Soturikissat rp Lehtiklaani

Sori et tein tän vaikka en kuulu Lehtiklaaniin! Toivottavasti ei haittaa!<3<3<3

46

136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketkä kaikki pääsevät kokoukseen?
      t. Savuhammas

      • Anonyymi

        Leppämarja pääsee


      • Anonyymi

        Säihkekoivu ja Usvatassu pääsevät.


      • Anonyymi

        Varjohäntä ja Savuhammas pääsevät.


      • Anonyymi

        Kilpikonnantassu ja Putoavatassu pääsevät


    • Anonyymi

      Mä haluun liittyä nimillä Kilpikonnantassu ja Putoavatassu
      t. iso W

    • Anonyymi

      Haluun liittyä pennuilla Haukanpentu ja Räpsypentu. Ne on Koivulammen pennut
      t. Ophelia

    • Anonyymi

      Lehtiklaani ei taida olla kovin aktiivinen? Kuka on päällikkö, varapäällikkö ja parantaja? Paljonko on sotureita pentuja kuningattaria ja klaaninvanhimpia?

      • Anonyymi

        Päällikkö
        Hopeatähti – Hopeausva_sk

        Varapäällikkö
        Savuhammas – Hyde

        Parantaja
        Leppämarja – Lehtilampi_sk

        Soturit
        Loistevesi – Jokilohi

        Säihkekoivu – Matomatala

        Varjohäntä – Hyde

        Oppilaat
        Usvatassu – Matomatala

        Kilpikonnantassu – iso W

        Putoavatassu – iso W

        Kuningattaret
        Koivulampi – Felicia

        Pennut
        Mäntypentu – Felicia

        Haukanpentu – Ophelia

        Räpsypentu – Ophelia

        Klaaninvanhimmat
        ei oo


    • Anonyymi

      Meidän pitää alkaa olla taas aktiivisempia. Kävisikö*supi supi supi(eli siis voisiko tähän tulla(sk rpseen) sellanen mäyrähyökkäys? ja seuraavassa kokoontumises kysytää käykö tää

      • Anonyymi

        Saisinko liittyä tähän klaaniin? Haluaisin olla parantajaoppilas ja Soturi. Niiden kuvaukset löytyy siitä chatista missä on kaikki (ei draama eikä kokous chat)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko liittyä tähän klaaniin? Haluaisin olla parantajaoppilas ja Soturi. Niiden kuvaukset löytyy siitä chatista missä on kaikki (ei draama eikä kokous chat)

        saat liittyä t. Varapäällikkö Savuhammas


      • Anonyymi

        Mulle ainakin käy. Kuka olet? T: Pärsketassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ainakin käy. Kuka olet? T: Pärsketassu

        Siis mäyrähyökkäys. Mun toinen hahmo on kolli, aika roteva, oranssinvaaleanruskea jossa on tummempia raitoja. Tahtoo päälliköksi. Pärsketassun isä. Entinen kumppani erakko. Nimesin sen ensin Liekkijalaksi, mutta haluaisin jonkun muun nimen. Ehdotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mäyrähyökkäys. Mun toinen hahmo on kolli, aika roteva, oranssinvaaleanruskea jossa on tummempia raitoja. Tahtoo päälliköksi. Pärsketassun isä. Entinen kumppani erakko. Nimesin sen ensin Liekkijalaksi, mutta haluaisin jonkun muun nimen. Ehdotuksia?

        Pihlaja____? Saniais____? En oo varma mikä voisi olla toi pääte.


      • Anonyymi

        t. Savuhammas


      • Anonyymi

        Milloin se olisi? T: Pärsketassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin se olisi? T: Pärsketassu

        Siis mäyrähyökkäys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin se olisi? T: Pärsketassu

        huomenna just ennen kokousta


    • Anonyymi

      Milloin Hopeatähti ja Leppämarja on viimeksi ollut paikalla? Ketä muita kuin Savuhammas on aktiivisia?

      • Anonyymi

        Mä katson viestejä - joita ei tule usein- kyllä. ~Leppamarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä katson viestejä - joita ei tule usein- kyllä. ~Leppamarja

        Okei, voisitko alkaa opettaa minua? Voitaisiin tehdä sellainen viesti, että PÄRSKETASSUN KOULUTUS ja sen alle kommentoitaisiin mun koulutus. Ja sitten PARANTAJAN PESÄ niin olis jotain tekemistä T: Pärsketassu


    • Anonyymi

      Pärsketassun koulutus

      • Anonyymi

        Pärsketassu kipitti parantajien pesään. "Hei, Leppämarja! Milloin pääsen parantajien kokoukseen? Milloin? Milloin? Aloitetaan jo! Tämä on niin kivaa!" Leppämarja vääntäytyi pois makuusijaltaan ja haukotteli. "Kohta, Pärsketassu! Rauhoitu vähän!"


