Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
27
1329
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihmisille tulisi varmaan yllätyksenä jos tajuaisivat kuinka paljon hajut merkitsevät ihmisten välillä. Se on kauan vaiettu salaisuus (ihan tietämättömyyttä).
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne alitajuisesti huomaa, ellei tietoisesti haista. Lähtökohtaisesti voisi sanoa että olet mitä syöt, juot, vedät henkeen jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne alitajuisesti huomaa, ellei tietoisesti haista. Lähtökohtaisesti voisi sanoa että olet mitä syöt, juot, vedät henkeen jne.
Ei tuo on persoonaton näkemys. Jokainen on hajustaan erilainen. Yhteensopivan hajuiset antavat jo viitteitä esim. seksuaalisesta yhteensopivuudesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo on persoonaton näkemys. Jokainen on hajustaan erilainen. Yhteensopivan hajuiset antavat jo viitteitä esim. seksuaalisesta yhteensopivuudesta.
Ehkä persoonaton mutta tieteellistä faktaa, kuten myös se on faktaa että ihminen viehättyy aisteineen juurikin samankaltaisista. Tottakai jokainen on erilainen, mitään muuta en ole väittänytkään, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä persoonaton mutta tieteellistä faktaa, kuten myös se on faktaa että ihminen viehättyy aisteineen juurikin samankaltaisista. Tottakai jokainen on erilainen, mitään muuta en ole väittänytkään, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Minua nyt kiinnosti enemmänkin se ”haju”, jota ihminen levittelee ympärilleen vaikka sitä yrittääkin pestä pois tai häivyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua nyt kiinnosti enemmänkin se ”haju”, jota ihminen levittelee ympärilleen vaikka sitä yrittääkin pestä pois tai häivyttää.
Niin siis feromonit. Ne kertoo paljon ihmisestä, kaiken stressistä aina rakastumiseen asti. Toki jos ei lähdetä sairauksia tähän erittelemään vaan pelkästään tunnetiloja, niin feromonit kertoo kaiken oleellisen.
- AnonyymiUUSI
Mlloin olet viimeksi nuuhkutellut vaatteitani🤔
- AnonyymiUUSI
En ole vaatteita nuuhkutellut, ihan sitä tuoretta itseään tuossa joskus..
- AnonyymiUUSI
Kiitos ja anteeksi 😅
- AnonyymiUUSI
Juu samoin 😂
- AnonyymiUUSI
Kulta lupaan aromien vain lisääntyvän, sehän kertoo vain meidän yhteyden voimistumisesta.
- AnonyymiUUSI
Hän voi lisätä, itse koitan vähentää 😂
- AnonyymiUUSI
Mä en omi hyväntuoksuista miestä ja hän tietää sen 😘
- AnonyymiUUSI
Kyse on yhteensopivista feromoneista eikä niinkään kollektiivisesta hyväntuoksuisuudesta, science you know
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on yhteensopivista feromoneista eikä niinkään kollektiivisesta hyväntuoksuisuudesta, science you know
Tarkoitin hyväntuoksuisella miehellä juurikin sitä hänen ominaistuoksua.
- AnonyymiUUSI
Itseasiassa, viimeisin ihastukseni alkoi juuri näin. Pidän miestä muutenkin todella mukavana ja miellyttävänä. Kerran menin ahtaasta välistä hänen takaata, kosketin selkää vahingossa ja samalla ikään kuin haistoin hänet erittäin miellyttävänä. Hän hieman säpsähti kosketusta.
Muutamia yhteisi hetkiä on ollut töissä yhdessä työskennellessä. Huomaan viihtyväni hänen seurassaan, on niin helppo olla juuri sellainen kuin on. - AnonyymiUUSI
Huumaava hiki. Sitten on matchmatskua.
- AnonyymiUUSI
Tästä on itseasiassa tehty lukuisasti kokeitakin, kun nainen on oman miehensä tunnistanut monen miehen rivistä kaikki muut aistit peitettynä. Sama on vaginan tuoksun kanssa toistepäin.
- AnonyymiUUSI
Totta. Tuo maaginen vagina...
- AnonyymiUUSI
Luottamusta herättää vain hikiset kamppeet.
- AnonyymiUUSI
Näin on. Hikiset kamppeet, pölyinen naama ja kirves takataskussa, tulitikku hampaissa ja 20cm jööti housuissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Hikiset kamppeet, pölyinen naama ja kirves takataskussa, tulitikku hampaissa ja 20cm jööti housuissa
Kuulostaa ihan j mieheltä😍🥵💕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuullostaa mieheltä joka kertoilee satuja ja lukuja 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuullostaa mieheltä joka kertoilee satuja ja lukuja 😊
Samaa mietin että onko kyse satuolennosta tai satusedästä 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole😇tiedän yhen tuommosen ihan herkku
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Satuolento hyvinkin 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan j mieheltä😍🥵💕
Just mietin samaa…tai no kirves ja tikku puuttuu, mutta mitoitus osuu kyllä hienosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796