Monica supattaa intiimin session jälkeen erikoisen viestin Bachelor-Joonakselle. Aiemmin Monica oli rypenyt mustasukkaisuudessa...
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-monica-supattaa-intiimin-session-jalkeen-erikoisen-viestin-bachelor-joonakselle-sa-oot-nyt?s24
Hmm, onko Monica mielestäsi oikea nainen Bachelor-Joonakselle: kyllä vai ei?

12
2110
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on, koska hän on aika samanlainen kuin hän. Olen siis sitä mieltä, että on oikea.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei tosiaankaan ole musta joonakselle kusessa on mustan kanssa. Tykkääkö oikeesti mustista noin paljon huhhhh. Ei taida äiti ilostua. Minun kotiin ei ainakaan musta miniä sais tulla.
- Anonyymi
Eiköhän noita tummaihoisia naisia olisi Amerikastakin löytynyt, ettei olisi tarvinnut tulla täältä asti hakemaan. Mielestäni Joonaksen pitäisi valita lapseton nainen, hänen elämäntyyliinsä ei lapsi heti sovi, liian suuri muutos.
- Anonyymi
Niin kylläkin.. mutta annahan pojan yrittää...
Sitä minä ihmettelin eilisessä ohjelmassa kun Joonas kehui Monican kasvoja,huh..ei ainakaan kannattaisi monicalla nauraa..hirveen näköinen.tuli ihan aasi mieleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kylläkin.. mutta annahan pojan yrittää...
Sitä minä ihmettelin eilisessä ohjelmassa kun Joonas kehui Monican kasvoja,huh..ei ainakaan kannattaisi monicalla nauraa..hirveen näköinen.tuli ihan aasi mieleen.Monica on kyllä kieltämättä aika kaunis nainen
- Anonyymi
Joonas tykkää väreistä musta tavara kiinnostaa
- Anonyymi
Oikeaa kemiaa ei ole kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ota tuota Sofia 2 versiota. Leikelty ja rahanahne tyrkky. Ja roisi suustaan.
- Anonyymi
Monica on aito ja rehellinen ,ja pitä ollakin mustasukkainen jos aidosti rakasta.
💞
Sofia on - Anonyymi
Noh entiijä onko ei vähän näin on ja ei!! Vivian ei ainakaan !
- Anonyymi
Tuskin tulee suhde kestämään. Tuon Vivianin myös vaikea saada pysyvää parisuhdetta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi385939Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273143Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1841962- 521696
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211084- 591041
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60988Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32966- 133901
- 40853