Hieman asiaakin

Lienee viisasta taas kirjoittaa omalla tunnuksella, kun nämä pattayaan rakastuneet ovat minun tunnusta viljelleet alituisesti muutaman päivän, eli näin ollen sanoudun irti kaikista viesteistä missä on käytetty tunnusta By NumBall HNN 62v, tai jotain sen variaatioita, jotka eivät ole minun kirjoittamia,

Mutta tosiaan hauskaa että varattomilla on tekemistä,

23

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta Numba.

      Onhan sillä jo entuudestaan sun sinisellekin oma versionsa, jonka nyt lienee ottavan käyttöönsä.

      Hauskasti taas kirjoitti että on kehuskelua kertoa lautasen halkaisija, mistäpä tuo ei vääntäisi aihetta kateus ja katkeruus.
      Kehuskeluksi mainitsi myös Kuksan ja meidän pojan Jippolelun ym.

      Nuo valokuvaleikit osoittaa että ei me olla tekemisissä täysjärkisen kanssa.

      '*'

      • Joo taitaa poika olla ahdistunut.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Joo taitaa poika olla ahdistunut.

        Kuten aina nämä kuukautiset määrävälein paniikkikohtaus huipussaan.

        Mua huvittaa tuo että nyt lienee tulevan hiljainen viikko urheiluaiheisissa pullisteluissa, kun Tyttösen tulisi olla kiinnostunut järjestämään itsensä aktiivi-innostuneena sinne Hua Hiniin.

        Voisitte tavata, mutta kuten kirjoittanut, hänen olosuhteensa estää häntä olemasta muu kuin huuhaa trolli.

        '*'


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten aina nämä kuukautiset määrävälein paniikkikohtaus huipussaan.

        Mua huvittaa tuo että nyt lienee tulevan hiljainen viikko urheiluaiheisissa pullisteluissa, kun Tyttösen tulisi olla kiinnostunut järjestämään itsensä aktiivi-innostuneena sinne Hua Hiniin.

        Voisitte tavata, mutta kuten kirjoittanut, hänen olosuhteensa estää häntä olemasta muu kuin huuhaa trolli.

        '*'

        Joo kuten akoilla on tapana, tämä peukaloinen on muutenkin mysteeri, kuvat joita se "itsestään" framelle paukauttanut, eivät ole samasta miehestä, toinen varma feikki on ne autokuvat, niissä ole kaikissa varjot pielessä, ja penkit vaihtavat väriä, kun kameleotit, kolmas feikki on silmälasit, hän kertoi käyttäneensä laseja, autolla ajaessa +1, lukiessa +1,5 ja 100" töllöä katselleessa +2, outoa sinänsä koska televisio yleensä sijaitsee useita metrejä katselijastaan siihen ei oikein sovi + merkkiset lasit, jolloin katso 100" töllöä puolenmetrin päästä, mikä ainakaan ei ole normaalia, vuodesta 1978 silmälaseja käyttäneen luulen jotain niistä tietäväni, jos sinulla on vaikeuksia nähdä televisiota, kohtuullisella katselu etäisyydellä, pitää olla -merkkiset lasit, se korjaa huonon kaukonäön...

        Nimittäin + laseilla siirretään vain luettavaa tekstiä lähemmäksi, - merkillä kauemmaksi.

        Ja huomaa en ole ottanut mitään kantaa tässä vaiheessa, pankkikortteihin, osakaslainoihin, peukaloisen ammattitaitoon, koska pitää jokin raja olla, tekisi vielä lausua muutama sana ladoista mutta antaa olla.


      • Numball kirjoitti:

        Joo kuten akoilla on tapana, tämä peukaloinen on muutenkin mysteeri, kuvat joita se "itsestään" framelle paukauttanut, eivät ole samasta miehestä, toinen varma feikki on ne autokuvat, niissä ole kaikissa varjot pielessä, ja penkit vaihtavat väriä, kun kameleotit, kolmas feikki on silmälasit, hän kertoi käyttäneensä laseja, autolla ajaessa 1, lukiessa 1,5 ja 100" töllöä katselleessa 2, outoa sinänsä koska televisio yleensä sijaitsee useita metrejä katselijastaan siihen ei oikein sovi merkkiset lasit, jolloin katso 100" töllöä puolenmetrin päästä, mikä ainakaan ei ole normaalia, vuodesta 1978 silmälaseja käyttäneen luulen jotain niistä tietäväni, jos sinulla on vaikeuksia nähdä televisiota, kohtuullisella katselu etäisyydellä, pitää olla -merkkiset lasit, se korjaa huonon kaukonäön...

        Nimittäin laseilla siirretään vain luettavaa tekstiä lähemmäksi, - merkillä kauemmaksi.

        Ja huomaa en ole ottanut mitään kantaa tässä vaiheessa, pankkikortteihin, osakaslainoihin, peukaloisen ammattitaitoon, koska pitää jokin raja olla, tekisi vielä lausua muutama sana ladoista mutta antaa olla.

        Jostain syystä ohjelma poistaa plus merkit, peukaloinen on kertonut käyttäneensä autolla ajaessa plus 1.0 lukiessa plus 1.5 ja töllöä katsoessa plus 2.0 mikä on hyvin outoa, jos näet huonosti lähellä etsi plus merkkiset lasit jos kauas miinus merkkiset lasit.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Jostain syystä ohjelma poistaa plus merkit, peukaloinen on kertonut käyttäneensä autolla ajaessa plus 1.0 lukiessa plus 1.5 ja töllöä katsoessa plus 2.0 mikä on hyvin outoa, jos näet huonosti lähellä etsi plus merkkiset lasit jos kauas miinus merkkiset lasit.

        Onhan mullakin rillit, lukulasit, tavalliset ja kakstehot.
        En kuitenkaan käytä kuin lukulaseja ja niissäkin eri arvot eri linsseissä.
        Eikös noita Tytön mainitsemia myydä Junttilan R-kioskeilla ja marketeissa sellaisille joiden alahampaat on Neidin tasolla ja jotka ei viitsi käydä optikolla ja tai silmälääkärillä.
        Minä tosin kävin suomessa aikanaan silmälääkärillä kun tuli toimittaa paperit poliisille kuorma-autokortin pitämiseksi.
        En tuota korttia tosin ole tarvinnut, mutta jos vaikka tulisi tilanne että täytyy ohjastaa isompaa asuntoautoa joskus, niin siksi.
        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan mullakin rillit, lukulasit, tavalliset ja kakstehot.
        En kuitenkaan käytä kuin lukulaseja ja niissäkin eri arvot eri linsseissä.
        Eikös noita Tytön mainitsemia myydä Junttilan R-kioskeilla ja marketeissa sellaisille joiden alahampaat on Neidin tasolla ja jotka ei viitsi käydä optikolla ja tai silmälääkärillä.
        Minä tosin kävin suomessa aikanaan silmälääkärillä kun tuli toimittaa paperit poliisille kuorma-autokortin pitämiseksi.
        En tuota korttia tosin ole tarvinnut, mutta jos vaikka tulisi tilanne että täytyy ohjastaa isompaa asuntoautoa joskus, niin siksi.
        '*'

        Joo mulla on kanssa, lukulasit, eri vahvuudella lukemiseen, tietokoneen käyttöön ostin nisseltä, suomesta viimeeksi kuin olin, sekä ihan normi kaukolasit, sekä kaksoistehot, nissenillä on ajoittain tarjous peruslasit lähi tai kauko 6 euroa, kaksitehot 60euroa, eivät ole kalliita, ostin tukun niitä... mulla ei ole vahvuudet juurikaan muuttuneet.


    • Anonyymi

      Majuri Pekoni laittaa vaihteeksi silmälääkärien tutkimukset uusiksi:
      "jos näet huonosti lähellä etsi plus merkkiset lasit jos kauas miinus merkkiset lasit"

      Taas meni pieleen.
      Kukaan ei miksaile plus ja miinuslasien kanssa, koska olet joko kaukonäköinen tai likinäköinen. Kaukonäköinen käyttää tarvittaessa pluslaseja sekä lähelle että kauas ja likinäköinen on miinusnäkö ja tarvitsee miinuslinssejä lähelle.
      Kukaan ei ole samaan aikaan kaukonäköinen ja likinäköinen, paitsi sokea.

      • Anonyymi

        Ja niitä laseja ei "etsitä", vaan käydään optikolla katsomassa mikä on hyväksi. Laseja ei osteta rautakaupan kassan viereisestä telineestä.


      • Anonyymi

        Lähes kaikki ihmiset on vanhemmiten lähi että kaukonäköisiä, siksi on monitehot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä laseja ei "etsitä", vaan käydään optikolla katsomassa mikä on hyväksi. Laseja ei osteta rautakaupan kassan viereisestä telineestä.

        Tiedätkö täällä voi etsiä, on plus ja minus merkkisiä hylyssä, mutta minä käyn optikolla. koska toinen silmä on lähi toinen kaukonäköinen.. siis en tarvitse välttämättä laseja lainkaan, mutta olen tottunut että molemmat silmät on tarkat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä laseja ei "etsitä", vaan käydään optikolla katsomassa mikä on hyväksi. Laseja ei osteta rautakaupan kassan viereisestä telineestä.

        Lukulasit voi hyvin ostaa rautakaupan kassalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki ihmiset on vanhemmiten lähi että kaukonäköisiä, siksi on monitehot.

        Monitehot eivät tarkoita rakas lapsi että niissä on plus ja miinus, vaan niissä on joko eritehoiset plussat tai eritehoiset miinukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monitehot eivät tarkoita rakas lapsi että niissä on plus ja miinus, vaan niissä on joko eritehoiset plussat tai eritehoiset miinukset.

        Minulla on kaksi tehot olleet jo 20 vuotta, siinä on yläosa miinus ja alaosa plussaa, kuten muillakin, lisäksi minulla on erilliset lasit siihen että näen kauas hyvin, niitä on vain yhdet vahvuudet, miinus jotain mulla taitaa olla toisessa silmässä 0,5 ja toisessa 0,75... plus lasit on taas lukulasit on taas 2.0 kumpikin silmä, pääte lasit 0,5 toinen silmä 1,0... monitehot on yläosa 0,5 ja 0,75 miinusta, sekä noin mm. lukualaosa plussaa 2,0...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö täällä voi etsiä, on plus ja minus merkkisiä hylyssä, mutta minä käyn optikolla. koska toinen silmä on lähi toinen kaukonäköinen.. siis en tarvitse välttämättä laseja lainkaan, mutta olen tottunut että molemmat silmät on tarkat...

        Toinen silmä on lähi toinen kaukonäköinen... ja potatosilmä falskaa, heh heh heh, potato potato pötsss !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen silmä on lähi toinen kaukonäköinen... ja potatosilmä falskaa, heh heh heh, potato potato pötsss !!!

        Sinä peukaloinen et näytä tietävän tästäkään asiasta mitään, mitä vittua sinä olet tehnyt elämässäsi kun et tiedä mistään mitään, on erittäin yleistä että toinen silmä näkee hyvin kauas ja toinen lähelle, olet harvinaisen tyhmä mies.
        Tuolta voit lukea miten ne menevät kun et viisaampiasi usko.

        https://www.silmaasema.fi/artikkeli/moniteho-vai-yksiteho.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä peukaloinen et näytä tietävän tästäkään asiasta mitään, mitä vittua sinä olet tehnyt elämässäsi kun et tiedä mistään mitään, on erittäin yleistä että toinen silmä näkee hyvin kauas ja toinen lähelle, olet harvinaisen tyhmä mies.
        Tuolta voit lukea miten ne menevät kun et viisaampiasi usko.

        https://www.silmaasema.fi/artikkeli/moniteho-vai-yksiteho.html

        Kerro läskisilmä miksi sinulla on joka kuvassa samat NASAn erkkarilla korjatut sangat päässäsi?

        PS. miksi vaimosi kutsui sinua läskisilmäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro läskisilmä miksi sinulla on joka kuvassa samat NASAn erkkarilla korjatut sangat päässäsi?

        PS. miksi vaimosi kutsui sinua läskisilmäksi?

        Resuperse, missä joka kuvasa... ai niinku tässä https://aijaa.com/NIKzQJ flösö.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä peukaloinen et näytä tietävän tästäkään asiasta mitään, mitä vittua sinä olet tehnyt elämässäsi kun et tiedä mistään mitään, on erittäin yleistä että toinen silmä näkee hyvin kauas ja toinen lähelle, olet harvinaisen tyhmä mies.
        Tuolta voit lukea miten ne menevät kun et viisaampiasi usko.

        https://www.silmaasema.fi/artikkeli/moniteho-vai-yksiteho.html

        Moniteholasit ei vieläkään tarkoita että niissä olisi plus ja miinus samassa, vaan että niissä on eritehoiset plussat tai miinukset samassa.

