Maailmalla poliisi ei ole mikään ystävä

Anonyymi-ap

Monia maita, joissa valtion kanssa kilpailevat tavalliset ihmiset.

Jotenkin Suomessa ei ole muotia vastustaa mitään ja se näkyy ihmisten typeryytenä koko ajan, että elämä on sietämätöntä, vaikka on helvettiä.

Syntyy ryhmittymiä, jotka kilpailevat tosissaan valtion kanssa johtajuudesta.
Valtion on pakko kiinnittää ryhmiin huomiota, joko ystävystyä tai kilpailla.

Tuossa luonnon kaltaisessa vapaudessa POLIISI EI OLE YSTÄVÄ.
Poliisi tappaa yhtä paljon kuin rikollinen, vaikka puhutaan, että rikollinen tappaa enemmän.
Rikollinen mitä?
Rikollinen on olemassa, koska on poliisi olemassa.
Syytellään toisiaan.

Parhaissa tapauksissa vasemmistolaiset pääsevät valtaan.

Niin politiikan opiskelijana näen, että on vasemmistolaisia ja oikeistolaisia maita pitkin maapalloa.
Olisi kiva nähdä kartta, jossa maita jaotellaan puolueiden mukana, jolloin hahmottuu todellinen rintamaa, jossa sotia käydään.
Pelkäämättä, koska ette tekään kaikki tiedä kaikkea yhteiskunnasta, mutta vasta opiskelette. Se tyhmä politiikan ja yhteiskunnan filosofia.

Suomalasiet ihmettelevat, että kuinka oikeistolaisessa Suomessa poliisi ei ole ystävä.

Mietitään....oikeistolaisissa valtioissa on valtiojohto ja ne ovat kaikki diktatuureja, jossa militantit johdossa.

Ei koskaan tykännyt politiikka paskasta kuin nyt kun on pakko tietää, ennen kuin tipahtaa.

10

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko kysymys riippumatta puolueesta, että kuinka pidetään mielivalta pois vallasta, koska valtaan asettuu istumaan diktaattori kaikissa tapauksissa kapitalismissa, demokratiassa ja sosialismissa.

      Mitkä ovat yleisiä keinoja tasoittaa noita järjestelmiä.

      • Anonyymi

        Pahat hallitsijat vaihtuvat maltillisilla, jotka vaihtuvat tosi hyvillä hallitsijoilla, joita vaihtaa taas huono hallitus....Tuskin yhtä tilaa on olemassa. Luonnossa on kiertokulkua, jotta jokaisen ääni tulisi kuuleviin, että ketään ei unohdettaisiin.

        Siksi väkivalta on olemassa luonnossa ja sitä on opittava käsittelemään ja sietämään.

        Luonnon tilassa ei näyttää olevan vaaratonta elää. Koska vain voi kuolla, itse ja perhe ja koko valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahat hallitsijat vaihtuvat maltillisilla, jotka vaihtuvat tosi hyvillä hallitsijoilla, joita vaihtaa taas huono hallitus....Tuskin yhtä tilaa on olemassa. Luonnossa on kiertokulkua, jotta jokaisen ääni tulisi kuuleviin, että ketään ei unohdettaisiin.

        Siksi väkivalta on olemassa luonnossa ja sitä on opittava käsittelemään ja sietämään.

        Luonnon tilassa ei näyttää olevan vaaratonta elää. Koska vain voi kuolla, itse ja perhe ja koko valtio.

        Valtaistuimelle pääsee vuorostaan ryhmä, yksilö, perhe tai toisilleen tuntemattomat ihmiset.
        Valtaan pääsevät vuoroperään nuoret ja vanhat.
        Valtaan pääsevät erilaisten ammattialojen edustajat sotilaista työttömiin.
        Valtaan pääsevät naiset ja miehet.
        Valtaan pääsevät rikkaat ja köyhät, sairaat ja terveet, tyhmät ja älykkäät.

        Vallan jako on kiertokulku.
        Samassa paketissa, hallituksessa voi olla monia ominaisuuksia, joita on kerrottu yllä, jotta samaan aikaan täydentyy mahdollisimman moni vuorotelleen, ei samaan aikaan, koska toiset yhdistelmät ovat vaikeasti asettuvia yhdessä.

        Kun kysyy, että miksi minä en menesty elämässä, niin pitää nostaa mittakaavan katsoakseen, missä laajemmassa kontekstissa itse istuu. Ensin on opiskeltava itseään, sitten perhettään, sen jälkeen kylänsä ja kaupunkinsa, maansa, mannertaan ja lopussa maapalloaan. Pitkä prosessi, joka ei valmistu usein ajoissa. Ja sen pitää valmistua myös tietoisesti, että pystyy kommunikoimaan ulos sen, mitä tietää, kertomaan ajatuksiaan toisille ihmisille ymmärrettävästi.

        Se miksi minä en saa jotakin nyt, voi johtua siitä, että ei ole minun vuoroni saada nyt tai että olen jo saanut aikaisemmin jo sen, mitä tavoittelen.

        Tavoitteista kanssa kyse, että ei pidä tavoitella vääriä asioita elämässä.
        Ja luopua ajoissa vääristä tavoitteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaistuimelle pääsee vuorostaan ryhmä, yksilö, perhe tai toisilleen tuntemattomat ihmiset.
        Valtaan pääsevät vuoroperään nuoret ja vanhat.
        Valtaan pääsevät erilaisten ammattialojen edustajat sotilaista työttömiin.
        Valtaan pääsevät naiset ja miehet.
        Valtaan pääsevät rikkaat ja köyhät, sairaat ja terveet, tyhmät ja älykkäät.

        Vallan jako on kiertokulku.
        Samassa paketissa, hallituksessa voi olla monia ominaisuuksia, joita on kerrottu yllä, jotta samaan aikaan täydentyy mahdollisimman moni vuorotelleen, ei samaan aikaan, koska toiset yhdistelmät ovat vaikeasti asettuvia yhdessä.

        Kun kysyy, että miksi minä en menesty elämässä, niin pitää nostaa mittakaavan katsoakseen, missä laajemmassa kontekstissa itse istuu. Ensin on opiskeltava itseään, sitten perhettään, sen jälkeen kylänsä ja kaupunkinsa, maansa, mannertaan ja lopussa maapalloaan. Pitkä prosessi, joka ei valmistu usein ajoissa. Ja sen pitää valmistua myös tietoisesti, että pystyy kommunikoimaan ulos sen, mitä tietää, kertomaan ajatuksiaan toisille ihmisille ymmärrettävästi.

        Se miksi minä en saa jotakin nyt, voi johtua siitä, että ei ole minun vuoroni saada nyt tai että olen jo saanut aikaisemmin jo sen, mitä tavoittelen.

        Tavoitteista kanssa kyse, että ei pidä tavoitella vääriä asioita elämässä.
        Ja luopua ajoissa vääristä tavoitteista.

        Ei ole niin yhdestä puolueesta kyse, mutta niistä kaikista vuorotellen.
        Ei ole myös kyse pelkästä demokratiasta, joka on vain yksi järjestelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin yhdestä puolueesta kyse, mutta niistä kaikista vuorotellen.
        Ei ole myös kyse pelkästä demokratiasta, joka on vain yksi järjestelmä.

        DEMOKRATIA on yhtä oikeassa kuin kommunismi, fasismi, kapitalismi, diktatuuri ja muu.

        Demokratia panettelee diktatuuria, vaikka diktatuuri auttaa toisia maita järjestäytymään paremmin kuin demokratia.

        Kun politiikka löytää järjestelmiä, niin ne ovat työkaluja, joita voi ottaa käyttöön, jotta yhteiskunta toimisi. Puolueet, aatteet ovat työkaluja, eivätkä ole ikuisia totuuksia.


    • Anonyymi

      Lentävät spagettihirviöt herailevat uuteen kauteen.

      • Anonyymi

        Leo Kari Tapani Partanen oli aivan oikeassa alkaessaan tutkimaan tapausta ZZZZZ L4Pk5 vuonna 2018. Valitettavasti hän kuoli tapaturpaisesti noin puoli vuotta myöhemmin törmätessään lentokoneella afrikkalaiseen vuoreen.
        Mutta hän oli oikeassa huomatessaan että jotakin hämärää liittyi siihen rikosilmoitukseen, pimeyteen johtavaa.


    • Anonyymi

      Suomessa poliisi tappaa pelastaakseen oman, tai jokun muun hengen. Rosvot ovat tappaneen Suomen itsenäisyyden aikana 136 poliisia.
      Suomessa noudatetaan Montesquiu´n vallan kolmijako-oppia, missä poliisi kuuluu toimeenpanovaltaan. Poliisin käskijä on ylintä toimeenpanovaltaa käyttävä hallitus. Jos poliisi jättäisi Suomen valtiosääntöön kuuluvan vallan kolmijako-oppin noudattamatta poliisi syyllistyisi valtiopetokseen.

      • Anonyymi

        Ajantasalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe