Oletko koskaan katunut kun

Anonyymi-ap

elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔

58

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Yhtä kertaa kadun.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samoin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin.

        Mutta toisaalta en, koska.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toisaalta en, koska.

        Koska olet naimisissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet naimisissa.

        No en. Sitten täytetekstiä loput.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet naimisissa.

        Sivusta. Itse käännän nämä niin, että parempi, kun ei tutustuttu paremmin, koska silloin se kaduttaisi enemmän, nyt voi ajatella, ehkä toisessa oli varmaan niitä huonoja puolia, jotka olisi voinut synnyttää turhia riitoja, nyt vältin niidenkin kokemisen. Hyvällä tavalla ajattelen sen jälkeen, että olen tyytyväinen nykytilanteeseeni. Ja tuskin olin hänelle se oikea, koska tilanne päättyi näin. Olimme liian erilaisia, eikä siksi ymmärretty toisiamme?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Itse käännän nämä niin, että parempi, kun ei tutustuttu paremmin, koska silloin se kaduttaisi enemmän, nyt voi ajatella, ehkä toisessa oli varmaan niitä huonoja puolia, jotka olisi voinut synnyttää turhia riitoja, nyt vältin niidenkin kokemisen. Hyvällä tavalla ajattelen sen jälkeen, että olen tyytyväinen nykytilanteeseeni. Ja tuskin olin hänelle se oikea, koska tilanne päättyi näin. Olimme liian erilaisia, eikä siksi ymmärretty toisiamme?

        Niin, sitähän ei voi tietää olisitko ollut hänelle oikea jollet edes antanut hänelle/teille mahdollisuutta. Joskus voi yrittää selvittää asioita, kun molemmat ovat kasvaneet ja kehittyneet ihmisinä. Joskus aika ei ole oikea, joskus olosuhteet ovat vääriä. Joskus tapaa oikean ihmisen väärään paikkaan tai sitten väärän ihmisen oikeaan aikaan. Vain aika kertoo lopulta mikä on minkäkin kohtaamisen tarkoitus lopulta 🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sitähän ei voi tietää olisitko ollut hänelle oikea jollet edes antanut hänelle/teille mahdollisuutta. Joskus voi yrittää selvittää asioita, kun molemmat ovat kasvaneet ja kehittyneet ihmisinä. Joskus aika ei ole oikea, joskus olosuhteet ovat vääriä. Joskus tapaa oikean ihmisen väärään paikkaan tai sitten väärän ihmisen oikeaan aikaan. Vain aika kertoo lopulta mikä on minkäkin kohtaamisen tarkoitus lopulta 🥰

        Totta, en syyllistä toista vaan totean vain, helpoimman kautta, sopimattomuuden, jollei tiet kohdanneet. Minä en ole koskaan ollut se, joka olisi korvannut toisen toisella. Naiset ovat olleet niitä, että halunneet miehen olevan aloitteen tekijä ja minä taas toisin päin, koska olen erehtynyt, enkä usko hyvään omalla kohdallani, siksi siirtänyt aloitteen naisille. En ole kohdannut sitä oikeaa itselleni vielä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole vielä toivottavasti jäänyt.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hän löysi jonkun toisen

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuskin olis sua edes huolinut
        m-n


    • Anonyymi
      UUSI

      Toisaalta pitää tehdä töitä rakkauden eteen, mutta toisaalta on paljon asioita joihin ei voi vaikuttaa. Asiat tapahtuu jos on tapahtuakseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole sitten varmaan huomannut sellaista tilaisuutta, jos niin on.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos vetovoima on molemminpuolista, se tapahtuu mikä on tarkoitettu.

      • Anonyymi
        UUSI

        👍👍👍


      • Anonyymi
        UUSI

        Näin se on..✨


    • Anonyymi
      UUSI

      Eihän voi tietää olisko se ollut ”elämän tilaisuus” kun se ei kerran koskaan tapahtunut. Olishan sekin voinut johtaa vain johonkin vähemmän toivottuun lopputulemaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos koen että asia on ollut tärkeä ja mieleinen kuin ihminen myös, niin tottakai koitan käyttää tilaisuuden hyväksi mutta joskus lopputulos on toisenlainen ja se siitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mua varten ole ketään. Hyvää yötä

    • Anonyymi
      UUSI

      Nuorena oli yksi juttu, josta olisi voinut tulla jotain. Olin tosi ihastunut ja hän näytti olevan myös. Minä tein oharit epävarmuuttani. Sitä joskus miettinyt vaikka suhteita ollut ja mennyt. Toivon että hän olisi ollut ensimmäinen monessa mielessä, eikä joku muu.

      Tällä hetkellä olen jopa enemmän ihastunut yhteen. En haluaisi mokata tätä nyt.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen. Ehkä minusta ei olisi ollut hänelle mieheksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mikä tilaisuus. Minusta ei kukaan ole ollut kiinnostunut. :(

    • Anonyymi
      UUSI

      Viimeiset viisi vuotta ja varmaan loppuelämä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Montakin kertaa. Ei toki tiedä sitä, miten hyviä tilaisuuksia ne olivat lopulta. Viimeksi tänä vuonna meni monen kuukauden ihastus (nainen) ohi, kun olin turhan ujo ja arka. Nähtiin kuitenkin monta kertaa ja molemmat yrittivät lähentyä tosi varovasti, mutta karkaamiseen se aina päätyi. On eri asia miettiä asia kotona, kun sitten jäätyy ja panikoi irl.

      • Anonyymi
        UUSI

        Monen kuukauden ihastus? Muut puhuu elämästä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko sama joka kirjoitti aiemmin tänne palstalle, että haluaisi halata naista edes kerran?
        Kuulostat samalta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen kyllä.

    • Anonyymi
      UUSI

      En, koska ihastun usein ja en kauaa viihdy saman naisen kanssa. ,,

    • Anonyymi
      UUSI

      En mieti sellaista, jota ole edes tapahtunut kaiken sekavuuden keskellä. Loppu on lähellä muutenkin.

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Enpä voi sanoa katuvani, on asioita joita olisin tahtonut tehdä toisin, mutta parisuhteet on mennyt yleensä omalla painollaan ja jonkinlainen "oikea aavistus" on johdattanut tietäni. En sano ettei suurta tahtoa olisi puuttunut, vaan ne tekemiset on tuntunut vieraalle tai olleet omituisia ja en olisi ehkä onnea niistä löytänyt. Jos se elämän tilaisuus koittaisi, toivoisin kummankin siihen suhtautuvan luontevan rakastuneesti, Eli tunteissa e olisi yhtää tyhjää tai epäröintiä, Kohdata toinen ihminen samankaltaisten toiveiden ja haaveiden kanssa, tietysti myös kaikki osaset olisi helppo rakastuneena yhdistää ja rakentaa niistä mieleinen ja kumpaakin suuresti kiinnostava toimintapa. Joskus ihastuessa tunyee heti alkuunsa epävarmuutta, en tiedä mihin se johtaa mutta se poistaa kaiken yhteiseksi rakkaudeksi muuttumasta. Silloin taas kun on selkeä tunne ja aistii tämän olevan molemmille mieleinen, tilaisuudet tekevät varkaan tai ei vaan voi olla osoittamatta kiinnostustaan. Parisuhteen alussa on tärkeä edetä harppauksin, toisen vieressä nukkuminen saattaa yhdistää lopullisesti.
      https://youtu.be/jVlseZKb5Gw

    • Anonyymi
      UUSI

      Ketä kiinnostaa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Yli 600 lukukertaa. Muutamaa ainakin.


    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä, oliko edes tilaisuutta, mutta ikävä jäi ytimiin saakka. En syytä itseäni enkä toista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen katunut


      Että en ole uskaltanut kertoa että tykkään


      Jo useamman vuoden

    • UUSI

      Mikähän se elämäni tilaisuus olis ollut minkä jätin käyttämättä? 💔

      • Anonyymi
        UUSI

        veit sanat suustani.
        Juuri tuota olin kirjottamassa. Mistä sen tietää mikä oli ELÄMÄNI tilaisuus.

        Viittaako Ap siihen mitä meidän keskellä tapahtui?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        veit sanat suustani.
        Juuri tuota olin kirjottamassa. Mistä sen tietää mikä oli ELÄMÄNI tilaisuus.

        Viittaako Ap siihen mitä meidän keskellä tapahtui?

        Vaikea sanoa mitä teidän keskellä on tapahtunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Vaikea sanoa mitä teidän keskellä on tapahtunut.

        Ap tietää, jos olis Hän.


        Kun olet ton nimen valinnut niin onko sulla siihen vastaus, että kun nyt täällä pitkistä miähistä huhutaan, niin kuinka paljon pitempi miehen pitää olla, jotta voi sanoa että mies on pitempi eikä että ollaan suurpiirtein samankokoisia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap tietää, jos olis Hän.


        Kun olet ton nimen valinnut niin onko sulla siihen vastaus, että kun nyt täällä pitkistä miähistä huhutaan, niin kuinka paljon pitempi miehen pitää olla, jotta voi sanoa että mies on pitempi eikä että ollaan suurpiirtein samankokoisia.

        Ei oo vastausta mihin lie. Jos mies on yli160cm on mua pidempi


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei oo vastausta mihin lie. Jos mies on yli160cm on mua pidempi

        centtikin riittää että on pidempikö?
        Eikö huomioida naisten korkkareita


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        centtikin riittää että on pidempikö?
        Eikö huomioida naisten korkkareita

        No toi 160cm on jo pidempi kun mä olen.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        No toi 160cm on jo pidempi kun mä olen.

        eli työ ootta sen 155 senttilöä merenpinnan yläpual


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eli työ ootta sen 155 senttilöä merenpinnan yläpual

        Jotain sellasta juu olen 😊


    • Anonyymi
      UUSI

      Monta kertaa

    • Anonyymi
      UUSI

      En, koska tein parhaimpani kolme kertaa. Hänellä taisi olla vähän pää huurussa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Pää huurussa eli rakastunut sinuun?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kiusaajagubbea tuntuu ainakin syövän kovasti kun vieläkin jaksaa nälviä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minun tilanteessani se ei ollut minusta kiinni vasn toisesta osapuolesta. Hän oli niin vastahankaan kaikesta, joten tilanne ei edennyt millään lailla. Turha sitä on enää katua, tehty mikä tehty. Ja kaikkihan tapahtuu nii kuin tarkoitettu on 🥰

    • Anonyymi
      UUSI

      Tilaisuus on vasta tulossa, uskon näin. Hän ei vielä tarttunut koukkuun. Erästä itseäni vanhempaa, ihanaa ja solakkaa tuttua naista tarkoitan...

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko tuo tuo solakka tunniste? Toistelet sitä ja se ei ole nykykieltä. Onko hän S nainen?


    • UUSI

      Ja vaikka kuinka monesti.

    • Anonyymi
      UUSI

      Itse elän elämäni tilaisuutta parhaillaan. Tuntuu että se tilaisuus vetelee jo viimesiään ja käyttämättä jää tällä menolla. Pitää vissiin vähän skarpata ja kohdata pelko kasvotusten.

    • Anonyymi
      UUSI

      En en ole jättäny tilaisuutta käyttämättä jos on ollu mahdollisuus ja se on millään tavalla mielestäni soveltunu sen hetkiseen elämäntilanteeseeni kuinka välttyä katumukselta

    • Anonyymi
      UUSI

      Vuosi 2017. Olisi pitänyt tavata. Sitä olen usein miettinyt.

      • Anonyymi
        UUSI

        100e


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyl harmittaa, jos missaa doubIe penetration.

    • Anonyymi
      UUSI

      No joo, en tosinusko että se olisi muuttanut mitään, mutta olisin ehkä ollut itselleni sen velkaa, että olisin sanonut _edes jotain_ ihastukselleni. Mutta kuten aiemminkin olen joutunut toteamaan, mulla on tiettyjä ongelmia. ..ja kokonaan toinen juttu on sitten se että kuinka hämmentävää ja kiusallista se olisi ollut sille ihastukselleni. 🙈

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2370
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      84
      1872
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1409
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      271
      945
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      831
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      820
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      48
      761
    9. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      58
      752
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      735
    Aihe