Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
421076
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 42

Vanhimmat

Saisipa sinut 😘😘

Äänestä
  • Voiku olisit hän, tuskin hän tänne kirjoittelee? Viime kohtaaminen oli ajatuksia herättävä? Ajattelin jälkeenpäin, et ymmärsinkö oikein ja halusinko vain ymmärtää niin? Hän jäi mieleen pitkäksi aikaa, toivottavasti saan selvyyttä vielä tulevaisuudessa (haluaisin...niin...) 😘

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Voiku olisit hän, tuskin hän tänne kirjoittelee? Viime kohtaaminen oli ajatuksia herättävä? Ajattelin jälkeenpäin, et ymmärsinkö oikein ja halusinko vain ymmärtää niin? Hän jäi mieleen pitkäksi aikaa, toivottavasti saan selvyyttä vielä tulevaisuudessa (haluaisin...niin...) 😘

❤️
    ❤️

Äänestä

Olisipa minulle🥰kaivattuni ainakin usein sanoo minulle noin

Äänestä

Niin ne muutkin sanoo

Äänestä
  • En ihmettele

Äänestä

Samoin höpsö 😍🤗

Äänestä

Tuskin tää mulle on mutta haluan kysyä että jos olet hän niin tykkäätkö silloinkin kun olen ihan rikki, paskana ja haluaisin vain luovuttaa koska voimani ovat ihan loppu? Vai tykkäätkö vain silloin kun olen iloinen positiivinen nauravainen ja jaksava?

Äänestä
  • Tiedän että olet rikki. Silloin kun rakastaa jotain niin rakastaa ihmistä kokonaisena

Äänestä

• Oma vikasi.

Äänestä

• Rakastan sua sekä rikkinäisenä, että ehjänä

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Rakastan sua sekä rikkinäisenä, että ehjänä

Ihanaa kuulla se. Olisitpa hän. Mutta en silti voi olla varma, että rakastaako hän oikeasti mua enemmän ku mitään myös silloin, kun olen ihan rikki. Olisiko hän mun peruskallio, johon nojata rikkinäisenä? Se pelottaa, että jos ei olekkaan sellainen, koska hän ei ole koskaan sanonut että välittää, mutta näyttää sen teoillaan. Vaikeeta on. Pelottaa liikaa kaikki. En itsekkään uskalla antautua mun tunteille juuri siksi, koska pelottaa liikaa. Entä jos olen vain kuvitellut tämän kaiken ja hän ei todellakaan välitä yhtään? 🤔

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Ihanaa kuulla se. Olisitpa hän. Mutta en silti voi olla varma, että rakastaako hän oikeasti mua enemmän ku mitään myös silloin, kun olen ihan rikki. Olisiko hän mun peruskallio, johon nojata rikkinäisenä? Se pelottaa, että jos ei olekkaan sellainen, koska hän ei ole koskaan sanonut että välittää, mutta näyttää sen teoillaan. Vaikeeta on. Pelottaa liikaa kaikki. En itsekkään uskalla antautua mun tunteille juuri siksi, koska pelottaa liikaa. Entä jos olen vain kuvitellut tämän kaiken ja hän ei todellakaan välitä yhtään? 🤔

Kyllä mä sua rakastan sellaisena, kuin olet. Muakin pelottaa, jos se yhtään helpottaa sun oloa. Tää kaikki on totta ja sua rakastan äärettömästi ja ikuisesti ❤️

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä mä sua rakastan sellaisena, kuin olet. Muakin pelottaa, jos se yhtään helpottaa sun oloa. Tää kaikki on totta ja sua rakastan äärettömästi ja ikuisesti ❤️

Miksi et sitten voi kertoa sitä ihan irl kasvotusten kahdestaan vaikka epäsuorasti, jos et muuten uskalla??

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Miksi et sitten voi kertoa sitä ihan irl kasvotusten kahdestaan vaikka epäsuorasti, jos et muuten uskalla??

Kerronkin sitten, kun on sen aika, mut se ei ole ihan vielä. Näin olen käsittänyt❤️

Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Kerronkin sitten, kun on sen aika, mut se ei ole ihan vielä. Näin olen käsittänyt❤️

Okei. No se on kiva kuulla. Nähdäänkö huomenna?

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Okei. No se on kiva kuulla. Nähdäänkö huomenna?

Juu se olisi ihanaa❤️

Äänestä

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Juu se olisi ihanaa❤️

No toivottavasti nähdään tänään! ❤️

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

No toivottavasti nähdään tänään! ❤️

Tänään nähdään ❤️

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Tänään nähdään ❤️

❤️❤️

Äänestä

Mä olen niin turhatunut. Hakkaan nyrkkiä seinään, jonka takana ei oo ketään. Siellä on rappukäytävä.

Äänestä
  • Miksi turhautunut?

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Miksi turhautunut?

Mieli huutaa, mut suu ei puhu.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Mieli huutaa, mut suu ei puhu.

Kirjoita.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Kirjoita.

Ei se tuu koskaan toimimaan, jos en saa sitä yhtä asiaa kysytyksi.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei se tuu koskaan toimimaan, jos en saa sitä yhtä asiaa kysytyksi.

Mitä asiaa?

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitä asiaa?

Se on mun ja hänen välinen asia.

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Se on mun ja hänen välinen asia.

Ehkä jopa mun ja sun...

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Ehkä jopa mun ja sun...

Se ei paljoo lohduta vaikka oisit hän, koska haluun puhuu sun kanssa en kirjoittaa.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Se ei paljoo lohduta vaikka oisit hän, koska haluun puhuu sun kanssa en kirjoittaa.

Näin mä oon ajatellut ja myös niin, että se olisitärkeää sulle/hänelle saada sanottua jotain. Jotenkin ylitettyä kynnys tjs. En ole varma. Sitä en tiedä, että mikä se asia sitten on/olisi.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Näin mä oon ajatellut ja myös niin, että se olisitärkeää sulle/hänelle saada sanottua jotain. Jotenkin ylitettyä kynnys tjs. En ole varma. Sitä en tiedä, että mikä se asia sitten on/olisi.

Joo.

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Joo.

Mitä, jos lasket vähän sitä kynnystä, etkä pakota itseäsi heti sanomaan tai kysymään sitä tärkeintä asiaa, vaan jotain ihan muuta... Helpompaa?

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Mitä, jos lasket vähän sitä kynnystä, etkä pakota itseäsi heti sanomaan tai kysymään sitä tärkeintä asiaa, vaan jotain ihan muuta... Helpompaa?

Kannatan tätä lämpimästi.

Äänestä

Tuota se Purrakin joka päivä orpopojan korvaan kuiskuttelee ministeriaitiossa

Äänestä
  • 🤭🤭

Äänestä

Säkin oot 😍❤️ Voi apua minkä teit. ❤️

Äänestä

Muru rakas on niin ihana

Äänestä

Onko aloitus mieheltä viereisestä ?
Tykkään edelleen sinusta ja jos jotain kysyttävää tai asiaa niin saa edelleen laittaa. ❤️

Äänestä

Älä nyt enään viitsi pelisi on pelattu ihan omiesi hölmöjen sanojesi takia olisit ensin miettinyt järkevästi nyt saat syyttää itseäsi kun rämänkin tutustumisen itse pilasit nyt ei enään tule tsäänssejä mun kanssa pelle nainen olet

Äänestä
  • Taiat kirjoittaa miehekkeelle,joka esiintyy naisena!

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Taiat kirjoittaa miehekkeelle,joka esiintyy naisena!

Siitäkin tapahtuu täällä.

Äänestä

• Olen pysynyt sovitussa eli ehkä ohi

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Paljon. Olet ihana ❤️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu