Tämä sulle tiettäväksi. Muut eivät kelpaa, vain sinä. Minulle ehkä sopivia voi olla yksi sadasta tuhannesta. Sinunkaltaisia on ehkä yksi 10 miljoonasta, joten aika toivoton tehtävä.
Nainen, yritätkö tyrkyttää mulle toista naista
28
116
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan exääsi? M- naista? Näköjään sinua odottelee sinne maalle;)
- Anonyymi
Mistääk exästä tai nyxästä ei ole kyse.
- Anonyymi
Kiinnostuksen kohde yrittää tyrkyttää sinulle toista naista? Miten tämä edes tapahtuisi...?
- Anonyymi
Tämä on nyt epäilys. Varmaan tarkoittaa hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on nyt epäilys. Varmaan tarkoittaa hyvää.
Niin, mutta en ymmärrä miten tuo käytännössä tapahtuisi.
Nainen antoi sinulle toisen naisen yhteystiedot? Vinkkasi kaveristaan, joka on kiinnostunut?
- Anonyymi
En yritä, miksi tekisin niin?
- Anonyymi
Oli vissiin ihanalle A-, K-, H- tai U-naiselle? Toivottavasti natsaa.
- Anonyymi
Olethan täällä aitoriitan kanssa peliä pitänyt kymmenen vuotta, niin pidä hyvänäs se vaihdevuosissa pyörivä maatalon emäntä
- Anonyymi
En tunne aitoriittaa enkä ole hänen kanssaan tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne aitoriittaa enkä ole hänen kanssaan tekemisissä.
Et niin.Haluat vain minut.Sen minä tiedän.Suo anteeksi,jos olet saanut sellaisen käsityksen.Että tyrkyttäisin sinua toiselle naiselle.Niin en halua sinun luulevan.Koska minä haluan,että sinä olet minun..Ja minä olen sinun.
- Anonyymi
Eli sinulle miehelle tuli rukkaset tältä vaihdevuosissa pyörivältä maatalon emännältä? Elämä on. Ja mikä ihmeen aitoriitta, joku kymmenistä palstahahmoistasi varmaan.
- Anonyymi
Kyllä se on ton virpimaijan kimpussa. Mun mielestä mä en siihen sekaan sovi
- Anonyymi
Ja olet tämän varmaan tälle naiselle kertonutkin? Jollei, niin kannattaisiko asialle tehdä jotain? Jos ei ole valmis ottamaan riskiä, ei mitään saakaan.
- Anonyymi
Mainitsi toisen naisen= tyrkkää?
- Anonyymi
No enkä tyrkkää! En minä halua että mun mies haluaa toista naista. Pitäkööt
- Anonyymi
Ootko ajatellut ettei sitä naista kiinnosta jos toista naista sulle tyrkyttää. Miksi kukaan muuten niin tekisi?
- Anonyymi
Jos nainen rakastaa aidosti omaa miestä tai hänen kumppania.Hän ei silloin tyrkytä häntä muille naisille.
No käytä sitä rautakankea jos vaikka sillä menee viesti paremmin perille. Kerro siis selvemmin tunteesi. Naiset voivat olla hyvinkin sokeita, luulee ettet ole hänestä kiinnostunut. Siksi yllyttää muita naisia.
- Anonyymi
Kerro lisää että tuo ajatuksesi vähän aukeaa. Miten tyrkyttää, palstallako vai missä?
- Anonyymi
Tapoja on monenlaisia. Naiset on niin juonikkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapoja on monenlaisia. Naiset on niin juonikkaita.
Taidat kuule kuvitella koko jutun.
- Anonyymi
Olen nyt sinun luonasi tämän laulun myötä,🥰
Helene Segara & Joe Dassin-Salut (Nicole Kidman & Hugh Jackman) YouTube. - Anonyymi
😘😍🥰
- Anonyymi
Millä tavalla nainen eroaa muista ?
- Anonyymi
Miksi tyrkyttäisin, haluan meidän kahden tutustuvan.
- Anonyymi
Hyvä jos näin. Ihminen voi muuttaa mielipidettään, onhan sekin mahdollista.
- Anonyymi
Tyrkyttää, koska viestit, ettet ole hänestä kiinnostunut. Se on ylpeys, joka menee rakkauden edelle. Tee tunteesi selväksi ja saat hänet, kenet haluat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723