Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
Olen J-mies
58
1596
Vastaukset
Sama täältä sivusta. :)
J- Anonyymi
Eihän mun sitten tarviikkaan. -Ap.
originalpieninainen kirjoitti:
Hahah Nalle 🤗
Laitanko tähän sellaset tiedot?Hmm.. mietin että haittaakse?
🧸UnhappyJoe kirjoitti:
Hmm.. mietin että haittaakse?
🧸Nooo haittaakse nallukkaa?
Sanoisinko vaikka sitte että,
En mä viiti laittaa kirjaimia tai kaupunkia kuitenkaan tähän mut aina on viesti tervetullut
Täälläkin kintut kipee ja väsyt...
Miksi sä valvot muuten?
Nukkumaan sieltä 🤗
🦊- Anonyymi
No kunhan on kipeet ja väsyt...
Onhan niis vaikka mitä...
Kuinkas niin?Koitin vaan jotain kysellä, mun hyvillä sosiaalisilla taidoilla. 😕
Anonyymi kirjoitti:
Koitin vaan jotain kysellä, mun hyvillä sosiaalisilla taidoilla. 😕
Sori...
Äksy ku väsyttää ja sattuu.
Melkei meinasin sanoa jotain mut en uskalla tunnistella ku kuitenki ois menny väärin.
😔- Anonyymi
Hahah Nalle 🤗
Laitanko tähän sellaset tiedot?Kerro ihmeessä mies lisää tietoa tästä larppaushahmostasi, montako skidiä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitin vaan jotain kysellä, mun hyvillä sosiaalisilla taidoilla. 😕
Ei voi sanoa sosiaalisia taitoja kovin kaksisiksi jos jutustelee nettieinarin luomille hahmoille
Nooo haittaakse nallukkaa?
Sanoisinko vaikka sitte että,
En mä viiti laittaa kirjaimia tai kaupunkia kuitenkaan tähän mut aina on viesti tervetullut
Täälläkin kintut kipee ja väsyt...
Miksi sä valvot muuten?
Nukkumaan sieltä 🤗
🦊No juu... Kuukaus on tässä otettu enemmän levon kannalta kuin pitkään aikaan. Nyt sattu lipsahtaan vähä pitemmälle kello, kun ei nukuttanu jostain syystä😳 Viesti on ollu hold-tilassa samansta syystä, kai se jossain vaiheessa.. 🙃
🐻
- Anonyymi
Täällä myös jii
- Anonyymi
Olet jmies vai j:nmies? Olen j(n)asun paikkakunnalla, joka alkaa L-kirjaimella. 😁😁
- Anonyymi
Aa hups, en osaa lukea !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa hups, en osaa lukea !!
Ei täällä niin kovin muukaan osaa eikä korreloi edes koulutuksen kanssa
- Anonyymi
Siis kirjoitanko vai en?
- Anonyymi
I Haapamäki
- Anonyymi
K......
- Anonyymi
No en säre sydäntäsi
Jos oot kunnolla
Sun - Anonyymi
Tämä osuu toiseen. Jatkoa vaan päälle.
- Anonyymi
🙋🏼😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä osuu toiseen. Jatkoa vaan päälle.
Entäs jos joku toinen jatkaa, meneekö silloin puoliksi?
- Anonyymi
Taitaa olla taas kalastelua. Mistä J tietää, että just oikea ihminen jos saa tietoonsa vain olevansa toisen kaivattu? Eikös tällä vain selvitetä onko paikalla joku kaipaaja. Kymmenistä tuhansiata J miehistä muutenkin kyse.
- Anonyymi
Voi vatun selvittäjät
- Anonyymi
S, J. 🫶🏻
- Anonyymi
Kyllä, jos s=m ja j=n?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, jos s=m ja j=n?
Odotan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan 😉
Mistä voin laittaa viestiä? En viittis tehdä uutta Facebookia 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voin laittaa viestiä? En viittis tehdä uutta Facebookia 😁
Missä tahansa. Valitse mistä löydät minut 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas. Uskallanko? Entä jos oon ihan hemmetin väärässä ja nollaan vaan itseni, saattaa kyseisellä herralla olla pieni kysymysmerkki ilmassa ... 😅😅😂😂
Toki oon varmasti nolannut itseni ennenkin, ei ole uutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas. Uskallanko? Entä jos oon ihan hemmetin väärässä ja nollaan vaan itseni, saattaa kyseisellä herralla olla pieni kysymysmerkki ilmassa ... 😅😅😂😂
Toki oon varmasti nolannut itseni ennenkin, ei ole uutta.Toivon, että uskallat. Älä pelkää 🫶🏻
- Anonyymi
Tarkoittaako s, suttura
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako s, suttura
Ei. Sutturat ei liity tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki oon varmasti nolannut itseni ennenkin, ei ole uutta.Juu, pitäis mullakin palauttaa tehdasasetukset. Siks oonkin alkanut konsultoida asiantuntijaa. Oot paras! 💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiinnytte taas toisten nimi kirjaimilla, tuo pitää lopettaa heti o ja e!
- Anonyymi
V ja paikkakunta alkaa kirjaimella S. Paikkakunnan nimessä 7 kirjainta.
- Anonyymi
Eiköhän sitä kohta haeta talteen
- Anonyymi
Tuskin voit fuskaa, että oikein on mainio orientaatio aikaan ja paikkaan alat kuitenkin jupista keskustelupalstasta yms
- Anonyymi
V paikkakuntaa en kerro.
- Anonyymi
Jaa... viä...
- Anonyymi
Kirsti peräkyr*äjoelta koska tuut?
- Anonyymi
Seksisuhteeseen juha täällä taas kärkkyy josko joku häntä kaipaisi 😅
- Anonyymi
H ja Helsinki
- Anonyymi
Selvä kalasteluviesti. En kaipaa j miestä.
- Anonyymi
Mitähän saisi jos laittaisi koko nimen osoitteineen päivineen? Tulisiko sinulle siinä tapauksessa vieraita?
- Anonyymi
En usko et tulis
- Anonyymi
K ja Helsinki. Tämä osuu sadoille tuhansille. Ottakaa yhteyttä johonkin. Minä en J miestä kaipaa.
- Anonyymi
Jonne semi neitsyt paskamulkku toivottavasti tyynyni molemmat puolet olet lämpimiä.
- Anonyymi
Oletko ottanut häneen yhteyttä ap? 😊
- Anonyymi
N ja Hml
- Anonyymi
Tietty N ja vesistön lähellä
- Anonyymi
P
Isossa pitäjässä - Anonyymi
Ilmeisesti lupaukset ovat arvottomia nykyään…
- Anonyymi
M/ E
- Anonyymi
JV Helsinki
- Anonyymi
JV Turku
- Anonyymi
V , ei Turku, Tampere eikä Helsinki.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788