    • Anonyymi

      PARANTAJAN PESÄ
      kommentoikaa tähän alle jotain vaivoja joita teillä leikisti on

      • Anonyymi

        Räpsypennulla nousi kuume! -Koivulampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räpsypennulla nousi kuume! -Koivulampi

        Tässä Räpsypennulle vähän laventelia. Pärsketassu! Muista, että kuumeeseen auttaa leventelin lisäksi myös renuspäivänkakkara. Pidän enemmän makeammasta laventelista, mutta renuspäivänkakkaraakin voi käyttää. ~Leppämarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Räpsypennulle vähän laventelia. Pärsketassu! Muista, että kuumeeseen auttaa leventelin lisäksi myös renuspäivänkakkara. Pidän enemmän makeammasta laventelista, mutta renuspäivänkakkaraakin voi käyttää. ~Leppämarja

        Selvä! Mistä niitä löytyy? T: Pärsketassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä! Mistä niitä löytyy? T: Pärsketassu

        Laventeli kasvaa kaksijalkojen puutarhoissa. Voi myös löytyä aurinkoisista paikoissa, joissa on hiekkainen tai sorainen maaperä. Se on pieniä liiloja kukkia(ulkonäkö siis)

        Renuspäivänkakkaraa löytyy veden läheltä. Sen pienen puron varrella on paljon renuspäivänkakkaraa. Ulkonäkö on siis pieni pensas, jossa on päivankakkaraa muistuttavia kukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laventeli kasvaa kaksijalkojen puutarhoissa. Voi myös löytyä aurinkoisista paikoissa, joissa on hiekkainen tai sorainen maaperä. Se on pieniä liiloja kukkia(ulkonäkö siis)

        Renuspäivänkakkaraa löytyy veden läheltä. Sen pienen puron varrella on paljon renuspäivänkakkaraa. Ulkonäkö on siis pieni pensas, jossa on päivankakkaraa muistuttavia kukkia

        Yritän muistaa! T: Pärsketassu


    • Anonyymi

      KoskenKuohun toisen hahmon nimi on nyt Saniaisraita.

    • Anonyymi

      Monelta tänään oli kokous?! T: KoskenKuohu /Pärsketassu /Saniaisraita
      MIKÄ NIMI MUN PITÄÄ TÄHÄN LAITTAA?!

    • Anonyymi

      Pääsenkö lehtiklaaniin savukynnellä se on tosi tummanharmaa naaras jolla on mustia laikkuja ja raitoja ja vihree silmät sen kuva on siellä testimadossa
      -Varjopilvi

      • Anonyymi

        Pääset


    • Anonyymi

      Oon nyt ihan pihalla mutta siis mihin pitää kirjottaa sitä tarinaa?

    • Anonyymi

      Pärsketassu loikki aukion poikki pentutarhaa kohti. Hän oli matkalla tarkastamaan Koivulammen pentuja, erityisesti Räpsypentua joka oli ollut kuumeessa pari auringonnousua sitten. Keskellä aukiota häntä vastaan tuli kuitenkin hänen isänsä Saniaisraita. Hän oli kiivas kolli, joka havitteli ensin varapäällikön ja sitten päällikön paikkaa. "Haluatko kuulla tarinan?" isä kysyi. "En! En ole enää pentu! Minulla on hommia!" Pärsketassu tiuskaisi. "Emostasi..." Saniaisraita maanitteli. "No... Okei. Mutta ihan lyhyesti vain." Pärsketassu vastasi. Emosta hän oli aina valmis kuulemaan. Isä oli kertonut hänelle vain sen verran, että hänen emonsa oli erakko. Ei kulkukissa, isä oli täsmentänyt. Sitä hän ei ollut saanut kuulla, miten isä oli hänet tavannut ja saanut pentuja; Pärsketassun ja tämän kuolleen sisaren Lehtipennun.
      "Emosi on erittäin samannäköinen kuin sinä. Hänellä on kuitenkin kirkkaan siniset silmät. Kuin metsälammet... Sinulla on minun smaragdinväriset silmäni."
      Sen Pärsketassu oli jo osannut päätellä. Isä oli aivan erinäköinen kuin hän, joten emon täytyi olla solakka ja hopeansiniharmaa, kuten hän.
      " Miten tapaisit emoni? Mikä hänen nimensä on?" Pärsketassu kysyi. " En enää häiritse sinua. Sinulla oli hommia, muistatkos? " isä vastasi ja lähti. Pärsketassu turhautui. Isä ei ollut kertonut mitään mielenkiintoista. Parantajaoppilas lähti kohti pentutarhaa.
      "Hei, Koivulampi! Hei pennut!" Pärsketassu tervehti. "Leppämarja lähetti minut tarkastamaan pennut."
      "Kyllä ne näyttävät olevan ihan kunnossa. Ne ovat pelmunneet koko päivän. Olen ihan uuvuksissa. Mutta ihania ne ovat silti." Koivulampi kertoi.
      "Tarkastan ne silti." Pärsketassu vastasi.
      Ensiksi hän tarkasti Räpsypennun. Se oli kunnossa. Myös muut pennut tuntuivat, näyttivät ja haisivat terveeltä. Pärsketassu hyvästeli Koivulammen ja lähti kohti tuoresaaliskasaa.

