Oletko koskaan katunut kun

Anonyymi-ap

elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔

129

2829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtä kertaa kadun.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin.

Mutta toisaalta en, koska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toisaalta en, koska.

Koska olet naimisissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet naimisissa.

No en. Sitten täytetekstiä loput.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet naimisissa.

Sivusta. Itse käännän nämä niin, että parempi, kun ei tutustuttu paremmin, koska silloin se kaduttaisi enemmän, nyt voi ajatella, ehkä toisessa oli varmaan niitä huonoja puolia, jotka olisi voinut synnyttää turhia riitoja, nyt vältin niidenkin kokemisen. Hyvällä tavalla ajattelen sen jälkeen, että olen tyytyväinen nykytilanteeseeni. Ja tuskin olin hänelle se oikea, koska tilanne päättyi näin. Olimme liian erilaisia, eikä siksi ymmärretty toisiamme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. Itse käännän nämä niin, että parempi, kun ei tutustuttu paremmin, koska silloin se kaduttaisi enemmän, nyt voi ajatella, ehkä toisessa oli varmaan niitä huonoja puolia, jotka olisi voinut synnyttää turhia riitoja, nyt vältin niidenkin kokemisen. Hyvällä tavalla ajattelen sen jälkeen, että olen tyytyväinen nykytilanteeseeni. Ja tuskin olin hänelle se oikea, koska tilanne päättyi näin. Olimme liian erilaisia, eikä siksi ymmärretty toisiamme?

Niin, sitähän ei voi tietää olisitko ollut hänelle oikea jollet edes antanut hänelle/teille mahdollisuutta. Joskus voi yrittää selvittää asioita, kun molemmat ovat kasvaneet ja kehittyneet ihmisinä. Joskus aika ei ole oikea, joskus olosuhteet ovat vääriä. Joskus tapaa oikean ihmisen väärään paikkaan tai sitten väärän ihmisen oikeaan aikaan. Vain aika kertoo lopulta mikä on minkäkin kohtaamisen tarkoitus lopulta 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sitähän ei voi tietää olisitko ollut hänelle oikea jollet edes antanut hänelle/teille mahdollisuutta. Joskus voi yrittää selvittää asioita, kun molemmat ovat kasvaneet ja kehittyneet ihmisinä. Joskus aika ei ole oikea, joskus olosuhteet ovat vääriä. Joskus tapaa oikean ihmisen väärään paikkaan tai sitten väärän ihmisen oikeaan aikaan. Vain aika kertoo lopulta mikä on minkäkin kohtaamisen tarkoitus lopulta 🥰

Totta, en syyllistä toista vaan totean vain, helpoimman kautta, sopimattomuuden, jollei tiet kohdanneet. Minä en ole koskaan ollut se, joka olisi korvannut toisen toisella. Naiset ovat olleet niitä, että halunneet miehen olevan aloitteen tekijä ja minä taas toisin päin, koska olen erehtynyt, enkä usko hyvään omalla kohdallani, siksi siirtänyt aloitteen naisille. En ole kohdannut sitä oikeaa itselleni vielä.

• Anonyymi

Kyllä olen katunut yhtä kertaa kun en pidemmälle edennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, ehkä selviät kuvitelluista pettymyksistä elämättä koskaan täysillä.
        Olen tehnyt paljon asioita, hyviä, huonoja, vaarallisia, järjettömiä, tosi noloja ja hulluja juttuja eikä kaikki niin hyväksyttäviäkään, mutta en kadu niitä hetkeäkään, olen vain tehnyt sen mikä on tuntunut sillä hetkellä oikealta, katuisin varmasti enemmän, jos olisin kaiken sen jättänyt tekemättä.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, ehkä selviät kuvitelluista pettymyksistä elämättä koskaan täysillä.
        Olen tehnyt paljon asioita, hyviä, huonoja, vaarallisia, järjettömiä, tosi noloja ja hulluja juttuja eikä kaikki niin hyväksyttäviäkään, mutta en kadu niitä hetkeäkään, olen vain tehnyt sen mikä on tuntunut sillä hetkellä oikealta, katuisin varmasti enemmän, jos olisin kaiken sen jättänyt tekemättä.
        Sivusta.

☝️Jatkan-Oli kyse rakkaudesta/ihastumisesta tai muista elämän alueista, niin näin toimin kaikessa.
        Sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

☝️Jatkan-Oli kyse rakkaudesta/ihastumisesta tai muista elämän alueista, niin näin toimin kaikessa.
        Sama.

Niin jokainen elää omanlaista elämää ja on siihen tyytyväinen omalla tavallaan. Minulla on tuttu, joka elänyt kans sinun tavalla ja ihmetellyt minusta sitä, että olen itse varma ja uskallan tehdä asioita, joihin hänestä ei olisi? Samoin kuin maltti puuttui häneltä moniin asioihin.

Pitkäjänteisyys ja vaivan näkeminen tekemiään asioita kohti oli hänellä lyhyt. Luovutti helposti ja oli minulle kiitollinen, koska katsoi hyötyvänsä minun vaivan näöstä asioiden suhteen. Monessa asiassa tuli samat seikat esiin, luovutti helposti, jos asiat vaativat enemmän tekemistä, hänellä ei ollut siihen kykyä.

Elämässä tulee kaikille pettymyksiä, vastoinkäymisiä. Hänestä huomasin, että hänellä oli todella vaikea selvitä niistä, kun tas minulle ne ei tuottanut tuskaa samalla tavalla. Otan omanlaisia riskejä, olen enemmän epäitsekäs kuin hän. Uskon enemmän omaan tekemiseen kuin hän.

Nämä asioista, jonka takia olen tyytyväinen myös siihen, että en ole elänyt hetkessä ja pelännyt sitä, mitä muut ajattelee minusta, kun en ole samalla tavalla hölmöillyt, mistä tarvisi tuntea häpeää ja pelkoa siitä, kun ei kaikkia hölmöilyjä edes tiedosta voi vain epäillä jotain ikävää tapahtuneen.

Hän ei halua muistella menneitä, koska ne tuottaa hänelle enempi huonoja fiiliksiä. Jokainen meistä elää omalla tavallaan ja miettii ehkä ennakolta asioita, mitä ei halua riskeerata omassa elämässään. Itse ajattelen enempi nykyisin terveys edellä asioita. On paljon tuttuja, kun olen harrastanut joukkuelajeja.

Viihdyn hyvin itsekseni, kun taas tämä tuttuni kokisi yksin olon todella ikävänä asiana. Jokainen meistä kokee traumoja elämänsä aikana, mutta toisille ne eivät aiheuta samalla tavalla rajoja ja haittoja tulevaa ajatellen, riippuvuuksia, jotka haittaa tulevaa eloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta.

jatkan -Silloin kun minä elin ns. täysillä kuului arkeen kuningas alkoholi, joka vei mukanaan ja tuotti ne häpeän tunteet, ystäviä on kuollut jo kolme ja muuten läheltä pari lisää, kun maksa sanoi poks. häpeästä en nykyisin kärsi yhtä lailla. Alkoholiton olut maistuu aina välillä, muuten ei. Kadun joitain asioita niiltä ajoilta. Olin omasta mielestäni silloin itsekäs ja ylimielinenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään selvitettävää. 🙂 Harmittaa vaan aika. Joku random ajattelee, että näin parempi, toinen en välttämättä, vaikka saattaa ollakin tyytyväinen tähän hetkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, en syyllistä toista vaan totean vain, helpoimman kautta, sopimattomuuden, jollei tiet kohdanneet. Minä en ole koskaan ollut se, joka olisi korvannut toisen toisella. Naiset ovat olleet niitä, että halunneet miehen olevan aloitteen tekijä ja minä taas toisin päin, koska olen erehtynyt, enkä usko hyvään omalla kohdallani, siksi siirtänyt aloitteen naisille. En ole kohdannut sitä oikeaa itselleni vielä.

Et ole kohdannut vielä vsikka olet ollut kohta 40 v aviossa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan -Silloin kun minä elin ns. täysillä kuului arkeen kuningas alkoholi, joka vei mukanaan ja tuotti ne häpeän tunteet, ystäviä on kuollut jo kolme ja muuten läheltä pari lisää, kun maksa sanoi poks. häpeästä en nykyisin kärsi yhtä lailla. Alkoholiton olut maistuu aina välillä, muuten ei. Kadun joitain asioita niiltä ajoilta. Olin omasta mielestäni silloin itsekäs ja ylimielinenkin.

Vastaan lyhyesti.
        Eli siis alkoholilla ei osuutta tekemiini asioihin, saattaisi käydä liian vaaralliseksi.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö koskaan ole tullut mieleen että juuri siitä johtui ne "huonot" puolet koska olethan aina ollut naimisissa.
        Ei ihan tarpeeksi tullut sitä luottoa joten peli poikki.
        Hyvää ja rakkauden täyteistä elämää sinulle rakas❤️ sillä sitä sinä tulet minulle aina olemaan.
        Mieheltä naiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö koskaan ole tullut mieleen että juuri siitä johtui ne "huonot" puolet koska olethan aina ollut naimisissa.
        Ei ihan tarpeeksi tullut sitä luottoa joten peli poikki.
        Hyvää ja rakkauden täyteistä elämää sinulle rakas❤️ sillä sitä sinä tulet minulle aina olemaan.
        Mieheltä naiselle.

En ole ollut naimisissa. Vanhemmiten varovaisempi, enkö usko koskaan meneväni edes naimisiin?

• Anonyymi

Ei ole vielä toivottavasti jäänyt.

• Anonyymi

Hän löysi jonkun toisen

• Anonyymi

Tuskin olis sua edes huolinut
        m-n

• Anonyymi

Toisaalta pitää tehdä töitä rakkauden eteen, mutta toisaalta on paljon asioita joihin ei voi vaikuttaa. Asiat tapahtuu jos on tapahtuakseen.

• Anonyymi

En ole sitten varmaan huomannut sellaista tilaisuutta, jos niin on.

• Anonyymi

Jos vetovoima on molemminpuolista, se tapahtuu mikä on tarkoitettu.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Näin se on..✨

• Anonyymi

Eihän voi tietää olisko se ollut ”elämän tilaisuus” kun se ei kerran koskaan tapahtunut. Olishan sekin voinut johtaa vain johonkin vähemmän toivottuun lopputulemaan.

• Anonyymi

Jos koen että asia on ollut tärkeä ja mieleinen kuin ihminen myös, niin tottakai koitan käyttää tilaisuuden hyväksi mutta joskus lopputulos on toisenlainen ja se siitä.

• Anonyymi

Ei mua varten ole ketään. Hyvää yötä

• Anonyymi

Nuorena oli yksi juttu, josta olisi voinut tulla jotain. Olin tosi ihastunut ja hän näytti olevan myös. Minä tein oharit epävarmuuttani. Sitä joskus miettinyt vaikka suhteita ollut ja mennyt. Toivon että hän olisi ollut ensimmäinen monessa mielessä, eikä joku muu.

Tällä hetkellä olen jopa enemmän ihastunut yhteen. En haluaisi mokata tätä nyt.

• Anonyymi

Olen. Ehkä minusta ei olisi ollut hänelle mieheksi.

• Anonyymi

Mikä tilaisuus. Minusta ei kukaan ole ollut kiinnostunut. :(

• Anonyymi

Viimeiset viisi vuotta ja varmaan loppuelämä.

• Anonyymi

Montakin kertaa. Ei toki tiedä sitä, miten hyviä tilaisuuksia ne olivat lopulta. Viimeksi tänä vuonna meni monen kuukauden ihastus (nainen) ohi, kun olin turhan ujo ja arka. Nähtiin kuitenkin monta kertaa ja molemmat yrittivät lähentyä tosi varovasti, mutta karkaamiseen se aina päätyi. On eri asia miettiä asia kotona, kun sitten jäätyy ja panikoi irl.

• Anonyymi

Monen kuukauden ihastus? Muut puhuu elämästä.

• Anonyymi

Oletko sama joka kirjoitti aiemmin tänne palstalle, että haluaisi halata naista edes kerran?
        Kuulostat samalta.

• Anonyymi

Olen kyllä.

• Anonyymi

En, koska ihastun usein ja en kauaa viihdy saman naisen kanssa. ,,

• Anonyymi

En mieti sellaista, jota ole edes tapahtunut kaiken sekavuuden keskellä. Loppu on lähellä muutenkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Enpä voi sanoa katuvani, on asioita joita olisin tahtonut tehdä toisin, mutta parisuhteet on mennyt yleensä omalla painollaan ja jonkinlainen "oikea aavistus" on johdattanut tietäni. En sano ettei suurta tahtoa olisi puuttunut, vaan ne tekemiset on tuntunut vieraalle tai olleet omituisia ja en olisi ehkä onnea niistä löytänyt. Jos se elämän tilaisuus koittaisi, toivoisin kummankin siihen suhtautuvan luontevan rakastuneesti, Eli tunteissa e olisi yhtää tyhjää tai epäröintiä, Kohdata toinen ihminen samankaltaisten toiveiden ja haaveiden kanssa, tietysti myös kaikki osaset olisi helppo rakastuneena yhdistää ja rakentaa niistä mieleinen ja kumpaakin suuresti kiinnostava toimintapa. Joskus ihastuessa tunyee heti alkuunsa epävarmuutta, en tiedä mihin se johtaa mutta se poistaa kaiken yhteiseksi rakkaudeksi muuttumasta. Silloin taas kun on selkeä tunne ja aistii tämän olevan molemmille mieleinen, tilaisuudet tekevät varkaan tai ei vaan voi olla osoittamatta kiinnostustaan. Parisuhteen alussa on tärkeä edetä harppauksin, toisen vieressä nukkuminen saattaa yhdistää lopullisesti.
      https://youtu.be/jVlseZKb5Gw

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi

Yli 600 lukukertaa. Muutamaa ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 600 lukukertaa. Muutamaa ainakin.

Väärä vastaus.
        Kuka on se, jota kiinnostaa tietää?

• Anonyymi

En tiedä, oliko edes tilaisuutta, mutta ikävä jäi ytimiin saakka. En syytä itseäni enkä toista.

• Anonyymi

Olen katunut

Että en ole uskaltanut kertoa että tykkään

Jo useamman vuoden

• Mikähän se elämäni tilaisuus olis ollut minkä jätin käyttämättä? 💔

• Anonyymi

veit sanat suustani.
        Juuri tuota olin kirjottamassa. Mistä sen tietää mikä oli ELÄMÄNI tilaisuus.

Viittaako Ap siihen mitä meidän keskellä tapahtui?

• Anonyymi kirjoitti:

veit sanat suustani.

Vaikea sanoa mitä teidän keskellä on tapahtunut.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Vaikea sanoa mitä teidän keskellä on tapahtunut.

Ap tietää, jos olis Hän.

Kun olet ton nimen valinnut niin onko sulla siihen vastaus, että kun nyt täällä pitkistä miähistä huhutaan, niin kuinka paljon pitempi miehen pitää olla, jotta voi sanoa että mies on pitempi eikä että ollaan suurpiirtein samankokoisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ap tietää, jos olis Hän.

Kun olet ton nimen valinnut niin onko sulla siihen vastaus, että kun nyt täällä pitkistä miähistä huhutaan, niin kuinka paljon pitempi miehen pitää olla, jotta voi sanoa että mies on pitempi eikä että ollaan suurpiirtein samankokoisia.

Ei oo vastausta mihin lie. Jos mies on yli160cm on mua pidempi

• Anonyymi

Ei oo vastausta mihin lie. Jos mies on yli160cm on mua pidempi

centtikin riittää että on pidempikö?
        Eikö huomioida naisten korkkareita

• Anonyymi kirjoitti:

centtikin riittää että on pidempikö?
        Eikö huomioida naisten korkkareita

No toi 160cm on jo pidempi kun mä olen.

• Anonyymi

eli työ ootta sen 155 senttilöä merenpinnan yläpual

• Anonyymi kirjoitti:

eli työ ootta sen 155 senttilöä merenpinnan yläpual

Jotain sellasta juu olen 😊

• Anonyymi

Kuinka lyhyeksi luonnehtisit mies itseäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

veit sanat suustani.

Just tämä. Mistä sen tietää, mikä on elämän tilaisuus. Tietää vaan, milloin on ryssinyt kunnolla.

• Anonyymi

Monta kertaa

• Anonyymi

En, koska tein parhaimpani kolme kertaa. Hänellä taisi olla vähän pää huurussa.

• Anonyymi

Pää huurussa eli rakastunut sinuun?

• Anonyymi

Kiusaajagubbea tuntuu ainakin syövän kovasti kun vieläkin jaksaa nälviä.

• Anonyymi

Minun tilanteessani se ei ollut minusta kiinni vasn toisesta osapuolesta. Hän oli niin vastahankaan kaikesta, joten tilanne ei edennyt millään lailla. Turha sitä on enää katua, tehty mikä tehty. Ja kaikkihan tapahtuu nii kuin tarkoitettu on 🥰

• Anonyymi

Tilaisuus on vasta tulossa, uskon näin. Hän ei vielä tarttunut koukkuun. Erästä itseäni vanhempaa, ihanaa ja solakkaa tuttua naista tarkoitan...

• Anonyymi

Onko tuo tuo solakka tunniste? Toistelet sitä ja se ei ole nykykieltä. Onko hän S nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo tuo solakka tunniste? Toistelet sitä ja se ei ole nykykieltä. Onko hän S nainen?

Nykykieltä on varmasti. Ymmärrätkö hyvävartaloisen naisen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nykykieltä on varmasti. Ymmärrätkö hyvävartaloisen naisen?

Sivusta- kuka minua kaipaa? ;*

• Ja vaikka kuinka monesti.

• Anonyymi

Itse elän elämäni tilaisuutta parhaillaan. Tuntuu että se tilaisuus vetelee jo viimesiään ja käyttämättä jää tällä menolla. Pitää vissiin vähän skarpata ja kohdata pelko kasvotusten.

• Anonyymi

Yleensä tekemättä jättämisiä kadutaan, ei niinkään tekemisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon suoraan, että kaduttaa myös tekemisetkin. Ja paljon.

• Anonyymi

Hei, älä tee niin jos olet hän ja aviossa. Selvitä asiat, puolisosi kanssa. Elämä ollut ihanaa ja vaiherikasta, luottakaa toisiinne, puhukaa antakaa läheisyyttä, hellyyttä, huomiota , rakkautta toisillenne. Elämässä voi tulla jokaiselle jossain kohtaa jokin kriisi, mutta niistä selviää yhdessä. Eli nyt täytyy ottaa käyttöön se yhteenhiileen puhaltaminen, rakastsminen ja koska se ei ole kuollut. Niin tuultapäin snteeksiantaen puolin ja toisin. ”Kohtaaminen tapahtui erittäin ihmeellisesti ksuan sitten” ksikki hiljeni. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, älä tee niin jos olet hän ja aviossa. Selvitä asiat, puolisosi kanssa. Elämä ollut ihanaa ja vaiherikasta, luottakaa toisiinne, puhukaa antakaa läheisyyttä, hellyyttä, huomiota , rakkautta toisillenne. Elämässä voi tulla jokaiselle jossain kohtaa jokin kriisi, mutta niistä selviää yhdessä. Eli nyt täytyy ottaa käyttöön se yhteenhiileen puhaltaminen, rakastsminen ja koska se ei ole kuollut. Niin tuultapäin snteeksiantaen puolin ja toisin. ”Kohtaaminen tapahtui erittäin ihmeellisesti ksuan sitten” ksikki hiljeni. ❤️

t. nyyti hän tietää kuka olen😊❤️

• Anonyymi

En en ole jättäny tilaisuutta käyttämättä jos on ollu mahdollisuus ja se on millään tavalla mielestäni soveltunu sen hetkiseen elämäntilanteeseeni kuinka välttyä katumukselta

• Anonyymi

Vuosi 2017. Olisi pitänyt tavata. Sitä olen usein miettinyt.

• Anonyymi

Olipa teillä pojat kallis tohotin

• Anonyymi

Eli luit ne. Hyvä. Niin olisi. Kaduttaa. Mutta sanoit ettet halua huutavia lapsia elämääsi. Mullakin on joku raja. Olenhan leijonaemo.

• Anonyymi

Kyl harmittaa, jos missaa doubIe penetration.

• Anonyymi

Oletko jotenkin vajaamielinen yksilö kenties? Vaikutat vähän syyntakeettomalta

• Anonyymi

No joo, en tosinusko että se olisi muuttanut mitään, mutta olisin ehkä ollut itselleni sen velkaa, että olisin sanonut _edes jotain_ ihastukselleni. Mutta kuten aiemminkin olen joutunut toteamaan, mulla on tiettyjä ongelmia. ..ja kokonaan toinen juttu on sitten se että kuinka hämmentävää ja kiusallista se olisi ollut sille ihastukselleni. 🙈

• Anonyymi

En usko että se olisi ollut hämmentävää tai kiusallista. Tuskin kukaan pahastuu siitä, että saa kuulla olevansa pidetty. Ja mistäs tiedät ettei hän pitäisi sinusta, ehkä hänelläkin on vain omat ongelmansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että se olisi ollut hämmentävää tai kiusallista. Tuskin kukaan pahastuu siitä, että saa kuulla olevansa pidetty. Ja mistäs tiedät ettei hän pitäisi sinusta, ehkä hänelläkin on vain omat ongelmansa?

"Tuskin kukaan pahastuu siitä, että saa kuulla olevansa pidetty."

Tuo ei ole ollenkaan totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuskin kukaan pahastuu siitä, että saa kuulla olevansa pidetty."

Tuo ei ole ollenkaan totta.

Miten niin?

• Anonyymi

En, koska piirtäisin rastia seinään varmaan vieläkin hehe hee

• Anonyymi

Nyt kannattaa kaivella se oiuja-lauta jo esiin jos tulee vaikka lisätiatoa

• Anonyymi

Tartu hetkeen eli carpediam.⚡

• Anonyymi

Mihinkähän tämä viittaisi kenenkin kohdalla? Ei ole tullut kysymyksiä eikä ehdotuksia ainkaan juuri nyt. Itse olen yleensä ollut aktiivinen ja kysynyt tai ehdottanut, jos halusin jotakin. Sen jälkeen olen jättänyt rauhaan, koska en halua häiritä ketään tai jättää asioita myrskyisiksi.

• Anonyymi

Ehkä sellainen "elämäni tilaisuus" on jotakin, jota ei kykene ohittamaan vaan se jää elämään tavalla tai toisella. Se voi olla kaunis ja syvästi rakastama nainen, jokin esine joka on jäänyt hankkimatta tai harraste-tai muu, joka on syystä tai toisesta jäänyt hetkessä elämättä tai hommaamatta. Mutta sen ollessa voimakkaana mielessä, sen toteutuminen tai syvemmän rakkauden kokeminen, saattaa osua kohdilleen milloin vain elämässä. Tilaisuuden voi ehkä käyttää myöhemminkin, jos ei jää murehtimaan menneitä vaan suhtautuu elämään yllätyksien toivossa, selkäänsä rakkaudelle kääntämättä. 💔
      https://youtu.be/jVlseZKb5Gw

• Anonyymi
    • Anonyymi

En, yritän kaikkea mitä haluan niin kauan että joko onnistun tai epäonnistun. ei tarvitse jossitella enää sen jälkeen. Hymyissä suin tai kohti uusia juttuja. Aina ei voi onnistus, välillä niinkin käy että että onnistun tai onnistaa. Miten sen nyt sitten ottaa.

• Anonyymi

En minä kadu, mietin vain miksi lähdin kotiin, enkä jäänyt.

• Anonyymi
        UUSI

Ajattelin, että lähennyimme siinä hetkessä sellaiselle tasolle, että se oli sinulle uutta ja pelottavaa vaikkakin hyvin kaunista

• Anonyymi

Tuota harmia ei ole tullut. Olen käyttänyt kaikki tilaisuudet. Ne eivät kaikki ole johtaneet mihinkään, mutta yritetty on, ei pelkästään näissä romanttisissa asioissa.

• Anonyymi

Yleensä olen harkitsevainen, mutta koska tämä ihminen oli vain jäänyt mieleen, eikä sieltä haihtunut vaikka mitä teki, ja tunne häntä kohtaan vain suureni, tartuin härkää sarvista, vaikka hirvittikin. En voinut jättää sitä tekemättä, eikä kaduta. Kyllä sen tajusi että nyt on SE tilaisuus ja ihminen kohdalla.

• Anonyymi

Kuulostaa kovin tutulta. Itselläkin tuli tuollainen eteen, pakko oli tehdä jotain, ei voinut jättää kokeilematta tulisiko siitä mitään.

• Anonyymi

Joskus koen vahvasti että en.

• Anonyymi

Nuorena menin kukasta kukkaan . Ja niitä riitti. Vain suren yhtä ainoaa minkä möhlin . Silloin ei tuo niin surettanut . Tapasimme selvinpäin . Rakkautta ensi hetkestä . Mokasin kun satuin seuraavalla kerralla olemaan huppelissa . Ei kännissä osannut varoa moista

• Anonyymi

Mitä vanhemmaksi elää sitä vähemmän häpeää.

• Anonyymi

Mitään ei ole jäänyt käyttämättä, mihin teillä on kiire? Kun kuolet tuskin enää mietit mitä teit tai jätit tekemättä.

• Anonyymi

Tämä on taas näitä lasten viestejä.

Moni kokee loputtomasti asioita sitten kuolevana ja vanhempana.

Mutta jos on lapsin mieli eikä mieti muuta kuin 20 sekunttia eteenpäin ja taaksepäin voi omata sellaiset ajatukset kuin sinä.

Vitun yksinkertaisuus.

• Anonyymi

Olen romantikko, mutta toisaalta täysi realisti.
      Realismi on sitä, että ymmärrän, mikä on totta ja mikä ei. Tällaisella palstalla voi päästää ajatuksen kuin linnun käsistään ulos lentämään. Lento on täynnä vapautta, ja toiveikkuutta, nousua sydämen pohjasta. Lintu lentää käsistä pois, ja kiinni sitä et enää koskaan saa. Tiedät sen, etkä siksi yritäkään sitä juosta kiinni, uudelleen tavoittaa, katselet perään vaan.

• Anonyymi

Tää on musta surullista, vaikka ehkä totta!

• Anonyymi

No en, kiero kuin korkkiruuvi

• Anonyymi

Joo kyllä 😇😉🤭🫢🫣🤫🤪😝😜😛🤩😍

• En ole.

• Anonyymi

Maalliselle maailmalle ja sen ihmisille ihan sama.
      Sylkekööt minkä huvittaa, en enää välitä.

• Anonyymi

Minähän käytin tilaisuuden, mutta hän vain ei ollut lopulta sitten riittävän kiinnostunut minusta.

• Anonyymi

Hyvä että kuitenkin kysyit!

• Anonyymi

Kohtalo ei suonut mahdollisuutta tehdä virhettä, muuten olisin tehnyt - tumma mies ääni toisti ääntä, jonka kuulin korvissani, astuessani kynnyksen yli: "Sinä asut täällä!"

En ole koskaan kuullut moista - en ennen, enkä jälkeen. Ja kävin sen tien nyt kymmenien vuosien aikana läpi, on uskomatonta ajatella jälkeenpäin, että mikä oli se ääni ja tie, jonka ääni kehotti käymään..

• Anonyymi

Mistä se tuli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se tuli?

Onko kukaan kokenut vastaavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kukaan kokenut vastaavaa?

En, en missään olosuhteissa, en koskaa olisi lähtenyt tuohon suhteeseen monesta syystä, kuulematta tuota ääntä. Mutta lopulta pidin hänen päätään sylissäni, kun hän kuoli. Kaipaan häntä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, en missään olosuhteissa, en koskaa olisi lähtenyt tuohon suhteeseen monesta syystä, kuulematta tuota ääntä. Mutta lopulta pidin hänen päätään sylissäni, kun hän kuoli. Kaipaan häntä niin.

Herranen aika.... 🤯🤯🧐

🤣

• Anonyymi

Parempi vaan katella eteenpäin, menneistä yritän ottaa opikseni.

• Anonyymi

Sen näkee sit jos selvii et vaimo pettää.

• Anonyymi

Ei oo mitään tilaisuuksia ollutkaan mukava ja tasainen elämän laatu

• Anonyymi

Mikähän sellainen tilaisuus olisi mahtanut olla? En keksi yhtään sellaista.

Entinen Eivor

• Anonyymi

Jos kyse on seksistä, niin todennäköisesti olisin katunut, jos olisin käyttänyt tilanteen hyväksi.

Olen ollut aina komea, sporttinen, hvyin menestyvä ja edelleen olen. Olisin voinut iskeä kadulta lähes kenet tahansa naisen ja vieläkin. Enkä tajua miksi ihmiset juokseen yhdenillan juttujen perässä. Ihan kuin jengi tulisi onnelliseksi siitä. Pitää olla äärimmäisen tyhjä elämä jos elämä koostuu tuollaisesta.

Tänä päivänä ihmisille tosi vaikeaa tälläiset asiat. Arvotyhjiö, ei uskota enää muuhun kuin omaan itseensä? Rakkauden puute? Elämänhallinta?

• Anonyymi

En.
      Enemmän olen katunut, kun olen hanakasti käyttänyt tilaissuuksia, jotka eivät jälkikäteen niin erikoisia olleetkaan.

• Anonyymi

Aika näyttää

Joudunko tätä katumaan

• Anonyymi

Siis tähän voi kyllä täysin samaistua! 😂

• Anonyymi

Kyllä ja teen sen taas, koska en voi rikkoa jos on aitoa

• Anonyymi

Varmaan monilla sellaisia tilanteita ollut elämässä. Voi saada myös uuden mahdollisuuden. Jos tiettyy tilaisuuten ei huomaa tarttua, voi uusia ovia aueta kuitenkin. Jokainen tekee arviointivirheitä, jännittää, kokee rimakauhua yms. Tärkeintä on kuitenkin olla hyvä muita kohtaan ja yrittää parhaansa, jos mahdollista. Voimia!

• Anonyymi

Niitä uusia mahdollisuuksia ei välttämättä saa sen saman ihmisen kanssa ja vaikka saisi sitä toista ei välttämättä enää kiinnosta.

Saat kuulostamaan epäonnistumisen onnistumiselta.

Ei jatkoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

Tilaisuus oli ihastua häneen syvemmin. Sen myös tein...

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole sellaista tilannetta tullut eteen varattuna.

• Anonyymi
      UUSI

En .... kyllä riittää jo lättäjalkaa joka lähtöön...

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä onko minulla ollut tilaisuutta tai mahdollissuutta. Ehkä. Ehkä ei.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porno tuhosi lopulta parisuhteemme

Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta
      Parisuhde
      33
      4859
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      17
      3959
    3. Itseni vuoksi

Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,
      Ikävä
      27
      2273
    4. Minkä pituinenen kaivattusi on

Kirjain ja pituus kehiin! 😊
      Ikävä
      73
      1473
    5. Täytyy sanoa

Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      30
      1408
    6. Harmi, kun sillä nousi

kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      1242
    7. Miten saisin

Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      34
      1217
    8. Raamatun tärkein lause

Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      375
      957
    9. Poliisit Köpsillä

Pyhäjärvellä tänään iso poliisioperaatio. Valtakunnan uutisiin ihan päästy.
      Pyhäjärvi
      23
      927
    10. Jatkoa Nojatuoliin

Huomenta, niin pian täyttyy tämä ketju, ei ehdi muuta kuin aloitella uutta, kun pitkäksi venyy. Arkiasioista on tarkoitu
      80 plus
      131
      855
    Aihe