Niin mulla on gta Liberty city,Vice city ja San andreas ja oon menny Liberty cityn ja vice cityn läpi koodeilla ja oon menny ihan just San andrerakasen läpi mut ilman koodeja ja niin mun piti kysyy että mitä pitää tehdä Liberty citys ja vice citys että ne pääsee 100prosenttisesti läpi (jos tiedät) mut ny aion vaan mennä ilman koodeja
SCUUBI
5
471
Vastaukset
gta 3 (libertty city)
-kaikki juoni tehtävät
-R3 tehtävät (taxi,poliisi jne)
-rampaget
-hidden paketit
-autojen vienti sataman talliin
-hypyt?
vice city
-kaikki samat kuin kolmosessa
-talojen ostot
-autojen vienti autokauppaan
mm noi pitää tehdä saadakseen 100% (siis sitä ei saa jos käyttää koodeja)jos jäi puuttumaan jotain nii lisätkää- että
niin että mitkä hypyt
- hande
että kirjoitti:
niin että mitkä hypyt
unique hypyt...
- niin ett
hande kirjoitti:
unique hypyt...
niin ett mitä niin pitää tehä hypätä jostain hyppyristä vai
niin ett kirjoitti:
niin ett mitä niin pitää tehä hypätä jostain hyppyristä vai
aina kun saat unique hypyn se hyppy hidastetaan ja saat ilmoituksen kun olet sen tehnyt niitä on ympäriinsä peliä mm.lentokentällä on monta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522