Voiku olisit hän, tuskin hän tänne kirjoittelee? Viime kohtaaminen oli ajatuksia herättävä? Ajattelin jälkeenpäin, et ymmärsinkö oikein ja halusinko vain ymmärtää niin? Hän jäi mieleen pitkäksi aikaa, toivottavasti saan selvyyttä vielä tulevaisuudessa (haluaisin...niin...) 😘
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voiku olisit hän, tuskin hän tänne kirjoittelee? Viime kohtaaminen oli ajatuksia herättävä? Ajattelin jälkeenpäin, et ymmärsinkö oikein ja halusinko vain ymmärtää niin? Hän jäi mieleen pitkäksi aikaa, toivottavasti saan selvyyttä vielä tulevaisuudessa (haluaisin...niin...) 😘
❤️ ❤️
0Äänestä
Anonyymi00003
Olisipa minulle🥰kaivattuni ainakin usein sanoo minulle noin
0Äänestä
Anonyymi00004
Niin ne muutkin sanoo
0Äänestä
Anonyymi00006
En ihmettele
0Äänestä
Anonyymi00007
Samoin höpsö 😍🤗
0Äänestä
Anonyymi00009
Tuskin tää mulle on mutta haluan kysyä että jos olet hän niin tykkäätkö silloinkin kun olen ihan rikki, paskana ja haluaisin vain luovuttaa koska voimani ovat ihan loppu? Vai tykkäätkö vain silloin kun olen iloinen positiivinen nauravainen ja jaksava?
0Äänestä
Anonyymi00011
Tiedän että olet rikki. Silloin kun rakastaa jotain niin rakastaa ihmistä kokonaisena
0Äänestä
Anonyymi00012
Oma vikasi.
0Äänestä
Anonyymi00015
Rakastan sua sekä rikkinäisenä, että ehjänä
0Äänestä
Anonyymi00029
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihanaa kuulla se. Olisitpa hän. Mutta en silti voi olla varma, että rakastaako hän oikeasti mua enemmän ku mitään myös silloin, kun olen ihan rikki. Olisiko hän mun peruskallio, johon nojata rikkinäisenä? Se pelottaa, että jos ei olekkaan sellainen, koska hän ei ole koskaan sanonut että välittää, mutta näyttää sen teoillaan. Vaikeeta on. Pelottaa liikaa kaikki. En itsekkään uskalla antautua mun tunteille juuri siksi, koska pelottaa liikaa. Entä jos olen vain kuvitellut tämän kaiken ja hän ei todellakaan välitä yhtään? 🤔
0Äänestä
Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihanaa kuulla se. Olisitpa hän. Mutta en silti voi olla varma, että rakastaako hän oikeasti mua enemmän ku mitään myös silloin, kun olen ihan rikki. Olisiko hän mun peruskallio, johon nojata rikkinäisenä? Se pelottaa, että jos ei olekkaan sellainen, koska hän ei ole koskaan sanonut että välittää, mutta näyttää sen teoillaan. Vaikeeta on. Pelottaa liikaa kaikki. En itsekkään uskalla antautua mun tunteille juuri siksi, koska pelottaa liikaa. Entä jos olen vain kuvitellut tämän kaiken ja hän ei todellakaan välitä yhtään? 🤔
Kyllä mä sua rakastan sellaisena, kuin olet. Muakin pelottaa, jos se yhtään helpottaa sun oloa. Tää kaikki on totta ja sua rakastan äärettömästi ja ikuisesti ❤️
0Äänestä
Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä mä sua rakastan sellaisena, kuin olet. Muakin pelottaa, jos se yhtään helpottaa sun oloa. Tää kaikki on totta ja sua rakastan äärettömästi ja ikuisesti ❤️
Miksi et sitten voi kertoa sitä ihan irl kasvotusten kahdestaan vaikka epäsuorasti, jos et muuten uskalla??
0Äänestä
Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miksi et sitten voi kertoa sitä ihan irl kasvotusten kahdestaan vaikka epäsuorasti, jos et muuten uskalla??
Kerronkin sitten, kun on sen aika, mut se ei ole ihan vielä. Näin olen käsittänyt❤️
0Äänestä
Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kerronkin sitten, kun on sen aika, mut se ei ole ihan vielä. Näin olen käsittänyt❤️
Okei. No se on kiva kuulla. Nähdäänkö huomenna?
0Äänestä
Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juu se olisi ihanaa❤️
0Äänestä
Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Juu se olisi ihanaa❤️
No toivottavasti nähdään tänään! ❤️
0Äänestä
Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tänään nähdään ❤️
0Äänestä
Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tänään nähdään ❤️
❤️❤️
0Äänestä
Anonyymi00013
Mä olen niin turhatunut. Hakkaan nyrkkiä seinään, jonka takana ei oo ketään. Siellä on rappukäytävä.
0Äänestä
Anonyymi00014
Miksi turhautunut?
0Äänestä
Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi turhautunut?
Mieli huutaa, mut suu ei puhu.
0Äänestä
Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kirjoita.
0Äänestä
Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kirjoita.
Ei se tuu koskaan toimimaan, jos en saa sitä yhtä asiaa kysytyksi.
0Äänestä
Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitä asiaa?
0Äänestä
Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä asiaa?
Se on mun ja hänen välinen asia.
0Äänestä
Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ehkä jopa mun ja sun...
0Äänestä
Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ehkä jopa mun ja sun...
Se ei paljoo lohduta vaikka oisit hän, koska haluun puhuu sun kanssa en kirjoittaa.
0Äänestä
Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Se ei paljoo lohduta vaikka oisit hän, koska haluun puhuu sun kanssa en kirjoittaa.
Näin mä oon ajatellut ja myös niin, että se olisitärkeää sulle/hänelle saada sanottua jotain. Jotenkin ylitettyä kynnys tjs. En ole varma. Sitä en tiedä, että mikä se asia sitten on/olisi.
0Äänestä
Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Näin mä oon ajatellut ja myös niin, että se olisitärkeää sulle/hänelle saada sanottua jotain. Jotenkin ylitettyä kynnys tjs. En ole varma. Sitä en tiedä, että mikä se asia sitten on/olisi.
Joo.
0Äänestä
Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo.
Mitä, jos lasket vähän sitä kynnystä, etkä pakota itseäsi heti sanomaan tai kysymään sitä tärkeintä asiaa, vaan jotain ihan muuta... Helpompaa?
0Äänestä
Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä, jos lasket vähän sitä kynnystä, etkä pakota itseäsi heti sanomaan tai kysymään sitä tärkeintä asiaa, vaan jotain ihan muuta... Helpompaa?
Kannatan tätä lämpimästi.
0Äänestä
Anonyymi00017
Tuota se Purrakin joka päivä orpopojan korvaan kuiskuttelee ministeriaitiossa
0Äänestä
Anonyymi00038
🤭🤭
0Äänestä
Anonyymi00019
Säkin oot 😍❤️ Voi apua minkä teit. ❤️
0Äänestä
Anonyymi00022
Muru rakas on niin ihana
0Äänestä
Anonyymi00032
Onko aloitus mieheltä viereisestä ? Tykkään edelleen sinusta ja jos jotain kysyttävää tai asiaa niin saa edelleen laittaa. ❤️
0Äänestä
Anonyymi00039
Älä nyt enään viitsi pelisi on pelattu ihan omiesi hölmöjen sanojesi takia olisit ensin miettinyt järkevästi nyt saat syyttää itseäsi kun rämänkin tutustumisen itse pilasit nyt ei enään tule tsäänssejä mun kanssa pelle nainen olet
0Äänestä
Anonyymi00040
Taiat kirjoittaa miehekkeelle,joka esiintyy naisena!
0Äänestä
Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Siitäkin tapahtuu täällä.
0Äänestä
Anonyymi00044
Olen pysynyt sovitussa eli ehkä ohi
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 42
Vanhimmat
Saisipa sinut 😘😘
❤️
❤️
Olisipa minulle🥰kaivattuni ainakin usein sanoo minulle noin
Niin ne muutkin sanoo
En ihmettele
Samoin höpsö 😍🤗
Tuskin tää mulle on mutta haluan kysyä että jos olet hän niin tykkäätkö silloinkin kun olen ihan rikki, paskana ja haluaisin vain luovuttaa koska voimani ovat ihan loppu? Vai tykkäätkö vain silloin kun olen iloinen positiivinen nauravainen ja jaksava?
Tiedän että olet rikki. Silloin kun rakastaa jotain niin rakastaa ihmistä kokonaisena
Oma vikasi.
Juu se olisi ihanaa❤️
Tänään nähdään ❤️
❤️❤️
Mä olen niin turhatunut. Hakkaan nyrkkiä seinään, jonka takana ei oo ketään. Siellä on rappukäytävä.
Miksi turhautunut?
Kirjoita.
Mitä asiaa?
Ehkä jopa mun ja sun...
Joo.
Kannatan tätä lämpimästi.
Tuota se Purrakin joka päivä orpopojan korvaan kuiskuttelee ministeriaitiossa
🤭🤭
Säkin oot 😍❤️ Voi apua minkä teit. ❤️
Muru rakas on niin ihana
Onko aloitus mieheltä viereisestä ?
Tykkään edelleen sinusta ja jos jotain kysyttävää tai asiaa niin saa edelleen laittaa. ❤️
Älä nyt enään viitsi pelisi on pelattu ihan omiesi hölmöjen sanojesi takia olisit ensin miettinyt järkevästi nyt saat syyttää itseäsi kun rämänkin tutustumisen itse pilasit nyt ei enään tule tsäänssejä mun kanssa pelle nainen olet
Siitäkin tapahtuu täällä.
Olen pysynyt sovitussa eli ehkä ohi