Onko ihmiset näin nopeasti unohtaneet, miten täysin Pekonen sössi ministerin pestinsä ja siirrettiin kaikessa hiljaisuudessa sivuun . Antoi täysin poskettomia lausuntoja eikä ollut lähihoitajan tutkinnolla mitään pätevyyttä oikeastaan mihinkään. Kutoi loppu ministerikauden villapaitoja mökillä, kun muut poliitikot yrittivät pelastaa Suomen pandemiasta. Pelkät puheenlahjat ei riitä - EI ENÄÄN JATKOON PLIIS!
Aino-Kaisa Pekonen - EI ENÄÄ JATKOON SÖSSIMÄÄN!
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Pekosta on pidetty ehkä surkeimpana ministerinä maamme historiassa. Kun pandemia oli pahimmillaan, lähetteli tuo nainen valokuvia veljestään ja tämän uudesta tyttöystävästä hiihtokeskuksesta.
- Anonyymi
Minä en ole unohtanut mutta suurin osa nukkuvista on!
- Anonyymi
Aivan totta Pekonen ja Haatainen ei todellakaan jatkoon. 🦧🦧🦧🦧🦧🦧 5 millin maskimöhlijät....ei kai kukaan noita unohda. 🇫🇮🇫🇮💰💰🦧🦧
- Anonyymi
Oliks tämä just se, joka on tehnyt kaks viikkoa töitä lähihoitajana. Siinä koko työhistoria😂Ja kansaa viedään ku litran mittaa taas näissäkin vaaleissa.
- Anonyymi
Osoittaa Hämeen äänestäjien tason, kun tuo nainen pääsi jatkoon.
- Anonyymi
Niiiiiin......riihimäkeläisten.
- Anonyymi
siis viide- ja kuttuuriväki tätä mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906