Soturikissat chatti

Anonyymi-ap

Moi! Mun sk nimi on Siilitassu. Ja oon sk fani 10v😄 asun oulussa raksilassa. đŸ˜Œ Mutta siis mulla ei oikein oo kavereita😒joten no musta ois kiva perustaa chatti eli sk chatti. Tai vaikka klaani Rp tai no jos asut. Jossain lĂ€hellĂ€ niin voin jakaa mun numeron jne😄😎

39

1338

ÄÀnestÀ

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      En kyl asu lÀhellÀkÀÀn Oulua mutta oon sk fani

    • Anonyymi

      MoiđŸ˜șđŸ˜ș

    • Anonyymi

      TÀÀllÀ nÀköjÀÀ ei sitte oo ketÀÀ

    • Anonyymi

      MĂ€ oon tÀÀllĂ€ ihan yksin😱😄

    • Anonyymi

      Suomi24 on jo 2 skrp:tÀ, niihin saa liittyÀ.

      • Anonyymi

        TiiÀn sen toisen tai sen testimadon koska oon testimadosta j oon yrittÀny liittyy siihen mutta en tiiÀ o jo kukaan ikinÀ hyvÀksynyt sitÀ mut ihs


    • Anonyymi

      Jos et oo vielĂ€ liittynyt niihin muihin skrp, niin olen Kanervatassu ja voisin mielellĂ€ni perustaa sun kanssa tĂ€nne sellaisen! Olen 13 vuotias tyttö Espoosta ja lukenut lĂ€hes kaikki tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ suomennetut kirjat. Jos kiinnostaa niin vastaa.đŸŒżđŸ±

    • Anonyymi

      MÀ tykkÀÀn Soturikissoista, ja mÀkin asun Oulussa!

    • Anonyymi

      Moi oon lukenu melkei puolet suommennetuista sk kirjoistađŸˆđŸˆâ€âŹ›đŸ±

    • Anonyymi

      Ok en muista omaa sk nimeÀni

    • Anonyymi

      Haluatteko ny siis perustaa tÀnne jonkun skrp:n , kun haluisin liittyy sellaseen mut noi tÀnhetkiset on jo niin sekavia et tuntuu etten oikein pÀÀsis mukaan jos vastaatte joo voin perustaa tÀnne sen klaanin

      -kanerva 🌿✹🌿✹

      • Anonyymi

        Saatan muuten vaihtaa mun nimen kanervatassusta -hÀntÀÀn (ja kirjautua tÀnne sisÀÀn ) niin oon silti yhÀ sama Kanerva


        -Kanerva 🌿✹🌿✹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatan muuten vaihtaa mun nimen kanervatassusta -hÀntÀÀn (ja kirjautua tÀnne sisÀÀn ) niin oon silti yhÀ sama Kanerva


        -Kanerva 🌿✹🌿✹

        Noooooin


      • Anonyymi

        OkđŸ±


      • Anonyymi

        Jooooooooo


    • Anonyymi

      Mun sk nimi on MĂ€ntysydĂ€n arpa. Aalitsi mulle varjoklaanin, harmi sillĂ€ tykkÀÀn enemmĂ€ myrskyklaanista. 🐈‍⬛

      • Anonyymi

        Anteeksi kirjoitin vÀÀrin. "arpa valitsi"


    • Anonyymi

      MÀ oon 13 vuotias tyttö keskiauomesta ja rakastan soturikissoja oo lukenu kaikki muut suomennetut paitsi hyytÀvÀn hiljaisuuden ja pimeyden verhon

    • Anonyymi

      Ja juu perustetaan vaan rp! Koska se testimadon rp on ainaki tosi sekava

      • Tai siis oon siinĂ€ mutta siinĂ€ on ihan liikaa niitĂ€ eri chatteja


    • No voin sit vaikka aloittaa:
      Lehtiklaani :
      PÀÀllikkö:KanervatÀhti
      Vara pÀÀllikkö : vapaana halukkaalle
      Muut roolit myös vapaana joten liittykÀÀ vaan
      Reviiri: paaaaaljon puita ja hyvin rehevÀ alus kasvillisuus. Leiri saarella jonne on kaatunut puu siltana. Tilaavat pesÀt ja puu kokoontumis paikkana.

      Tervetuloa mukaan!

      -Kanerva 🌿

      • Voinko mĂ€ olla varapÀÀllikkö hiekkakynsi?


      • Hiekkakynsi kirjoitti:

        Voinko mÀ olla varapÀÀllikkö hiekkakynsi?

        Voit jos haluat toki


      • Kanervanen_ kirjoitti:

        Voit jos haluat toki

        JeeđŸ˜žđŸ˜žđŸ±đŸ±đŸ˜șđŸ˜șđŸ±đŸ˜șđŸ˜șđŸ˜șđŸ˜șđŸ±đŸ±đŸ±đŸ˜žđŸ˜žđŸ˜žđŸ˜œđŸ˜œđŸ˜žđŸ˜žđŸ˜șđŸ˜ŒđŸ˜ŒđŸ±đŸ±đŸ±


      • Voinko olla soturi MĂ€ntysydĂ€n


      • MĂ€ntysydĂ€n kirjoitti:

        Voinko olla soturi MÀntysydÀn

        Toki,MÀntysydÀn on siis nyt lehtiklaanin soturi!


    • Voiko tĂ€nne tehĂ€ lisÀÀ klaaneja?

      • Varmaa voi 😅


      • Voi sitĂ€kin


    • Anonyymi

      Omg oikeesti?đŸ˜± MĂ€kin asun raksilassa ja no, en oikeestaan tinĂ©nnyt ettĂ€ muutkin on lukenut sk..đŸ„ș mun sk nimi on pinkkiviiksi ja siis mullakaan ei oikeestaan oo IRL kavereita, muuten kun mun isoveli.😔 mut se ei ees lue Sk koska se on tollanen normaali ja se ei ees haluu rp mun kaa. Btw se on 15.

    • Eli hiekkakynsi on nyt lehtiklaanin vara pÀÀllikkö!!! â€đŸŒż

      • Kaikki soturit, parantajat, kuningattaret oppilaat pennut ja klaanivanhimmat tĂ€hĂ€n klaaniin
        T:Hiekkakynsi


    • Moi mĂ€ oon vĂ€hĂ€n tyhmempi ihminen joten onks tÀÀ keskustelu se lehti klaani va pitÀÀk mun liittyy siihen

      • TĂ€mĂ€ keskustelu tuntuu on lehtiklaani ainakin vielĂ€


    • Anonyymi
    • Onko kukaan enÀÀ tÀÀllĂ€, kun kĂ€yn tÀÀllĂ€ joka pĂ€ivĂ€ mutta mitÀÀn ei tapahdu. Ja mp. TiikerisydĂ€n/tĂ€hti ja kyyhkysiipi ? Ite en tykkÀÀ siitĂ€ shipistĂ€.àž…â ^â â€ąâ ï»Œâ â€ąâ ^â àž…

      • Anonyymi

        VÀhÀ myöhÀssÀ tuun kertoo ettÀ Vihaan niitÀ yli kaiken!!

        Varsinki Kyyhkysiipi on yks iso kakka-aivo.

        En tajua mitÀ jotku nÀkee siinÀ tulkaa kertoo jos tykkÀÀtte siitÀ


    • ÄlĂ€ jaa numeroasi tÀÀllĂ€, Suoli24 nuorten palstalla ei ole oikeita nuoria.

    • Anonyymi

      Moi asuuko joku RovaniemellÀ? T.yö pentu

    Ketjusta on poistettu 3 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epÀiltynÀ pahoinpitelystÀ ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epÀiltynÀ pahoinpitelystÀ ja ampuma-aserikoksesta eikÀ kenellekÀÀn taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa ettÀ Timo Vornanen

      oli joutunut ÀÀrimmÀiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      MikÀhÀn sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , ettÀ tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. PullonpalautusjÀrjestelmÀ muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on pÀÀttÀnyt, ettÀ pulloja pitÀÀ kierrÀttÀÀ. Jos oikein ymmÀrsin, nykyisen jÀrjestelmÀnmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa KauhajÀrvellÀ

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? YhdellÀ taholla yllÀttÀvÀ valta-asema TÀhdet, tÀhdet -voittajan valinnassa!

      NÀinpÀ, onko sinusta tÀmÀ oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden ÀÀnen erolla ja tÀnÀ sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestÀsi oli se joka vÀÀrinkÀsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lÀhes haihtunut.
      IkÀvÀ
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut HelsingissÀ

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tÀllÀ hemmetin valopÀÀpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minÀ jaksan

      En voi hyvin. NykyÀÀn elÀmÀni on lÀhinnÀ selviytymistÀ tunnista ja pÀivÀstÀ toiseen. Usein tulee epÀvarma olo, ettÀ mite
      IkÀvÀ
      89
      1060
    Aihe