        Plussanäkö on yleisempi ja niissä on kuperat linssit.
        Miinusnäkö on harvinaisempi ja niissä on koverat linssit.

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt optikolla vaan ostellut tarvikelaseja ja kuvissa sinulla ei ole monitehoja vaan noin plus 2 lasit.

        Köyhyys lienee syynä tai sitten järkesi ei riitä näöntutkimukseen.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniteholasit ei vieläkään tarkoita että niissä olisi plus ja miinus samassa, vaan että niissä on eritehoiset plussat tai miinukset samassa.

        Plussanäkö on yleisempi ja niissä on kuperat linssit.
        Miinusnäkö on harvinaisempi ja niissä on koverat linssit.

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt optikolla vaan ostellut tarvikelaseja ja kuvissa sinulla ei ole monitehoja vaan noin plus 2 lasit.

        Köyhyys lienee syynä tai sitten järkesi ei riitä näöntutkimukseen.

        2010

        Oletko ihan oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vaan, kerronpa sinulle perusteet, lasit eivät ole enää 30 vuoteen olleet kuperia tai koveria, niillä on lasien hiontaan ihan omat menetelmänsä, minulla on toinen silmä liki- toinen kaukonäköinen, nämä korjataan miinuslaseilla, tämä on varsin yleistä, sitten on ikänäkö joka tarkoittaa sitä että lehteä luettaessa kädet loppuvat kesken, näitä korjataan plus laseilla, ne on minulla kakkoset...

        Eli siis minun toinen silmä on miinus 0,25, ja toinen 0,75 sekin miinusta, silloin näen erittäin hyvin kauas, näillä laseilla käytän päivittäin, ne ovat monitehot, eli nuo miinusvahvuudet, ja noin 8mm alue linssin alaosassa on plussaa 2.0 joka antaa erinomaisen lähinäön mutta koska ne on rajattomat se vahvenee alaspäin mentäessä, sitä kutsutaan ikänäöksi, se alkaa heikentyä tuossa 45 vuotiaan pikku hiljaa...

        Minulla on myös kaukolaseja tukku kotona, niissä on vain miinusvahvuudet, samoin lukulaseja lukemiseen plus 2.0, päätelasit plus 1.5, näillä ei ole väliä mistä oikeastaan ne ostat mutta nekin on mittojen mukaan tehty, kun niitä on tarjouksessa nissellä 6 euroa kipale, siis kertaan vielä plus merkkiset lyhentävät kättäsi... eli siis savonsanomat siirtyvät lähemmäs kasvojasi...

        Sinä olet tässäkin asiassa täysin pihalla, kuten monessa muussakin, mistä sinä olet oikein elämän kokemuksesi kerännyt, oletko oikeasti joku idiootti, nimittäin nämä on ihan perusasioita...

        Valokuvissa minulla on poikkeuksetta monitehot, 2.0 plussaa ei voi mitenkään käyttää päivittän ne on lukulasit, niitä käytetään lukiessa noin 30 cm etäisuudeltä.

        ByNumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vaan, kerronpa sinulle perusteet, lasit eivät ole enää 30 vuoteen olleet kuperia tai koveria, niillä on lasien hiontaan ihan omat menetelmänsä, minulla on toinen silmä liki- toinen kaukonäköinen, nämä korjataan miinuslaseilla, tämä on varsin yleistä, sitten on ikänäkö joka tarkoittaa sitä että lehteä luettaessa kädet loppuvat kesken, näitä korjataan plus laseilla, ne on minulla kakkoset...

        Eli siis minun toinen silmä on miinus 0,25, ja toinen 0,75 sekin miinusta, silloin näen erittäin hyvin kauas, näillä laseilla käytän päivittäin, ne ovat monitehot, eli nuo miinusvahvuudet, ja noin 8mm alue linssin alaosassa on plussaa 2.0 joka antaa erinomaisen lähinäön mutta koska ne on rajattomat se vahvenee alaspäin mentäessä, sitä kutsutaan ikänäöksi, se alkaa heikentyä tuossa 45 vuotiaan pikku hiljaa...

        Minulla on myös kaukolaseja tukku kotona, niissä on vain miinusvahvuudet, samoin lukulaseja lukemiseen plus 2.0, päätelasit plus 1.5, näillä ei ole väliä mistä oikeastaan ne ostat mutta nekin on mittojen mukaan tehty, kun niitä on tarjouksessa nissellä 6 euroa kipale, siis kertaan vielä plus merkkiset lyhentävät kättäsi... eli siis savonsanomat siirtyvät lähemmäs kasvojasi...

        Sinä olet tässäkin asiassa täysin pihalla, kuten monessa muussakin, mistä sinä olet oikein elämän kokemuksesi kerännyt, oletko oikeasti joku idiootti, nimittäin nämä on ihan perusasioita...

        Valokuvissa minulla on poikkeuksetta monitehot, 2.0 plussaa ei voi mitenkään käyttää päivittän ne on lukulasit, niitä käytetään lukiessa noin 30 cm etäisuudeltä.

        ByNumBall HHN 62v.

        Monitehoissa on selkeä raja. Näissä "sangattomissa" laseissasi ei ole rajaa ja ne on selkeästi pluslasit, noin 1,0. Nuo lasit on kaupan hyllystä ostetut lukulasit, eikä ole optikkoa nähneetkään. Taas valehtelet niin että korvat heiluu kuten tapanasi on valehdella joka asiasta https://aijaa.com/VG9Fsh Kukaan ei lue sitäpaitsi 30 sentin etäisyydeltä eikä 23 sentin lautanen ole suuri lautanen, pankkikortteja on olemassa ja Lada ei ole maailman kehittynein auto.

        Ikänäkö on plussan tarvetta, ei miinuksen. Lähelle sekä kauas. Laitapas näkyville se optikon korttisi jossa lukee että sinulla on plus ja miinus samoissa laseissa, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monitehoissa on selkeä raja. Näissä "sangattomissa" laseissasi ei ole rajaa ja ne on selkeästi pluslasit, noin 1,0. Nuo lasit on kaupan hyllystä ostetut lukulasit, eikä ole optikkoa nähneetkään. Taas valehtelet niin että korvat heiluu kuten tapanasi on valehdella joka asiasta https://aijaa.com/VG9Fsh Kukaan ei lue sitäpaitsi 30 sentin etäisyydeltä eikä 23 sentin lautanen ole suuri lautanen, pankkikortteja on olemassa ja Lada ei ole maailman kehittynein auto.

        Ikänäkö on plussan tarvetta, ei miinuksen. Lähelle sekä kauas. Laitapas näkyville se optikon korttisi jossa lukee että sinulla on plus ja miinus samoissa laseissa, kiitos.

        Olet sinä melkoinen pelle, 2010... Monitehoissa ei ole rajaa, ne on kaksitehot jossa on rajat, mutta ei niitä kukaan käytä, kaikki monitehot on rajattomat... olleet jo vuosia... ei niitä katsomalla edes erota kummat ne on, onko täällä koolla joku idioottien kokoontumisajot, tuossa kuvassa on linsseissä alhaalla plussaa 2.0 rajattomasti noin 8 mm alue, yläosassa on toisessa linssissä 0.25 ja toisessa 0,75, ax on muistaakseni 90 astetta.
        By NumBall HHN 62v.
        ps mene resupekka rautakauppaan ja osta 2.0 pluslasit, lähde ajamaan autolla, huomaat ettei niillä voi ajaa, vielä vähemmin niillä voi katsoa 100inc töllöä, jos et ole ihan sokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä melkoinen pelle, 2010... Monitehoissa ei ole rajaa, ne on kaksitehot jossa on rajat, mutta ei niitä kukaan käytä, kaikki monitehot on rajattomat... olleet jo vuosia... ei niitä katsomalla edes erota kummat ne on, onko täällä koolla joku idioottien kokoontumisajot, tuossa kuvassa on linsseissä alhaalla plussaa 2.0 rajattomasti noin 8 mm alue, yläosassa on toisessa linssissä 0.25 ja toisessa 0,75, ax on muistaakseni 90 astetta.
        By NumBall HHN 62v.
        ps mene resupekka rautakauppaan ja osta 2.0 pluslasit, lähde ajamaan autolla, huomaat ettei niillä voi ajaa, vielä vähemmin niillä voi katsoa 100inc töllöä, jos et ole ihan sokea.

        Sitä paitsi luku etäisyys on noin 30 senttiä, et siis ole edes kouluja käynyt... tuonkin tietää jokainen, olet sinä oikeasti ihan saatanan tyhmä mies, jos nyt mieheksi voi edes sanoa, kaikki lasini on peräisin jyväskylän nisseltä, ollut jo vuosia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe