Heijssan!
Olin eilen, eli lauantaina taas tallilla ratsastamassa ja kun tuntini jälkeen menin maneesiin kuvaamaan talutustuntilaisia, näin jotakin kummaa. Tumma varjo/tuulahdus ''liikkui'' tuntilaisten joukossa ja teki samoja juttuja kuin hekin, en vain erottanut, mikä se oli. Ja niin nappasin siitä isoveljeni digillä kuvan ja huhheijaa, kun katsoin kuvia kotona! Ottamassani kuvassa näkyy selvästi hevonen ja ratsastaja selässä, lisäksi hevosen edessä hiekalla näkyy kuin ihmisen kasvot ja maneesin seinässä kuin 2 ihmisvarjoa kuin katsomossa.
Tahtoisin ilomielin näyttää teille tämän kuvan, ja olenkin ajatellut laittaa sen nettiin. Mutta jos teillä sattuu olemaan MSN Messenger eli ''mese'', voin lähettää sen siellä. Messengerosoitteeni on [email protected], saatte pyydellä kaveriksi kunhan ilmoitatte, millä asialla olette. Lähetän sitten kuvan.
Ja jos jollakulla on jotain kysyttävää kuvasta, tms, kommentoitavaa, niin laittakaa alle vaan. Otan mielelläni palautetta vastaan. Ja Karkki-Kissa, olisin mielelläni näyttäny tän sulle, mut en oo voinu, kun et oo mesessä. Mutta kuitenkin. Hyvää päivänjatkoo.
Aaveratsastaja.
25
4919
Vastaukset
Uploadaisitko sen tuonne ja laittaisit linkin-> http://www.imageshack.us/ kun en kauhean mielelläni pyydä meseen muita kuin kavereitani. Tai jos ihan pakko on, niin tuollaisen kuvan takia teen mitä vaan, jos tämä siis on totta :)
- Karkki-Kissa
Morjens.
Haluisin nähdä sen kuvan..
JOten lähetä se liitetiedostona
sähköpostiin: [email protected]
Pliis! :) Jos viitsisit, niin voisit tietysti tähänkin osoitteeseen lähettää tuon kuvan:
[email protected]
-OrsonVoih, osaankohan mä lähettää noita tuollain sähköpostitse? ;D
Mutta mesessä olis mahdollista nyt saada, kun nettiinkään en pystynyt lataamaan kun siellä joku söhlää.
Mutta jos vain viitsitte antaa mesenne niin täältä pesee!
Nonniin, nyt se aaveratsastajakuva on nähtävillä netissä ja kiitos lammas-jr:n, kun kertoi tuon paikan osoitteen! :) Nonniin, katsokaa ja ihailkaa, ja kommentoikaa.
http://img217.echo.cx/my.php?image=ghostrider13ic.jpgEn ole kovin hyvin arvioija, mutta melko vaikuttava kuva tosiaan.
Tuo hevonen...vaikuttaa kyllä hyvin "elävältä".
Nuo hiekassa olevat kasvot näytti kyllä melko ilkeän näkösiltä ja olin tosiaan näkevinäni myös varjoihmiset katsomossa.
-Orson- Thorn!
Onpas siinä kuva! Ja tämä on ihan aito sitten?
Orson kirjoitti:
En ole kovin hyvin arvioija, mutta melko vaikuttava kuva tosiaan.
Tuo hevonen...vaikuttaa kyllä hyvin "elävältä".
Nuo hiekassa olevat kasvot näytti kyllä melko ilkeän näkösiltä ja olin tosiaan näkevinäni myös varjoihmiset katsomossa.
-OrsonKun katsoin tarkemmin "hiekkakasvoja", niin olin olin huomaavinani kasvojen oikealla puolella toiset kasvot.
Saattaa tietysti olla, että näen vain omiani.
-OrsonOrson kirjoitti:
Kun katsoin tarkemmin "hiekkakasvoja", niin olin olin huomaavinani kasvojen oikealla puolella toiset kasvot.
Saattaa tietysti olla, että näen vain omiani.
-OrsonSaattaa olla toiset, itse katselin, että siinä on kait jotain, mutta en sitten saanut selkoa, että mitä.
- HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA ihan tavallinen rattastaja,kuva vaan on otettu pitkälä valotusajala. HERÄTYS,IHIMISET!!!
- a.p
voi kuulkaas, minulla on tuollaisia kuvia tusina, ja nekin johtuvat vain kehnosta kuvaajasta..
- Karkki-Kissa
Mä taidan tulla kyl sokeeks..
Voisitkos ympyröidä tuosta kuvasta ne kasvot?
Mä en nää niit missää :D
Yritän saada sit ton mesen toimimaan :)
Kerro missä on ne kasvot. - masa
USKOKO TÄTÄ huijaria, sillä ei oo paskaakaa mitään kuvia, kuhan kusettaa!! Jatkossa voisit dreamy siirtyä helvettiin täältä, täällä on semmosiaki jotka tosissaan uskoo asiaan!!!
"sillä ei oo paskaakaa mitään kuvia"
>>Se on tossa ylempänä linkkinä ja ite sain sen messengerin kautta.
Mitä vaarallista on yhdessä kuvassa? Ja mitä väliä onko se totta vai ei? Vaikuttava ja jännä kuva kuitenkin. Itse en voi väittää, että tosissani uskon tuohon, mutta muokattu sitä ei ole. Saa uskoa jos haluaa.- Narttu
lammas-jr kirjoitti:
"sillä ei oo paskaakaa mitään kuvia"
>>Se on tossa ylempänä linkkinä ja ite sain sen messengerin kautta.
Mitä vaarallista on yhdessä kuvassa? Ja mitä väliä onko se totta vai ei? Vaikuttava ja jännä kuva kuitenkin. Itse en voi väittää, että tosissani uskon tuohon, mutta muokattu sitä ei ole. Saa uskoa jos haluaa.Uskoo ken tahtoo! En minä ainakaan!
Lammas puhuu asiaa. En antanu sitä sulle, koska käyttäydyit niin silmiinpistävän ärsyttävästi. Et sattunut huomaamaan, että tilakseni oli määritelty Varattu, kun aloit kirjottaa CAPS LOCK päällä.
Sen siitä saa.
- photoshop
Ei mun nuoruudessani tollasia voinut tehdä...
En todellakaan ole sitä muokannut mitenkään, vaan otin sen itse. Ja moni muukin voi sen vakuuttaa.
- Raiku
Dreamy kirjoitti:
En todellakaan ole sitä muokannut mitenkään, vaan otin sen itse. Ja moni muukin voi sen vakuuttaa.
Olisko mahdollista että kameras on jotain vikaa? Onko maneesissa nähty ennen outoja?
Raiku kirjoitti:
Olisko mahdollista että kameras on jotain vikaa? Onko maneesissa nähty ennen outoja?
Kamerassa se syy todennäköisesti piilee, mutta tuskin siinä mitään vikaa on. Digikameralla saa helposti tuon tyylisiä kuvia. Tähän varmaan liittyy kameran liike ja suljinaika. En tiedä näistä jutuista mitään.
Ollaan vaan iloisia, että meillä kerrankin on tuore kummituskuva jota ei ole muokattu. Ihan sama.- silloinkin
valotusaikaa säätämään. Vai ootko automaattikameroiden aikaa vain elänyt?
- juupasjuu
Niin on tosiaan! Ihan hirvittava KUMMITUS! Ja jos ihan oikein naan ni siella hiekan alta on niinku kasi tulossa et sinne ois joku haudattu! Ja se aaveratsastaja on kylla karmee kurpitsapaa! Olethan katsonut scuupiduuta!? Ja tosiaan on siella katsomossa, oikeestaan viis hahmoo! Ja kaikilla on dildot kadessa!! Mita luulet jos ne harrastelee ton hevosen kanssa jotain???? Niinku voi vitsi! Nyt kylla pelottaa!
- Dorien2
pilalle mennyt kuva. ei pelkoakaan että tuo kummituskuva olisi xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1324696Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703310"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053185Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392631Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131598
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391117- 49862
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691