Monica supattaa intiimin session jälkeen erikoisen viestin Bachelor-Joonakselle. Aiemmin Monica oli rypenyt mustasukkaisuudessa...
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-monica-supattaa-intiimin-session-jalkeen-erikoisen-viestin-bachelor-joonakselle-sa-oot-nyt?s24
Hmm, onko Monica mielestäsi oikea nainen Bachelor-Joonakselle: kyllä vai ei?

12
2621
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on, koska hän on aika samanlainen kuin hän. Olen siis sitä mieltä, että on oikea.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei tosiaankaan ole musta joonakselle kusessa on mustan kanssa. Tykkääkö oikeesti mustista noin paljon huhhhh. Ei taida äiti ilostua. Minun kotiin ei ainakaan musta miniä sais tulla.
- Anonyymi
Eiköhän noita tummaihoisia naisia olisi Amerikastakin löytynyt, ettei olisi tarvinnut tulla täältä asti hakemaan. Mielestäni Joonaksen pitäisi valita lapseton nainen, hänen elämäntyyliinsä ei lapsi heti sovi, liian suuri muutos.
- Anonyymi
Niin kylläkin.. mutta annahan pojan yrittää...
Sitä minä ihmettelin eilisessä ohjelmassa kun Joonas kehui Monican kasvoja,huh..ei ainakaan kannattaisi monicalla nauraa..hirveen näköinen.tuli ihan aasi mieleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kylläkin.. mutta annahan pojan yrittää...
Sitä minä ihmettelin eilisessä ohjelmassa kun Joonas kehui Monican kasvoja,huh..ei ainakaan kannattaisi monicalla nauraa..hirveen näköinen.tuli ihan aasi mieleen.Monica on kyllä kieltämättä aika kaunis nainen
- Anonyymi
Joonas tykkää väreistä musta tavara kiinnostaa
- Anonyymi
Oikeaa kemiaa ei ole kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ota tuota Sofia 2 versiota. Leikelty ja rahanahne tyrkky. Ja roisi suustaan.
- Anonyymi
Monica on aito ja rehellinen ,ja pitä ollakin mustasukkainen jos aidosti rakasta.
💞
Sofia on - Anonyymi
Noh entiijä onko ei vähän näin on ja ei!! Vivian ei ainakaan !
- Anonyymi
Tuskin tulee suhde kestämään. Tuon Vivianin myös vaikea saada pysyvää parisuhdetta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4877765- 1081318
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai170129740% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2171290- 3361179
Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak511161Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik39965Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö52907- 74884
Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.25883