TV:ssä maajussit etsivät rakkautta kahdessa eri sarjassa tänä syksynä. On Maajussille morsian ja sitten on Maajussille morsian: Kaikki tarinat.
Gallup: Onko mielestäsi hyvä, että on maajussit etsivät kumppaneita kahdessa eri sarjassa TV:ssä?
Atso etsii morsiota Maajussille morsian -sisarsarjassa. Lue Atson haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/44-vuotias-maajussi-atso-ei-haluaisi-kohdata-tata-naisen-kanssa-treffeilla-se-voisi-olla-ikavaa?s24
Gallup: Onko mielestäsi hyvä, että on maajussit etsivät kumppaneita kahdessa eri sarjassa TV:ssä?

19
1808
Vastaukset
- Anonyymi
Sekavaa,kun 2 eri sarjaa.Tämä Maajussille morsian: kaikki tarinat, olisi voinut alkaa tämän Maajussille morsian jaksojen jälkeen
- Anonyymi
Haluan sellaista joka ottaa kaikkeen kolmeen reikään
- Anonyymi
Naista tarkoitat
- Anonyymi
Tuo ei kuulosta hyvältä mieheltä.
- Anonyymi
hakekaa välillä muijaa jollekkin muulle.
miksi maanviljelijän pitää saada kaikki vosut ?- Anonyymi
Ne tarttee ilmaista työvoimaa pellolle poimimaan kukkakaaleja. Sekä navettaan lannan luontiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tarttee ilmaista työvoimaa pellolle poimimaan kukkakaaleja. Sekä navettaan lannan luontiin.
Yle Areena siellä kaikki mitä saatan katsoa.
- Anonyymi
Yksikin on pirusti liikaa!!
- Anonyymi
Sarjoja voisi olla minun puolestani vaikka aamusta iltaan. Ei haittaa, koska en katso niitä koskaan. Katson jalkapalloa, tennistä ja lätkää! 😎
- Anonyymi
Haja-asutus alueen paritusohjelma, sutenöörinä Vappu Pimiä.
- Anonyymi
taas huh..täysin keksitty töitä juontajalle..voi..perrr...huh
- Anonyymi
Arvostan maanviljelijöitä, hehän kasvattavat sekä viljan että eläimet meidän syötäväksi.
Kyllä kaikille kitisijöille KAUPASTA ostettu ruoka kelpaa,,mutta se vaatii työtä ennen kauppaan päätymistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan maanviljelijöitä, hehän kasvattavat sekä viljan että eläimet meidän syötäväksi.
Kyllä kaikille kitisijöille KAUPASTA ostettu ruoka kelpaa,,mutta se vaatii työtä ennen kauppaan päätymistä.Joku inisi, että mitä ne lomittajilla tekee. Mutta navetassa on aamulypsyt ja välilypsyt sekä iltalypsyt. Ruoka ja siisteys pitää huolehtia. Työtä on 7 päivää viikossa aamusta puoleenyöhön.
- Anonyymi
Liikaa Vappu Pimiää nyt televisiossa.
- Anonyymi
Vappu on kepulaisten vaikuttajan miniä, mutta näyttää ihan vappusataselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vappu on kepulaisten vaikuttajan miniä, mutta näyttää ihan vappusataselta.
Vappusatanen muuten ylimaksettiin todellisuudessa, vaikka siitä on piisannut irvailua.
- Anonyymi
Sivuhuomautus
Julkaella palstalla on tuhansia ihania miehiä ja naisia
Lukemassa tekstejä..
Adektiiveistä on turha mustasukkailla tai omia
Tajua että kirjoitat yleisdolle ei vain hänelle.
Sillä jos haluat yksityisyyttä kirjoittaisit
Suoraan hänelle .
Mutta kirjoita mieluimin yleisölle niikuin kirjaila tai
toimittajat.
Ihania tekstejä jollekulle ja kaikkien muidenkin iloksi
Sivusta.... - Anonyymi
Siinä lyhemmässä sarjassa on paremmat tyypit, esim. Atso.
- Anonyymi00022
Atso oli hyvä tyyppi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987791Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366523Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1794655Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2403192Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962703Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622124- 1471808
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari81762Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231665Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971604