Moikkelis jälleen!

Tulla taas tupsahdin uusin aihein...

En mä ollu ees ku päivän pois, mut varmaan jo kaipasitte kovasti ;)

Mietin tänään sitä, että olispa ollut tämä itsevarmuus ja voima nuorena, ku mitä on nyt. Koulussa olis moni suu menny nopeammin tukkoon, samoin jossain työpaikassa.

Samoin kaikessa muussakin, kuten seurustelusuhteissa. Joku ääliö olis saanu muutakin potkut peffalle :))

Vanhempana ei muutenkaan ole enää niin herkkänahkainen, että ihan pienistä lannistuu.
Laulussa sanotaan, ettei päivääkään vaihtaisi pois. Helposti voisi sanoa, että kyllä vaihtaisi montakin, mutta olisiko silloin se ihminen, mikä on nyt...?

Onko teillä mielipiteitä?

Niin, huhtikuu alkaa, ja ollaan taas vähän lähempänä kesää :)

Jk. Muistakaa käydä äänestämässä...

46

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh, jokainen pettyy joskus rakkaudessa. Tokko nuoruuden ensirakkaudet on edes tarkoitettu kestämään. Ikäluokkani nuoruuden liitot ovat loppuneet järjestään keski-ikään tultaessa, semmoista on elämä.

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Mielipiteenä semmoinen että lumi saisi sulaa, tätä talvea on nähty riittämin.

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Sano muuta, tympii hitosti toi valkoinen packa, pakkaset, viima jne.

Sunflower

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano muuta, tympii hitosti toi valkoinen packa, pakkaset, viima jne.

Sunflower

Jospa se tästä kääntyisi lämpimän puolelle:)

~Tukkirekka~

• Anonyymi

Itekki koitin olla mieliksi jätkäkamulle ku olin nuorempi, ois vaan kannattanu heittää äijä mäkeen:D

Sunflower

• tinttu-liina

No jos menee siihen, että oikein tarkoituksella joutuu mielistelemään, niin jokin on kyllä pahasti pielessä.

• Anonyymi

Eiköhän ne kaikki elämänkokemukset ja ihmissuhteet ole ottettu sillosella järkeilyllä vastaan mitä on ollut käytössä.Paras olisi vaan taakse jätetyistä suhteista kaivella hyvä esiin niin ei tarvi katkeruuden kanssa elää se syö ihmistä sisältä.Vanhuus ja viisaus ei kyllä pidä paikkaansa,kaikkienhan vanhusten pitäs sitten istua hallituksessa.Elä ja anna elää siinä on viisautta.

• Anonyymi

• Tuo alku on kyllä totta.

Eteenpäin pitää tietty mennä. Uskon kuitenkin, ettei ole yhtäkään ihmistä, joka ei kuitenkin palaisi ajatuksissaan menneisyyteen.

• Siis mulla on sellainen mielipide, että on niin ihanaa makoilla viikonloppuisin superpitkään sängyssä, kun mun rakas Toljanter vie meidän uhmaikäisen lapsen pulkkamäkeen kotoa metelöimästä ✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿

• Anonyymi

Onpa siinä patalaiska nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaa vielä tunnustaa, heh:D

• Viikonloppuna saakin kaiken arjen uurastuksen jälkeen lorvia sängyssä :)

Tuli miljoona kysymysmerkkiä tuon uhmaikäisen kohdalla :} siis oikea muksu??? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaa vielä tunnustaa, heh:D

Iän karttuessa näkee koko elämänkaaren taaksepäin ja samoin eteenpäin...täältä lähdetään...

Se on kuin vuoren laelta katsoisi alas laaksoon. Kun tänne kipusi, näki monesti vain kivet ja esteet ja vain palan maata jalkojensa alla, hiki virtasi ja tukalan uuvuttavaa oli monet vuodet, ehkä vuosikymmenet.

Nyt on laajempi horisontti, on valoisampaa, on kaunista!

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko oikeasti noin yleensä sitä mieltä, etteikö mieskin voisi mennä tenavien kanssa ulos ja nainen jää kotiin???

• Anonyymi kirjoitti:

Iän karttuessa näkee koko elämänkaaren taaksepäin ja samoin eteenpäin...täältä lähdetään...

Se on kuin vuoren laelta katsoisi alas laaksoon. Kun tänne kipusi, näki monesti vain kivet ja esteet ja vain palan maata jalkojensa alla, hiki virtasi ja tukalan uuvuttavaa oli monet vuodet, ehkä vuosikymmenet.

Nyt on laajempi horisontti, on valoisampaa, on kaunista!

Hienosti kirjoitettu!

• Mukavaa aprillipäivää kultaseni sinne pulkkamäkeen. T.toljanterisi peiton alta

• Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

Mukavaa aprillipäivää kultaseni sinne pulkkamäkeen. T.toljanterisi peiton alta

Taisi toinen naisistasi olla jo pahana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi toinen naisistasi olla jo pahana?

Heh, hepulla voita molemmilla puolilla leipää.

• Anonyymi

Tiedoksi vaan että sinua kustaan ns. silmään. Mietipäs miksi kavaljeerillasi oli kiire oikaista aprillipilasi? Ts. ennen kuin kerkesit tehdä sen itse.

• Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

Oikein! Kannattaa pitää hajurako tuollaiseen tyrkkyyn ja tehdä selväksi ettet ole tekemisissä!

• Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

:DDDDDDDDDDDDD

• Anonyymi

Jätkistä ei aina ota selvää. Ite aprillasin porukoita että ollaan ostamassa poikkiksen kaa kämppä (tapahtu whatsapissa). Jätkäkamu oli hurjana oitis kieltämässä että toi on vaan aprillipilaa. En oo viittinyt sen koommin prillata ku tuli niin hiton nolattu olo:(

Sunflower

• Toljanter kirjoitti:

Ei hittolainen!! En muistanu koko aprillipäivää :))))

Mulla oli jo mielessä kaikenmaailman muksut, villakoirat ja muut möröt, että "ulkoiluttaa niitä" :))

• Anonyymi kirjoitti:

Oikein! Kannattaa pitää hajurako tuollaiseen tyrkkyyn ja tehdä selväksi ettet ole tekemisissä!

On se tuo kateellisuus sitten kova paikka!

• tinttu-liina kirjoitti:

Ei hittolainen!! En muistanu koko aprillipäivää :))))

Mulla oli jo mielessä kaikenmaailman muksut, villakoirat ja muut möröt, että "ulkoiluttaa niitä" :))

Kyseessä oli siis tosiaankin pelkkä nopeasti keksitty aprillipila, eli Toljanter ei todellakaan ole pilannut ainutlaatuista elämäänsä lisääntymällä mun kaltaisen tyrkkyhirviön kanssa kuten täällä ehdittiin jo pelätä (◠‿◠✿)

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Kyseessä oli siis tosiaankin pelkkä nopeasti keksitty aprillipila, eli Toljanter ei todellakaan ole pilannut ainutlaatuista elämäänsä lisääntymällä mun kaltaisen tyrkkyhirviön kanssa kuten täällä ehdittiin jo pelätä (◠‿◠✿)

Hyvä pila oli, ku minä menin ihan retkuun! :))

Muistakaa nyt, ettei noitte typeristä jutuista saa välittää. Niitte suunnassa kattokaas mättää jokin pahasti :[

• tinttu-liina kirjoitti:

Hyvä pila oli, ku minä menin ihan retkuun! :))

Muistakaa nyt, ettei noitte typeristä jutuista saa välittää. Niitte suunnassa kattokaas mättää jokin pahasti :[

Toisten onni ja rakkaus näyttää olevan eräille kamalan kova pala nieltäväksi. Viattomista aprillipäivän höpötyksistäkin saadaan aikaan ala-arvoista tulkintaa ja solvausta...

• Toljanter kirjoitti:

Toisten onni ja rakkaus näyttää olevan eräille kamalan kova pala nieltäväksi. Viattomista aprillipäivän höpötyksistäkin saadaan aikaan ala-arvoista tulkintaa ja solvausta...

Jättää omaan arvoonsa moiset. Tuollaisella kun eivät mitään voita, ittensä vaan nolaavat.

Maapallo kantaa päällään monenmoista ihmistä. On sydämeltään kultaa olevia, ja sitten katkeruuden mustaamia ihmisiä.

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Voin tehdä kanssasi lapsen;)

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Noh, voit toki tehdä minusta vuoden kuluttua taaperosi 'isäehdokkaan'. Asian oikomisen jätän vastuullesi;)

~Tukkirekka~

• Anonyymi kirjoitti:

Noh, voit toki tehdä minusta vuoden kuluttua taaperosi 'isäehdokkaan'. Asian oikomisen jätän vastuullesi;)

~Tukkirekka~

Täällä puhuttiin tyrkyistä, hienoa kun tulit näyttämään loistavan esimerkin siitä mitä tuo sana oikeasti tarkoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

~Tukkirekka~

Tuossa sen näkee, että sama pas****nen olet edelleen!!! ://

Että kehtaatki!!

• Anonyymi

Ei taaas tuo s24 trolli

• Hyvää päivää vaa sullekki ;))

• Täytyy kai tunnustaa rehellisesti, että olen jonkin aikaa toiminut tämän sivun viestien tarkistajana, eli olen poisto-oikeuksilla siis.

Viittiny tehä isompaa numeroa, mut samapa tuo oli tänne nyt tunnustaa, ku ei siitä kukaan varmasti suutu :)

• Anonyymi

Muistat sä kun autoin sua koulusa aina kun sua kiusatti?

• No höh...
        Eikö kukaan nyt ihmetelly tai yllättyny tästä??? :}

Ei toi kyllä paikkaansa pitänykkää.

Nyt mä en päässy lällättämään aprillia aprillia, syö silliä....

Hiton ilonpilaajat!! ;(

:))))

• Anonyymi

Taitaapi olla aprillia.

• Näköjää tänään oli aprillipäivä..
        Ei ole ennen multa näin unohtunu...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Näköjää tänään oli aprillipäivä..
        Ei ole ennen multa näin unohtunu...

Kyllä muistan kun tuo sinun ystävä auttoi sinua koulussa aina,sen oma elämä meni pilalle ja se kärsi sen takia kun se sinua auttoi koulussa,

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muistan kun tuo sinun ystävä auttoi sinua koulussa aina,sen oma elämä meni pilalle ja se kärsi sen takia kun se sinua auttoi koulussa,

Nämä tällaiset jutut...
        Täytyy kyllä ihmetellä, että joku edes voi keksiä jotain noin typerää..

• Anonyymi

Naisista tulossa, olipas hikinen sessio, Kokkolan naiset aika vaativia nykyisin, pitää alkaa käymään salilla että jaksaa, huhhuh, nyt kylmään suihkuun ja sitten tuoremehu kera palautumista, taitaa tulla töllöstä Wallanderi pitää vilkaista sitä samalla, hyvä jakso toi levoton mies tms

• Onko vaalikaffeet jo juotu?

Aurinkoinen päivä ainaski on, niin että ihan häikäisee..

Onpa mukavaa, ku seuraavat kaksi viikkoa on lyhyempää työviikkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe