Matias Mäkynen

Anonyymi-ap

SDP kansanedustaja vei 20v naisen yöksi kotiinsa Vaasan taloon. Miksei Matiaksen vaimo ollut paikalla. Toi nainen aika säälittävä, kun lähtee noin ruman hintelän ja pienimunaisen miehen mukaan. Olisi niitä kerran komeampia ja yli 20cm omaaviakin kerran tarjolla😂

46

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäs sinä tiedät Matiaksen k...n koon?

      • Anonyymi

        Tais lukea seiskalehdestä, sieltähän ne kaikki totuudet löytyy.


    • Anonyymi

      Tiedän vaan. Pieni se on

      • Anonyymi

        En oo urologi, mutta voisin vilkaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo urologi, mutta voisin vilkaista!

        En oo urologi, mutta voisin imaista.


    • Anonyymi

      Taitaa Matiasta käydä luonnon päälle. Mikäli olisin hänen vaimo, niin nöyryyttäisin kunnolla. Pistäisin hänet katsomaan, kun kaksi erittäin ison omaavaa harrastaisi minun kanssa samaan aikaan. Laittaisin sen ukon nuolemaan paikat puhtaiksi

      • Anonyymi

        Onko Matias Vaasan lahja Suomelle,viiksi vallu käy vieraissa🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Matias Vaasan lahja Suomelle,viiksi vallu käy vieraissa🤗

        Kyllä on tyttö elänyt tosi puutteessa jos eksyy tuon tupsuhuulen patjaksi. Mitä kokoon tulee kansanviisauden mukaan sen näkee miehen nyrkin koosta. Noilla pikkupojan käsillä ei ole ikinä tehty kunnon työtä ja muutkin ulokkeet tuottavat vain tuhkaa ja haaleaa ilmaa. Älyllisesti abrobaturylioppilas.


      • Anonyymi

        Taidat nauttia ajatuksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on tyttö elänyt tosi puutteessa jos eksyy tuon tupsuhuulen patjaksi. Mitä kokoon tulee kansanviisauden mukaan sen näkee miehen nyrkin koosta. Noilla pikkupojan käsillä ei ole ikinä tehty kunnon työtä ja muutkin ulokkeet tuottavat vain tuhkaa ja haaleaa ilmaa. Älyllisesti abrobaturylioppilas.

        Vieraspano oli älykäs veto Näätä matiakselta. Myös Matiaksen nauttima humala toi lisäkannatusta sdp:n tovereiden piirissä.

        Näin suosittuna työläispolitiikkona mäkynen voi jatkaa varapuheenjohtajana nousujohteista uraansa politiikan vaativalla saralla.!


    • Anonyymi

      Toi oli kyllä hyvä👏👏

    • Anonyymi

      Näin eurajoellakin taannoin
      -kirvesmies

    • Anonyymi

      Olen vahva hetero. Silti haluaisin raiska.. Mäkysen. Hän ei pystyisi millään tavalla puolustautumaan.

    • Anonyymi

      Käykääpä ammattiauttajalla. Heillä on juuri kaltaisillenne tapauksille eristettyjä koppeja.

    • Anonyymi

      Tytön kannattaa haastaa Mäkynen oikeuteen raiskauksesta. Saisi 20te korvauksen ja Mäkynen pari vuotta linnaa

      • Anonyymi

        Ei kai sitä opiskelijatyttöä nyt sentään raiskattu ole. Ihan mielellään taisi antaa, kun kerrankin jotain reisien väliinsä sai.


      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      SDP kylvää siementä kannatuksen nousulle.

    • Anonyymi

      Terve mies jos naista haluaa.

      • Anonyymi

        Ei terve mies jos porilaista naista edes halajaa.


    • Anonyymi

      Terve mies pystyy raisk...aan Mäkysen, vaikka olisi hetero. Pystyy myös lauk...aam Mäkysen pyl..ym.

    • Anonyymi

      Minäkin pystyisin raisk. Mäkysen, vaikka olen sairaanhoitajamies

      • Anonyymi

        Niinhän sinä minullekin teit.


    • Anonyymi

      Äläkää ny kaikkia uskoko mitä lehdykoissä väitetään.

    • Anonyymi

      Minä kun luulin että Aatu on noussut haudasta.
      Yhdennäköisyys on silmiin pistävä.Olisiko Aatun
      pojan poika.

    • Anonyymi

      Puppeli

      • Anonyymi

        Pippelipoika Mäkynen on.


    • Anonyymi

      Matias ja tyttö puhuivat politiikkaa. Matias puhui ja tyttö kuunteli.

      • Anonyymi

        Jospa äänestää Matiasta. Vai tuliko vakkari vaihtari. Matias saa sitten kulukorvaukset kun käy äänestäjillä ja "äänestäjillä".


    • Anonyymi

      Matiaksella on komeat kalapuikkoviikset ja tukka kuin filmitähdellä, kyllä se tyttöjä kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Onkohan Matiaksen suvussa manneja? Ei ole kantasuomaisen miehen tyyppinen


    • Anonyymi

      Taas yksi idiootti, joka kuvittelee kyrv… pituudella olevan jotain merkitystä!
      Tai onhan sillä siinä mielessä, ettei yli 20senttisellä kastu kusella käydessä enää kengät, mut muuta tekoa sillä ei sitten olekaan!

    • Anonyymi

      Kyttääjät ottavat toisten elämät omikseen ja kantavat kuin itse tehneet.

    • Anonyymi

      Minun mielestäni kalun koolla on todella iso merkitys. Pitkä ja paksu tuntuu hyvälle. Olen naimisissa kolmikymppinen nainen. Rakastajallani on iso 24/8cm. Rakastaja sinkku parikymppinen. Ollaan oltu jo 3v seksisuhteessa.

    • Anonyymi

      Paljaalla paras vielä. Isosta tulee enemmän.

    • Anonyymi

      Matias Mykysen muna on siis tosi pieni.

    • Anonyymi

      Mäykki-Mäkynen punainen nakkimestari.

    • Anonyymi

      😂😂👏

    • Anonyymi

      Oletko saunassa tiiraillut, kun noin tarkkaan tiedät?? hahhaa...Tule ulos kaapista vaan.

    • Anonyymi

      Holmesin John oli kova jätkä puikottaan ,,,laulussa sanotaan...ei tarvittu lihaksia. Googlatkaas nuorempi väki, jos ei ole tullut ennen vastaan.

      • Anonyymi

        Puikkoviiksi mäkynen panee kuin Näätä, rasvaletti heiluu ja punainen pikkupippeli työstää..


    • Anonyymi

      Sääliksi käy, kun oman puutteen takia pitää tuollaisia ajoituksia tehdä. Ja lisäksi pitää jatkaa itse samaa kirjoitusta vastaamalla itselleen.

      Ei nykymaailmassa luulisi kenelläkään olevan puutetta.

    • Anonyymi

      Vastaamalla itselle??😂😂👏

    • Anonyymi

      No yhyy. Olisiko sen pitänyt olla seitenkymppinen?

    • Anonyymi

      Hyi saatana mikä niljake toi Mäkynen on. On tainnut likka ollut niin kännissä ettei näkökään toiminnut, mutta mikä tollo se muijakin on, kun tuommoisen paskakasan kanssa on naimisiin mennyt?
      No, mitä suuremmassa määrin, ei kumpikaan ole muuta saanut. Hyi helvetti, miten joku jätkä voikin olla noin perslävfn näkönen niljake?? En ole ikinä tuommosta kuvotusta nähnyt.

      • Anonyymi

        Mäkysen ymmärrys kansantaloudesta asteikolla 1-10 on reppaat 1,5. Aina vaan paljastaa tietämättömyytensä ja sen, että on täysin populistisilla toimilla politiikkaan päässyt. Miksi kukaan häntä äänestää? Ja ne viikset. Ei helv...ti. Koomisin kaveri koko eduskunnassa nyt kun Ano ei saanut jatkopassia. Hauskinta lienee tilanne, kun Lindtman kohta joutuu eroamaan kannatuksen sakatessa, ja silloin on Mäkysen iskun paikka. Siitäkö alamäki oikeasti alkaa. Sääliksi käy Mäkysen muijaa. Viiksimies, viiksimies...


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe