Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikävä, joka murtaa etäisyyden ja muurit. Kokemus siitä, että uppoudun sinuun, olen luonasi, koen tunteesi. Ja sinä tuskani.
Nainen, tunnetko saman kuin minä
43
853
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan meillä aika syvä yhteys. Jos tämäkin loppuu niin se tuntuu erolta siinä missä muutkin
- Anonyymi
Tunnen. Silloin itkettää.
- Anonyymi
Tunnen.
- Anonyymi
Tunnen ja tiedän että sä oot täällä.yhteys suhun on älytön kuulen sussa itteni.
- Anonyymi
Tunnen kyllä. Mutta anna minulle merkki siitä IRL, että olet tosissasi.
- Anonyymi
Höpö höpö ,en usko noihin juttuihin.
- Anonyymi
En tiedä oletko juuri hän, mutta tunnen🩷
- Anonyymi
Saatan olla. Missä me näemme toisemme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastuksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä koulussa eikä harrastuksissa. Jos näkisin edes häntä...
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaTöissä nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaKyllä minäkin tunnen meidän yhteyden. Tai sitten vain toivon niin paljon, että sinäkin ajattelet minua.. <3
Ei nähdä koulussa eikä harrastuksissa.. Ei nähdä hädin tuskin enää koskaan. Tiedä sitten onko se lopulta hyvä vai huono asia. Eipä tule ainakaan mitään ylimääräistä draamaa :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä nähdään.
Ei nähdä töissäkään. T ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaEi me nähdä missään.
En mä ainakaan sua.
Paitsi unissa. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä nähdään.
Pitää paikkansa. Hankala lähestyä, menee pasmat sekaisin. Tunne on vaan niin voimakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä nähdään.
Tuskin osuu tämäkään kohdalleen, luulis että töissä näkee toisen lähes päivittäin..? - sivusta-
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei me nähdä missään.
En mä ainakaan sua.
Paitsi unissa. :(Unissa nähdään viime aikoina enemmän. Sitten tunnen sen syvän yhteyden ja ikävän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unissa nähdään viime aikoina enemmän. Sitten tunnen sen syvän yhteyden ja ikävän.
Miksi sitten juttelet vaan täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin tunnen meidän yhteyden. Tai sitten vain toivon niin paljon, että sinäkin ajattelet minua.. <3
Ei nähdä koulussa eikä harrastuksissa.. Ei nähdä hädin tuskin enää koskaan. Tiedä sitten onko se lopulta hyvä vai huono asia. Eipä tule ainakaan mitään ylimääräistä draamaa :)Eipä sitä draamaa viime kerroillakaan sanottavasti tullut:) kaikkea muuta kivaa vaan;)
Rakkautta vaan🖤
- Anonyymi
Mikä tuska?
- Anonyymi
Kaipuu on niin suurta, että se purkautuu tuskana ja vihlovana kipuna. Se on kuin huuto syvyydestä hänelle.
- Anonyymi
Minulla on ikävä sinua ja täällä on kiusaajia ja haluaisin päästä palstalta pois. Minua aletaan yhtäkkiä syyttämään, että "sinä kiusaat ja sinulla on pääsy koneelleni ja kyllä sinusta on jäänyt jälkiä" ja kaikkea harhaista shittiä. Hirveän raskasta. En minä seuraa ketään somessa.
- Anonyymi
Can't get you out off my mind (Ketnel) 🎶
Kyllä, tunnen juuri noin. Ilot, surut, riemun ja tuskan. Se on aika raastavaa välillä 🥺
- Anonyymi
Saatan tuntea, saatan myös olla sekoamassa, saatan myös olla rakastumassa. Vaikka ei nähdä, eli sekoaminen kai kyseessä!
- Anonyymi
Juu ei. Ei mitään tuollaista.
- AnonyymiUUSI
Toivottasti minulle. Ihanaa että sinäkin. Ethän ilkeile mitään
- AnonyymiUUSI
En tunne. En usko mihinkään tuollaiseen.
- AnonyymiUUSI
Tiedän. Ole rauhassa sinä, kaikki on ihan hyvin meidän välillä joten ei mitään syytä paniikkiin. Hengitä ❤️
m.youtube.com/watch?v=rqT41-tV3XA&list=PLX6YuCSA5o0EY06TlP4NAZa1xp1mPDLaw&index=12&pp=gAQBiAQB8AUB - AnonyymiUUSI
Uusi linkki:
HENGITÄ
https://youtu.be/rqT41-tV3XA?feature=shared - AnonyymiUUSI
Tunnen rakas kaksoisliekkini...🔥
- AnonyymiUUSI
On niin hyvin kirjoitettu, että moni omii. Minä en omi, mutta ajattelen sillä tavalla, että minulla ja hänellä on vahva yhteys. Toivon, että hän pitää itsestään hyvää huolta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä tunnen. Joskus se on käsinkosketeltavaa ja fyysistä. En ole nähnyt häntä vuosiin.
Vastasin vain omasta kokemuksestani. Kukaan ei tiedä, ketä aloittaja tarkoittaa., - AnonyymiUUSI
Millon näimme edellisen kerran viimevuoden puolella?
- AnonyymiUUSI
Käveltiin toistemme ohi, muutama sana vaihtaen viime vuonna, joskus kevätkesällä.
- AnonyymiUUSI
En tunne. Toivon että olisi yhteys, muttei ole. Ei todellista eikä kuviteltua.
- AnonyymiUUSI
En edes lue ketjun muita tekstejä, mutta kerron että ajattelin kuin aloituksessa ja meinasin sen kirjoittaa. Ja mitä onkaan olla vaan lähellä🥹
- AnonyymiUUSI
Ajatukset kiertää kehää niinkuin kissa puuroa🥣
Olen ulkoisesti rauhallinen ja mietteliään oloinen, mutta sisällä raivoavat intohimon ja sekoilun ahnaat liekit. Taidan olla rakastunut ❤️🤗 palstalla.
Sekaisin sinusta 😘- AnonyymiUUSI
Enpäs laittanut tunnistetta. Saat kysyä onko nainen vai mies 😉
- AnonyymiUUSI
Samoin🤪
- AnonyymiUUSI
Näin hänet viime vuoden puolella joitakin kuukausia ikävä on suurii no aika näyttää tai sitten tässä on joku yhteys niin ainakin luulen en tiedä hänestä
- AnonyymiUUSI
Yritän unohtaa sinut useammin kuin muistella, mutta jotenkin mieleni silti yhä vaeltelee paikkoihin, joiden sydämeni tuntee olevan niin totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796