      -KoskenKuohu

    • Anonyymi

      Siis minä päivinä tai minä päivänä on kokous?
      Varjopilvi

      • Anonyymi

        En tiedä, 5.3 piti olla mutta ei ollutkaan.
        T: KoskenKuohu


    • Anonyymi

      Voinko liittyä tähän klaaniin nimellä Mäntysydän

      • Anonyymi

        Voit ootko siis Soturi? Ja pitäskö meidän oppilaita nimittää?


      • Anonyymi

        Saat! Kiva saada uusia jäseniä! ♥ Rp on vähän jäänyt, pitäiskö meidän keksiä jotain että saatais vähän toimintaa?


    • Anonyymi

      Pärsketassu oli etsimässä laventelia ja kissanminttua Leppämarjan varastoihin. Hän oli reviirin kulmassa kaksijalkalan ja Vaahteraklaanin rajan välissä. (onko lehtiklaanilla raja Vaahteraklaanin kanssa?!) Yhtäkkiä hän haistoi jotakin omituista. Se haisi erilaiselta kuin kettu, kuin mäyrältä, mutta siinä oli sekoitus pentutarhaa. Eläin kuulosti hätääntyneeltä. Pärsketassun vaistot käskivät pakenemaan, mutta samalla hän koki outoa halua tutkia tapahtumia. Pärsketassu hiipi lähemmäksi. Siellä oli pikkuinen mäyränpoikanen. Sillä näytti olevan yskä. Pärsketassu tiputti suustaan yhden kissanmintun mäyrän eteen. Samassa mäyrä hyökkäsi kissaa kohti. Pärsketassu ampaisi pakoon. Mäyrä olikin isompi kuin hän luuli. Pärsketassu kiipesi puuhun, eikä mäyrä tullut perässä. Puu oli nuori pihlaja. Silloin mäyrän emo tuli paikalle. Se nosti eturaajansa puuta vasten ja tiputti parantajan alas puusta. Pärsketassu pinkaisi kohti Vaahteraklaanin reviiriä. Mäyrä oli jo melkein hänen kannoillaan. Parantajaoppilas törmäsi Vaahteraklaanin varapäällikköön. "Mäyrä!" Pärsketassu puuskutti. "Huomasimme, kiitos" eräs Vaahteraklaanin soturi tokaisi raapaistessaan mäyrää silmään. Pian mäyrä onneksi luovutti, ja lähti kohti yskivää poikastaan. Nyt Pärsketassu harmitteli, että oli antanut kallisarvoista kissanminttua MÄYRÄLLE. "Muitakin mäyrähyökkäyksiä on ollut" Vaahteraklaanilaiset kertoivat Lehtiklaanin parantajaoppilaalle. "Niitä on kokonainen suku"
      "Ja tavallista fiksumpia" Pärsketassu kertoi kuinka mäyrä oli pudottanut hänet.
      Lehtiklaanin leirissä soturit kertoivat tapauksesta varapäällikkö Savuhampaalle. Hopeatähti oli jo jonkin aikaa antanut hänen hoitaa päällikön tehtäviä.

      Joku ehdotti mäyrähyökkäystä, niin käykö tämä? Tähtipuro ja Apilatassu on myös kirjoittanut. Kokous pitää pitää pian. Hopeatähti on kadonnut jonnekin. Siinä oli mun pari asiaa.

      T: KoskenKuohu / Pärsketassu / Saniaisraita

    • Anonyymi

      Voinko tehdä kissan nimeltä peltoisku

    • Anonyymi

      Se on siis klaaninvanhin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe