENTUTARHAAN!"
        Tähtisateen epätoivoinen ääni huutaa Kuupennulle joka oli juuri lähtenyt pentutarhasta

Kuupentu kuulee huudon, mutta hän huomaa että Aamuruska on ehtinyt jo pentutarhalle. Kuupentu säntää pikaisesti pentutarhalle, mutta kaatuu matkalla. Kivusta huolimatta hän juoksee henkensä edestä pentutarhalle miettien *mitäköhän on tapahtunut* kuupentu oääsee perille ja istahtaa pikaisesti nurkkaan, ettei olisi tiellä. ”mitä tapahtuu” hän kysyy -kuupentu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuupentu kuulee huudon, mutta hän huomaa että Aamuruska on ehtinyt jo pentutarhalle. Kuupentu säntää pikaisesti pentutarhalle, mutta kaatuu matkalla. Kivusta huolimatta hän juoksee henkensä edestä pentutarhalle miettien *mitäköhän on tapahtunut* kuupentu oääsee perille ja istahtaa pikaisesti nurkkaan, ettei olisi tiellä. ”mitä tapahtuu” hän kysyy -kuupentu

Sori mä oon hiukan hajamielinen, oliko tähtisade kuupennun emo? -musa/kuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mä oon hiukan hajamielinen, oliko tähtisade kuupennun emo? -musa/kuu

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Eikö se ollut Lumikuiske/Mäntyloiste

• Anonyymi

Aamuruska tallustaa takaisin leiriin yrttiensä kanssa. "Mitä ihmettä tapahtui?! Olin hetken poissa!" Hän pudottaa järkytyksestä yrttitupon maahan. "Yrtit olisivat saaneet odottaa..." Hän ajattelee itsekseen.

• Anonyymi

Okei..täällä aika menee oikeesti niin hitaadti et voisko mitenkään olla mahdollista että mun (tähtisateen) pennut voitais nimetä oppilaiks jo nyt😅 ku aika menee niin hitaasti et täällä tapahtuis jotain

• Anonyymi

En mä haluu olla heti mun hahmoilla oppilas.
        t. *Sofi*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä haluu olla heti mun hahmoilla oppilas.
        t. *Sofi*

Okei:)
        -Yön haltijatar

• Anonyymi

Kermapentu hyppeli innoissaan ihan virkeänä vaikka oli juuri herännyt päiväuniltaan.
      "Voinko leikkiä Savupennun ja Kipinäpennun kanssa? Saanhan?" Kermapentu miukui
      "Et vielä.. antaa heidän nukkua vielä hetki" Tähtisade vastasi vilkaistessaan poikiaan jotka nukkuivat vielä sikeästi."Tulisit sinäkin vielä nukkumaan"
      "Ei väsytä yhtään enää." Kermapentu miukui
      "No käy katsomassa voisivatko oppilaat näyttää sinulle joitain taisteluliikkeitä, voisit näyttää ne veljillesi kun he heräävät" Tähtisade kehotti
      "Jeeee" Kermapentu hyppeli innoissaan kohti oppilaiden pesää.

• Anonyymi

Kipinäpentu herässi päiväuniltaan.
        "Herää jo", Kipinäpentu tökki tassullaan Savupennun kylkeä. Savupentu vain kierähti kauemmas ja miukui jotain unissaan.
        "Anna veljesi nukkua", Tähtisade maukui ja veti tassullaan pentunsa lähemmäs.
        "Mene leikkimään vaikka Kermapennun kanssa", Tähtisade ehdotti
        "En varmasti mene! Kermapentu ei ikinä keksi mitään kivoja leikkejä", Kipinäpentu valitti. Savupentu oli pentueen vanhin ja keksi yleensä kaikki pentueen leikit.
        "Älähän nyt. Kyllä te jotain keksitte", Tähtisade maukui rauhallisesti nuorimmalle pennulleen.
        "Ei me ikinä keksitä mitään", Kipinäpentu mutisi synkästi ja lähti ulos pentutarhasta. Leirissä kävi vilske kissojen valmistautuessa kulkukissojen hyökkäystä varten.
        "Varo vähän", Peltoklaanin oppilas Sorainentassu murahti kuljettaessaan Usvaisentassun kanssa piikkeherneen oksia vahvistamaan piikkiherneenpensasmuuria. Kipinäpentu mulkoili Soraistatassua ja Usvainentassu naurahti huvittuneesti.
        "Mitä?" Kipinäpentu kysyi mulkoillen naarasta.
        "Ei mitään", Usvainentassu maukui heleästi. En minä ole mikään pieni pentu. Kyllä minä osaan huolehtia itsestäni, Kipinäpentu ajatteli mutristaen suutaan.
        "Mene takaisin pentutarhaan", Tuulisydän maukui Kipinäpennulle.
        "Silloin et ole tiellä", Tuulisydän neuvoi.
        "Kyllä minä osaan auttaa!" Kipinäpentu maukui vihaisesti. Aina hänestä huolehdittiin sillä hän oli nuorin pentueesta. Ei hän tarvinnut huolenpitoa enemmän kuin Savupentu ja Kermapentukaan.
        "Mene silti. Kyllä sinä varmasti osaisit, mutta mene silti", Tuulisydän maukui lempeästi ja silitti hännällään Kipinätassun turkkia. Kipinäpentu ravisteli hännän pois ärsyyntyneenä.
        "Minun täytyy nyt mennä", Tuulisydän maukui ja lähti uloskäynnille päin. Ehkä häntä alettaisiin arvostaa, jos hän toisi riistaa, Kipinäpentu mietti. Kipinäpentu lähti uloskäynnille päin nopeasti vilkuillen ympärilleen. Kun hän oli leirinulkopuolella hän katseli ympärilleen uteliaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kipinäpentu herässi päiväuniltaan.
        "Herää jo", Kipinäpentu tökki tassullaan Savupennun kylkeä. Savupentu vain kierähti kauemmas ja miukui jotain unissaan.
        "Anna veljesi nukkua", Tähtisade maukui ja veti tassullaan pentunsa lähemmäs.
        "Mene leikkimään vaikka Kermapennun kanssa", Tähtisade ehdotti
        "En varmasti mene! Kermapentu ei ikinä keksi mitään kivoja leikkejä", Kipinäpentu valitti. Savupentu oli pentueen vanhin ja keksi yleensä kaikki pentueen leikit.
        "Älähän nyt. Kyllä te jotain keksitte", Tähtisade maukui rauhallisesti nuorimmalle pennulleen.
        "Ei me ikinä keksitä mitään", Kipinäpentu mutisi synkästi ja lähti ulos pentutarhasta. Leirissä kävi vilske kissojen valmistautuessa kulkukissojen hyökkäystä varten.
        "Varo vähän", Peltoklaanin oppilas Sorainentassu murahti kuljettaessaan Usvaisentassun kanssa piikkeherneen oksia vahvistamaan piikkiherneenpensasmuuria. Kipinäpentu mulkoili Soraistatassua ja Usvainentassu naurahti huvittuneesti.
        "Mitä?" Kipinäpentu kysyi mulkoillen naarasta.
        "Ei mitään", Usvainentassu maukui heleästi. En minä ole mikään pieni pentu. Kyllä minä osaan huolehtia itsestäni, Kipinäpentu ajatteli mutristaen suutaan.
        "Mene takaisin pentutarhaan", Tuulisydän maukui Kipinäpennulle.
        "Silloin et ole tiellä", Tuulisydän neuvoi.
        "Kyllä minä osaan auttaa!" Kipinäpentu maukui vihaisesti. Aina hänestä huolehdittiin sillä hän oli nuorin pentueesta. Ei hän tarvinnut huolenpitoa enemmän kuin Savupentu ja Kermapentukaan.
        "Mene silti. Kyllä sinä varmasti osaisit, mutta mene silti", Tuulisydän maukui lempeästi ja silitti hännällään Kipinätassun turkkia. Kipinäpentu ravisteli hännän pois ärsyyntyneenä.
        "Minun täytyy nyt mennä", Tuulisydän maukui ja lähti uloskäynnille päin. Ehkä häntä alettaisiin arvostaa, jos hän toisi riistaa, Kipinäpentu mietti. Kipinäpentu lähti uloskäynnille päin nopeasti vilkuillen ympärilleen. Kun hän oli leirinulkopuolella hän katseli ympärilleen uteliaasti.

*Sofi* kävisikö jos Kermapennulla,Kipinäpennulla ja Savupennulla olisi vähän sellainen viharakkaus suhde. Eli he tykkäsivät kiusata toisiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Sofi* kävisikö jos Kermapennulla,Kipinäpennulla ja Savupennulla olisi vähän sellainen viharakkaus suhde. Eli he tykkäsivät kiusata toisiaan?

Siis miten? En tajunnut ihan. Että vihaako ne siis toisiaan? Vai mitä häh?
        t. *Sofi*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis miten? En tajunnut ihan. Että vihaako ne siis toisiaan? Vai mitä häh?
        t. *Sofi*

Ei vaan ne tykkäis vaan kiusata toisiaan mutta rakastaisiat silti toisiaan... heidän tapansa näyttää se olisi vain kiusata toisiaan
        -yön haltijatar

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan ne tykkäis vaan kiusata toisiaan mutta rakastaisiat silti toisiaan... heidän tapansa näyttää se olisi vain kiusata toisiaan
        -yön haltijatar

No en mä tiiä. Mun mielestä Savupentu voisi olla niinku molempien kaveri tai silleen mut Kipinäpentu olisi sellanen kuin Närhitassu(juro(jos oot kolmannessa saagassa tiedät minkälainen se oon sokeuduttuaan) ja se ei tykkää että sitä hoosataan tai silleen koska se on nuorin pentu. Se haluaa kokoajan todistaa silleen. Savupentu haluaa vanhimpana pentuna huolehtia molemmista. Kermapentu on sellanen lempeä, ystävällinen ja utelias naaras.

• Anonyymi

Hei... ne jotka ovat seuranneet draamaketjua tietävät jo tilanteen ..
      Eli olin ilmoittautunut kahteen klaaniin samoilla nimillä koska en ollut varma pääsenkö mukaan, kävi ilmi että pääsin molempiin ja on sattunut väärinkösitys joka on ratkaistu niin että Peltoklaanissa ei muutu mikään mutta Aamuklaanissa olevien hahmojeni nimet on nyt vaihdettu välttääksemme väärinkäsityksiä. Heidän nimet Aamuklaanissa ovat nyt Tähtipuro,Usvapentu,Sumupentu ja Kanervapentu....

Olen todella pahoillani aiheuttamastani väärinkäsityksestä ja siitä seuranneesta draamadta😞😞
      ~Yön haltijatar

• Anonyymi

Ei se mitään! Hyvä että tilanne on ratkennut!

• Anonyymi

Moikka
      Teen toisen hahmon
      Harmaahäntä joka on harmaa pitkäkarvainen kolli jolla on vihreät silmät
      ~yön haltijatar

• Anonyymi

Meidän pitää alkaa olla taas aktiivisempia. Kävisikö*supi supi supi(eli siis voisiko tähän tulla(sk rpseen) sellanen mäyrähyökkäys? ja seuraavassa kokoontumisessa kerrottaisiin että se, se ja se oli häätänyt mäyrän)

• Anonyymi

joooo

• Anonyymi

joooo

• Anonyymi

Hei voinko liittyä tähän klaaniin soturilla laventelihohde

T:....

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1299
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1073
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1003
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe