painomiehen arvoitus ?

mia

Pianomiehen arvoitus alkaa selvitä ja huijari perhana taitaaa olla koko heppu ?
Mitä mielä olette ?


Iltalehdessä seuraavaa ja käykää katsomassa lisää sieltä jos kiinnostaa vielä :-)

Iltalehti kertoo : "Pianomiestä" epäillään huijariksi

Britanniassa hoidettava tuntematon potilas voi olla sama mies, joka tunnetaan Kanadassa monella eri nimellä.

25

23578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mia

      sori mä sekoilin ja pianomies otsikon piti olla
      ( nolo )

      • Molto Grave

        Jos se pianomies on todellakin painomies, niin senhän täytyy olla Rantalan Iiro!


      • panomies!
        Molto Grave kirjoitti:

        Jos se pianomies on todellakin painomies, niin senhän täytyy olla Rantalan Iiro!

        iii


      • -o-
        panomies! kirjoitti:

        iii

        Miks ois? :P


    • kurpat

      Maailmassa selvitetään mitä ihmeellisempiä rikoksia päivittäin mutta ei saada selville yhden miehen yhtäläisyyttä toiseen mieheen, eli Pianoman vastaan Mr Nobody.
      Katselevat vain kuvia ja päivittelevät että onkohan heissä samaa näköä vai ei. Hmm??

      • DumLe777

        Hei aatelkaa vähän ees! Miks sellanen mies huijais ketään? Se on joku pianisti tai joku ihmeen tyyppi joka on kokenu jotain traagista ja ei puhu siksi tai sit sil on sattunu joku onnettomuus.
        Säälikää toista ees vähäsen!


      • tanja
        DumLe777 kirjoitti:

        Hei aatelkaa vähän ees! Miks sellanen mies huijais ketään? Se on joku pianisti tai joku ihmeen tyyppi joka on kokenu jotain traagista ja ei puhu siksi tai sit sil on sattunu joku onnettomuus.
        Säälikää toista ees vähäsen!

        siis mikä/kuka/mitä on pianomies????


      • lääkäri
        DumLe777 kirjoitti:

        Hei aatelkaa vähän ees! Miks sellanen mies huijais ketään? Se on joku pianisti tai joku ihmeen tyyppi joka on kokenu jotain traagista ja ei puhu siksi tai sit sil on sattunu joku onnettomuus.
        Säälikää toista ees vähäsen!

        Kanadan poliisi yrittää tehdä miehestä jotain huijaria, sen sijaan että todistais onko hän huijari vai ei, vois keskittää voimat auttamaan tätä kyseistä miestä. Kukaan normaalijärkinen ei käyttäydy sillä tavalla kuin tää pianomies eli hänellä on jokin psyykkinen sairaus joka vaatisi hoitoa eikä karkotusta maasta toiseen.


      • pienomies
        lääkäri kirjoitti:

        Kanadan poliisi yrittää tehdä miehestä jotain huijaria, sen sijaan että todistais onko hän huijari vai ei, vois keskittää voimat auttamaan tätä kyseistä miestä. Kukaan normaalijärkinen ei käyttäydy sillä tavalla kuin tää pianomies eli hänellä on jokin psyykkinen sairaus joka vaatisi hoitoa eikä karkotusta maasta toiseen.

        Tottahan toki se on poliisin vika, jos kaveri on jo istunut kanadassa posessa ja nyt hakee uutta identitettiä britanniasta heittäytymällä mykäksi ja tiedottomaksi. Voi vitja.


    • urkki

      sehän on meidän pääministeri valtiovierailulla.Saman näköinen honkkeni ja pukukin täsmää,toltahan se näyttää aina valtiovieralulla!!ei muuta kuin koneeseen ja poijaat kentälle vastaan.Kyllä ne jo ihmetteli sillä kesärannassa mihin helvettiin se äijä katosi...

      • coach

        olisko vähän järkevämpää keskustella tästä asiasta vakavammin. Turha yrittää leikkiä näppärää ja fiksua näinkin vakavan asian kustannuksella....


      • Vahan rennompi ote
        coach kirjoitti:

        olisko vähän järkevämpää keskustella tästä asiasta vakavammin. Turha yrittää leikkiä näppärää ja fiksua näinkin vakavan asian kustannuksella....

        Eikohan naita vakavia aiheita oo maailma pullollaan, nytko sitten tan pianomiehen takia pitais alkaa kyynelia vuodattamaan.


      • Jallu
        Vahan rennompi ote kirjoitti:

        Eikohan naita vakavia aiheita oo maailma pullollaan, nytko sitten tan pianomiehen takia pitais alkaa kyynelia vuodattamaan.

        Hän on panomies ei pianomies, veri on paennut päästä ja vienyt muistin "Liikaa Viagraa vie muistin"


      • haluan tietää
        Jallu kirjoitti:

        Hän on panomies ei pianomies, veri on paennut päästä ja vienyt muistin "Liikaa Viagraa vie muistin"

        kun se on se panomies,iik!Mä haluun sen panomiehen tänne ja heti,kitoos.


      • kola
        Jallu kirjoitti:

        Hän on panomies ei pianomies, veri on paennut päästä ja vienyt muistin "Liikaa Viagraa vie muistin"

        se on ponumies se dokas pari kuukautta ja tuli juoppohulluks eikä osaa enää puhuu


    • Morpheus

      Eikö asia selviäisi vertaamalla sormenjälkiä tai dna:ta?

    • Sattumaltha

      Olisikohan Mdiamaniaa janoava sir,Garppeela.

      • mulle

        antakaa mulle panomiestä.


      • hyvä
        mulle kirjoitti:

        antakaa mulle panomiestä.

        käy hakee!


      • kuule
        mulle kirjoitti:

        antakaa mulle panomiestä.

        haluutsä?


    • Antais sille kaverille kynän ja paperia. Kai se kirjoittaa tai piirtää osaa jos puhuminen ei suju.

      • tainnut

        olla oikein hereillä tässä jutussa, hänhän on piirtänyt paperille kaikenlaista kun on annettu!
        et ole tainnut lukea edes jokaista tämän ketjun kommenttia..


      • tainnut kirjoitti:

        olla oikein hereillä tässä jutussa, hänhän on piirtänyt paperille kaikenlaista kun on annettu!
        et ole tainnut lukea edes jokaista tämän ketjun kommenttia..

        Ei ollut aikaa kuin kommentoida.


    • Pianistimies

      mutta onneksi en ole kokenut mitään kovin kamalaa. Halusin vain kertoa, että soittaminen on mukavaa :-)

    • näössä vikaa

      sekös olikin piano eikä panomies..heh..=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe