Nainen, tunnetko saman kuin minä

Anonyymi-ap

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikävä, joka murtaa etäisyyden ja muurit. Kokemus siitä, että uppoudun sinuun, olen luonasi, koen tunteesi. Ja sinä tuskani.

43

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan meillä aika syvä yhteys. Jos tämäkin loppuu niin se tuntuu erolta siinä missä muutkin

• Anonyymi

Tunnen. Silloin itkettää.

• Anonyymi

Tunnen.

• Anonyymi

Tunnen ja tiedän että sä oot täällä.yhteys suhun on älytön kuulen sussa itteni.

• Anonyymi

Tunnen kyllä. Mutta anna minulle merkki siitä IRL, että olet tosissasi.

• Anonyymi

Höpö höpö ,en usko noihin juttuihin.

• Anonyymi

En tiedä oletko juuri hän, mutta tunnen🩷

• Anonyymi

Saatan olla. Missä me näemme toisemme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastuksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nähdä koulussa eikä harrastuksissa. Jos näkisin edes häntä...

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Töissä nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Kyllä minäkin tunnen meidän yhteyden. Tai sitten vain toivon niin paljon, että sinäkin ajattelet minua.. <3

Ei nähdä koulussa eikä harrastuksissa.. Ei nähdä hädin tuskin enää koskaan. Tiedä sitten onko se lopulta hyvä vai huono asia. Eipä tule ainakaan mitään ylimääräistä draamaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä nähdään.

Ei nähdä töissäkään. T ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Ei me nähdä missään.
        En mä ainakaan sua.
        Paitsi unissa. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä nähdään.

Pitää paikkansa. Hankala lähestyä, menee pasmat sekaisin. Tunne on vaan niin voimakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä nähdään.

Tuskin osuu tämäkään kohdalleen, luulis että töissä näkee toisen lähes päivittäin..? - sivusta-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me nähdä missään.
        En mä ainakaan sua.
        Paitsi unissa. :(

Unissa nähdään viime aikoina enemmän. Sitten tunnen sen syvän yhteyden ja ikävän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unissa nähdään viime aikoina enemmän. Sitten tunnen sen syvän yhteyden ja ikävän.

Miksi sitten juttelet vaan täällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin tunnen meidän yhteyden. Tai sitten vain toivon niin paljon, että sinäkin ajattelet minua.. <3

Ei nähdä koulussa eikä harrastuksissa.. Ei nähdä hädin tuskin enää koskaan. Tiedä sitten onko se lopulta hyvä vai huono asia. Eipä tule ainakaan mitään ylimääräistä draamaa :)

Eipä sitä draamaa viime kerroillakaan sanottavasti tullut:) kaikkea muuta kivaa vaan;)
        Rakkautta vaan🖤

• Anonyymi

Mikä tuska?

• Anonyymi

Kaipuu on niin suurta, että se purkautuu tuskana ja vihlovana kipuna. Se on kuin huuto syvyydestä hänelle.

• Anonyymi

Minulla on ikävä sinua ja täällä on kiusaajia ja haluaisin päästä palstalta pois. Minua aletaan yhtäkkiä syyttämään, että "sinä kiusaat ja sinulla on pääsy koneelleni ja kyllä sinusta on jäänyt jälkiä" ja kaikkea harhaista shittiä. Hirveän raskasta. En minä seuraa ketään somessa.

• Anonyymi

Can't get you out off my mind (Ketnel) 🎶

• Kyllä, tunnen juuri noin. Ilot, surut, riemun ja tuskan. Se on aika raastavaa välillä 🥺

• Anonyymi

Saatan tuntea, saatan myös olla sekoamassa, saatan myös olla rakastumassa. Vaikka ei nähdä, eli sekoaminen kai kyseessä!

• Anonyymi

Juu ei. Ei mitään tuollaista.

• Anonyymi
      UUSI

Toivottasti minulle. Ihanaa että sinäkin. Ethän ilkeile mitään

• Anonyymi
      UUSI

En tunne. En usko mihinkään tuollaiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän. Ole rauhassa sinä, kaikki on ihan hyvin meidän välillä joten ei mitään syytä paniikkiin. Hengitä ❤️

m.youtube.com/watch?v=rqT41-tV3XA&list=PLX6YuCSA5o0EY06TlP4NAZa1xp1mPDLaw&index=12&pp=gAQBiAQB8AUB

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Tunnen rakas kaksoisliekkini...🔥

• Anonyymi
      UUSI

On niin hyvin kirjoitettu, että moni omii. Minä en omi, mutta ajattelen sillä tavalla, että minulla ja hänellä on vahva yhteys. Toivon, että hän pitää itsestään hyvää huolta.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä tunnen. Joskus se on käsinkosketeltavaa ja fyysistä. En ole nähnyt häntä vuosiin.

Vastasin vain omasta kokemuksestani. Kukaan ei tiedä, ketä aloittaja tarkoittaa.,

• Anonyymi
      UUSI

Millon näimme edellisen kerran viimevuoden puolella?

• Anonyymi
        UUSI

Käveltiin toistemme ohi, muutama sana vaihtaen viime vuonna, joskus kevätkesällä.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne. Toivon että olisi yhteys, muttei ole. Ei todellista eikä kuviteltua.

• Anonyymi
      UUSI

En edes lue ketjun muita tekstejä, mutta kerron että ajattelin kuin aloituksessa ja meinasin sen kirjoittaa. Ja mitä onkaan olla vaan lähellä🥹

• Anonyymi
      UUSI

Ajatukset kiertää kehää niinkuin kissa puuroa🥣
      Olen ulkoisesti rauhallinen ja mietteliään oloinen, mutta sisällä raivoavat intohimon ja sekoilun ahnaat liekit. Taidan olla rakastunut ❤️🤗 palstalla.
      Sekaisin sinusta 😘

• Anonyymi
        UUSI

Enpäs laittanut tunnistetta. Saat kysyä onko nainen vai mies 😉

• Anonyymi
        UUSI

Samoin🤪

• Anonyymi
      UUSI

Näin hänet viime vuoden puolella joitakin kuukausia ikävä on suurii no aika näyttää tai sitten tässä on joku yhteys niin ainakin luulen en tiedä hänestä

• Anonyymi
      UUSI

Yritän unohtaa sinut useammin kuin muistella, mutta jotenkin mieleni silti yhä vaeltelee paikkoihin, joiden sydämeni tuntee olevan niin totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5508
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      485
      2509
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1329
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1255
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1039
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      954
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      61
      868
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      843
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      827
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      796
    Aihe