Moro vaan kaikille :)
Ekaa kertaa kävi tämmönen kassalla että maksut aina hylätty, Eli ei voinut korttia käyttää maksu oli hylätty ja ohje että ota yhteyttä kortin myöntäjään...
Tililla on rahaa mutta ei anna vaan maksaa :(
No kortin myöntäjä on tavoitettavissa vasta maanantaina kello 9.00 jos sittenkään...
Tupakat jäi kassalle ja hirvee hävetys siitä että ei oo rahaa.
Kiireessä kotiin tarkistaa tili. Rahat tallessa kortin kohdalla vaa lukee että käyttö estetty.
Eli mitä vittua.
Pankki voi noin vaan päättää sun tilin kortin? Mitä tässä nyt on tapahtunut. Sinne ei voi soittaa vasta ku ma ja tässä viikonloppu eessä. Pakollinen tupakkalakko. Sorry pakko sanoo että vähänkö vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi pankki voi tehä näin ilmoittamatta asiakkaalle?
kuka korvaa ja miksi näin voi käydä.
No nälkään en kuole mutta tuo tupakki!!!!!!!!!!!!!!'Ihmettelen tosiaan pankin toimintaa.
Mitään ihmeellisiä siirtoja ei oo mennyt tililltä. Eli rahat on tallessa pankki ei vaan anna käyttää niitä :(
S-pankin kortti suljettu
Anonyymi-ap
3
2431
Vastaukset
- Anonyymi
Heissan. Minulle kävi samanlailla eilen kaupassa. Eihän tämä ole mahdollista ,että kortti näyttää hylättyä vaikka rahaa on tilillä. Minä irtisanoin noin1kk sitten asiakasomistajuuden mutta siltikään ei kortti pitäisi kiinni mennä....
- Anonyymi
mulla samahomma, onks mitää hajua miks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245