Katselen juuri eduskunnan kyselytuntia, ensimmäiseksi osui silmiini vanha lapamatato Erkki Tuomioja. Ei voi ärsyttävämpää vanhusta olla kuin tämä ryssämielinen sekava veltto vetoköysi. Mitä helvettiä se tekee tuo muumio eduskunnassa.
Onneksi on vain yksi Erkki Tuomioja
43
307
Vastaukset
- Anonyymi
Karmea poliitikko. Olen myös tätä mieltä.
- Anonyymi
Erkki on täys taukki ! no hänhän on sosiaalidemokraatti !
- Anonyymi
Aloittaja, oletko miettinyt yhtään, että jospa vika on sinussa itsessäsi.
- Anonyymi
Olen miettinyt ja todennut, että vika ei ole minussa.
- Anonyymi
Älä hauku!
- Anonyymi
Ainoa asiallinen politiikko tällä hetkellä, vaikka en koskaan ole demaria äänestänyt. Jos nämä räkänoukat olisivat kuunnellet viisaampia, ei oltaisi tässä tilassa.
- Anonyymi
Tuomioja joutaisi pois eduskunnasta.
- Anonyymi
Opettele edes tavaamaan ennenkuin kirjoitat palstalle.Noukat?
KvG mitä kirjoitat.
Ollaan juuri tässä tilassa Käppänä Evkin puolueen takia.Eivät osaa kuin ryssiä kaiken.
Sisäpoliittinen ongelmajättensä päätyy Brysseliin bryssimään. TukiverkkosukkaJutta osti komissaarisalkun itselleen Kreikkaikivipillä jota ei ikinä saada takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KvG mitä kirjoitat.
Ollaan juuri tässä tilassa Käppänä Evkin puolueen takia.Eivät osaa kuin ryssiä kaiken.
Sisäpoliittinen ongelmajättensä päätyy Brysseliin bryssimään. TukiverkkosukkaJutta osti komissaarisalkun itselleen Kreikkaikivipillä jota ei ikinä saada takaisin.Mikä on "käppänä Evkin puolue"....????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KvG mitä kirjoitat.
Sisäpoliittinen ongelmajättensä päätyy Brysseliin bryssimään. TukiverkkosukkaJutta osti komissaarisalkun itselleen Kreikkaikivipillä jota ei ikinä saada takaisin.Kieliopin korjailijalle tiefoksi että pisteen jälkeen tulee kaksi välilyöntiä ja pilkun yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliopin korjailijalle tiefoksi että pisteen jälkeen tulee kaksi välilyöntiä ja pilkun yksi.
Painan tämän "tiefon" syvälle syrämeeni....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliopin korjailijalle tiefoksi että pisteen jälkeen tulee kaksi välilyöntiä ja pilkun yksi.
Ja sivulause erotetaan pilkulla,että tiefoksi.
- Anonyymi
Ei kuulu edes kirkkoon.
- Anonyymi
Pakanat ei kadu tekojaan ja ateistit rikkoo tahallaan Kymmentä käskyä
Tyypillinen Per se demari
https://fi.wikipedia.org/wiki/Per_se. - Anonyymi
Eikö Tuomioja kuulu kirkkoon? Saako hänet tai onko hänellä oikeus saada hauta kirkkomaahan?
- Anonyymi
Tuomioja olisi jo vihdoin hiljaa.
- Anonyymi
Tuonela kutsuu kalkkista. Mauno manalasta kutsuu konklaavia koolle.
- Anonyymi
Vetelän olonen Herra toi tuomioja. Laahustaa hitaasti ja varsi mutkalla moneen suuntaan, mutta puheet vai kommunismin suuntaan!
Äkkiä muualle maleksiin!
- Anonyymi
punaerkki häpäisee eduskunnan
- Anonyymi
Niin, millälailla?😲 Olisiko sinulla joku esimerkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, millälailla?😲 Olisiko sinulla joku esimerkki?
Ikääntyneen oloinen harmaa demaripieru jota nuoret ei edes tunnista katugallupissa.
Yks ihmetteli miksei kääkkä ole jo laitoshoidossa?
- Anonyymi
Helpompi kysyä, onko jotain hänen toiminnassaan joka ei häpäise eduskuntaa.
- Anonyymi
Wanaha besserwisseri joka on ollut koko elämänsä väärässä kaikissa mahdollisissa asioissa yrittää silti "ohjeistaa" muita :):):):)
- Anonyymi
DemariZombi suoraan perseestä.Demarikalkkis josta Marin ei ole älynnyt hankkiutua eroon.
Nolaa koko puolueen reliikkinä suomettuneimmista sosialistidemareista.Halosen vanha panopuu. - Anonyymi
On tolla sitkeä perimä VENÄJÄLTÄ, onneks tuohon loppuu PERIMÄT
ON SAMAA KALIPERIA TAVJAN KANSA - Anonyymi
SDP = saaatanallisten demonien puolue
- Anonyymi
persut sairas idioottine puolue
- Anonyymi
Tuli monta kommenttia ja kaikki yhtä tyhjentäviä ja älykkäitä....😂
- Anonyymi
Hänen Israel-vastaisuus on ärsyttänyt minua aina.
- Anonyymi
Red Erkki on syyllistynyt kansainvälisiin selkkauksiin
Viron ex-presidentti nimitteli Erkki Tuomiojaa "pelleksi"
"Vuonna 2015 Tuomioja aiheutti diplomaattisen selkkauksen lausunnollaan, jonka mukaan ”nationalistisissa” Baltian maissa ei ole uutistarjontaa venäjän kielellä. Tuomiojan lausuntoa oikoi presidentti Ilves twiitissään, mutta vielä kiukkuisemmin siihen reagoi Viron ulkoministeri Keit Pentus-Rosimannus, joka kutsui Suomen Tallinnan-suurlähettilään puhutteluun.
Tapauksen puinti jatkui Virossa, jonka poliittisessa johdossa Tuomioja sai myös kannattajia puolelleen.
Myöhemmin Tuomioja pahoitteli lausuntoaan."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/60c3c58c-5ce1-4a75-86ea-11caf43112c7- Anonyymi
Yritätkö tosissaan väittää, että Ilveksellä on koskaan ollut kaikki muumit kanootissa?
Aukoo päätänsä kaikille ja kuitenkin kehtaa kerjätä Suomea auttamaan joka asiassa.
Jos Erkki tällaiselle näyttää kaapin paikan, ansaitsee pojot.
- Anonyymi
Sosialismi on sairaus!
- Anonyymi
persulaisuus on sairaus
- Anonyymi
Huono poliitikko.
- Anonyymi
Vanhois naisis asuu viisaus. Vanhat miehet sais pysyä hiljaa kotona.
- Anonyymi
puna-Erkki on aiheuttanut kansainvälisiä selkkauksia lausunnoillaan sekä vuotanut luottamuksellisia asiakirjoja
- Anonyymi
Jos näin olisi, käräjien jälkeen olisi ura loppunut. Kun ei tällaista ole kuulunut, niin jauhat kokoomuslaista p...askaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin olisi, käräjien jälkeen olisi ura loppunut. Kun ei tällaista ole kuulunut, niin jauhat kokoomuslaista p...askaa.
Tuomiojalla väärää politiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Särö YYA:ssa 50 vuotta sitten – Erkki Tuomioja tunnusti teon, joka suututti Kekkosen
"Ulkoministeriksi noussut SDP:n Erkki Tuomioja kertoi Kukkaisvallasta Kekkosvaltaan-teoksessaan vuonna 1993, että hän oli vuotanut tiedot toimittaja Tor Högnäsille. Sitä hän ei paljastanut, miten oli saanut Zavidovo-muistion omiin käsiinsä."
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/saro-yyassa-50-vuotta-sitten-erkki-tuomioja-tunnusti-teon-joka-suututti-kekkosen/
Tuomiojan Venäjä-puheista diplomaattinen kriisi Suomen ja Viron välille
"Ulkoministeri Erkki Tuomiojan (sd) puheet ovat aiheuttaneet diplomaattisen selkkauksen Suomen ja Viron välille, kertoo Hufvudstadsbladet."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000863388.html
- Anonyymi
Ja Erkki on täältä Seinäjoelta?
- Anonyymi
Minäkään en ole voinut lapamato Tuomiojaa sietää. Peceectä koko äijä.
- Anonyymi
Tarvitsemme lisää näitä Tuomiojia
Kääriäisiä.Väyrysiä ja Soininvaaroja
Ilkka Taipale on myös viisas ja
Sixten Korkman tietää asioista ja taloudesta enemmän kuin nämä
Orpopurrat saksikäsineen.
Märkäkorvat Ryytman Vikelius lyövät tahtia kuten Ekn juoksupoika eduskunnan rikkain Satopää ilman työhistoriaa- Anonyymi
Ehditpä kirjoittamaan ennemmin, säästyin kirjoittamisen vaivan...kiitos.
Sipilän aikoihin alettiin keskustasta ja demareista painostamaan osaavia älykköjä ulos ja tilalle untuvikkoja, helposti johdettavia tilalle.
Kokoomus on pelkästään jätesäiliö, sinne kerätään kaikki, mikä persuilta yli jää ja toimintaa johdetaan EVAsta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391