Lintilänväitetty humalatilasta ei ole mitään Marinin kännäämiseen verrattuna

Anonyymi-ap

Marin on yökerhossa lähes kaatokännissä ja roikkuu sen B- luokan laulajan kaulassa.

Lintilän väitetyistä humalassa esiintymisistä ei pysty näkemään minkäänlaista humalatilaa.

24

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulevissa vaaleissa Marin tulee satavarmasti olemaan Suomen äänikuningas. Pitäisikö tästä vetää se johtopäätös, että parempi tunnustettu "kaatokänni", kuin tunnustamaton jatkuva tissuttelu. Joiltakin se ei luonnistu puhelimen käyttö, viinan kanssa läträämisestä puhumattakaan. Tasan kädettömiä tämä Kepulaisten ykkösketjukin on. Puheenjohtajakin lyö vettä myllyyn kyselemällä pariin kertaan tissutelusta, jota ei ole ollutkaan, jos rouvaa on uskominen. Olisi uskonut kerrasta ja pitänyt mölyt mahassaan.

    • Anonyymi

      Märkäkorva Marin on kauppa-apulaisen työkokemuksella niin pihalla kaikesta mahdollisesta, että lumiukkokin tuntuu fiksulta häneen verrattuna.

      Kyllä ykkösketjun poliitikoilla pitäisi olla edes vähän elämänkokemusta ja sehän puuttuu triolta Marin, Ohisalo ja Andersson.

      • Anonyymi

        Marin on tehnyt Suomen imagolle eetvarttia. Näin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on tehnyt Suomen imagolle eetvarttia. Näin se vaan on.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on tehnyt Suomen imagolle eetvarttia. Näin se vaan on.

        Kokematonta, osaamatonta ja märkäkorvaista Marinia arvostetaan korkeintaan samanlaisten vasemmistolaisten ja muiden huuhaa hörhöjen keskuudessa.

        Ainoa oikeasti kansainvälisesti arvostettu suomalainen poliitikko on Sauli Niinistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokematonta, osaamatonta ja märkäkorvaista Marinia arvostetaan korkeintaan samanlaisten vasemmistolaisten ja muiden huuhaa hörhöjen keskuudessa.

        Ainoa oikeasti kansainvälisesti arvostettu suomalainen poliitikko on Sauli Niinistö.

        Riittää noita arvostavia huuhaa hörhöjä ympäri maailmaa pilvin pimein, kun tuota ylistystä tulee ympäri maailman. Niinistön tuntee maailmalla vain muutamat päättäjät. Jos kyselee tavallisilta kansalaisilta, niin ihmettelevät, että mikä Niinistö? Marin on ainut kansainvälisesti tunnettu suomalainen poliitikko ja sehän se näitä porvareita tuntuu närästävän, kun eivät asialle mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää noita arvostavia huuhaa hörhöjä ympäri maailmaa pilvin pimein, kun tuota ylistystä tulee ympäri maailman. Niinistön tuntee maailmalla vain muutamat päättäjät. Jos kyselee tavallisilta kansalaisilta, niin ihmettelevät, että mikä Niinistö? Marin on ainut kansainvälisesti tunnettu suomalainen poliitikko ja sehän se näitä porvareita tuntuu närästävän, kun eivät asialle mitään voi.

        Marin on osaamaton ja kokematon keskenkasvuinen märkökorva sukupolven pikkutyttö.

        Sauli Niinistö on maailmalla arvostettu ja kokenut valtiomies.

        Tuskinpa Joe Biden olisi vaivautunut keskustelemaan Sanna Marinin kanssa, jos Marin olisi pyrkinyt Valkoiseen taloon vierailulle.

        Joe olisi vain todennut
        , että menehön pikkutyttö kotiisi syömään pullamössöä, äläkä sekaannu aikuisten asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää noita arvostavia huuhaa hörhöjä ympäri maailmaa pilvin pimein, kun tuota ylistystä tulee ympäri maailman. Niinistön tuntee maailmalla vain muutamat päättäjät. Jos kyselee tavallisilta kansalaisilta, niin ihmettelevät, että mikä Niinistö? Marin on ainut kansainvälisesti tunnettu suomalainen poliitikko ja sehän se näitä porvareita tuntuu närästävän, kun eivät asialle mitään voi.

        Kiinnostaa. Vaalit lähestyvät. Onko tämä Jauhojengi mukana tässä Marinin vaalityössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa. Vaalit lähestyvät. Onko tämä Jauhojengi mukana tässä Marinin vaalityössä?

        Olkoon mukana mikä jengi hyvänsä, niin fakta on kumminkin, että tulevissa vaaleissa Marin tulee saamaan enemmän henk. kohtaisia ääniä, kuin täällä Keskipohjanmaa nimisessä takapajulassa on äänestäjiä. Sehän se näitä muka ilkeitä kyseleviä nyppii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on osaamaton ja kokematon keskenkasvuinen märkökorva sukupolven pikkutyttö.

        Sauli Niinistö on maailmalla arvostettu ja kokenut valtiomies.

        Tuskinpa Joe Biden olisi vaivautunut keskustelemaan Sanna Marinin kanssa, jos Marin olisi pyrkinyt Valkoiseen taloon vierailulle.

        Joe olisi vain todennut
        , että menehön pikkutyttö kotiisi syömään pullamössöä, äläkä sekaannu aikuisten asioihin.

        Luuletko, että Joe Biden saa Niinistön höpinöistä mitään selvää, kun miehen hyvin tuntevat poliitikot kotimaassakin porukalla arvailevat jokaisen ulostulon jälkeen, että mitähän tuo taas mahtoi tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että Joe Biden saa Niinistön höpinöistä mitään selvää, kun miehen hyvin tuntevat poliitikot kotimaassakin porukalla arvailevat jokaisen ulostulon jälkeen, että mitähän tuo taas mahtoi tarkoittaa.

        Hyvin tuntuivat Biden ja Niinistö tulevan toimeen keskenään.
        Marin on märkäkorvainen noviisi, jota ei kutsuttsisi edes Valkoisen talon eteiseen.

        Marinilla tosin on valtavan suuret luulet omasta kyvykkyydestään, mutta ne luulot ovat täysin katteettomia.

        Marinin kaltaisia itsestään aivan liikoja luulevia noviiseja, on siinä -80 luvulla ja myöhemmin syntyneiden märkäkorvien ikäryhmässä yleensäkin pilvin pimein.


      • Anonyymi

        Tyhmät demarit eivät huomaa tyhmää, kysymyksiä väistävää pääministeriä tyhmäksi,
        Tyhmyyttä joka tasolla, kun tyhmät demarit hääräilee!

        😂😂🤡🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät demarit eivät huomaa tyhmää, kysymyksiä väistävää pääministeriä tyhmäksi,
        Tyhmyyttä joka tasolla, kun tyhmät demarit hääräilee!

        😂😂🤡🤣🤣

        Marinin on sellainen työläisten kansainvälinen kiiltokuvatähti.
        Melkoisen yksinkertainen, mutta ei se demareitten palvontaan vaikuta mitenkään!


    • Anonyymi

      Jokainen saa tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa, niin Lintiläkin. Mutta valtion viinakaappi ja humalassa työssään on jo liikaa.

      • Anonyymi

        Juomia tuotiin Kesärantaankin valtion rahoilla ja pääministeri on työssä 24/7. Tätä on moneen otteeseen Marin itsekin sanonut. Tosin silloin, kun on omalle edulle suotuisaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      OLet oikeassa Marin kännää ja bilettää ties millaisisa huumeringeisä ja saa anteeksi sen johtmaltaan hallitukselta ja kannattajiltaan.nyt demarit tekivät Lintilästä syntipukin tosi säälittävää demuilta mutta sellaisia ne on aina olleet punikit

      • Anonyymi

        Otahan nyt järki käteen vainoharhoissasi. Demareilla ja Kepulla on niin eri äänestäjät, etteivät he toisiltaan ääntäkään saa. Mitä Demarit hyötyisivät Lintilän mollaamisesta? Jos ja kun Lintilä menettää ääniään, niin eiköhän ne siirry muille Kepulaisille tai muille Porvareille. Jos Sinulla on päässäsi muutakin, kuin Hankkijan lippalakki, niin käytä päätäsi muuhunkin kuin lakin paikaksi, niin saatat tajuta kuka Lintilästä syntipukkia tekee.


    • Anonyymi

      Ja tuo vasemmiston Seiska, Helsingin Sanomat tekee "tärkeää journalistista tutkimusta" koko toimitus ilmeisesti varustautuneena.

    • Anonyymi

      Jospa ero on siinä,et Marin ottaa vapaa-ajallaan,Lintilä taas työajallaan,esim;armeijan koneessa matkalla lonkeroa???

    • Anonyymi

      Ja maonin bileporukassa näytettiin tissejä .

      • Anonyymi

        Sanna Marin on nyt nauttimassa Pariisin keväästä Ilmarin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on nyt nauttimassa Pariisin keväästä Ilmarin kanssa.

        Käytännössä enää vain rivikansanedustaja ja tuskin ryypiskelee virka-aikana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe