Joni ja Oscar ovat kyllä todella söpöja ja melkoisen taitavia keittiöhommissa vaikka ovat vielä nuoria. Vähänkö käy Benjamin Peltosta kateeksi kun on tuollain kotikokki kuin Joni hemmottelemassa upeilla ruoka-annoksilla.
MasterChefin homopojat
16
2698
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa hemmotella ihan muulla
- Anonyymi
Niin no ensin tarjotaan pääruoka keittiössä ja jälkkärit makkarissa. Ihan sama, Benkku ja Joni ovat kyllä hemmetin hyvännäköinen pariskunta.
- Anonyymi
taisi olla suunniteltua :)
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/9dffb1c9-dc4d-4bf9-bf14-94792dde7766 - Anonyymi
Uudessa master chevissa musta nainen putosi ekana. Kohta varmaan syyttää rasisminta. Pitäis edes opetella hyvää suomen kieltä eikä sönköttää. Hyvä kun putosi
- Anonyymi
Uusi masterchef osallistujista taas on tatska ihmisiä. Ovat jotenkin ällöjä. Ei keittiöön kuulu runsaat tatskat. Mikä ihme kun tatskat villitsee ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi masterchef osallistujista taas on tatska ihmisiä. Ovat jotenkin ällöjä. Ei keittiöön kuulu runsaat tatskat. Mikä ihme kun tatskat villitsee ihmisiä.
Siivottoman näköistä, eikä ylipainokaan näytä hyvälle tai anna hyvää kuvaa kokkauksista.
- Anonyymi
Tietääkö joku masterchef suomi 2023 kilpailijan jonin sukunimen?
- Anonyymi
Milloin alkaa rasismikeskustelu kun musta nainen putos ekana. Naisella meni naama mutruun kun tiesi putoavan. Ei edes osannut suomen kieltä vaan sönkötti karmeelta kuulosti puhe.
- Anonyymi
En muista nimiä, mutta se yksi näyttää aika paljon Timo T.A. Mikkoselta nuorena, ei tykkää hävitä.
- Anonyymi
Musiikkituottaja Matiastako tarkoitat? Jätkällä on hurja vauhti päällä joka tehtävässä ja työpisteellä tapahtuu miljoona asiaa saman aikaa. Matias on yksi voittajasuosikki, jos ei sitten vedä jossain kohtaa ihan totaalisesti överiksi. Silloin taas immuniteettipinssi tulee pelastamaan hänet. Ja tuomareista Helena on todellakin kaikkein pelottavin, juuri kuten Oscar totesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikkituottaja Matiastako tarkoitat? Jätkällä on hurja vauhti päällä joka tehtävässä ja työpisteellä tapahtuu miljoona asiaa saman aikaa. Matias on yksi voittajasuosikki, jos ei sitten vedä jossain kohtaa ihan totaalisesti överiksi. Silloin taas immuniteettipinssi tulee pelastamaan hänet. Ja tuomareista Helena on todellakin kaikkein pelottavin, juuri kuten Oscar totesi.
Ei vaan Joni hiuksineen näyttää Timolta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-masterchef-suomi-kisaajat/8608512
Matias saattaa pärjätäkin hyvin, naisista Heini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Joni hiuksineen näyttää Timolta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-masterchef-suomi-kisaajat/8608512
Matias saattaa pärjätäkin hyvin, naisista Heini.Ei kyllä homoilta vaikuta kumpikaan tai kukaan muukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä homoilta vaikuta kumpikaan tai kukaan muukaan.
Plondattu saattaa ollakin, mutta mitäpä sillä väliä, tippuikin jo.
Saldo 8
- Anonyymi
Homokokki? Hienoa että kokki ettei aina tarjoilija kuten stereotyyppisesti homo on varmaan useimmin tarjoilija kuin kokki ravintola alalla.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592