Kuinka paljon luotatte perinteisiin?

En pidä itseäni varsinaisena vastarannan kiiskinä mutta yritän ajatella kuitenkin että mitkä perinteet ovat mielekkäitä ja mukavia ja mitkä eivät.

Voin siis sanoa kyllä tai ei.

5

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17757477H

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Huonoimpia on jouluperinteet, jotka vaatii puulapsiuhrin.
      Hyvä perinne on syksyn metsästysaika.

Sanotaan, että perinteet ovat vain kuolleiden ihmisten taakseen jättämää painetta.

• Anonyymi

joulu ei ole huono perinne, mut ehkä moni on ymmärtäny väärin joulun perimmäisen tarkoituksen joka ei ole minusta materiassa vaan henkisissä ja uskonnollisissa teemoissa. Enkä syyllistä jos jotkut haluaa materiaa ostaa esim jouluksi. En syyllistä. Joulu on hieno perinne kuin myös uusivuosi.

Ei ole oikein mitään inhokkiperinnettä. Kaikki saa kehossani nautintoa. Se on mulle itselleni kaikissa perinteissä&juhlissa se, että ei materiaa vaan hiljentyminen, rauha ja hiljaisuus. Esim jouluna on tärkeää esim rauha, hiljentyminen ja poissa materiasta ja käyvvä esim sukuhaudoilla.

Uutena vuotena ei ne raketit ole mun juttu. Sitäpaitsi monet eläinlääkärit on sanoneet että raketit on huono asia.

Ei nyt varsinaisesti perinteet mutta on mulla tiettyjä rituaaleja miten arki etenee niiden kanssa. Ne luo elämääni turvallisuutta kun menee rituaalien kautta.

• "...mut ehkä moni on ymmärtäny väärin joulun perimmäisen tarkoituksen joka ei ole minusta materiassa vaan henkisissä ja uskonnollisissa teemoissa."

Pidemmän päälle se materia alkaa kyllä kyllästyttää, varsinkin kun ikää karttuu. Ei aina tiedä mitä kaikilla saamillaan lahjoilla tekisi. Hengelliseksi miellän itsenikin.

• Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

"...mut ehkä moni on ymmärtäny väärin joulun perimmäisen tarkoituksen joka ei ole minusta materiassa vaan henkisissä ja uskonnollisissa teemoissa."

Pidemmän päälle se materia alkaa kyllä kyllästyttää, varsinkin kun ikää karttuu. Ei aina tiedä mitä kaikilla saamillaan lahjoilla tekisi. Hengelliseksi miellän itsenikin.

Ainoa materia mitä vuosien aikana hommasin oli musamateria, mutta noin puoli vuotta olen ollut ostamatta musamateriaa. Päätös pitää että ainoastaan aikomus &tavoite ois ostaa musalevy jouluna ja synttäripäivänä ainoastaan eikä muulloin. Ehkä joskus poikkeuksena voisin yhden tai pari ostaa. Ihan siksi piti ostaa musamaterian osto kun alkoi talo pursuta ovet ja ikkunat läpi musamateriasta hahha!. Liika on liikaa. Alko mua hieman ahdistaa se kun oon muutenkin herkästistressaantuvaa sorttia kun oon syntynyt kait heikkopäisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe