Paljon. Olet ihana ❤️
Tykkään susta todella
42
859
Vastaukset
- Anonyymi
Saisipa sinut 😘😘
- Anonyymi
Voiku olisit hän, tuskin hän tänne kirjoittelee? Viime kohtaaminen oli ajatuksia herättävä? Ajattelin jälkeenpäin, et ymmärsinkö oikein ja halusinko vain ymmärtää niin? Hän jäi mieleen pitkäksi aikaa, toivottavasti saan selvyyttä vielä tulevaisuudessa (haluaisin...niin...) 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiku olisit hän, tuskin hän tänne kirjoittelee? Viime kohtaaminen oli ajatuksia herättävä? Ajattelin jälkeenpäin, et ymmärsinkö oikein ja halusinko vain ymmärtää niin? Hän jäi mieleen pitkäksi aikaa, toivottavasti saan selvyyttä vielä tulevaisuudessa (haluaisin...niin...) 😘
❤️
❤️
- Anonyymi
Olisipa minulle🥰kaivattuni ainakin usein sanoo minulle noin
- Anonyymi
Niin ne muutkin sanoo
- Anonyymi
En ihmettele
- Anonyymi
Samoin höpsö 😍🤗
- Anonyymi
Tuskin tää mulle on mutta haluan kysyä että jos olet hän niin tykkäätkö silloinkin kun olen ihan rikki, paskana ja haluaisin vain luovuttaa koska voimani ovat ihan loppu? Vai tykkäätkö vain silloin kun olen iloinen positiivinen nauravainen ja jaksava?
- Anonyymi
Tiedän että olet rikki. Silloin kun rakastaa jotain niin rakastaa ihmistä kokonaisena
- Anonyymi
Oma vikasi.
- Anonyymi
Rakastan sua sekä rikkinäisenä, että ehjänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua sekä rikkinäisenä, että ehjänä
Ihanaa kuulla se. Olisitpa hän. Mutta en silti voi olla varma, että rakastaako hän oikeasti mua enemmän ku mitään myös silloin, kun olen ihan rikki. Olisiko hän mun peruskallio, johon nojata rikkinäisenä? Se pelottaa, että jos ei olekkaan sellainen, koska hän ei ole koskaan sanonut että välittää, mutta näyttää sen teoillaan. Vaikeeta on. Pelottaa liikaa kaikki. En itsekkään uskalla antautua mun tunteille juuri siksi, koska pelottaa liikaa. Entä jos olen vain kuvitellut tämän kaiken ja hän ei todellakaan välitä yhtään? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kuulla se. Olisitpa hän. Mutta en silti voi olla varma, että rakastaako hän oikeasti mua enemmän ku mitään myös silloin, kun olen ihan rikki. Olisiko hän mun peruskallio, johon nojata rikkinäisenä? Se pelottaa, että jos ei olekkaan sellainen, koska hän ei ole koskaan sanonut että välittää, mutta näyttää sen teoillaan. Vaikeeta on. Pelottaa liikaa kaikki. En itsekkään uskalla antautua mun tunteille juuri siksi, koska pelottaa liikaa. Entä jos olen vain kuvitellut tämän kaiken ja hän ei todellakaan välitä yhtään? 🤔
Kyllä mä sua rakastan sellaisena, kuin olet. Muakin pelottaa, jos se yhtään helpottaa sun oloa. Tää kaikki on totta ja sua rakastan äärettömästi ja ikuisesti ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sua rakastan sellaisena, kuin olet. Muakin pelottaa, jos se yhtään helpottaa sun oloa. Tää kaikki on totta ja sua rakastan äärettömästi ja ikuisesti ❤️
Miksi et sitten voi kertoa sitä ihan irl kasvotusten kahdestaan vaikka epäsuorasti, jos et muuten uskalla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten voi kertoa sitä ihan irl kasvotusten kahdestaan vaikka epäsuorasti, jos et muuten uskalla??
Kerronkin sitten, kun on sen aika, mut se ei ole ihan vielä. Näin olen käsittänyt❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerronkin sitten, kun on sen aika, mut se ei ole ihan vielä. Näin olen käsittänyt❤️
Okei. No se on kiva kuulla. Nähdäänkö huomenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. No se on kiva kuulla. Nähdäänkö huomenna?
Juu se olisi ihanaa❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu se olisi ihanaa❤️
No toivottavasti nähdään tänään! ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No toivottavasti nähdään tänään! ❤️
Tänään nähdään ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään nähdään ❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Mä olen niin turhatunut. Hakkaan nyrkkiä seinään, jonka takana ei oo ketään. Siellä on rappukäytävä.
- Anonyymi
Miksi turhautunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi turhautunut?
Mieli huutaa, mut suu ei puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieli huutaa, mut suu ei puhu.
Kirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita.
Ei se tuu koskaan toimimaan, jos en saa sitä yhtä asiaa kysytyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tuu koskaan toimimaan, jos en saa sitä yhtä asiaa kysytyksi.
Mitä asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä asiaa?
Se on mun ja hänen välinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mun ja hänen välinen asia.
Ehkä jopa mun ja sun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jopa mun ja sun...
Se ei paljoo lohduta vaikka oisit hän, koska haluun puhuu sun kanssa en kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei paljoo lohduta vaikka oisit hän, koska haluun puhuu sun kanssa en kirjoittaa.
Näin mä oon ajatellut ja myös niin, että se olisitärkeää sulle/hänelle saada sanottua jotain. Jotenkin ylitettyä kynnys tjs. En ole varma. Sitä en tiedä, että mikä se asia sitten on/olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin mä oon ajatellut ja myös niin, että se olisitärkeää sulle/hänelle saada sanottua jotain. Jotenkin ylitettyä kynnys tjs. En ole varma. Sitä en tiedä, että mikä se asia sitten on/olisi.
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Mitä, jos lasket vähän sitä kynnystä, etkä pakota itseäsi heti sanomaan tai kysymään sitä tärkeintä asiaa, vaan jotain ihan muuta... Helpompaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, jos lasket vähän sitä kynnystä, etkä pakota itseäsi heti sanomaan tai kysymään sitä tärkeintä asiaa, vaan jotain ihan muuta... Helpompaa?
Kannatan tätä lämpimästi.
- Anonyymi
Tuota se Purrakin joka päivä orpopojan korvaan kuiskuttelee ministeriaitiossa
- Anonyymi
🤭🤭
- Anonyymi
Säkin oot 😍❤️ Voi apua minkä teit. ❤️
- Anonyymi
Muru rakas on niin ihana
- Anonyymi
Onko aloitus mieheltä viereisestä ?
Tykkään edelleen sinusta ja jos jotain kysyttävää tai asiaa niin saa edelleen laittaa. ❤️ - AnonyymiUUSI
Älä nyt enään viitsi pelisi on pelattu ihan omiesi hölmöjen sanojesi takia olisit ensin miettinyt järkevästi nyt saat syyttää itseäsi kun rämänkin tutustumisen itse pilasit nyt ei enään tule tsäänssejä mun kanssa pelle nainen olet
- AnonyymiUUSI
Taiat kirjoittaa miehekkeelle,joka esiintyy naisena!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taiat kirjoittaa miehekkeelle,joka esiintyy naisena!
Siitäkin tapahtuu täällä.
- AnonyymiUUSI
Olen pysynyt sovitussa eli ehkä ohi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859