Wuuf... oletko laiffila koskaan ajatellut miten sekaisin ja sairas olet, ettei pieneen päähäsi mahdu, poistuvat viestit johtuvat siitä että pattayarakas rikkoo kokoajan paikan sääntöjä, siksi viestit poistuvat ei kerro sinusta kovinkaan hyvää laiffila, lokisesta päättelykyvystäsi mister tiploomienginööri.
Ajatuksiani ja, lokista päättelyä, tänään täällä chiang maissa, aamu woffelilla.
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Saas nährä milloin mode saa tarpeekseen ja sulkee koko palstan.
- Anonyymi
No sitte viimeistään joutuu huihinnistä punkero palaamaan suomeen, kun rahat loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte viimeistään joutuu huihinnistä punkero palaamaan suomeen, kun rahat loppuu.
saas nährä joutuuko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saas nährä joutuuko...
vai juhliiko ravut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai juhliiko ravut...
Ravut maistuu parhaalta kun ne valmistaa höyrykattilassa! Ja kenelläpäs olisi enemmän höyrykattiloita joka lähtöön kuin Posso-Pasasen perheellä? https://aijaa.com/gqKcz4
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten tuo aasi on huomattavasti sinua älykkäämpi, kertomansa mukaan huomioinut että minä ja Senssu emme ole sama henkilö, mitä emme ole, kysyit mikä minua vaivaa, voin suoraa vastata sinä neiti, ja laiffila... harvoin tapaa kahta noin kahelia samassa paikassa, ja miestähän sinussa peukaloisssa ei ole edes sormenpäässä, sinä saat vain sitä mitä olet tilannut... ja korkoja on mukavasti kertynyt, sinulle...
- Anonyymi
Olen samaa Saparomäen ajattelijan kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659