Olispa jännä tietää mihinkä perustuu tuo Gmail, kun se yötäpäivää raksuttaa lisää tilaa. Nyt omassa osoitteessani on jo 2210 Mt tilaa ja lisää tulee jatkuvasti. (Hotmailissa vaivaiset 2 Mt). Onko Goollella joku valtava keskusmuistiyksikkö, kun se tarjoaa yhä enemmän lisää tilaa miljoonille käyttäjilleen?
Gmailin jättiläiskeskusmuistiyksikkö
4
575
Vastaukset
Todennäköisesti koko homma vain perustuu siihen yksinkertaiseen oletukseen, että suurimmalla osalla käyttäjistä postilaatikon koko on kuitenkin hyvin pieni (alle pari megaa). Tällöin mainosmielessä voidaan mainostaa hyvinkin suuria tarjottavia tiloja.
- ammattilainen
kyl toi tila pitää paikkansa itellä on jo satoja megoja ja kasvaa koko ajan käytän sitä postituslistojen talletukseen :) on testattu et kyl toi maksimi määrä pitää paikkansa tosin liiteetiedostossa 5MT rajoitus
- Cres
rajoitus on 10 MT.
- ----------
Ei jokaiselle käyttäjälle ole varattu tuota 2210Mt, varattu on ainoostaan senverran minkä verran postisi vie. Toi on vain maksimi. Veikkaisin että käyttäjiin suhteutettuna on ~10% käytetty keskimäärin jos edes niinkään paljoa.
Nykyään kiintolevyt halpoja, ja Googlella on paljon rahaa, joten ei kulut missään tunnu.
Gigan hinta siinä 0,5€ ja kerralla sopii isot kaupat, niin hyvinkin voidaan puhua jo 0,2€ tai jopa ilmasistakin, vastineeksi mainosta jne....
Eipä se kooltaan ole iso, vaan niitä on monta ja hajautettu eripuolille maailmaa, hyvinkin voi olla mahollista, että mailit säilötään siellä maassa missä asut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540