Ravintola Musine

Anonyymi-ap

Kyseistä ravintolaa ei voi suositella valkoiselle heteromiehelle. Nais henkilökunta on intersektionaalisen feminismin läpitunkemaa. Valkoinen mies kelpaa kyllä maksajaksi, mutta muuten kohtelu on kylmää. Naisia ja eri etnisiä ryhmiä edustavia miehiä kyllä palvellaan iloisesti, mutta valkoinen mies on pohjasakkaa kuten intersektionaalinen feminismi hänet asemoi. Kannattaa boikotoida kyseistä lafkaa

15

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tulisi mieleenkään käydä kyseisessä vassariravintolassa.

• Anonyymi

Missä osoitteessa tämmöinen sijaitsee. Nettisivuilla on paljon tarinaa, mutta tämmöinen pieni yksityiskohta on nykytyylin hyvin piilotettu. Persu melkein. Maalta. 😡😡😡

• Anonyymi

Kuvailistko aloittaja tarjoilijoiden pukeutumista, tukkaa, tatuointeja, ulkoista kauneusastetta ym. Harkitsen sen jälkeen uskallanko mennä .

Käyttäydyitkö itse kunnolla vai lensit ulos ?

• Anonyymi

Olisi moukkamaista ja tyylitöntä alentua tuollaiseen ihmisten ulkonäon arvioimiseen. Ulkonäkö ei tässä ole oleellista.Uskon kyllä että uskallat mennä itse toteamaan asian. Herrasmies käyttäytyy tietenkin aina hyvin ja kohteliaasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi moukkamaista ja tyylitöntä alentua tuollaiseen ihmisten ulkonäon arvioimiseen. Ulkonäkö ei tässä ole oleellista.Uskon kyllä että uskallat mennä itse toteamaan asian. Herrasmies käyttäytyy tietenkin aina hyvin ja kohteliaasti

Päinvastoin

Kysyin herrasmiehenä tietoa henkilökunnasta. Se on täysin normaalia ja tarpeellista ennen kuin päättää minkä yrityksen palvelua käyttää

• Anonyymi

musine latialle kusine

• Anonyymi

Oletko nyt ihan varma?.En itse ole kauheasti huomannut tuollaista erilaista kohtelua..?.Ettet vaan olis aukonut päätäsi siellä jonkun muun asian suhteen kuten;esim. kulttuuri kielteisyytesi suhteen tai oman naiskielteisyytesi suhteen..?

• Anonyymi

Miksi tarvitsisi aukoa päätään tai muuta? Ei sivistyneen ihmisen tarvitse. Riittää kun vain tarkkailee ympäristöään ja tekee havainnoistaan oikeaan osuvia johtopäätöksiä

• Anonyymi

Virkistävää, että Salosta löytyy tällainen paikka! Musinen koko henkilökunnalle iloisia terveisiä! :)

• Anonyymi

Musine on ranskaa. Englanniksi shemale. Suomeksi transu.

• Anonyymi

Ei nyt ihan mennyt ranskankielestä tuo käännös nappiin edellisellä kirjoittelijalla.

• Anonyymi

Takoitako tämä selkokielellä että naistarjoilila on munat 🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takoitako tämä selkokielellä että naistarjoilila on munat 🤭🤭🤭

Onko Salon runsaslukuinen miespuolisela maahanmuuttaja väestöllä näkynyt jalassa pitkävartisia kumisaappaita.??? Nakolinnan.🌚🌚🌚

• Anonyymi

Kivan rauhallinen ja valoisa paikka ja mukava henkilökunta. Saimme erittäin hyvää palvelua ja ruoka tuli nopeasti ja oli maittavaa. Menemme toistekin.

• Anonyymi

Ei tosiaan ole valkoisen heteron paikka.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2668
    2. 169
      2098
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      123
      1351
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1316
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1311
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      30
      1197
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1129
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe