Onko yleistäkin, että kasvattaja myydessään sijoitusnarttua vaatii että ne tulevat pennut kasvavattaa ostaja omassa kodissaan?
Olen vasta hankkimassa ensimmäistä omaa koiraani, enkä ollenkaan haluaisi kasvattamaan pentuja ja ottamaan vieraita ihmisiä kotiini pentuja katsomaan.
Minusta kasvattajan pitäisi itse huolehtia pennuistaan.
Sijoituskoira
4
336
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei ole yleistä eikä edes suotavaa. En tajua millainen kasvattaja luottaa siihen, että joku Irmeli huolehtii pennuista ja emosta juuri siten kuin pitää noin kriittisenä aikana. Tai tajuan, eikä ole moisista pentutehtailijoista mitään hyvää sanottavaa. Useimmiten tätä harrastavat tuntuvat olevan tusinatuottajia, joilla ei yksinkertaisesti riitä kädet huolehtimaan itse kaikista pentueista.
Ei ole, kuten jo mainittiin. Vastuutonta, ja kertoo vaan siitä, että rahaa ja mahdollisemman helposti. Eri asia, jos on tutut ihmiset kyseessä, joihin voi noissa asioissa luottaa. Tosin, jos et itse näe pentuja ja elä niden kanssa, niin et tiedä millaisia ne ovat luonteeltaan.
- Anonyymi
Älä osta sijoituskoiraa, etenkin kun ensimmäinen koirasi. Jos tälläiset asiat ei selviä sijoituksesta sopiessa, ni huonolta näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39519
- 40507
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506