Kuvaile itseäsi

Anonyymi-ap

Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.

160

3429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksikäs ääni. Minulla siis. Hän sanoi itse. 😌

• Anonyymi

Suoraan sanonut vai täällä palstalla? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraan sanonut vai täällä palstalla? 😁

No irl tietysti.. 😂😂

• Anonyymi

sanoinko mä niinkin, no oho, mutta tottahan se on 😘 niinkuin sekin että sä oot kaunis 🤩mutta tärkeimpänä sun sydän on puhdasta kultaa ja sä oot täyttä timattia koko nainen ❤️🤗🥇🎶🧸💎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sanoinko mä niinkin, no oho, mutta tottahan se on 😘 niinkuin sekin että sä oot kaunis 🤩mutta tärkeimpänä sun sydän on puhdasta kultaa ja sä oot täyttä timattia koko nainen ❤️🤗🥇🎶🧸💎

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Sinulle on valehdeltu, kuullostat alvin oravalta kännissä heliumilla

• Anonyymi

Lihava 47v mies

• Anonyymi

Pistän paremmaksi,.lihava mies 62- v.

• Anonyymi

Oletko LIHAVA vai vain vatsakas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko LIHAVA vai vain vatsakas?

Siis sinä hra no47

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinä hra no47

Vatsakas enempi.

• Anonyymi

Herra numero 47?🤭🙃

• Anonyymi

Tykkään kiusata täällä muita ihmisiä matkimalla heidän kirjoituksiaan.

• Anonyymi

No miten se ny ketään kiusaa kannattaa katsoa kenenkä kirjoituksia matkii meillä joillakin on nääs sellaisiakin vihamiehiä joille kelpaa se sijaiskärsijä kun eivät uskalla tehdä sille hänelle mitään jolle haluaisivat kostaa ja joillakin meillä on jopa sellaisia vihamiehiä joille on yksinkertaista tällaisilta sivustoilta hakkeroida tiedot että löytävät haluamansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten se ny ketään kiusaa kannattaa katsoa kenenkä kirjoituksia matkii meillä joillakin on nääs sellaisiakin vihamiehiä joille kelpaa se sijaiskärsijä kun eivät uskalla tehdä sille hänelle mitään jolle haluaisivat kostaa ja joillakin meillä on jopa sellaisia vihamiehiä joille on yksinkertaista tällaisilta sivustoilta hakkeroida tiedot että löytävät haluamansa

Minäpä luin eri sivustolta, että tällaisten kirjoitusten kirjoittajaksi voi lavastaa jonkun toisen niin uskottavasti ettei ammattilainenkaan älyä sitä lavastukseksi. Tällöin johtopäätöksen on oltava se minkä joskus luin täältä, ettei yksinkertaisesti mitenkään voi olla sataprosenttisen varma, kuka kirjoittaja on, jollet ole hänen takanaan katsomassa mitä hän kirjoittaa lähetyskenttään ja painaako lähetä-nappia.

• Anonyymi

👷👷

• Anonyymi

Naisella on tukka

• Anonyymi

Hih. Kauniit hiukset ne on.

• Anonyymi

Mahtavat ambertsonit

• Anonyymi

Tiedän vain yhden ihmisen joka käyttää tällaista termiä naisten rinnoista. Täälläkö on palstatrollina ja häirikkönä nykyisin?

• Anonyymi

Hyvät hyssykät mikäs perässä naukuu

• Anonyymi

Wtf?? 🤯😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wtf?? 🤯😂

Piuuuuuu!!

• Anonyymi

Sinisilmäinen vaalea mies jonka olet nähnyt useammin liikkuvan työpaikallasi moottorikelkalla kun autolla. Itse työskentelen pahamaineisessa yrityksessä jonka omistaja on hullu mutta itsellä ei ole mitään valitettavaa vaan minulla on täysi vapaus ja rauha työskennellä miten parhaaksi näen, lisäksi saan tehdä kaikkia asiakkaille tarjottavia juttuja pohjoisimmillaan kirkkoniemessä asti
      Kaipaamani nainen on sotilasarvoltaan kersantti kun itse olen sissikoiranohjaaja joten pidän koirista, tai itse asiassa kaikista eläimistä äidilläni on kissoja ja koiria kaikkiin niihin olen kiintynyt. Minulla on metsästyskortti ja kivääri sekä kaksi haulikkoa mutten ole metsästänyt tänä syksynä ollenkaan, olen varmaankin pehmennyt, koska liikutun bionik dogin jaksoista. Minut tapaa todennäköisimmin juoksuportaista tai ladulta kun baarista, mutta sekin kyllä hoituu tarvittaessa.

• Anonyymi

Se on bionik dog

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on bionik dog

Bionik pet

• Anonyymi

Ja koko Suomi 🤔

• Anonyymi

Mahtava peräsin ja pulleat purjeet 🤗

• Anonyymi

Tykkään👍

• Anonyymi

Iso per*e ehkä😶‍🌫️

• Anonyymi

Ihastunut, hormooneista sekaisin oleva nainen. No vähän sekaisin (lue paljon) hänestäkin.
      Hänen ääni ja koko hän! Menee ilta haaveillessa.

• Anonyymi

pidän esimerkiksi rastoista

• Anonyymi

Rumat bakteeripesäkkeet

• Anonyymi

Oon minä niitäkin kuvia katsellut 😘🎤🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumat bakteeripesäkkeet

seksikästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seksikästä

Hmm. No siitä en osaa sanoa mutta joillekin vaan sopii.

• Anonyymi

Seksisuhteeseen juhan kalastelua taas tämäkin 😅

• Anonyymi

En jaksa. Olen varma että on silloin tällöin tunnistanut jo. Ikävä häntä.

• Anonyymi

Come on dude, you have to be sure if you gonna contact in real life man!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Come on dude, you have to be sure if you gonna contact in real life man!!!

En tarkoittanut sinua! Älä omi minun viestejä.

• Anonyymi

Pitkät punaiset hiukset. ☺️

• Anonyymi

Oot hyvin kuuma jos olet hän-naiselta

• Anonyymi

M❤❤❤❤

• Anonyymi

Oon se kenelle valehtelit.

• Anonyymi

Silmälasit ja siniset silmät, lyhyt parta, kaljuuntuva pää eli tukka siilillä aina, lommo posket, hieman vinossa oleva nenä, aknearpia.

Eipä tuota varmaan enempää vaikuta kuvailla itseäni, jos ei tuosta jo tunnista :)

• Anonyymi

Tutulta näyttää...

• Anonyymi

Esiinnytäänkö täällä toisina vai kaikuuko täällä?

• Anonyymi

Sinä oot se! Voi tietty olla ettet ookaan...H?
        Olis kiva vähä tavata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutulta näyttää...

Sitten sanot vain paikkakunnan missä asutaan, niin katsotaan meneekö oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnytäänkö täällä toisina vai kaikuuko täällä?

Ihan omana itsenä olen täällä. Kyllä teillä kuvittelijoilla pitäis lopettaa palstailu hetkeksi. Ei varmaankaan tee hyvää mielenterveydelle tommonen kokoaikainen kuvittelu siitä, että joku esiintyy toisena kuin on.

Toisaalta eipä taida muina esiintyvien mielenterveyskään olla kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oot se! Voi tietty olla ettet ookaan...H?
        Olis kiva vähä tavata

Onko H etunimen eka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko H etunimen eka?

Juu...todennäköisesti

• Anonyymi

Läski ja liian pienet rinnat kuulemma.

• Anonyymi

Miejillä yleensä on jolleivät dyö.ulkolaista hormoneilla kasvatettua lihaa 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miejillä yleensä on jolleivät dyö.ulkolaista hormoneilla kasvatettua lihaa 😅

Mä olen nainen. Rintani ovat D kupit.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ai vaimosi?

• Anonyymi

😈😇

• Anonyymi

No sinäkö se olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinäkö se olet?

Voi olla 👀

• Anonyymi

Kyllä hän tunnistaa kun taas näkee minut 😉

• Anonyymi

Hiljainen erakkoluonne, joskus nauru raikaa.

Tosikko.

Rakastaa luonnon ihmeitä.

Antanut naiselle laulun s-kirjaimella.

• Anonyymi

S- kirjaimella? Tarkennatko?

• Anonyymi
        UUSI

No voi sua, sä tiedät, että tykkään susta. Oon koittanut sulle sen ilmaista aina kun ollaan nähty. Pyytäisit mut kahville kun taas törmätään.

• Anonyymi

Hyvä perce

• Anonyymi

Olen ruma ja tyhmä miesmoppaaja.

• Anonyymi

Huomaan mies jokaisen liikkeesi ja katseesi, vaikka en katsokaan sinuun päin.

• Anonyymi

Tuleeko sulle tunnistus kuumotukset jos sanon että epäilen että tiedän kuka olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko sulle tunnistus kuumotukset jos sanon että epäilen että tiedän kuka olet?

Epäilen meidän molempien kirjoittavan täällä. Hän on varmasti tunnistanut myös minut. Nyt hän tietää lähes varmaksi, että kirjoitan hänelle%häntä kaivaten. Minulle tosin ei ole selvillä ketä mies kaipaa. Irl kytöksen perusteella kuvittelin, etten ple yhdentekevä hänelle. Olin ihan varma, että huulipuna viesti oli häneltä. Ihastuminen on tehnyt minut pöhköksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Kirjoitutapasi on vääränlainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin yhtään

• Anonyymi

Oon se, joka etsi sulle biisit, kun soitit kitaraa.

Paistoin sun mielestä paremmin kananmunat.

Kummankin mielestä se toinen siivosi aina paremmin.

Sait elämäsi ensimmäisen matikkakeiton, yhdessä kalastettiin se ja yhdessä myös valmistettiin. Toki söimme myös yhdessä sen.

• Anonyymi

Tumma, vanha taskuraketti.

• Anonyymi

Aika rumasti sanoit...tosin minkäs voi jos/kun se on totta. Minkä ikäinen on hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika rumasti sanoit...tosin minkäs voi jos/kun se on totta. Minkä ikäinen on hän?

Itsestäni laitoin tunnisteet. Hän on vanha. Se jonka pitäisi tunnistaa se vanha, on sitä nuorempi🙃

• Anonyymi

Sekä raaka että kypsä

• Anonyymi

Ajattele ny verkkorikollinen kersa kuinka pitkälle voit päästä tällä lausunnolla, on se hienoa kun skitsofreeninen piripää kattoo liikaa netflixiä ja kuvittelee että joku luonneprofiili istuu suomen kai säädäntöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele ny verkkorikollinen kersa kuinka pitkälle voit päästä tällä lausunnolla, on se hienoa kun skitsofreeninen piripää kattoo liikaa netflixiä ja kuvittelee että joku luonneprofiili istuu suomen kai säädäntöön

Ja muutenkin onko hyötyä kaivella se sääluttävä google board leikepöytä esiin sen jälkeen kun on törmännyt mielestään kirjoitukseen josta olisi jotain hyötyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muutenkin onko hyötyä kaivella se sääluttävä google board leikepöytä esiin sen jälkeen kun on törmännyt mielestään kirjoitukseen josta olisi jotain hyötyä

Vähän liikoja kuvittelee itsestään tyyppi joka ei yhtä suht helppoa suojatyötä onnistunut pitämään. Kuskaa eino koppiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän liikoja kuvittelee itsestään tyyppi joka ei yhtä suht helppoa suojatyötä onnistunut pitämään. Kuskaa eino koppiin

Muistatko karpaasi myös sen psykoottisen tänne kirjoitetun haaveen jossa istut toisella puolella pöytää hiillostamassa asiasta mitä ei ole, kuvailu oli omiaan osoittamaan ettei sosiaaliset taidot ihan olisi riittäny tutkinnan puolelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatko karpaasi myös sen psykoottisen tänne kirjoitetun haaveen jossa istut toisella puolella pöytää hiillostamassa asiasta mitä ei ole, kuvailu oli omiaan osoittamaan ettei sosiaaliset taidot ihan olisi riittäny tutkinnan puolelle

Isoa valoa päin näköä ja silleen kun oikeasti homma vastaa maanittelua enemmänkin

• Mut tietää jo kaikki. Ei tarvitse mitään kuvailuja.

• Anonyymi

Lienee itse aiheutettua vai mitä luulet

• Anonyymi

Ehkei tarpeeksi hyvin kuitenkaan, joten annetaanko lisätietoja?

• Anonyymi

Hyvin olet kyllä yleisön ottanut haltuun👏👏👏👏

• Anonyymi

Vähän sellainen häseltäjä välillä. Joskus päästelen suusta sammakoita. Sellainen pieni ja pippurinen tarvittaessa silkkaa hunajaa.
      Ulkonäkö varmaan ihan ok ja blondit hiukset. Olkaapa hyvät...kuka kaipailee?

Naiselta

• Anonyymi

No aijaa ehkä... 😍 Mut ulkonäkökin on kyllä paljon enemmän kuin ok 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aijaa ehkä... 😍 Mut ulkonäkökin on kyllä paljon enemmän kuin ok 😘

...niinkö🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...niinkö🥺

Niin, oot tosi kaunis ja seks... 🤩😘 Kaunein ikinä ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Tämä kuvauksesi sinusta on täysin osuva myös minuun 😅
        Oletko myös lyhyt ja luova kuten minä?

• Anonyymi

Vanha ja ruma. 💔

Mieheltä

• Anonyymi

Kirjotusvirhe. Vanha ja herkun näköinen

• Anonyymi

Yllätän kaivattuni silloin tällöin. naiselta

• Anonyymi

Ostatko lahjoja ??!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostatko lahjoja ??!

En osta lahjoja vielä hänelle.

• Anonyymi

Kuvailen sitten, kun minulla taas joskus on sellainen kaivattu.

• Anonyymi

Vuosia sitten höyrysauna minä aatamin asussa sinä uikkarissa ja juteltiin siellä myös.
      Samassa paikassa näin myös kun ihanasti nousit kylmästä altaasta.

• Anonyymi

Pituutta n. 160 cm, painoa n. 120 kg, huonot, mätänevät hampaantyngät suussa, pälvikalju, valtava kaljamaha, hielle ja lialle haiseva kroppa. Pitkälle edennyt diabetes, joten mustuneet varpaat jää sukkaan, kun vetää kenkää pois jalasta. Myös näkökyky mennyt diabeteksen takia, vetiset ja punaiset siansilmät tihrustaa läskisestä naamasta. Sänkisellä läskinaamalla ikuinen hölmö möllötys päällä. Valtavia ilmavaivoja, oluen täyttämä kaljamaha pöräyttelee hirveitä mallaspieruja saastaisiin alushousuihin jotka vaihtuvat puhtaampiin vain jouluna ja juhannuksena, kuten ne 30 vuotta vanhat sukatkin, joista mätänevät varpaantyngät vilkuttavat esillä.

• Anonyymi

Lisäksi: Vaatetus, 70-luvun teryleenitakki, ei juuri koskaan pesty, puhkikuluneet farkut, jalassa ne kuuluisat hai-saappaat, reikäiset tietenkin. Pälvikaljua peittää n. kymmenkunta vuotta vanha pipo, jonka väristä ei saa mitään selvää, on päässä kesät ja talvet. Entinen sekatyömies, saanut kenkää juopottelun takia niistä harvoista työpaikoista joita on joskus nuoruutensa päivinä onnistunut saamaan. Nyt sossun elätti, asuu kaupungin vuokra-asunnossa muiden kurjien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi: Vaatetus, 70-luvun teryleenitakki, ei juuri koskaan pesty, puhkikuluneet farkut, jalassa ne kuuluisat hai-saappaat, reikäiset tietenkin. Pälvikaljua peittää n. kymmenkunta vuotta vanha pipo, jonka väristä ei saa mitään selvää, on päässä kesät ja talvet. Entinen sekatyömies, saanut kenkää juopottelun takia niistä harvoista työpaikoista joita on joskus nuoruutensa päivinä onnistunut saamaan. Nyt sossun elätti, asuu kaupungin vuokra-asunnossa muiden kurjien kanssa.

Omistatko polkupyörän 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältäkö minä sinut viimeinkin löysin?!

Vähänkö oon ikävöinyt sua <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältäkö minä sinut viimeinkin löysin?!

Vähänkö oon ikävöinyt sua <3

nyt sä rauhotut… sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin näistä ilmoituksen ylläpitoon. Minusta on täysin käsittämätöntä, että joku kohottaa itsetuntoaan maalittamalla syrjäytyneitä ihmisiä. Toivotaan että oma elämäsi ei koskaan niin sanotusti kuse alleen. Tai toivotaan että se nimenomaan kusee.

• Tässä on kyllä se looginen ongelma, että oletetaan että se kaivattu kaipailee myös sinua. Voihan sitä itseään kuvailla, mutta onkos se sun kaipaamas ihminen täällä lukemassa näitä viestejä? Ja jos on, niin miksi? Eikö olisi helpompaa sitten laittaa suoraan viestiä ja tavata?

• Anonyymi

No laitappa viestiä esimerkillisesti vaikkapa Netalle ja Kirsille. Sä jaksat aina huudella kaikkea sontaa, mitä et itse kuitenkaan tee.

• Anonyymi

Miksi? Oi miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

No laitappa viestiä esimerkillisesti vaikkapa Netalle ja Kirsille. Sä jaksat aina huudella kaikkea sontaa, mitä et itse kuitenkaan tee.

Mä olen joskus kauan sitten laittanut viestin. Mä oon tehny sen, mitä moni muu ei täällä tee. Kirsiä en ole koskaan livenä nähnyt, vaan hän on vain palstatuttu, niin miten siinä viestiä laitan? Varmasti olisin laittanutkin jo, jos pystyisin. Toinen juttu se, että kirsiä ei taida niin paljon kiinnostaa, muu kuin satunnainen jutustelu täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Oi miksi?

No sehän se. Ehkä kyselin ihan tyhmiä, kun aamuaivoillani sain tämmöisen asian mieleeni. Enkä osannut sitä edes muotoilla sillä tavalla hienosti, kun sitä asiaa pohdin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä olen joskus kauan sitten laittanut viestin. Mä oon tehny sen, mitä moni muu ei täällä tee. Kirsiä en ole koskaan livenä nähnyt, vaan hän on vain palstatuttu, niin miten siinä viestiä laitan? Varmasti olisin laittanutkin jo, jos pystyisin. Toinen juttu se, että kirsiä ei taida niin paljon kiinnostaa, muu kuin satunnainen jutustelu täällä.

ai nyt taas itket kirsiä. et sä jani tajua ettei kirsi halua muuta kuin moikata sua.

• Anonyymi kirjoitti:

ai nyt taas itket kirsiä. et sä jani tajua ettei kirsi halua muuta kuin moikata sua.

Nössön nössön nöö taas kerran. Kyllä mä kuule olen sen huomannut ajat sitten.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nössön nössön nöö taas kerran. Kyllä mä kuule olen sen huomannut ajat sitten.

ja se moikkaaminen tekee kirsistä mukavista mukavimman kun ei halua keskustella sun kaa.

• Anonyymi kirjoitti:

ja se moikkaaminen tekee kirsistä mukavista mukavimman kun ei halua keskustella sun kaa.

On ollu mukavista mukavinta moikkailua. Kyllä mä häntä ymmärrän, ettei kukaan jaksa mistään velvollisuudentunnosta täällä roikkua ja olla mielix. Ei se sellaiselta saa tuntua sillon, jos ei olla oikeasti mikään pari. Ei edes tunneta toisiamme. Häntä niin vähän kiinnostaa mitä teen ja mitä harrastan jne. Ei meistä sillä tavalla koskaan tuttuja tulekaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On ollu mukavista mukavinta moikkailua. Kyllä mä häntä ymmärrän, ettei kukaan jaksa mistään velvollisuudentunnosta täällä roikkua ja olla mielix. Ei se sellaiselta saa tuntua sillon, jos ei olla oikeasti mikään pari. Ei edes tunneta toisiamme. Häntä niin vähän kiinnostaa mitä teen ja mitä harrastan jne. Ei meistä sillä tavalla koskaan tuttuja tulekaan.

se ettei kirsiä kiinnosta niin tekee kirsistä mukavista mukavimman. voi helvetti.

• Anonyymi kirjoitti:

se ettei kirsiä kiinnosta niin tekee kirsistä mukavista mukavimman. voi helvetti.

Sä et vaan ymmärrä miksi se on mukava. Mutta ei sitä muiden tarvitse ymmärtääkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

"Mielix"? 🤣 Teini ihqudaa. Papparainen jokeltaa kymmenenvuotiaan tasolla. Ilmankos sua pelkästään teinit kiinnostaa kun ei ole kivekset vielä edes kunnolla laskeutunut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä et vaan ymmärrä miksi se on mukava. Mutta ei sitä muiden tarvitse ymmärtääkään.

Eikö sun ystävät moikkaa sua ja juttele sun kaa. Ai niin sullahan ei ole ystäviä.

• Anonyymi

mulla on heikkous ja sen nimi on siniset silmät,,,,,🫡

• Anonyymi

Siis minä? - sinisilmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minä? - sinisilmä

Sinisilmiä toki muutamasti mutta ehkäpä? hänellä on hyvin ihana katse..🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinisilmiä toki muutamasti mutta ehkäpä? hänellä on hyvin ihana katse..🫂

Katsotte useinkin toisianne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotte useinkin toisianne?

ei koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei koskaan.

Missä sitten katseen nähnyt? Kuvasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sitten katseen nähnyt? Kuvasta?

Töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä

Milloin viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin viimeksi?

Tänään tai kunnolla eilen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään tai kunnolla eilen

Ohi

• Anonyymi

Sonni.

• Anonyymi

Ja täällä lehemä

• Anonyymi
        UUSI

Olin suhun joskus ihan rakastunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olin suhun joskus ihan rakastunut.

-Ammunko rakkauden nuolella?
        -Ammu -uu 😄

• Anonyymi

Kaadoin maidon punaiseen mukiin, pohjalle.

• Anonyymi

Tässä on virhe, muistin väärin, hän kaatoi ehkä itse.

• Anonyymi

Siittimensä oli viime iltayöstä pesässäs.

• Anonyymi

Vihreäsilmäinen ujohko herkkä rillipää (ehkei tunnista mutta saa nyt riittää tällä erää;))

• Anonyymi

Haha. Ei kai vaan. Et mennyt tekemään sitä? Lol. Jos menit, se on elämäni noloin juttu. Mutta sellainen mä oon. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha. Ei kai vaan. Et mennyt tekemään sitä? Lol. Jos menit, se on elämäni noloin juttu. Mutta sellainen mä oon. 😆

Ei se oo onneksi ehkä julkinen. Huh. Huh. Komento takasin.

• Anonyymi

Minkä väriset hiukset? 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset hiukset? 🫣

Tällä hetkellä ruskeat (tainnut se punertava sävy jo kadota kokonaan)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä ruskeat (tainnut se punertava sävy jo kadota kokonaan)

Ootko tavannu hänet työpaikallasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko tavannu hänet työpaikallasi?

en ole tavannut työpaikkallani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole tavannut työpaikkallani

:((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:((

Hänen työpaikkallaan ollaan tavattu kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen työpaikkallaan ollaan tavattu kyllä

Ohi 😔 molempien työpaikka oli.

• Anonyymi

En taida olla kaivattu, mutta olen kai harvinaisen ristiriitainen persoona. Omakaan ajatus ei pysy perässä, miten asiat minun päässä menee.

• Anonyymi
        UUSI

Kuvauksesi sopii kahteen tunteemaani Jiihin 😅
        Toinen on tämän sanonut minulle.

• Anonyymi

Olen syntyperäinen ulkomaalainen,
      hiukset värjätty valkoisenharmaiksi, mutta edessä on yksi musta raita,
      Pituus 172 cm,
      paino 70 kg.

Kaivattu ei ehkä käy täällä enää, tai ehkä vain minä en käy täällä tarpeeksi usein.

• Anonyymi

Pieni, mutta pippurinen ja olet saanut siitä maistiaisen.

• Anonyymi

😘😀 missä ja milloin tämä on tapahtunut 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😀 missä ja milloin tämä on tapahtunut 🤔

Huomenta, on siitä jo pari vuotta aikaa.

• Anonyymi

A-mieskö siellä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A-mieskö siellä??

Nainen🤸‍♀️

• Anonyymi

ruma ärsyttävä kiusattu läpi elämän

• Anonyymi
        UUSI

Se että muut ovat projisoineet pahaa oloa ja heikkouttaan sinuun, kertoo heistä, eikä määrittele sinua. ❤️ Olet varmasti hieno ihminen. 🤗

• Anonyymi
        UUSI

Olet itse ikävin seksikokemus kuulin sen muualta, oli kavereiden saunaillan jatkoilla, joilla pääty sekstaamaan kaverin tutun kanssa. Hämärässä puuhaili mutta kovin pitkälle ei itse seksissä päässy, kun sinänsä ihan mukavan tuntuista munaa suuhun ottaessa tajusi, että hyi helvetti, ton jätkän jalkoväli LEMUAA vanhalta pask*lta! Ja ne oli siis saunonu ja uinu monta tuntia ennen, eli vakavia puutteita perushygieniassa. Totaali-yöks ja deva kukku de. Taisi jopa sanoa sille jotain ihan suoraan, koska aamulla se vältteli päin katsomista.
        Toinen kerta mieleen joka jäänyt ja naurettu monesti oli mies (sosiaalisesti vähän kömpelö ), jonka muna oli todella outo. Löysänä se näytti tosi hyvältä ja lupauksia herättävältä, mutta erektiossa paljastui, että paksuudesta oli varmaan puolet esinahkaa: siis keskellä on kyllä kova (ja ohuehko) seisokki, mutta sitä ympäröi paksu löysä nahkakerros. Kokeili seksiä ehkä viitisen kertaa, eikä siinä ajassa päässyt jyvälle siitä, miten siltä olisi pitänyt ottaa suihin eikä sekään saanut munaansa sisään niin, että ois voinut puhua panemisesta, mikä selvästi turhautti miestä, mutta se ei halunnut puhua siitä enempää. Onneksi sille tuli työn takia muutto toiselle paikkakunnalle, niin ei tarvinnut sanoa, ettei tästä tule mitään. Tämä oli fiasko, huonoutta, toivoton tapaus koko tyyppi.

• Anonyymi
      UUSI

Kohtahan se Halloween kolkuttelee ovella ja aion mennä monstertansseihin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvitse kuvailla

• Anonyymi
      UUSI

En usko että hän jaksaa lukea enää näin pitkää. En jaksanut itsekään.

• Anonyymi
      UUSI

Oikolukuna sormella kelaamisella vedin diipa daapaa näytti olevan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porno tuhosi lopulta parisuhteemme

Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta
      Parisuhde
      25
      3815
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      17
      3568
    3. Itseni vuoksi

Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,
      Ikävä
      24
      1787
    4. Täytyy sanoa

Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      30
      1318
    5. Minkä pituinenen kaivattusi on

Kirjain ja pituus kehiin! 😊
      Ikävä
      68
      1295
    6. Harmi, kun sillä nousi

kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      1182
    7. Miten saisin

Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      33
      1134
    8. Raamatun tärkein lause

Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      376
      888
    9. Jatkoa Nojatuoliin

Huomenta, niin pian täyttyy tämä ketju, ei ehdi muuta kuin aloitella uutta, kun pitkäksi venyy. Arkiasioista on tarkoitu
      80 plus
      128
      828
    10. Onhan tälläkin hivnaisella ollut varmasti satoja asiakkaita,ehkä myös nykyinen aviomies.

Olen naisen nähnyt Turuntiellä. Kantaa todella hi- virusta? Mikäli myy seksiä, niin eikö pitäisi saada pois markkinoilta
      Hämeenlinna
      154
      814
    Aihe