Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009527435.html
Otsikossa sanotan 12 kuvaa, mutta oli vain 10 kysymystä/kuvaa. Avasin linkin uudelleen ja taas se tarjosi vain 10:ntä... Mutta ihan sikamaisen helppo oli tuo nyt.
Iskit visan kimppuun kuin herhiläinen! Täydellinen tulos.
Vastasit oikein 10/10 kysymykseen
Keskiviikon ÖtökkäVisa - Kotimaisia ötököitä värikuvissa
62
77
Vastaukset
Tulos: 9/10. Sitkeää tekemistä kuin hirvikärpäsellä konsanaan. Hieno tulos.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17845458t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sitkeää tekemistä kuin hirvikärpäsellä konsanaan. Hieno tulos! 9/10.
Enää edes muista mikä meni pieleen. 7/10. En minä mistään viholaisista ole kuullut 😄
Nyt lähden ötököiden sekaan metsään rämpimään iltalenkille 🏃♀️Hieno tulos!
No nyt olet, josko se jäisi mieleenkin 😂
Vai vielä mettään juoksentelemaan, varopa niitä kaksjalkaisia ötököitä joilla on pitkä takki päällään, ne voi vilautella jänniä juttuja siellä matkan varrella 🤣randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
No nyt olet, josko se jäisi mieleenkin 😂
Vai vielä mettään juoksentelemaan, varopa niitä kaksjalkaisia ötököitä joilla on pitkä takki päällään, ne voi vilautella jänniä juttuja siellä matkan varrella 🤣No nyt tiedän viholaisen, mutta ei sitä enää hetken päästä muista 😅
Nyt on viisi kilometriä metsässä juostu, loikittu, tarvottu, miten milloinkin. Ei näkynyt yhden yhtäkään kaksijalkaista, ei edes nelijalkaista, joita tuolla näkyy tiuhaan. Vetää muuten aika nopeasti hapoille, kun koko reitti on joko ylä- tai alamäkeä 🥵 Mutta tekee hyvää näille pullareisille..Aletheias kirjoitti:
No nyt tiedän viholaisen, mutta ei sitä enää hetken päästä muista 😅
Nyt on viisi kilometriä metsässä juostu, loikittu, tarvottu, miten milloinkin. Ei näkynyt yhden yhtäkään kaksijalkaista, ei edes nelijalkaista, joita tuolla näkyy tiuhaan. Vetää muuten aika nopeasti hapoille, kun koko reitti on joko ylä- tai alamäkeä 🥵 Mutta tekee hyvää näille pullareisille..No ehkä muistatkin, onhan se kuitenkin väriltään melkein punikki 😂
Mettäjuoksu on kyllä yksi parhaista, vaikken olekaan sitä vuosiin enää harraastanut, pysyy vaan niin laajasti eri lihakset kunnossa kun saa väistellä juuria ja kantoja, hirviä ja marjastavia mummoja jne. 🤣randombypasser kirjoitti:
No ehkä muistatkin, onhan se kuitenkin väriltään melkein punikki 😂
Mettäjuoksu on kyllä yksi parhaista, vaikken olekaan sitä vuosiin enää harraastanut, pysyy vaan niin laajasti eri lihakset kunnossa kun saa väistellä juuria ja kantoja, hirviä ja marjastavia mummoja jne. 🤣Yritän muistaa 😁 Muistanhan Mikko Rantasen pelinumeronkin, 96. Vaikuttavaa, eikö? 😇
Metsäjuoksu on niin hauskaa juuri tuon takia, kun saa hypellä kiveltä kannolle ja juurien yli ja leikkiä Tarzania lingotessaan itsensä kuralammikoiden yli. Siksi on hyvä mennä iltamyöhään, kun tuolle kompastelevalle näytelmälle ei ole silminnäkijöitä 😂 Eikä niitä mummojakaan yleensä näy 😄Aletheias kirjoitti:
Yritän muistaa 😁 Muistanhan Mikko Rantasen pelinumeronkin, 96. Vaikuttavaa, eikö? 😇
Metsäjuoksu on niin hauskaa juuri tuon takia, kun saa hypellä kiveltä kannolle ja juurien yli ja leikkiä Tarzania lingotessaan itsensä kuralammikoiden yli. Siksi on hyvä mennä iltamyöhään, kun tuolle kompastelevalle näytelmälle ei ole silminnäkijöitä 😂 Eikä niitä mummojakaan yleensä näy 😄Ristus, oikeasti muistit sen!!! 😱😲 Todella vaikuttavaa, sanon minä 🤘🥳
Mä tykkäsin metsäkompuroinnista just kun sai niin monipuolisesti paikat helläksi eikä ollut yhtään tylsää askelta koko reissuilla. Toisinaan tosiaan löysi ittensä mustikkapöheiköstä suu täynnä sammalta tai selältään kalliolta ihmettelemästä miksi piti jäädä taivasta ihailemaan, mutta se on vähän kuin bonus niissä touhuissa 😁
Ne marjastavat mummot pahoja, ainakin miehille jos on tiukemmat juoksupöksyt jalassa, hitto että se lassoviuhahta äkkiä sieltä selän takaa matkaan... 🤣randombypasser kirjoitti:
Ristus, oikeasti muistit sen!!! 😱😲 Todella vaikuttavaa, sanon minä 🤘🥳
Mä tykkäsin metsäkompuroinnista just kun sai niin monipuolisesti paikat helläksi eikä ollut yhtään tylsää askelta koko reissuilla. Toisinaan tosiaan löysi ittensä mustikkapöheiköstä suu täynnä sammalta tai selältään kalliolta ihmettelemästä miksi piti jäädä taivasta ihailemaan, mutta se on vähän kuin bonus niissä touhuissa 😁
Ne marjastavat mummot pahoja, ainakin miehille jos on tiukemmat juoksupöksyt jalassa, hitto että se lassoviuhahta äkkiä sieltä selän takaa matkaan... 🤣Tein niin hyvän muistisäännön itselleni tuosta numerosta, että muistan helpolla 😂🙈
Tylsää ei metsässä ole koskaan, se siellä on parasta. Ihanat tuoksut, äänet, valot ja varjot, vehreys.. Sielu lepää ❤️ Kroppa ei niinkään, mutta tämä keski-ikäinen kroppa onkin kunnon rääkin tarpeessa 😬
Tuo on niin vaikeakulkuinen reitti, jossa on isot korkeuserot, että siellä ei juurikaan mummoja näy, jollei sitten joku laske mua jo mummoikäiseksi 😄 Sun pitää hakeutua niin hankaliin paikkoihin, ettei mummot lassoineen sinne pääse 😁Aletheias kirjoitti:
Tein niin hyvän muistisäännön itselleni tuosta numerosta, että muistan helpolla 😂🙈
Tylsää ei metsässä ole koskaan, se siellä on parasta. Ihanat tuoksut, äänet, valot ja varjot, vehreys.. Sielu lepää ❤️ Kroppa ei niinkään, mutta tämä keski-ikäinen kroppa onkin kunnon rääkin tarpeessa 😬
Tuo on niin vaikeakulkuinen reitti, jossa on isot korkeuserot, että siellä ei juurikaan mummoja näy, jollei sitten joku laske mua jo mummoikäiseksi 😄 Sun pitää hakeutua niin hankaliin paikkoihin, ettei mummot lassoineen sinne pääse 😁Mielenkiintoista, oikein numerosäännön 😁 Entäs se Wayne Gretzkyn numero?
Metsä on aina hyvä, lenkkeillä, käyskennellä, marjastaa, ihan mitä vaan. Tosin keski-ikäiselle kropalle voisin helposti keksiä... hmmm toisenlaisiakin "rääkkejä", myös muualla kuin metsässä, ne viholaiset osaa pistää tuimasti paljasta ihoa 🤣
Mulla oli sellainen kiva mummojen tainnutusreitti, riittävän napakkaa nousua että enimmät romahtivat rinteeseen, mutta aina niistä sitkeimmät ja siten vaarallisimmat selvisivät ylikin. Tosin nyt asun vähän turhan kaukana siitä paikasta, niin se ei ole kätevää ja tällä seudulla taas on liian alavaa, mummot juoksevat väsähtävän lenkkeilijän kiinni jopa rollaattorin kanssakin, pihkura 😂randombypasser kirjoitti:
Mielenkiintoista, oikein numerosäännön 😁 Entäs se Wayne Gretzkyn numero?
Metsä on aina hyvä, lenkkeillä, käyskennellä, marjastaa, ihan mitä vaan. Tosin keski-ikäiselle kropalle voisin helposti keksiä... hmmm toisenlaisiakin "rääkkejä", myös muualla kuin metsässä, ne viholaiset osaa pistää tuimasti paljasta ihoa 🤣
Mulla oli sellainen kiva mummojen tainnutusreitti, riittävän napakkaa nousua että enimmät romahtivat rinteeseen, mutta aina niistä sitkeimmät ja siten vaarallisimmat selvisivät ylikin. Tosin nyt asun vähän turhan kaukana siitä paikasta, niin se ei ole kätevää ja tällä seudulla taas on liian alavaa, mummot juoksevat väsähtävän lenkkeilijän kiinni jopa rollaattorin kanssakin, pihkura 😂99, kolmen miehen päässä 🤗 Älä kysy, mun muistisäännöt on just noin outoja 😂
Keski-ikäiselle kropalle tekee hyvää monenlainen rääkki 😉 Kaikenlainen hikoilu on ihmiselle hyväksi, metsässä tai muualla. Kunhan lopputuloksena on hyvä olo, sen tarkemmin määrittelemättä 😁
Johan on sitkeitä mummoja teillä päin 😄 Mummoja ei kyllä sovi aliarvioida, mitään niin sitkeää ei maailmasta löydy kuin asiaansa vihkiytyneet mummot. Mitä mummot ei saa hoidettua, sitä ei tarvita 😅Aletheias kirjoitti:
99, kolmen miehen päässä 🤗 Älä kysy, mun muistisäännöt on just noin outoja 😂
Keski-ikäiselle kropalle tekee hyvää monenlainen rääkki 😉 Kaikenlainen hikoilu on ihmiselle hyväksi, metsässä tai muualla. Kunhan lopputuloksena on hyvä olo, sen tarkemmin määrittelemättä 😁
Johan on sitkeitä mummoja teillä päin 😄 Mummoja ei kyllä sovi aliarvioida, mitään niin sitkeää ei maailmasta löydy kuin asiaansa vihkiytyneet mummot. Mitä mummot ei saa hoidettua, sitä ei tarvita 😅Wayne Gretzky = 99 = Kolmen miehen päässä = pulttiviputin. En kysy enempää, mutta tietyllä tapaa ymmärrän taustalla olevan logiikan johdonmukaisuutta.
Uuuuups, nyt meni sen verran hikoilun puolelle, että taitaa olla näin pienen pojan parempi pitää suunsa näistä asioista kiinni. Ettei tartte punastua täällä ittekseen 🤣
Noi on aika hurjia, noi paikalliset rollaattorimummot, kerhonkin ovat tohon lähelle perustaneet, MC Suvela Grannies. Pelottavia ovat, yhtään ei auta mennä lähemmäs väsähtäneenä tai ajatuksissaan, muuten löytää ittensä niiden kerhosta biljardipöydälle levitettynä ja köytettynä. Ja tietenkin alastomana... 🤣randombypasser kirjoitti:
Wayne Gretzky = 99 = Kolmen miehen päässä = pulttiviputin. En kysy enempää, mutta tietyllä tapaa ymmärrän taustalla olevan logiikan johdonmukaisuutta.
Uuuuups, nyt meni sen verran hikoilun puolelle, että taitaa olla näin pienen pojan parempi pitää suunsa näistä asioista kiinni. Ettei tartte punastua täällä ittekseen 🤣
Noi on aika hurjia, noi paikalliset rollaattorimummot, kerhonkin ovat tohon lähelle perustaneet, MC Suvela Grannies. Pelottavia ovat, yhtään ei auta mennä lähemmäs väsähtäneenä tai ajatuksissaan, muuten löytää ittensä niiden kerhosta biljardipöydälle levitettynä ja köytettynä. Ja tietenkin alastomana... 🤣On siellä pomminvarma logiikka taustalla, mutta se aukeaa vain harvoille 😂
Minähän en puhunut kuin hikoilusta ja treenaamisesta, sehän on vain terveydestä huolehtimista 😇 Tapa ja tyyli on vapaa..
On teillä hurjaa meininkiä siellä Suvelassa, mutta jos mummot pitää siellä jöötiä, niin teillähän ei ole siellä mitään hätää. Pysyy kurissa yksi jos toinenkin nilkki mummojen rautaisella otteella, joten pysyttele vain väleissä niin et ehkä joudu mummojen kuulusteltavaksi 😅Aletheias kirjoitti:
On siellä pomminvarma logiikka taustalla, mutta se aukeaa vain harvoille 😂
Minähän en puhunut kuin hikoilusta ja treenaamisesta, sehän on vain terveydestä huolehtimista 😇 Tapa ja tyyli on vapaa..
On teillä hurjaa meininkiä siellä Suvelassa, mutta jos mummot pitää siellä jöötiä, niin teillähän ei ole siellä mitään hätää. Pysyy kurissa yksi jos toinenkin nilkki mummojen rautaisella otteella, joten pysyttele vain väleissä niin et ehkä joudu mummojen kuulusteltavaksi 😅Jep, minä tiedän sen että siinä on selkeä logiikka takana, vaikken ihan pääsekään siitä kartalle vielä 😁
Niin, niin puhuit, mutta alkoi se keskustelun "pedattu polku" olemaan sen näköinen, että... Mutta ittepä aloitin, niin kuin miltei aina 🤣
Hillomarjoja olen mummoille tuonut, kuten myös sieniä mettästä, niin toistaiseksi näillä "suojelurahoilla" on pöksyt pysyneet jalassa ja sopu korttelissa 😂randombypasser kirjoitti:
Jep, minä tiedän sen että siinä on selkeä logiikka takana, vaikken ihan pääsekään siitä kartalle vielä 😁
Niin, niin puhuit, mutta alkoi se keskustelun "pedattu polku" olemaan sen näköinen, että... Mutta ittepä aloitin, niin kuin miltei aina 🤣
Hillomarjoja olen mummoille tuonut, kuten myös sieniä mettästä, niin toistaiseksi näillä "suojelurahoilla" on pöksyt pysyneet jalassa ja sopu korttelissa 😂Onnea vain logiikan selvittämiseen 😂
Olen usein sanonut, että juttu kääntyy aina tuhmuuksien puolelle sinun kanssa ja se on täysin sinun syytä 😁 Minähän pidän homman aina siveänä, eihän sitä nyt näin kurppa-ikäisenä muu edes tulisi mieleenkään 🤭
Loistava taktiikka mummojen kanssa 👌🏻 Jatka samalla linjalla, mummot kannattaa pitää puolellaan 🤗Aletheias kirjoitti:
Onnea vain logiikan selvittämiseen 😂
Olen usein sanonut, että juttu kääntyy aina tuhmuuksien puolelle sinun kanssa ja se on täysin sinun syytä 😁 Minähän pidän homman aina siveänä, eihän sitä nyt näin kurppa-ikäisenä muu edes tulisi mieleenkään 🤭
Loistava taktiikka mummojen kanssa 👌🏻 Jatka samalla linjalla, mummot kannattaa pitää puolellaan 🤗Mies selvittämässä naisen logiikkaa... Ei tule onnistumaan 🤣🤣🤣
Mutta koska olen jääräpää ja epätodennäköisten lopputulosten spesialisti, niin tasan varmasti yritän 😁
No siis. Kaikki vastaavat asiathan ovat aina miesten syytä, oli kyse sitten mistä tahansa ihmissuhteesta, mutta etenkin parisuhteessa. Hyvin koulutettu urosoletettu tietää tuon kyllä ja adaptoituu kivuttomasti omaan "syyllisyyteensä" 😂
Kuuleman mukaan kylläkin juuri ns. kurppaikäisenä mikään muu kuin "se" ei mielessä liikukaan, varsinkin jos muksut on jo isompia. Mutta miehenä en voi kuin kommentoida kuulopuheiden ja huhujen perusteella 😁
Niin, mummoa ei voi voittaa, on pakko sopeutua ja keksiä keinot millä voi niin sanotusti ulvoa susien mukana 🤘😉randombypasser kirjoitti:
Mies selvittämässä naisen logiikkaa... Ei tule onnistumaan 🤣🤣🤣
Mutta koska olen jääräpää ja epätodennäköisten lopputulosten spesialisti, niin tasan varmasti yritän 😁
No siis. Kaikki vastaavat asiathan ovat aina miesten syytä, oli kyse sitten mistä tahansa ihmissuhteesta, mutta etenkin parisuhteessa. Hyvin koulutettu urosoletettu tietää tuon kyllä ja adaptoituu kivuttomasti omaan "syyllisyyteensä" 😂
Kuuleman mukaan kylläkin juuri ns. kurppaikäisenä mikään muu kuin "se" ei mielessä liikukaan, varsinkin jos muksut on jo isompia. Mutta miehenä en voi kuin kommentoida kuulopuheiden ja huhujen perusteella 😁
Niin, mummoa ei voi voittaa, on pakko sopeutua ja keksiä keinot millä voi niin sanotusti ulvoa susien mukana 🤘😉Voin taata, että tulet epäonnistumaan valitsemallasi tiellä, mutta mikäs sitä hullun päätä kääntäisi 😂😂😂 Mielenkiinnolla odotan, millaisia havaintoja tulet tekemään naisen logiikasta 😁
Olet selvästi etevä oppilas ja hyvin koulutettu 🤣 Tämä tiivistää asian aika hyvin:
https://youtu.be/Y7fKPjCHzQs
Mitähän tuohon kurppaikäisen tuntemuksiin nyt vastaisi, että pysyy teksti siveänä.. Mutta en kiellä asiaa 😁Aletheias kirjoitti:
Voin taata, että tulet epäonnistumaan valitsemallasi tiellä, mutta mikäs sitä hullun päätä kääntäisi 😂😂😂 Mielenkiinnolla odotan, millaisia havaintoja tulet tekemään naisen logiikasta 😁
Olet selvästi etevä oppilas ja hyvin koulutettu 🤣 Tämä tiivistää asian aika hyvin:
https://youtu.be/Y7fKPjCHzQs
Mitähän tuohon kurppaikäisen tuntemuksiin nyt vastaisi, että pysyy teksti siveänä.. Mutta en kiellä asiaa 😁Njet, olen tosiaan epätodennäköisten lopputulosten spesialisti, nin ny jos koska ei kannata nuolaista piparia ennen kassakoneen kilahdusta 😂
Havaintoja? Ehei, en minä sitä silleen tule ymmärtämään kuin joku Einstein ihmissuhdeteollisuusteoriaansa, vaan kykenen vain samaistumaan ja luovimaan siinä, jopa käyttämään ja jäsentämään sitä. Mutta ei siitä tule edes naiset ikinä kykenemään kaavoja tai muita loogisia selvityksiä tekemään. Ennemmin helvetti jäätyy ja ihminen perustaa siirtokunnan Marsiin, pah 🤣
Noin 25 vuotta sitä koulua takana... Toki lintsaan paljon ja läksyjäkään en tee, mutta aika hyvin on silti moni asia mennyt perille. Hyvä(muotoise)t opettajat saavat kyllä huomion kiinnitettyä, aivan kuten jo peruskouluaikoinakin.
Jaa siis poliitikon vastaus, en myönnä enkä kiistä. No sehän kertookin kaiken olennaisen 🤣randombypasser kirjoitti:
Njet, olen tosiaan epätodennäköisten lopputulosten spesialisti, nin ny jos koska ei kannata nuolaista piparia ennen kassakoneen kilahdusta 😂
Havaintoja? Ehei, en minä sitä silleen tule ymmärtämään kuin joku Einstein ihmissuhdeteollisuusteoriaansa, vaan kykenen vain samaistumaan ja luovimaan siinä, jopa käyttämään ja jäsentämään sitä. Mutta ei siitä tule edes naiset ikinä kykenemään kaavoja tai muita loogisia selvityksiä tekemään. Ennemmin helvetti jäätyy ja ihminen perustaa siirtokunnan Marsiin, pah 🤣
Noin 25 vuotta sitä koulua takana... Toki lintsaan paljon ja läksyjäkään en tee, mutta aika hyvin on silti moni asia mennyt perille. Hyvä(muotoise)t opettajat saavat kyllä huomion kiinnitettyä, aivan kuten jo peruskouluaikoinakin.
Jaa siis poliitikon vastaus, en myönnä enkä kiistä. No sehän kertookin kaiken olennaisen 🤣Hienoa, että suhtaudut käsillä olevaan tehtävään noin nöyrästi 😄 Yhdyn tuohon näkemykseen, että mitään muuttumattomia ja toistettavissa olevia kaavoja naisten logiikasta ei tulla ikinä selvittämään, koska sellaisia ei yksinkertaisesti ole 😂
Asenne on tärkein koulunpenkillä, olipa kyse sitten mistä tahansa oppimisesta. Hyvät opettajat auttaa asiaa niin, että joskus voi läksyn tai pari skipatakin 😁
Poliitikon vastaus on oiva silloin, kun teksti muutoin olisi sopimatonta yleiselle keskustelupalstalle 😂Aletheias kirjoitti:
Hienoa, että suhtaudut käsillä olevaan tehtävään noin nöyrästi 😄 Yhdyn tuohon näkemykseen, että mitään muuttumattomia ja toistettavissa olevia kaavoja naisten logiikasta ei tulla ikinä selvittämään, koska sellaisia ei yksinkertaisesti ole 😂
Asenne on tärkein koulunpenkillä, olipa kyse sitten mistä tahansa oppimisesta. Hyvät opettajat auttaa asiaa niin, että joskus voi läksyn tai pari skipatakin 😁
Poliitikon vastaus on oiva silloin, kun teksti muutoin olisi sopimatonta yleiselle keskustelupalstalle 😂Niin, jos on erittäin hyvä ellei täydellinen, niin kannattaako sitä sitten pimittää? 😁
Sitten joskus, kun kvanttimekaniikalle saadaan luotua selkeät periaatteet ja toimintalogiikka, on naisen logiikasta ymmärretty noin 1%. Mikä tarkoittaa, että on ymmärretty se, että naisen logikaan mukaan naisen kyllä voi olla kyllä, ei, molemmat, ehkä tai ei mitään. Ja sen mä jo tiedän muutenkin. 🤣
Hyvä(muotoise)t opettajat saivat aina jakamattoman huomioni jostain 5. luokalta alkaen. Harmi että he yleistyivät opetuksessa vasta 7. luokalta alkaen, mutta voi veljet että olinkin sitten keskittynyt. Ööö, opetukseen. Tai siis ainakin siihen suuntaan, mistä oppia annosteltiin tunneilla 😁
No onhan se toki noinkin. Mutta myös niin, että vastaus on yhtä kuin naisen kyllä. Eli kuulijan vastuulla, tosin poiketen savolaisuudesta sen verran, että samaan aikaan ei välttämättä edes vastattu ja vaikka vastattiin, niin vastuu voi silti olla vastaajalla, ei (vain) kuulijalla, mutta ei edes välttämättä kummallakaan.
Mä alan vähitellen ymmärtämään Terry Pratchettia 🤣randombypasser kirjoitti:
Niin, jos on erittäin hyvä ellei täydellinen, niin kannattaako sitä sitten pimittää? 😁
Sitten joskus, kun kvanttimekaniikalle saadaan luotua selkeät periaatteet ja toimintalogiikka, on naisen logiikasta ymmärretty noin 1%. Mikä tarkoittaa, että on ymmärretty se, että naisen logikaan mukaan naisen kyllä voi olla kyllä, ei, molemmat, ehkä tai ei mitään. Ja sen mä jo tiedän muutenkin. 🤣
Hyvä(muotoise)t opettajat saivat aina jakamattoman huomioni jostain 5. luokalta alkaen. Harmi että he yleistyivät opetuksessa vasta 7. luokalta alkaen, mutta voi veljet että olinkin sitten keskittynyt. Ööö, opetukseen. Tai siis ainakin siihen suuntaan, mistä oppia annosteltiin tunneilla 😁
No onhan se toki noinkin. Mutta myös niin, että vastaus on yhtä kuin naisen kyllä. Eli kuulijan vastuulla, tosin poiketen savolaisuudesta sen verran, että samaan aikaan ei välttämättä edes vastattu ja vaikka vastattiin, niin vastuu voi silti olla vastaajalla, ei (vain) kuulijalla, mutta ei edes välttämättä kummallakaan.
Mä alan vähitellen ymmärtämään Terry Pratchettia 🤣Juuri noin, naisen logiikkaa tutkiessa täytyy huomioida lukemattomat muuttujat; vallitsevat olosuhteet, hormonitasot, tähtien asento, nautitun kofeiinin määrä jne. Ja sittenkin lausutut sanat saattaa tarkoittaa mitä tahansa riippuen äänensävystä ja -painosta ja myös se pitää osata tulkita, jollei tule sanoja lainkaan 😂 Naisena varaan itselleni oikeuden muuttaa mielipidettäni ja näkemystäni tässä asiassa 😏
Tuo opettajajuttu taitaa olla enemmän poikien juttuja, en muista koskaan keskittyneeni opetukseen erityisesti opettajan takia. Ehkä olen ollut vain väärissä kouluissa 😄
Kyllä, jätän vastuun ja tulkintavapauden täysin kuulijan harteille 🤣 Pratchettin tuotanto ei ole tuttua, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta, jos se alkaa aukeamaan tämän keskustelun perusteella 😁Aletheias kirjoitti:
Juuri noin, naisen logiikkaa tutkiessa täytyy huomioida lukemattomat muuttujat; vallitsevat olosuhteet, hormonitasot, tähtien asento, nautitun kofeiinin määrä jne. Ja sittenkin lausutut sanat saattaa tarkoittaa mitä tahansa riippuen äänensävystä ja -painosta ja myös se pitää osata tulkita, jollei tule sanoja lainkaan 😂 Naisena varaan itselleni oikeuden muuttaa mielipidettäni ja näkemystäni tässä asiassa 😏
Tuo opettajajuttu taitaa olla enemmän poikien juttuja, en muista koskaan keskittyneeni opetukseen erityisesti opettajan takia. Ehkä olen ollut vain väärissä kouluissa 😄
Kyllä, jätän vastuun ja tulkintavapauden täysin kuulijan harteille 🤣 Pratchettin tuotanto ei ole tuttua, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta, jos se alkaa aukeamaan tämän keskustelun perusteella 😁Tilannehan on vähän kuin säätä ennustaessa nykyään. Karkeasti ottaen tiedetään millaista säätä tulee, mutta edes ne supertietokoneiden miljoonat mallit eivät pysty kertomaan yhtä ja pitävää tulosta. Niinpä meteorologi kertoo, että näyttäisi ehkä tulevan mahdollista poutaa, jopa 😁
"Naisena varaan itselleni oikeuden muuttaa mielipidettäni ja näkemystäni tässä asiassa"
Muuttaa mielipidettä/näkemystä/molempia vähintään 1000 kertaa sekunnissa, kai tarkoitit? 🙄😂
No en minäkään muista erityisesti keskittyneeni opetukseen opettajan takia, mutta opin lähteeseen senkin edestä. Ja koska muotoseikat ovat tärkeitä, varsinkin mm. äidinkielessä ja matematiikassa, niin tottakai keskityin juuri niihin. Ja ihan hyvin meni sitten oppikin perille, kun olen koulusta valmistunut keskikertaisin arvosanoin, mikä ei ole yhtään yllätys, olihan valtaosa opettajistani muodollisesti vähintäänkin päteviä, useimmat suorastaan hiton/hotin päteviä. Muodollisesti. 😁
Sanotaan niin, että Pratchettin huumorissa on aimoannos savolaisuutta. Tai ehkä vastuu siirtyy kirjoittajalle. Tosin voi se olla kuulijallakin. Hmmm... 🤣
Huomasin tuon saman. Luvattiin 12, annettiin vaan 10 kysymystä. Iskikö sensuuri 2:n kysymykseen, vai mikähän niille tuli?
"Iskit visan kimppuun kuin herhiläinen! Täydellinen tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseen"
Thänks! 😀Mahtava tulos!
Ihan huijausta, tuntuu että sai vain ok tuloksen, kun piti saada 12/12, pihkura 😂randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Ihan huijausta, tuntuu että sai vain ok tuloksen, kun piti saada 12/12, pihkura 😂Vähän jäi huijattu olo. Tästä pitää laittaa iltikselle kiukkuista palautetta. Ei kunnon kansalalsia saa näin huijata. Miten me nyt jaksamme elää tämän trauman kanssa?
Olen pöyristynyt!
😀tosi.typy kirjoitti:
Vähän jäi huijattu olo. Tästä pitää laittaa iltikselle kiukkuista palautetta. Ei kunnon kansalalsia saa näin huijata. Miten me nyt jaksamme elää tämän trauman kanssa?
Olen pöyristynyt!
😀Meni kyllä nyt loppukevät ihan pilalle, ei jaksa edes säätä enää arvailla tämän pettymyksen johdosta 🤣
randombypasser kirjoitti:
Meni kyllä nyt loppukevät ihan pilalle, ei jaksa edes säätä enää arvailla tämän pettymyksen johdosta 🤣
Tästä pettymyksestä on vaikea päästä ylitse. Miten eteenpäin ? Mie romahan!
🤣🤣🤣tosi.typy kirjoitti:
Tästä pettymyksestä on vaikea päästä ylitse. Miten eteenpäin ? Mie romahan!
🤣🤣🤣Vaadin iltsikalta sataa laadukasta visaa korvaukseksi näistä traumoista!!! 🤣
Vaadin iltsikalta sataa laadukasta visaa korvaukseksi näistä traumoista!!! 🤣
Vähintään! Tällä hujauksella ne pilasivat tunnelman ja tapetit. Totaalisesti! 🤣
tosi.typy kirjoitti:
Vähintään! Tällä hujauksella ne pilasivat tunnelman ja tapetit. Totaalisesti! 🤣
Ja mulla meni tunnelman lisäksi pilalle yhdet teryleenit, kun laskin housuihin hätäännyksissäni 🤣
Sitkeää tekemistä kuin hirvikärpäsellä konsanaan. Hieno tulos!
Vastasit oikein 8 kysymykseen
Lähes ekaa kertaa muistin käyttää apuja ja kysyin vihjettä. Vastaus oli: Valitan, ei aavistustakaan.. Ja meni sitten minullakin väärin 😂
Ihan liikaa tunnistin näistä silti 😨Loistava tulos!
No hyvä että muistit, oppia ikä kaikki, myös kaikki ötökät 🤣 Ja eihän tuossa ollut pari ikävään ötökkää, loput oli ihan mukavia ötököitä 🤗randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
No hyvä että muistit, oppia ikä kaikki, myös kaikki ötökät 🤣 Ja eihän tuossa ollut pari ikävään ötökkää, loput oli ihan mukavia ötököitä 🤗Viholaista en tunnistanut. Perhosen olisin halunnut tunnistaa, mutta veikkasin väärin 😄
Kyllä siellä oli hirvikärpäset ja marjalueet ym. punkit sellaisia, etten olisi halunnutkaan tunnistaa..Xena-183 kirjoitti:
Viholaista en tunnistanut. Perhosen olisin halunnut tunnistaa, mutta veikkasin väärin 😄
Kyllä siellä oli hirvikärpäset ja marjalueet ym. punkit sellaisia, etten olisi halunnutkaan tunnistaa..Viholainen on tylsä piru. Hirvikärpänen ärsyttävä. Punkki rasittava. Siinähän ne. Sitten kun on nyrkin kokoinen myrkyllinen hämähäkki, niin munkin lausunnot muuttuvat 🤣
Viholainen on tylsä piru. Hirvikärpänen ärsyttävä. Punkki rasittava. Siinähän ne. Sitten kun on nyrkin kokoinen myrkyllinen hämähäkki, niin munkin lausunnot muuttuvat 🤣
Jep. Tuosta viimeisestä ollaan tunnetusti samaa mieltä, mutta käytän voimakkaampia ilmaisuja myös noista muista. 😄
Sitä viholaista en tosiaan tunne, mutta kyllä hirvikärpänen ja punkki ovat suorastaan ällöttäviä, eikä vaan ärsyttäviä 😖Xena-183 kirjoitti:
Jep. Tuosta viimeisestä ollaan tunnetusti samaa mieltä, mutta käytän voimakkaampia ilmaisuja myös noista muista. 😄
Sitä viholaista en tosiaan tunne, mutta kyllä hirvikärpänen ja punkki ovat suorastaan ällöttäviä, eikä vaan ärsyttäviä 😖No mä oon ehkä niin tottunu noihin kahteen, että musta ne on lähinnä ärsyttäviä tai turhauttavia. Semmonen pakollinen paha joka kuuluu luontoon, sen kanssa vaan täytyy oppia elämään. Jotain semmosta 😊
- Anonyymi
10/10.
Iskit visan kimppuun kuin herhiläinen! Täydellinen tulos.
Hirvikärpäset ovat oikeita pirulaisia. Perhoset tunnistan hyvin, kun olen niitä joskus lapsena kerännyt.
T. Lidl-mies.Sama homma perhosten kanssa en mä niitä mitenkään älyttömästi tiedä tai tunnista mutta jäi siitä jotain mieleen kun muksuna haavi kädessä niiden perässä kirmas pitkin peltoja ja niittyjä ja metsiköitä.😃.
- Anonyymi
kun nyt myrkkyläärmeitä ei saa tappaa, niin ei varmaan hyttysiäkään saa tappaa ollenkaan antaas
Kyyt kyllä hakeutuvat toisaalle, kun tuuppaa vähän etikkaa muutamana päivänä epäilyttäviin paikkoihin haisemaan.
Mä sain kans 10/10. 😃
Mahtava tulos! 😁
Jos rehellisiä ollaan niin meni ne jotkut vähän arvuutellen oliko se nyt tuo vai tuo.🙈🤣
Haaveilija39 kirjoitti:
Jos rehellisiä ollaan niin meni ne jotkut vähän arvuutellen oliko se nyt tuo vai tuo.🙈🤣
Ei sillä ole väliä ystäväiseni, leikkimielisiähän nämä visat ovat. Ja siksi vain tuloksella on merkitystä! 😂
Ei sillä ole väliä ystäväiseni, leikkimielisiähän nämä visat ovat. Ja siksi vain tuloksella on merkitystä! 😂
Ihanaa pääsin sun ystäväksi🤗 oot kyl aika mukava.
Haaveilija39 kirjoitti:
Ihanaa pääsin sun ystäväksi🤗 oot kyl aika mukava.
Mä olen helppo sen suhteen, asiallinen ja positiivinen käytös riittää pitkälle, kun loput kyllä aistin nopeasti ja sitten voidaankin tehdä ystävänkaupat mun puolestani 🤗
- Anonyymi
hyttynen on suojeltu elukka, ötlkkä et saa tappaa, kun kyykääärmeenkin paastät vakaaksi joku teksasin rattler niin ....
Jäin miettimään että mikä elokuva joka olisdi jäänyt mielrern, rn birläkään yirfä oikrsdyi.... no rhkä joysin Bsbylon 5 -juyyujs joku jskdo 9/10 no höh viholaista väitin sitten mauriaiseksi.🙂.
Loistava tulos!
Siihen on loistava muistisääntö. Maurit olivat tummia hipiältään, niin noista kahdesta murkusta mauriainen on se tummempi, käytännössä siis musta.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Siihen on loistava muistisääntö. Maurit olivat tummia hipiältään, niin noista kahdesta murkusta mauriainen on se tummempi, käytännössä siis musta.No ehkäpä sen ens kerralla jo sitten muistaa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No ehkäpä sen ens kerralla jo sitten muistaa.🙂.
Viholainen = V = vaalea
Mauriainen = M = musta
noinkin toimii 😉randombypasser kirjoitti:
Viholainen = V = vaalea
Mauriainen = M = musta
noinkin toimii 😉Joo vielä helpompi.🙂.
- Anonyymi
kannattaa aina muistaa että hyttysiä eikä e4sim te4ksasin kalkkarkäärmettä saa tappaa koska viattomia eläimiä..
itseäni kyllä huvittaakin koska hyvät ominaisuudet pikselien piirrossa joku AMD Radeon-juttu.. - Anonyymi
tulee kohta uusi jakso nelosella FArmi... selviytyjä juttu
- Anonyymi
Sitkeää tekemistä kuin hirvikärpäsellä konsanaan. Hieno tulos!
Vastasit oikein 8 kysymykseen
Hyi olkoon, olipa testi.. kamala luonto.
- SheenaLoistava tulos!
Ihana luonto! Tunnista ötökät, väistä ne vmäiset, näin se menee 😁
ps. Tuon sinulle mäkiltä muutamat punkit juhannuslahjaksi 🤗😉😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Ihana luonto! Tunnista ötökät, väistä ne vmäiset, näin se menee 😁
ps. Tuon sinulle mäkiltä muutamat punkit juhannuslahjaksi 🤗😉😂Mäkiltä... Siis mÖkiltä... Grrrr 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723