Suomi kerää miljoona pussillista roskia, mites Kuhmoinen?

Anonyymi-ap

24

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siis taaskaan koske Kuhmoista niinkuin ei moni muukaan asia, esim. oikeuskanslerin huomautus jne.

    • Anonyymi

      Tämä onkin jännä juttu, mitä seuraavaksi ?

      • Anonyymi

        Kanske vi här i Kuhmois fattar inte alls finska språk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanske vi här i Kuhmois fattar inte alls finska språk.

        Vad heter det på Finska att det äär een juostenkustu projekt igen häär i Kuhmois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vad heter det på Finska att det äär een juostenkustu projekt igen häär i Kuhmois?

        Springande pissad förstås, fattar du ingenting .


    • Anonyymi

      Det betyder att mer än hälften av Kuhmois befolkning är svenskspråkig.

    • Anonyymi

      Ei asia tätä kautta parane...
      Eihän Kuhmoisissa roskia ole edes kerättäväväksikään.
      Asia lienee loppuunkäsitelty.
      Samma på svenska, jos nämä onnettomat haluavat osoittaa älyllisen tasonsa jatkossakin.

      • Anonyymi

        Neljä (fyra) pussia (påser) kerätty jo. Samma dåliga resultat.


      • Anonyymi

        "Eihän Kuhmoisissa roskia ole edes kerättäväväksikään."

        Kirjoitat virheellistä tietoa. Eräässä toisessa keskusteluketjussa (Lockwood) eräs yrittäjä on Kuhmoisissa kommentin mukaan roska ja hylkiö.


    • Anonyymi

      Hehheh... onpa köpöä svenskaa... Tukholmassa katsotas, et härreguud mistä aromaalta sinä olet tänne kömpinyt. Tuskin ees Stokkan tädit ihan olis ihan nostelematta kulmakarvojaan kuultuaan ...

      • Vi har det internationella Megafestivalen i somras I Kuhmois. Därför måste vi alla lära oss att tala olika spräk.


      • Anonyymi

        helou kööl,juu nipels is veri fani and bud is veri slipperi.okei ts ts tsau kööl.


    • Anonyymi

      Går det att hämta avfall även om jag pratar finska?

      • Anonyymi

        Om det händer bara i finska talande del i Kuhmois.


    • Anonyymi

      Sipelius, sauna ja sisu.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä joku näitä meidän jorinoita lukee: Nyt on Kuhmois muuttunut pitäjäksi nimeltä Kuhmoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joku näitä meidän jorinoita lukee: Nyt on Kuhmois muuttunut pitäjäksi nimeltä Kuhmoinen.

        Kuhmoinen on suomen kielellä oikein sanottuna. Ei siis esim. Kummoinen. Toisella kotimaisella eli ruotsiksi Kuhmois kuten Lahti ja Lahtis. I Kuhmois tai i Lahtis: Kuhmoisissa tai Lahessa.


    • Anonyymi

      Juu suomenkielen lässähdys eli ei enää vaadittu D kirjaimen lausumista. Muistan, että lettipäänä harjoittelimme DEEEEEE. Joten lahden on lahden ja muiden on muiden - eikä muitten. Toki Kielitoimistohan on jo nämä poikkeamat hyväksynyt, mutta kuitenkin D on DEE. Älkää ottako vakavasti... kulttuuriero.

      • Anonyymi

        Eikö lahtelaiset juuri sisäänpäin-kääntyneisyydessään ja positiivisessa itse-ironiassaan viljele tuota; Oon Lahesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe